Jump to content


Aprilia SR1 - Komarac



118 replies to this topic

#41 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 06 July 2015 - 12:34

Nije ovo od uzbrdice i dva clana posade. Mada ima promene boje (temperaturne) ispod druge karike. To je realnost sa kineskim materijalima, il' klip zalepi il' otkine osigurac, ko' da ih prave od plastelina.
Znaci, ispitati radilicu i lezajeve, obavezno nov iglicasti i komplet cilindar-klip..

#42 qxaxs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • MestoSid
  • VozimFirefox 15

Posted 07 July 2015 - 15:22

View PostAcaPostar, on 03 July 2015 - 18:32, said:

U pravu si Boki!
"Ja najbolje znam" :)

Salu na stranu, da ne pomisle drugi clanovi da se svadjamo, moram da objasnim.

Sport pro (athena) ima ugao izduva blizu 190 stepeni i stepen kompresije preko 13:1. Alunikasil sa 1 karikom od 1mm, i ako ga svrstavaju u base, on je zapravo midrace i nije posteno porediti ga sa Markovim cilindrom.

Marko ima kineski no name, pise samo 72cm. Takav sam i ja vozio na freeju, kosta oko 2700dinara. Klasican gus sa klipom sa 2 karike debljine 1,5mm. C paramerar je 2,8mm i stepen kompresije je 7,6:1!!! Cilindar neupotrebljiv ispod 7k obrtaja, nema snage. Problem sa svecicom sto prouzrojuje nepravilan rad. Sa 9 nece da sastavi, sa 8 trokira na niskim otklonima, pogotovu dok je hladan. Glumi kao da ima visak goriva na pilotki. Sa 7 savrseno radi, bez promene komponenti na krbu.

Presudno je pre svakog stelovanja karba skinuti cilindar i premeriti tolerancije. Isto tako izracunati stepen kompresije, postaviti odgovarajucu svecicu pa tek onda setovati karb!

Jos presudnije je ne uzimati za referentnu tacku tudje setupe, to smo naucili i sa karbovima i diznama pa tako i sa razlicitim cilindrima, stepenom kompresije i svecicama..
Isti problem sa svecicom kod mene na nrg-u, kineski kit,najbolje radi sa bosnom 65,sa sedmicom mi takodje trokira dok je hladan

#43 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 12 July 2015 - 10:58

View Postbojan681, on 03 July 2015 - 16:08, said:

Ta 7 nema sanse da ce raditi, bar 8-ica mada za vazdusaru bi mogla i 9-ka al ti ako meris kompresiju i sve najbolje znas. :)

Npr Patak vozi 9-ku na sport prou koji je LC a spada u grupu jacih base
Posted Image

Posted Image

#44 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 12 July 2015 - 11:54

To je onda jako los cilindar sa malom kompresijom, pa 7-icu svecicu vozi cista serijala... Alien je vozio taj kineski gus 70cc samo mi se cini da je on imao 8-icu svecicu, mozda ima razlike medju cilindrima a i on ga pakovao sa stock preradjenom glavom da dize kompresiju.

#45 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 12 July 2015 - 12:08

Markov kit je zavrsio karijeru, moze samo da sluzi kao klocna da drzi garazna vrata..

Ovo su slike svecice postelovanog karba na standardnom cpi-mina cilindru, sve je fabrika. Nista nije menjano u setupu karbu, namerno sam poredio da bi se jasno videla razlika. 9 glumi kao da ima vise goriva, mali je stepen kompresije i nema potrebe za hladnijom sveckom.

Isti slucaj je bio i na Markovom kinezu, bas mali stepen i neraspoloziv nisko.. prvobitno je vozen sa 6icom, i tako se trkao na dragu u NS-u :)

Uglavnom, SRka je pristigla na tuning, sledi rasklapanje i procena, pravljenje plana za koju ce se klasu tuninga Marko odluciti..

#46 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 16 July 2015 - 10:21

tema je u base 70

#47 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 16 July 2015 - 18:33

Pa slicno je i kod mene na italkit 70 ccm isto me zezaju svjecice,devetka mi recimo izgleda kao ova tu desno na slici,nista ne pokazuje i nista s njom ne vidim, a za serijalu 50 ccm Liberty masinu svuda pise da ide devetka. Ja moram probat sa osmicom.

#48 taNok

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 95 posts
  • MestoBeeGee
  • VozimAprilia SR1

Posted 19 July 2015 - 21:58

Doslo vreme za novi setup..

Codename: MILFARA

Posted Image

stay tuned..

#49 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 21 July 2015 - 00:32

:1kokice:

#50 SingeNS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 387 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr Replica

Posted 23 July 2015 - 02:20

Jel planiras base 70 il nesto vise? :D

#51 taNok

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 95 posts
  • MestoBeeGee
  • VozimAprilia SR1

Posted 23 July 2015 - 09:37

Ovo je samo spisak delova koji tek trebaju da se uzmu i sastave, ako imate neku preporuku slobodno recite :)

Skuter: Aprilia SR1 - Milfara
Cilindar: Airsal T6 Racing
Radilica: Naraku HPC Racing
Auspuh: Gianelli Black Swan
Karburator:Kopija Dellorto 17.5
Filter vazduha: Custom
Usis: Custom karbonske lamelice
Kvačilo: Artek K2 Racing
Varijator: Naraku CNC Racing
Kaiš: ?
Torque drive: Morini 123mm
Paljenje: Stock, pomereno

#52 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 23 July 2015 - 15:19

Heh, ti se samo nadaj da ces voziti taj karb :D
Moze za razradu, posle ide phbg, il' 19 ili 21, videcemo kako ce spuh da se ponasa..

40 stepeni je, idealno za puskiranje blokova, ajmo cetku u ruke i da vidimo neku sliku :P

#53 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 23 July 2015 - 16:39

Dobar set - up , slican ko kod mene ,a za karb , Aca je u pravu , 19 ili jos bolje 21 ...ako stavis 19 , proci ces kao ja ...sad bi 21 ...Pa, ne stavis Airsala da bi stedeo , neg` da imas zver ispod sebe !

#54 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 23 July 2015 - 18:52

Puknes dell 19mm i miran si. Bas me interesuje kako ce se pokazati to artek kvacilo.
Kada planiras kupovinu i sastavljanje? Preko zime ili?

#55 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 23 July 2015 - 19:25

Blokove sam otvorio, nego Marko skrtari sa slikama. Cekaju se cilindar i radilica (sa RP-a) i slaze se sve po midrejs bibliji. Od osovine tocka do matice na glavi. Necu stici za Mitrovicu ali za mesec dana mora biti video klip ubrzanja i krajnje!

#56 SingeNS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 387 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr Replica

Posted 24 July 2015 - 06:17

Nek je sa srecom! :)

#57 taNok

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 95 posts
  • MestoBeeGee
  • VozimAprilia SR1

Posted 24 July 2015 - 16:14

Posted Image

Posted Image

Posted Image


Blokovi se spremaju za novi setup :)

#58 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 25 July 2015 - 12:41

Svaka čast, znači sklapa se sve po ps-u...to se ceni!

#59 taNok

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 95 posts
  • MestoBeeGee
  • VozimAprilia SR1

Posted 25 July 2015 - 20:56

Mora sve po PS-u :)

#60 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 25 July 2015 - 20:57

To se trazi, svaka cast. Pretpostavljam da ide optimizacija blokova i poliranje dok prsti ne otpadnu? :)





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users