#341
Posted 20 March 2017 - 22:47
Iskoristio sam situaciju i izmenjao zadnje pločice jer su već bile pri kraju, i kupio sam u nekoj RP turi vicma stock imitaciju levog retrovizora, jer moj od kako je kupljen nije dovoljno čvrst u zglobu..
I imam šta da vidim, kinez nije narezao navoj do kraja osovine, još gore kontra matica nema navoja u sebi ?? Zaista čemu navoj ako nema ni na osovini ? A čemu i kontra matica ?
Čemu podešavanje uopšte...
Sledi mi neki naredni dan rezanje navoja i upotreba stock kontra matice...
#342
Posted 16 September 2017 - 10:19
Pošto je Nina zvivnula sa skuta u gradu, nije ta brzina bila aktuelna već ova do 60 sa teškim rolnicama i mekom oprugom, skut nije vozila skoro 2 meseca do potpunog oporavka ruke... Ja nešto nisam hteo posebno da radim na motoru, farba i ukrašavanje dolazi tek za sledeću sezonu, novi vozač poučen iskustvom vozi sada sa 4 očiju, obazrivo po gasu, tako da je ta krajnja aplikativna tek negde napolju između dva grada... Jednom prilikom sam radio na nekoj zgradi blizu mosta i čujem kako neki skut zdravo prede na visokim obrtajima, to je ono 10k+.. Za divno čudo mladi vozač, oslobođen straha je vozio maksimum koliko ide.
Na moje pitanje kasnije kako voziš ?
pa onako opušteno do 60,
jer ide to i brže ?
pa može do 80...
Klasične konverzacije su u pitanju bile.. ali ok bitno je da u gradu ne divlja, sa drugaricom zajedno već ne ide preko 60, pa jasno je ubije prenos snagu motora..
Prošlo je par meseci od tada i mladi vozač se javio, da bi mogli malo skinuti koju blokadu jer kreće kao mrtvo magare. Pa dobro mogla bi se olakšati težina rolnica i skinuti prsten sa variomata, kad ugledam da prstena i nema, vrv sam ga jednom prilikom skinuo, dakle obrtaji kreću da rastu na 60, pa toliko ima zilaznosti fabrički vario jasno je.. Odlučio sam da spakujem multivar, belu malossi centralnu i linearnu remenicu. Sa ovim rolnicama od 9g sm dobio pristojan start. Kvačilo je do daljnjeg stock i blokada na otvoru klipića karburatora do daljnjeg, tako da sam dobio ovakav rad agregata..
Sad vidim da sam sa multivarom mogao imati i krajnju manju zbog veće mogućnosti izlaznosti remena, motor ima snage koliko se klipić otvara, vidite na snimku... a vidite i kako radi na usponu.. mladi vozač dobio sada i pristojnu akceleraciju, doduše u sprezi sa ovom snagom motora.. Sa mojom težinom se izvuče do 70, sa njenom niz vetar do 80, uz vetar do 70, sa drugaricom do 65... Tako da počinje da liči na pravi skut.
Jutros je bilo prohladno, malo se primećuje da je mlitav u početku gasa na pilotki, obzirom da termostat nema, sve je jasno....
#343
Posted 16 September 2017 - 12:09
Za par godina ce ti zapleniti sr ku 😁
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#344
Posted 17 September 2017 - 09:21
Peugeot sasvim pristojno ide , fina gradska varijanta , najvaznije je da se Nina oslobodila i da nema straha od prethodnog incidenta i da nastavi da vozi ...iver ne pada daleko od klade ...a, sto kaze Vlajko , videces ...i ja ostajem konstantno bez prevoza , samo vidim nema ni jednoga , a , ja peske ne znam da idem ...moji su samo kad su u kvaru i polupani - to nam je sudbina ...sreca je njihova da ima ko da uradi ...hehehe...
