

#41
Posted 06 July 2015 - 12:34
Znaci, ispitati radilicu i lezajeve, obavezno nov iglicasti i komplet cilindar-klip..
#42
Posted 07 July 2015 - 15:22
AcaPostar, on 03 July 2015 - 18:32, said:
"Ja najbolje znam"

Salu na stranu, da ne pomisle drugi clanovi da se svadjamo, moram da objasnim.
Sport pro (athena) ima ugao izduva blizu 190 stepeni i stepen kompresije preko 13:1. Alunikasil sa 1 karikom od 1mm, i ako ga svrstavaju u base, on je zapravo midrace i nije posteno porediti ga sa Markovim cilindrom.
Marko ima kineski no name, pise samo 72cm. Takav sam i ja vozio na freeju, kosta oko 2700dinara. Klasican gus sa klipom sa 2 karike debljine 1,5mm. C paramerar je 2,8mm i stepen kompresije je 7,6:1!!! Cilindar neupotrebljiv ispod 7k obrtaja, nema snage. Problem sa svecicom sto prouzrojuje nepravilan rad. Sa 9 nece da sastavi, sa 8 trokira na niskim otklonima, pogotovu dok je hladan. Glumi kao da ima visak goriva na pilotki. Sa 7 savrseno radi, bez promene komponenti na krbu.
Presudno je pre svakog stelovanja karba skinuti cilindar i premeriti tolerancije. Isto tako izracunati stepen kompresije, postaviti odgovarajucu svecicu pa tek onda setovati karb!
Jos presudnije je ne uzimati za referentnu tacku tudje setupe, to smo naucili i sa karbovima i diznama pa tako i sa razlicitim cilindrima, stepenom kompresije i svecicama..
#44
Posted 12 July 2015 - 11:54
#45
Posted 12 July 2015 - 12:08
Ovo su slike svecice postelovanog karba na standardnom cpi-mina cilindru, sve je fabrika. Nista nije menjano u setupu karbu, namerno sam poredio da bi se jasno videla razlika. 9 glumi kao da ima vise goriva, mali je stepen kompresije i nema potrebe za hladnijom sveckom.
Isti slucaj je bio i na Markovom kinezu, bas mali stepen i neraspoloziv nisko.. prvobitno je vozen sa 6icom, i tako se trkao na dragu u NS-u

Uglavnom, SRka je pristigla na tuning, sledi rasklapanje i procena, pravljenje plana za koju ce se klasu tuninga Marko odluciti..
#46
Posted 16 July 2015 - 10:21
#47
Posted 16 July 2015 - 18:33
#48
Posted 19 July 2015 - 21:58
Codename: MILFARA

stay tuned..
#49
Posted 21 July 2015 - 00:32

#50
Posted 23 July 2015 - 02:20

#51
Posted 23 July 2015 - 09:37

Skuter: Aprilia SR1 - Milfara
Cilindar: Airsal T6 Racing
Radilica: Naraku HPC Racing
Auspuh: Gianelli Black Swan
Karburator:Kopija Dellorto 17.5
Filter vazduha: Custom
Usis: Custom karbonske lamelice
Kvačilo: Artek K2 Racing
Varijator: Naraku CNC Racing
Kaiš: ?
Torque drive: Morini 123mm
Paljenje: Stock, pomereno
#52
Posted 23 July 2015 - 15:19

Moze za razradu, posle ide phbg, il' 19 ili 21, videcemo kako ce spuh da se ponasa..
40 stepeni je, idealno za puskiranje blokova, ajmo cetku u ruke i da vidimo neku sliku

#53
Posted 23 July 2015 - 16:39
#54
Posted 23 July 2015 - 18:52
Kada planiras kupovinu i sastavljanje? Preko zime ili?
#55
Posted 23 July 2015 - 19:25
#56
Posted 24 July 2015 - 06:17

#57
Posted 24 July 2015 - 16:14



Blokovi se spremaju za novi setup

#58
Posted 25 July 2015 - 12:41
#59
Posted 25 July 2015 - 20:56

#60
Posted 25 July 2015 - 20:57

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users