Jump to content


Keeway Fokus - Silbaš



82 replies to this topic

#1 Silbas

    Mlađi član

  • Banned
  • PipPip
  • 63 posts
  • MestoSilbaš-Novi Sad
  • VozimKeeway Fokus

Posted 27 May 2015 - 01:56


Posted Image


Ovako,setup koji trenutno imam je,
klip 42 nov stavljen pre 200 km
Auspuh stage6 pro replica
Varijator Naraku racing
Stage 6 medium centralna
Najjace oprugice iz malosi seta
mitsuboshi mislim da je 792 x 16,8
serijsko raszbuseno kvacilo i korpa
Rolnice su oko 3 grama, ne znam sto trazi tako lake
I dalje imam rupu na nekih 30,padnu obrtaji i onda ubrzava do kraja normalno,prvo krene onako tesko, pa se zauka,pa opadnu obrtaji i onda vuce, sa serijskom oprugom nemam taj problem,ali sam hteo da probam sa ovom da nastelujem motor i ne mogu nikako, polutke su sa 4t kineza,mnogo su mi bolje nego sa 2t.. Dajte vase predloge sta da cackam jos, podloska na variju je 1mm,stim da je na samom ventilvaru ostavljen nek zljeb pa kad upadne ta podloska,bude na nuli tu..

#2 Djomla

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 493 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimFocus i Bandit

Posted 27 May 2015 - 02:10

Procitaj Laudinu temu dok ti se neko ne javi,a reci mi kako se ponasa taj varijator posto planiram da ga uzmem?
Koja ti je max brzina sa ovim setupom?

#3 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 27 May 2015 - 02:23

A cekaj, ako ti sve fino radi sa serijskom centralnom zasto si onda ubacivao ovu?
Ta podloska na serijskom ventivaru je i predvidjena da ide tu. Bez nje dobijes malo na startu ali izgubis na krajnjoj. Ako nemas dobar start onda moras prekontrolisati da li remen lezi na bolcni i da ne proklizuje, a isto tako i polozaj remena u zadnjoj remenici.
To moze da lici kao pad obrtaja prouzrokovan promjenom ugla na torqu, medjutim on se javlja otprilike tek od nekih 40km/h...prije bih rekao da taj los pocetni start i pad obrtaja na oko 30kmh je nesinhronizovano kvacilo sa tezinom rolnica i polozajem remena...neka me ispravi neko ako grijesim.

#4 Silbas

    Mlađi član

  • Banned
  • PipPip
  • 63 posts
  • MestoSilbaš-Novi Sad
  • VozimKeeway Fokus

Posted 27 May 2015 - 03:12

Hm,ma super je on potezao sa fabrickom oprugom, ali , ne znam koji mi djavo bio da stavim ovu, al opet nemam onaj start da cim zavrnem gas povuce i drzi do kraja tako, max brzina je oko 85-90, samo da napomenem,bolcna u varijatoru se pojela pa varijator se iskezeci verovatno, moram je srediti sto pre, ne bolcna po kojoj klizi kais nego bolcna koja je utisnuta u variju, ma vario nista posebno...

#5 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 27 May 2015 - 09:37

View PostLauda, on 27 May 2015 - 02:23, said:

A cekaj, ako ti sve fino radi sa serijskom centralnom zasto si onda ubacivao ovu?
Ta podloska na serijskom ventivaru je i predvidjena da ide tu. Bez nje dobijes malo na startu ali izgubis na krajnjoj. Ako nemas dobar s...

mislio si obrnuto sa platnom se dobije da remen leži na bolcni i imaš dobar start, a bez nje se pogubi start i dobije 1-2mm izlaznosti

View Postdjomlaxx, on 27 May 2015 - 02:10, said:

Procitaj Laudinu temu dok ti se neko ne javi,a reci mi kako se ponasa taj varijator posto planiram da ga uzmem?
Koja ti je max brzina sa ovim setupom?

odličan je taj varijator, postoje značajni rezultati i mnogi pređeni kilometri na osnovu kojih možemo ponosno da donosimo ovakve zaključke, naravno da je jedan Malossi multivar bolji ali je i skuplji... ovde su ti neki primeri skutera koji su ozbiljne performanse postigli i varijatori im ispravno funkcionišu

http://forum.pyrothe...c/page__st__160
http://forum.pyrothe...5105#entry55105
http://forum.pyrothe...3885#entry63885


@silbaš

replika je prgava i ne prašta loše podešavanje, karburator mora biti dobro podešen, motor spreman, i nelinearni torque se oseti ukoliko nije u špicu rezonance, ali zato zauzvrat daje mnogo više snage i veću krajnju sa istim prenosom

#6 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 27 May 2015 - 10:32

preselio sam ti temu u moj skuter i dodao onu fotografiju iz predstavljanja, pa možeš sad ovde pisati o svom skuteru...