#345
Posted 06 June 2018 - 09:56
Plastike je pokrpio jedan prijatelj, po njegovom navodu dobro ih je mala ugrobarila
Felne, deklu i ručice sam poslao na plastifikaciju
kombinacija je plava i crna metalik
zatim je usledila reklamacija na nosač sedišta koji sam pravio od čelika, naime full face taman ne staje zbog te šine, te sam je montirao sa spoljne strane i ubacio šrafove sa upuštenim glavama
pod obavezno je i rezonantni auspuh, jer je onaj stari "ružan", a i nismo našli vatrostalnu plastifikaciju, tako da mi slede muke sa rezonom ponovo
nalenice sam kupio kod Marka u Niš-u, mala je tražila Rcup i to sve bele
#346
Posted 06 June 2018 - 11:01
#347
Posted 06 June 2018 - 11:40
#349
Posted 06 June 2018 - 14:15
#350
Posted 06 June 2018 - 14:19
#351
Posted 06 June 2018 - 14:34
#352
Posted 06 June 2018 - 15:24
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Edited by vlayco, 06 June 2018 - 15:24.
#353
Posted 06 June 2018 - 18:19
Agregat sam udesio da radi sa RS2 ponovo, išla je igla gore za zub, kao i 2br veća dizna, da sad ne tupeljam ulaz u airbox je redukovan na 13mm pa shodno tome. Inače to nikada dobro nije radilo sa ovim otvorenim auspuhom, mislim da je tu suhy u pravu, ove lamelice i ovaj maleni karb sa sve box-om je dovoljan za neki zatvoreniji izduv i niži radni spektar. Meni se ovaj cil sa ovom primarnom kompr ponaša kao dobra serijala u ovoj postavci. Tipa Zilke-tov rox ovako ide, a to sam sada nakon ponovnog setovanja prenosa i utvrdio..
Vozi se sada do 90kmh po satu, i to je to. Polini 3g kvačilo je neupotrebivo i u najmekšoj postavci, hvata višlje nego što je potrebno, tako da se vrti stock. Multivar izbacuje bando do mere koliko snage ima i to je to... Prenos u krajnjoj vibrira, meni se to već javlja kao mag na svim skutima izluđujuće baš...
Tako da postoje planovi raznorazni.. trenutno se vozi, svi su zadovoljni, pa polako...
#354
Posted 06 June 2018 - 20:25
Doteraćeš ti njega u snagu sa nekim 19mm karbom i većim usisom, mislim da je to neka mera preko koje ne treba ići jer ne treba zaboraviti potrošnju...Ako se vozi svaki dan biće najisplativiji i ovakav ali znam da je tebi teško da prihvatiš da jedna MHR replika i RS2 rade kao dobro uštelovana serijala....
pa polako tata, nemoj da preteraš samo...
#355
Posted 06 June 2018 - 20:40
#356
Posted 07 June 2018 - 07:40
#357
Posted 07 June 2018 - 16:54
Sent from my Lenovo K33a48 using Tapatalk
#358
Posted 07 June 2018 - 17:00
#359
Posted 07 June 2018 - 21:24
Samo neka on dugo i dobro sluzi i ovaj puta bez padova.
#360
Posted 11 March 2019 - 13:43
i preko zime kupih novi disk i pločice... a evo Nedelja je dan kada treba nešto i raditi..
zadnji točak se provlači između RS2 i glavčine u stadijumu izduvane gume...
disk je osim što je izrisovan, već i značajno potrošen, u prošlom krugu sam već gledao da bi ga valjalo menjati.. ovaj je još fabrika 2007
i na moju nesreću, torx-i 40ke su u pitanju, šrafovi M8 sa upuštenim glavama, fabrički momački pritegnuti, usledilo je grejanje mada bez uspeha, pukao mi je kraki torx nastavak
idemo ostav, ponovo grejanje, WD40, pa malo kuckanje, pa ponovo grejanje, pa WD40, ostao mi je još jedan ovaj duži 40 torx... i puče i taj...
da bih se na kraju kod prijatelja gde sam već otišao da pozajmim njegov torx informisao da sa ulepljenim šrafovima nema kucanja, već samo lagana i kontinualna sila u kombinaciji sa grejanjem
7 user(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users