#1
Posted 24 May 2015 - 17:08
Aprilia SR1 1994 god.
Od delova ima kineski 72cc kit sa glavom i Giannelli auspuh (ko zna tacan model nek mi kaze, ja sam se ubio trazeci i nisam mogo da nadjem..)
Kad sam je uzeo izgledala je ovako :
Odmah sam se bacio na radove..
Sve plastike ismirglane i prespricane u belo, i par detalja u crveno , i sad cekaju foliju(nalepnice)
Auspuh osmirglan, skinuto jedno pola kile rdje, i zasticen bezbojnim lakom za visoke temperature
Napravljen Stunt(wheelie) bar i ofarban u sexy crvenu
ruzna glava volana sa Capriola je zamenjena za BMX-ovu
i za sad skuter izgleda ovako:
idemo dalje..
#2
Posted 24 May 2015 - 17:22
http://www.geocities...nellebstest.htm
#3
Posted 25 May 2015 - 00:14
Ceo karb opran, sve dizne ociscene
igla podignuta do kraja
a onda smo zapalili na knauf da se steluje i proba na miru de nas je saceko lep dan
#4
Posted 25 May 2015 - 14:40
#5
Posted 25 May 2015 - 15:24
#7
Posted 25 May 2015 - 16:15
#8
Posted 26 May 2015 - 04:02
#9
Posted 26 May 2015 - 09:29
aj molim te pojasni, ko ti je to rekao ?
#10
Posted 26 May 2015 - 10:54
#11
Posted 26 May 2015 - 13:13
mislio sam ja da si se ti zaleteo na taj fazon zato sam te i pitao
Mario, on 25 May 2015 - 15:24, said:
jbg... nije to tako jednostavno,.. ajd sad ja imam kit i daj dižemo iglu
kao prvo ako misliš da podešavaš karburator moraš se uveriti da li je smeša dobra ili nije.. .to će ti pokazati boja svećice...
ako je mašina dobro vukla do sada onda nema razloga da podešavaš, samo proveri boju svećice, jer je najverovatnije neko već to podesio pre tebe.. teško da bi ti stigao sa tim motorom do skupa u NS da ti je smeša recimo bila mršava...
sa druge strane, sad ako "nabudžiš" goriva to ne znači da će motor da ti ide brže, već znači da će da prosipa gorivo u auspuh i još će pri tome da ide sporije...
smeša mora biti u tačnom "stohiometrijskom" odnosu a to je 13:1 (13 količina vaduha za 1 količinu goriva) u svakom otklonu.. pa se tako podešava glavna dizna za ukupnu količinu goriva, nakon toga podešava igla koja će regulisati strednje otklone gasa od 1/4 do 3/4, i pilot dizna koja će u kombinaciji sa malim šrafom za ekstra vazduh regulisati najviše od 0 do 1/4 otklona ručice gasa...
pročitaj ovde malo, pa ako nešto ne razumeš pitaj
http://forum.pyrothe...e-o-stelovanju/
#12
Posted 26 May 2015 - 19:10
#13
Posted 26 May 2015 - 20:21
salim se, mislim da ti nemas problema sa kvačilom ali bi se trebao pozabaviti prenosom, odnosno linearnom remenicom. Vozili smo se zajedno pa mogu da prokomentarišem da agregat ima solidnu snagu ali je najveći problem nelinearnost ubrzanja. Vidi se i na snimcima sa drag-a kako ispada iz rezonance..
#14
Posted 27 May 2015 - 01:57
#15
Posted 27 May 2015 - 10:19
#16
Posted 27 May 2015 - 20:21
#17
Posted 28 May 2015 - 17:48
#18
Posted 05 June 2015 - 02:48
#19
Posted 05 June 2015 - 08:49
#20
Posted 05 June 2015 - 18:05
12 user(s) are reading this topic
0 members, 12 guests, 0 anonymous users