što se tiče te ČAURE u variomatu, definitivno sve propadaju kada se jave oscilacije na zadnjim remenicama, to sam dosta puta video kod GY6 mašina.. zadnje remenice su teško sra***e i dobiju klimatanja između torque drivea i same remenice... nakon toga ubrzo kreće da propada čaura i slideri i ceo variomat je za bacanje...

ljudi uglavnom ne misle, pa kupe novi variomat i posle kratkog vremena crkne i taj jer su vibracije od zadnjeg sklopa prisutne.. jedino rešenje je izmena celog kompleta i remenica i variomata...

evo kako je kod mene zviznula zadnja remenica na GY6 nedavno... http://forum.pyrothe...0880#entry90880

sreća pa meni multivar nije crkao jer sam problem identifikovao na vreme, a ako si pisao da i ti voziš taj 4T GY6 ne bi bilo loše da to proveriš..

inače Pita je na JET-u imao problem sa tom zadnjom remenicom i par puta vario i popravljao , da bi je jednom uspešno krivo zavario, i sjeb**o multivar..pitaj ga neka ti on ispriča svoj story, mislim da se seća...

što se tiče Naraku variomata, ovde je snimak kako radi jedan nov Naraku i kako radi njegova kineska kopija... pa neka svako donosi sebi pametne zaključke...

http://forum.pyrothe...0451#entry70451

#7 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 27 May 2015 - 12:49



View PostMario, on 27 May 2015 - 09:37, said:


mislio si obrnuto sa platnom se dobije da remen leži na bolcni i imaš dobar start, a bez nje se pogubi start i dobije 1-2mm izlaznosti
Da, da...pogresno sam napisao


#8 Silbas

    Mlađi član

  • Banned
  • PipPip
  • 63 posts
  • MestoSilbaš-Novi Sad
  • VozimKeeway Fokus

Posted 28 May 2015 - 13:12

Napravio sam novu bolcnu kod strugara, od kako on kaze najkvalitetnije bronze, savrseno radi motor sad, nema rupe nema nista,malcice prevrtava sad ali namesticu to, podloska na variju je 0.8mm,imam jednu od pola mm pa cu nju probati da vidim,ali za nijansu trebaju teze rolnice,nema rupe,navlaci od starta do kraja, ne znam krajnu, prelazi 80 sigurno, al izmericu kad bude normalno vreme bez vetra. Karburator je savrseno ustelovan, dobra svecica i na pola gasa, na ful gasu,na mesovitoj voznji, jos malo to prevrtavanje da sredim i nema vise pipanja, opet mi je losa kompresija, stavio sam novi klip,ali cilindar je odradio svoje,vec je jednom honovan i skut ce uskoro dobiti neki stage 6 kit..

#9 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 29 May 2015 - 01:40

Stavio si tvrdju centralnu pa sada trazi i nesto teze rolnice, to je i razlog prevrtavanja. Dok god ne ubodes spic te replike sa obrtajima neces ostvariti pun potencijal.
Sada ne kontam kakve veze ima sto je cilindar honovan? Moguce je da su karike samo odradile svoje i da samo treba nove staviti. U svakom slucaju mozes premjeriti cilindar i provjeriti zazor na karikama prvo, to te nista ne kosta.

Hoce li biti nekih slika ili neki snimak?

#10 Silbas

    Mlađi član

  • Banned
  • PipPip
  • 63 posts
  • MestoSilbaš-Novi Sad
  • VozimKeeway Fokus

Posted 30 May 2015 - 00:45

Ma nove karike,nego nisam imao razradu u opste, uopsteno mislim da je vreme da menjam cilindar i komplet termogrupu, prelazak u jacu kategoriju ocekujte uskoro,bice snimaka i slika,ako mi verujes ni jednom nisam slikao skuter ove godine, da bude ono tip top,uvek mi je prljav i umazan od blata,jer ga vozim svugde,i po kisi , i po suncu, danas sam cackao karburator i ne mogu da mu smanjim trokiranje kad polako krecem,kad zavrnem gas do panja nema trokiranja,ali kad se ugreje tesko spusta obrtaje, ne znam zasto,semerinzi su dobri na radilici,ne pustaju,relativno su novi. Dizna je 82, iglica spustena skroz dole, lulica na airboxu je skinuta i probusena jos jedna rupa od 10mm, koliko god da odvrnem sraf za smesu, on ne dize obrtaje,kao da mu u tom segmentu fali vazduha, a na ful gasu svecica svetlo braon boje..

