![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hurricane_50/Originals/hurristock_001.jpg)
U startu možemo primetiti da cilindar ima veća rebra za hlađenje koja se protežu u luku od ovih novijih, da mi je izduvni kanal širi i da ne kopira ugao piramide koje plasira minareli. Što se prelivnih kanala tiče oni su malo grbavi nalik ostalim kinezima neke sam ja malo popravio, cilindar je honovan za ponovnu ugradnju serijskog klipa
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hurricane_50/hurristock_003.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hurricane_50/hurristock_004.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hurricane_50/hurristock_005.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hurricane_50/hurristock_006.jpg)
na izduvu možemo primetiti da je on manji odnosno pravilne kružnice prečnika 20mm za razliku od ovih novijih koji imaju prepolovljenu kao i mina tipovi, jasno je da se redukcija potrošnje ovde javila, slično Pia Free cilindrima, ovde TK 16mm radi sa 46-52 diznom, i pored svega ume veselo da se razvrti, ostatak kanala je klasika kineski ne posebno pravilne završne obrade
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hurricane_50/hurristock_007.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hurricane_50/hurristock_024.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hurricane_50/hurristock_008.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hurricane_50/hurristock_009.jpg)
Klip je sa dve hromirane karike debljine 1,2mm, mislim da Sprint-i imaju iste ovakve, međutim Keeway kao i CPI nosi 12mm bolcnu..
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hurricane_50/Originals/hurristock_010.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hurricane_50/hurristock_011.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hurricane_50/hurristock_012.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hurricane_50/hurristock_013.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hurricane_50/hurristock_014.jpg)
visine čela 2,4mm
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hurricane_50/hurristock_015.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hurricane_50/hurristock_016.jpg)
glava je sa tri horizontalna rebra, u njoj je utisnut logo CPI
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hurricane_50/Originals/hurristock_018.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hurricane_50/hurristock_017.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hurricane_50/hurristock_019.jpg)
u nju se kao i kod ostalih Keeway-a uvrće svećica sa dugim navojem
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hurricane_50/Originals/hurristock_020.jpg)
te je njena zapremina 7,1ccm
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hurricane_50/hurristock_021.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hurricane_50/hurristock_022.jpg)
pošto mi je malo kriva platforma na špricu morao sam to bolje da pogledam... red je da kupim jedan novi 10ccm plastikaner
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hurricane_50/Originals/hurristock_023.jpg)
pa će ukoliko predpostavimo da je C=1mm stepen kompresije biti 7,5:1
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hurricane_50/Originals/kompresija.jpg)
ovde je i portmapa iz koje se već u startu nazire velika širina izduva kao i niski uglovi
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hurricane_50/Originals/portamapa.jpg)
te iz nje proizilazi sledeća analiza pod pretpostavkom da je visina godnjeg ruba od klipa u GMT 1mm
C = 1mm
Ciljani obrtaji = 8400 rpm
Prisak = 126 PSI u skladu sa transferima
Teorijska snaga = 8KS
Očekivana snaga na radilici =6,66KS
Očekivana snaga na točku = 5,33KS
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hurricane_50/Originals/anal_hurr50_1-00_8400_8-0KS.jpg)
ukoliko se cilindar bude spustio za 0,2
C = 0,8mm
Ciljani obrtaji = 8100 rpm
Prisak = 129 PSI u skladu sa transferima
Teorijska snaga = 7,9KS
Očekivana snaga na radilici =6,5KS
Očekivana snaga na točku = 5,4KS
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hurricane_50/Originals/anal_hurr50_0-80_8100_7-9KS.jpg)
ili ukoliko se bude podigao za 0,2
C = 1,2mm
Ciljani obrtaji = 8900 rpm
Prisak = 118 PSI u skladu sa transferima
Teorijska snaga = 8KS
Očekivana snaga na radilici =6,66KS
Očekivana snaga na točku = 5,33KS
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hurricane_50/Originals/anal_hurr50_1-20_8900_7-9KS.jpg)
odnosno ne očekujem više od 1,5
C = 1,5mm
Ciljani obrtaji = 9500 rpm
Prisak = 112 PSI u skladu sa transferima
Teorijska snaga = 8,1KS
Očekivana snaga na radilici =6,48KS
Očekivana snaga na točku = 5,39KS
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/hurricane_50/Originals/anal_hurr50_1-50_9500_8-1KS.jpg)
interesantan primerak sa uglovima 158/107 i širinom izduva od 65%.. fina snaga i elastičnost, ovo je jedan od koncepata koji se vrlo uspešno pokazao, tim pre što znamo da kinezi nemaju neku posebnu primarnu kompresiju, reklo bi se optimalni 50cc cilindar za svaki dan....