

Keeway matrix
#41
Posted 24 August 2015 - 22:14
#42
Posted 24 August 2015 - 22:24
#43
Posted 24 August 2015 - 22:27
#44
Posted 24 August 2015 - 22:29

#45
Posted 24 August 2015 - 23:08
#46
Posted 24 August 2015 - 23:36
#47
Posted 24 August 2015 - 23:48
#48
Posted 25 August 2015 - 00:01
#50
Posted 25 August 2015 - 20:55
#51
Posted 25 August 2015 - 20:56
#52
Posted 25 August 2015 - 20:59

Ja bih mozda pokusao vodobrusnom malo skinuti ukoliko su to naslage od klipa, pa ako uspije super ako ne onda je za kantu nazalost.
#54
Posted 20 February 2016 - 14:42
i da li bi mogao ovaj iglicasti https://www.scooter-...a-2-stroke.html
#55
Posted 20 February 2016 - 18:51
Serijski klip (fi 40mm) i cilindar nose 12x16x13 , a ako imas klip veceg precnika (70 kubika kit je precnik klipa npr 47mm) onda ti treba 12x16x16.
Mere su: unutrsnji precnik, spoljni precnik i sirina kaveza iglicastog.
#56
Posted 15 June 2016 - 00:12
Dogovor je pao da se rasture blokkvi, proveri radilica, zamene lezajevi i semerinzi, pocisti klip,izvuce karika, spaci cilindar i sve to spakuje.
Po rastavljanju blokova utvrdili smo da je bila mnogo povecana temperatura, klipnjaca i lezajevi su bili crni...
Radilica je bila malko ukljestena pobegla je 3/stote kod variomata a na suprotnom kraku u suprotnom smeru 4/100...
Odneo na strug i ispravljeno.. lezajevi su kupljeni koyo c3 zz, oni sa metalnim plastom, malo je bilo pipkavo skinuti plast, ali kada se uhvati fazon ide lako. Mora se voditi racuna da se ne osteti ppliamdni kavez..
Radilica u zamrzivac a lezajvi u novo ulje pa kuvanje...

Klasika, kada se ulje zagreje na oko 100c gasi se ringla i temp se jos malko podize, recimo na 110c lezaj sam sklizne na zamrznutu radilicu...
Ovo su noviji kina blokovi, nije bilo povecne tolerancije na dosedu lezaja,posto sam fenom grejao stare lezajeve pre skidanja... posto je sve fest, resio sam malo duze da grejem blokove


Kada su se malko ohladili, na oko 120c, radilica sa lezajevima je samo skliznula.. naravno, prethodno je namazana diht masa izmedju polutki i postavljene vodjice.
Dalje je islo lako i rutinski. Kina blok ima tacno 1mm zazora sa svake strane izmedju radilce i blokova. Meni je trebalo blago kuckanje na vruce da dobijem identicne mere i sa jedne i sa druge strane.
C3 koyo imaju normalni zazor, posle provere krenuo sam u dodatno ubrzano hladjenje wd40.
Nakon 15ak minuta, kada se sve ohladilo, imali smo identicno slobodno okretanje radilice pa sam presao na postavljanje semeringa i sistema paljenja...
Za to vreme, kolega Aca se malo igrao sa novim alatom. Castili smo se originalnim "made in swiss" zubarskim dijamantskim nastavcima..



Po zelji vlasnika, podeseno je predpaljenje na 18stepeni, sto ce biti otimum za ovakvu postavku..
Prilikom sklapanja cilindra primetio sam da odlivak bloka ne dozvoljava suknjicama cilindra da sednu do kraja na blok ukoliko se montira bez zaptivaca. Fali, recimo 0,5mm. Ja sam to namerno probao da bih premerio C i utvrdio sta je najbolje da postavim od zaptivaca, medjutim, shvatam da kina odlivak i nije bas u idealnim fabrika merama

Otvorio sam biaxom za 0,2mm gornji deo doseda malog bloka i uspeo da spustim cilindar da sedne do kraja. Kako je ovo ranije vozeno, ja ne umem da objasnim.
Zaboravih da slikam klip i cilindar, nista posebno, izgledaju pomalo katastrofalno, al bitno je da ce raditi.. postavljen je nov stage srebrni iglicast 12x16x16 kao i novi C osiguraci i nov set dihtuga..
#57
Posted 15 June 2016 - 00:31

Ovo je originalni set koji je predvidjen za sport pro mk2 za minareli cilindar, i evo kako to izgleda na kina bloku. Jasno se vidi koliko je potrebno raditi na blokovima da bi se dobio zeljeni efekat..



ovaj put nije nista doradjivano, takav je bio dogovor sa Vlasnikom, mozda nekom drugom prilikom bude detaljnijeg tuniranja...
Na kraju, opredelio sam se za postavku C = 0,56mm sa aluminijumskim zaptivacem od 0,25mm i bakarnim 0,15 pod cilindrom. Kako je skvis band glave bio posteno izubijan od raspadnutog osiguraca, a ja sam blago poravnao te povrsine, cenim da je izmereni sqvis realno stanje stvari umanjeno za 5/100, dakle da je glava netaknuta bio bi sqvish 0,5 sto ce biti ok...
Svi dosedi su oprani i odmasceni, podloga je delovala idealno ravna, bakarni i alu zaptivaci su spakovani bez diht mase, a glava je pritegnuta na 1,4kg, tako da ocejujem da ce se identican C parametar zadrzati i posle prvog zagrevanja i hladjenja cilindra i glave.
Ostatak radova je protekao brzo i lako...



Dzoniju je ostalo da nabaci novi malossi multivar, postavi brezone izduva, postavi magnet i karb, podesi prenos i naravno, uspe ulje u prenos i prekontrolise sve srafove i matice pre prvog paljenja...
Konstatovali smo da su fabricke metalne lamelice prozevale i da su za zamenu, ja nisam puno slikao ali ocekujem da ce Dzoni izbaciti slike daljih radova kao i slike novih delova!
Neka je sa srecom paljenje
#58
Posted 15 June 2016 - 11:45

Edited by Dzoni, 15 June 2016 - 11:46.
#59
Posted 15 June 2016 - 20:05
#60
Posted 15 June 2016 - 20:41

11 user(s) are reading this topic
0 members, 11 guests, 0 anonymous users