#11 Silbas

    Mlađi član

  • Banned
  • PipPip
  • 63 posts
  • MestoSilbaš-Novi Sad
  • VozimKeeway Fokus

Posted 30 May 2015 - 01:44

i jos nesto da napomenem,kad je vruc, tesko spusta obrtaje, uvek mu treba 10tak sekundi da spusti obrtaje na normalu,sta to moze biti?
ovo je u planu u narednih 2 meseca, ovako da se uradi fokus..
Posted Image

Edited by Silbas, 30 May 2015 - 01:50.


#12 Djomla

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 493 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimFocus i Bandit

Posted 30 May 2015 - 08:41

View PostSilbas, on 30 May 2015 - 01:44, said:

i jos nesto da napomenem,kad je vruc, tesko spusta obrtaje, uvek mu treba 10tak sekundi da spusti obrtaje na normalu,sta to moze biti?

To se isto desava i kod mene,mislio sam da je do sajle pa sam je podmazao medjutim isto,stelovao karburator i nista, nema sanse da dobijem nesto i na kraju sam ostavio tako...

#13 Silbas

    Mlađi član

  • Banned
  • PipPip
  • 63 posts
  • MestoSilbaš-Novi Sad
  • VozimKeeway Fokus

Posted 30 May 2015 - 09:57

Sajla mi je glavila,nikad nije podmazivana, ako ne spusti obrtaje na prvo zavrtanje gasa,kad drugi put zavrnem gas , vrati se u normalu...

#14 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 30 May 2015 - 10:40

to lepršanje obrtaja na leru je posledica nekog malenog falš vazduha, ne mora to biti opasan izvor, ali eto javlja se u kombinaciji kada je samo pilotka prisutna, a to je ler gas...

mogli bi mi sad na šraf dodati malo goriva, i tamo na igli kompenzovati na tanje, da bi dobili oba otklona u sprezi, međutim trajno rešenje je proveriti mašinu pumpicom na pritisak i uvideti da li negde ima falš vazduha pa to sanirati

#15 Silbas

    Mlađi član

  • Banned
  • PipPip
  • 63 posts
  • MestoSilbaš-Novi Sad
  • VozimKeeway Fokus

Posted 30 May 2015 - 10:48

Vukao mi je fals na dovodu goriva, crevo je totalno bilo razglavljeno,to sam sanirao,danas radim ceo dan pa necu stici nista da uradim po pitanju skutera,ali sumnjam i na usis, ta guma je toliko glindzava da je to strasno..mario , saug sam proverio radi,ali kad upalim hladan motor nema vise tipicnog velikog lera,nego radi normalno, zasto ne povecava obrtaje dok je hladan?

#16 Silbas

    Mlađi član

  • Banned
  • PipPip
  • 63 posts
  • MestoSilbaš-Novi Sad
  • VozimKeeway Fokus

Posted 30 May 2015 - 10:58

Kako da znam koliko cok treba da izadje? tj u koji polozaj da ga namestim, motoforce 17,5 mi je karb? mozda je do njega problem,da ne zatvara skroz ili sta znam, ispravan jeste, ali kad se ohladi ne uvuce se skroz, nego bas ima velik hod na napolje

#17 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 30 May 2015 - 11:35

Taj frg je pretpostavljam neka kopija della 17.5
Cok bi trebao biti 19mm hladan a 25mm zagrijan


#18 Silbas

    Mlađi član

  • Banned
  • PipPip
  • 63 posts
  • MestoSilbaš-Novi Sad
  • VozimKeeway Fokus

Posted 30 May 2015 - 11:51

Hvala :) veceras proveravam to, sve sumnjam na njega, mozda je i do karbonskih lamelica, iako nove ne dihtuju bas najbolje, ne znam sto , ali za razliku od kineskih, koje su dobile bubreg, ove su sjajne

#19 Silbas

    Mlađi član

  • Banned
  • PipPip
  • 63 posts
  • MestoSilbaš-Novi Sad
  • VozimKeeway Fokus

Posted 30 May 2015 - 11:52

Mario nema leprsanja lera, ler jednostavno kasnije opadne, i tu stane, ne mrda, nema da varira

#20 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 30 May 2015 - 11:55

Nista :)
Lako provjeris i sublerom unutar karba koliko treba izaci cok.
Kad je mene poceo skuter zezat isto sam sumnjo na karbon lamele jer sam vidio pod kutem vecim malo da su propusne, medutim sve su takve pa i nove koje sam uzo cak i na novom trokutu za lamelice , ne zamaraj se s njima puno :)
Edit: veci ler bi trebao zbog falsa malog bit.
Ako si sve provjerio da ne vuce fals pogledaj ispod prirubnice i trokuta lamelica , tj. Stavi diht mase tanko s prstom

Edited by Anabellas, 30 May 2015 - 11:57.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users