Prošle nedelje sam dobio jednog malca na servis, i pošto sam uočio da mu se cilindar razlikuje od ovih mina kopija, rešio sam da uzmem otisak i uradim analizu.. Ovo je primerak iz 2005 ili 2006-e godine, i u konceptu se razlikuje od novijih modela..
U startu možemo primetiti da cilindar ima veća rebra za hlađenje koja se protežu u luku od ovih novijih, da mi je izduvni kanal širi i da ne kopira ugao piramide koje plasira minareli. Što se prelivnih kanala tiče oni su malo grbavi nalik ostalim kinezima neke sam ja malo popravio, cilindar je honovan za ponovnu ugradnju serijskog klipa
na izduvu možemo primetiti da je on manji odnosno pravilne kružnice prečnika 20mm za razliku od ovih novijih koji imaju prepolovljenu kao i mina tipovi, jasno je da se redukcija potrošnje ovde javila, slično Pia Free cilindrima, ovde TK 16mm radi sa 46-52 diznom, i pored svega ume veselo da se razvrti, ostatak kanala je klasika kineski ne posebno pravilne završne obrade
Klip je sa dve hromirane karike debljine 1,2mm, mislim da Sprint-i imaju iste ovakve, međutim Keeway kao i CPI nosi 12mm bolcnu..
visine čela 2,4mm
glava je sa tri horizontalna rebra, u njoj je utisnut logo CPI
u nju se kao i kod ostalih Keeway-a uvrće svećica sa dugim navojem
te je njena zapremina 7,1ccm
pošto mi je malo kriva platforma na špricu morao sam to bolje da pogledam... red je da kupim jedan novi 10ccm plastikaner
pa će ukoliko predpostavimo da je C=1mm stepen kompresije biti 7,5:1
ovde je i portmapa iz koje se već u startu nazire velika širina izduva kao i niski uglovi
te iz nje proizilazi sledeća analiza pod pretpostavkom da je visina godnjeg ruba od klipa u GMT 1mm
C = 1mm
Ciljani obrtaji = 8400 rpm
Prisak = 126 PSI u skladu sa transferima
Teorijska snaga = 8KS
Očekivana snaga na radilici =6,66KS
Očekivana snaga na točku = 5,33KS
ukoliko se cilindar bude spustio za 0,2
C = 0,8mm
Ciljani obrtaji = 8100 rpm
Prisak = 129 PSI u skladu sa transferima
Teorijska snaga = 7,9KS
Očekivana snaga na radilici =6,5KS
Očekivana snaga na točku = 5,4KS
ili ukoliko se bude podigao za 0,2
C = 1,2mm
Ciljani obrtaji = 8900 rpm
Prisak = 118 PSI u skladu sa transferima
Teorijska snaga = 8KS
Očekivana snaga na radilici =6,66KS
Očekivana snaga na točku = 5,33KS
odnosno ne očekujem više od 1,5
C = 1,5mm
Ciljani obrtaji = 9500 rpm
Prisak = 112 PSI u skladu sa transferima
Teorijska snaga = 8,1KS
Očekivana snaga na radilici =6,48KS
Očekivana snaga na točku = 5,39KS
interesantan primerak sa uglovima 158/107 i širinom izduva od 65%.. fina snaga i elastičnost, ovo je jedan od koncepata koji se vrlo uspešno pokazao, tim pre što znamo da kinezi nemaju neku posebnu primarnu kompresiju, reklo bi se optimalni 50cc cilindar za svaki dan....
2
2 replies to this topic
#1
Posted 28 May 2015 - 13:41
#2
Posted 29 May 2015 - 01:30
Interesantan cilindar i ja bih rekao da je potpuno isti kao kod mene na Focusu. Bas cu da vidim poklapanje kanala kada budem analizirao svoj stari cilindar.
Svaka cast za jos jednu dobru analizu!
Svaka cast za jos jednu dobru analizu!
#3
Posted 29 May 2015 - 10:24
Izmeren stvarni C parametar. Sa zaptivačem ispod cilindra debljine 0,5mm, dobijamo tačnih C=0,8mm
dakle verodostojna je ova analiza
C = 0,8mm
Ciljani obrtaji = 8100 rpm
Prisak = 129 PSI u skladu sa transferima
Teorijska snaga = 7,9KS
Očekivana snaga na radilici =6,5KS
Očekivana snaga na točku = 5,4KS
te će sa zaptivačem debljine 0,3mm
biti stepen kompresije 8:1
dakle verodostojna je ova analiza
C = 0,8mm
Ciljani obrtaji = 8100 rpm
Prisak = 129 PSI u skladu sa transferima
Teorijska snaga = 7,9KS
Očekivana snaga na radilici =6,5KS
Očekivana snaga na točku = 5,4KS
te će sa zaptivačem debljine 0,3mm
biti stepen kompresije 8:1
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users