Jump to content


CPI-Keeway 50 AC

keeway hurricane

2 replies to this topic

#1 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 28 May 2015 - 13:41

Prošle nedelje sam dobio jednog malca na servis, i pošto sam uočio da mu se cilindar razlikuje od ovih mina kopija, rešio sam da uzmem otisak i uradim analizu.. Ovo je primerak iz 2005 ili 2006-e godine, i u konceptu se razlikuje od novijih modela..

Posted Image


U startu možemo primetiti da cilindar ima veća rebra za hlađenje koja se protežu u luku od ovih novijih, da mi je izduvni kanal širi i da ne kopira ugao piramide koje plasira minareli. Što se prelivnih kanala tiče oni su malo grbavi nalik ostalim kinezima neke sam ja malo popravio, cilindar je honovan za ponovnu ugradnju serijskog klipa

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image


na izduvu možemo primetiti da je on manji odnosno pravilne kružnice prečnika 20mm za razliku od ovih novijih koji imaju prepolovljenu kao i mina tipovi, jasno je da se redukcija potrošnje ovde javila, slično Pia Free cilindrima, ovde TK 16mm radi sa 46-52 diznom, i pored svega ume veselo da se razvrti, ostatak kanala je klasika kineski ne posebno pravilne završne obrade

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image



Klip je sa dve hromirane karike debljine 1,2mm, mislim da Sprint-i imaju iste ovakve, međutim Keeway kao i CPI nosi 12mm bolcnu..


Posted Image

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image


visine čela 2,4mm

Posted Image Posted Image


glava je sa tri horizontalna rebra, u njoj je utisnut logo CPI

Posted Image

Posted Image Posted Image


u nju se kao i kod ostalih Keeway-a uvrće svećica sa dugim navojem

Posted Image


te je njena zapremina 7,1ccm

Posted Image Posted Image


pošto mi je malo kriva platforma na špricu morao sam to bolje da pogledam... red je da kupim jedan novi 10ccm plastikaner

Posted Image



pa će ukoliko predpostavimo da je C=1mm stepen kompresije biti 7,5:1

Posted Image



ovde je i portmapa iz koje se već u startu nazire velika širina izduva kao i niski uglovi

Posted Image



te iz nje proizilazi sledeća analiza pod pretpostavkom da je visina godnjeg ruba od klipa u GMT 1mm

C = 1mm
Ciljani obrtaji = 8400 rpm
Prisak = 126 PSI u skladu sa transferima
Teorijska snaga = 8KS
Očekivana snaga na radilici =6,66KS
Očekivana snaga na točku = 5,33KS

Posted Image


ukoliko se cilindar bude spustio za 0,2

C = 0,8mm
Ciljani obrtaji = 8100 rpm
Prisak = 129 PSI u skladu sa transferima
Teorijska snaga = 7,9KS
Očekivana snaga na radilici =6,5KS
Očekivana snaga na točku = 5,4KS

Posted Image


ili ukoliko se bude podigao za 0,2

C = 1,2mm
Ciljani obrtaji = 8900 rpm
Prisak = 118 PSI u skladu sa transferima
Teorijska snaga = 8KS
Očekivana snaga na radilici =6,66KS
Očekivana snaga na točku = 5,33KS

Posted Image


odnosno ne očekujem više od 1,5

C = 1,5mm
Ciljani obrtaji = 9500 rpm
Prisak = 112 PSI u skladu sa transferima
Teorijska snaga = 8,1KS
Očekivana snaga na radilici =6,48KS
Očekivana snaga na točku = 5,39KS

Posted Image


interesantan primerak sa uglovima 158/107 i širinom izduva od 65%.. fina snaga i elastičnost, ovo je jedan od koncepata koji se vrlo uspešno pokazao, tim pre što znamo da kinezi nemaju neku posebnu primarnu kompresiju, reklo bi se optimalni 50cc cilindar za svaki dan....

#2 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 29 May 2015 - 01:30

Interesantan cilindar i ja bih rekao da je potpuno isti kao kod mene na Focusu. Bas cu da vidim poklapanje kanala kada budem analizirao svoj stari cilindar.
Svaka cast za jos jednu dobru analizu!

#3 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 29 May 2015 - 10:24

Izmeren stvarni C parametar. Sa zaptivačem ispod cilindra debljine 0,5mm, dobijamo tačnih C=0,8mm


Posted Image Posted Image


dakle verodostojna je ova analiza

C = 0,8mm
Ciljani obrtaji = 8100 rpm
Prisak = 129 PSI u skladu sa transferima
Teorijska snaga = 7,9KS
Očekivana snaga na radilici =6,5KS
Očekivana snaga na točku = 5,4KS

Posted Image



te će sa zaptivačem debljine 0,3mm

Posted Image



biti stepen kompresije 8:1

Posted Image





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users