pa vidi sa iglom podešavaš napajanje goriva na srednjem otklonu ručice, a sa glavnom diznom ukupnu količinu goriva...
mislio sam ja da si se ti zaleteo na taj fazon zato sam te i pitao
Mario, on 25 May 2015 - 15:24, said:
jer ide brže sad kako je igla podignuta ?
jbg... nije to tako jednostavno,.. ajd sad ja imam kit i daj dižemo iglu
kao prvo ako misliš da podešavaš karburator moraš se uveriti da li je smeša dobra ili nije.. .to će ti pokazati boja svećice...
ako je mašina dobro vukla do sada onda nema razloga da podešavaš, samo proveri boju svećice, jer je najverovatnije neko već to podesio pre tebe.. teško da bi ti stigao sa tim motorom do skupa u NS da ti je smeša recimo bila mršava...
sa druge strane, sad ako "nabudžiš" goriva to ne znači da će motor da ti ide brže, već znači da će da prosipa gorivo u auspuh i još će pri tome da ide sporije...
smeša mora biti u tačnom "stohiometrijskom" odnosu a to je 13:1 (13 količina vaduha za 1 količinu goriva) u svakom otklonu.. pa se tako podešava glavna dizna za ukupnu količinu goriva, nakon toga podešava igla koja će regulisati strednje otklone gasa od 1/4 do 3/4, i pilot dizna koja će u kombinaciji sa malim šrafom za ekstra vazduh regulisati najviše od 0 do 1/4 otklona ručice gasa...
pročitaj ovde malo, pa ako nešto ne razumeš pitaj
http://forum.pyrothe...e-o-stelovanju/