#1
Posted 27 May 2015 - 01:56
Ovako,setup koji trenutno imam je,
klip 42 nov stavljen pre 200 km
Auspuh stage6 pro replica
Varijator Naraku racing
Stage 6 medium centralna
Najjace oprugice iz malosi seta
mitsuboshi mislim da je 792 x 16,8
serijsko raszbuseno kvacilo i korpa
Rolnice su oko 3 grama, ne znam sto trazi tako lake
I dalje imam rupu na nekih 30,padnu obrtaji i onda ubrzava do kraja normalno,prvo krene onako tesko, pa se zauka,pa opadnu obrtaji i onda vuce, sa serijskom oprugom nemam taj problem,ali sam hteo da probam sa ovom da nastelujem motor i ne mogu nikako, polutke su sa 4t kineza,mnogo su mi bolje nego sa 2t.. Dajte vase predloge sta da cackam jos, podloska na variju je 1mm,stim da je na samom ventilvaru ostavljen nek zljeb pa kad upadne ta podloska,bude na nuli tu..
#2
Posted 27 May 2015 - 02:10
Koja ti je max brzina sa ovim setupom?
#3
Posted 27 May 2015 - 02:23
Ta podloska na serijskom ventivaru je i predvidjena da ide tu. Bez nje dobijes malo na startu ali izgubis na krajnjoj. Ako nemas dobar start onda moras prekontrolisati da li remen lezi na bolcni i da ne proklizuje, a isto tako i polozaj remena u zadnjoj remenici.
To moze da lici kao pad obrtaja prouzrokovan promjenom ugla na torqu, medjutim on se javlja otprilike tek od nekih 40km/h...prije bih rekao da taj los pocetni start i pad obrtaja na oko 30kmh je nesinhronizovano kvacilo sa tezinom rolnica i polozajem remena...neka me ispravi neko ako grijesim.
#4
Posted 27 May 2015 - 03:12
#5
Posted 27 May 2015 - 09:37
Lauda, on 27 May 2015 - 02:23, said:
Ta podloska na serijskom ventivaru je i predvidjena da ide tu. Bez nje dobijes malo na startu ali izgubis na krajnjoj. Ako nemas dobar s...
mislio si obrnuto sa platnom se dobije da remen leži na bolcni i imaš dobar start, a bez nje se pogubi start i dobije 1-2mm izlaznosti
djomlaxx, on 27 May 2015 - 02:10, said:
Koja ti je max brzina sa ovim setupom?
odličan je taj varijator, postoje značajni rezultati i mnogi pređeni kilometri na osnovu kojih možemo ponosno da donosimo ovakve zaključke, naravno da je jedan Malossi multivar bolji ali je i skuplji... ovde su ti neki primeri skutera koji su ozbiljne performanse postigli i varijatori im ispravno funkcionišu
http://forum.pyrothe...c/page__st__160
http://forum.pyrothe...5105#entry55105
http://forum.pyrothe...3885#entry63885
@silbaš
replika je prgava i ne prašta loše podešavanje, karburator mora biti dobro podešen, motor spreman, i nelinearni torque se oseti ukoliko nije u špicu rezonance, ali zato zauzvrat daje mnogo više snage i veću krajnju sa istim prenosom
#6
Posted 27 May 2015 - 10:32
što se tiče te ČAURE u variomatu, definitivno sve propadaju kada se jave oscilacije na zadnjim remenicama, to sam dosta puta video kod GY6 mašina.. zadnje remenice su teško sra***e i dobiju klimatanja između torque drivea i same remenice... nakon toga ubrzo kreće da propada čaura i slideri i ceo variomat je za bacanje...
ljudi uglavnom ne misle, pa kupe novi variomat i posle kratkog vremena crkne i taj jer su vibracije od zadnjeg sklopa prisutne.. jedino rešenje je izmena celog kompleta i remenica i variomata...
evo kako je kod mene zviznula zadnja remenica na GY6 nedavno... http://forum.pyrothe...0880#entry90880
sreća pa meni multivar nije crkao jer sam problem identifikovao na vreme, a ako si pisao da i ti voziš taj 4T GY6 ne bi bilo loše da to proveriš..
inače Pita je na JET-u imao problem sa tom zadnjom remenicom i par puta vario i popravljao , da bi je jednom uspešno krivo zavario, i sjeb**o multivar..pitaj ga neka ti on ispriča svoj story, mislim da se seća...
što se tiče Naraku variomata, ovde je snimak kako radi jedan nov Naraku i kako radi njegova kineska kopija... pa neka svako donosi sebi pametne zaključke...
http://forum.pyrothe...0451#entry70451
#8
Posted 28 May 2015 - 13:12
#9
Posted 29 May 2015 - 01:40
Sada ne kontam kakve veze ima sto je cilindar honovan? Moguce je da su karike samo odradile svoje i da samo treba nove staviti. U svakom slucaju mozes premjeriti cilindar i provjeriti zazor na karikama prvo, to te nista ne kosta.
Hoce li biti nekih slika ili neki snimak?
#10
Posted 30 May 2015 - 00:45
#11
Posted 30 May 2015 - 01:44
ovo je u planu u narednih 2 meseca, ovako da se uradi fokus..
Edited by Silbas, 30 May 2015 - 01:50.
#12
Posted 30 May 2015 - 08:41
Silbas, on 30 May 2015 - 01:44, said:
To se isto desava i kod mene,mislio sam da je do sajle pa sam je podmazao medjutim isto,stelovao karburator i nista, nema sanse da dobijem nesto i na kraju sam ostavio tako...
#13
Posted 30 May 2015 - 09:57
#14
Posted 30 May 2015 - 10:40
mogli bi mi sad na šraf dodati malo goriva, i tamo na igli kompenzovati na tanje, da bi dobili oba otklona u sprezi, međutim trajno rešenje je proveriti mašinu pumpicom na pritisak i uvideti da li negde ima falš vazduha pa to sanirati
#15
Posted 30 May 2015 - 10:48
#16
Posted 30 May 2015 - 10:58
#17
Posted 30 May 2015 - 11:35
Cok bi trebao biti 19mm hladan a 25mm zagrijan
#18
Posted 30 May 2015 - 11:51
#19
Posted 30 May 2015 - 11:52
#20
Posted 30 May 2015 - 11:55
Lako provjeris i sublerom unutar karba koliko treba izaci cok.
Kad je mene poceo skuter zezat isto sam sumnjo na karbon lamele jer sam vidio pod kutem vecim malo da su propusne, medutim sve su takve pa i nove koje sam uzo cak i na novom trokutu za lamelice , ne zamaraj se s njima puno
Edit: veci ler bi trebao zbog falsa malog bit.
Ako si sve provjerio da ne vuce fals pogledaj ispod prirubnice i trokuta lamelica , tj. Stavi diht mase tanko s prstom
Edited by Anabellas, 30 May 2015 - 11:57.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users