Jump to content


Karburator - teorija i skoro sve o stelovanju...



36 replies to this topic

#1 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 04 January 2011 - 21:38

Teoretski i deo sa manualima za pojedne vrste karburatora:
http://forum.pyrothe...-dellorto-bing/

...evo kako ide na dell 17.5 ...

Posted Image

Ova dva izvoda koja su obelezena kao oduske za gorivo mogu da budu u nekim verzijama i za grejanje karba[kod LC]...
Evo i malo slika mikunija 16[kopija] koji se ugradjuje na skoro sve 2t kineze ..+kako podesti smesu i
ler gas..
Posted Image

ili prevedeno na srpski by Mario :

''aj sad samo odradi podešavanje sa onim šrafom koji ima krstić, taj je za podešavanje smeše

1. sačekaš da se motor malo ugreje
2. malo dodaš ler gas.. veliki šraf sa strane ravan tu oko 2500ob
3. ovrneš mali šraf sa krstićem 3 kruga od skroz zavrnutog
4. krećeš polako za zavrćeš i na jednom mestu će porastiti ler gas (npr na oko 1 - 1,5 krug od kraja)
5. kako nastavljaš sa zavrćanjem, ler gas počinje da opada
6. vrati šraf na mesto gde je ler najvišlji
7. umanji ler sa velikim ravnim šrafom na nivo koji ti odgovara "
Posted Image

Posted Image
skidanje igle...
Posted Image
Posted Image
Posted Image
I kako spustanje ili podizanje zegera na igli deluje na smesu:
Posted Image
Kad smo vec kod nijih...dimenzije za phva[ A ] i phbg [W] dell karbove...
Posted Image

Posted Image

i tablica by Alfa ms za phbg karbove..
Resized to 69% (was 1024 x 799) - Click image to enlargePosted Image

Uticaj svih ''delova'' u karbu na smesu:
Posted Image
Posted Image
http://www.thisoldtr...a_guide_1.1.pdf
Skosenje kipica ima dosta uticaja do 1/2 gasa-manji ugao =bogatija smesa i veci ugao= siromasnija... a sam klipic je moguce preraditi i dobiti idealni odnos na toj 1/3-1/2 gasa...

Posted Image
Razlika u debljini igala je znak davanja bogatije smese kod tanjih i obrnuto...
Posted Image

#2 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 04 January 2011 - 21:39

Popularni Dellorto phbg 19...

Posted Image

Posted Image


evo tutorial za štelanje 19 mm karba na slabijem midraceu i base setupu by 3alfa3:

"1. imaj jednu rupu na airboxu 20-22mm i niti jednu vise. To je dovoljno jer je ionako venturi karba 19mm.

2. Sad kad distribucija goriva do karba nije upitna i kad sve dihta kak treba, spreman si za stelanje karba.
Nebu bilo u 5 minuta jer to tak ne ide, ali ak bus to radio etapno, ne sumnjam u uspjeh.

Kak se i radi - stelaj odozgora prema dole. Iglu ostavi podignutu na 2. ili 3. zubu.
Potrefi pravu dizu za full gas. Svjecica nek bude toplinske vrijednosti NGK 9 ili Denso 27 - to je isto.
Svjecica nek bude polovna, ali ne neka full crna. Nek ima na sebi taloga tek toliko da bude prekriven izolator.
Rastegni ga na ravnici ili laganom usponu 1 km i onda naglo kocenje i gasenje skuta ne kasnije od 3-4 sekunde od pustanja full gasa. Skini svjecicu i vidi jel zdrava boja. Obrati paznju na boju izolatora, ali i na dio iz kojeg ide ground elektroda (tamo gdje je svjecica u nivou sa glavom motora, gdje pocinje navoj). Crno nebi smjelo biti niti na jednom, a pogotovo izolatoru. I ground elektroda bi morala imati smedju boju.

Kad je to rijeseno (umetanjem odgovarajuce glavne dize) predji na stelanje igle.
Vozi istu dionicu sa pola gasa i gledaj svjecicu. Idealno je da je ista kao i na full gasu.

Kad to dobijes, stelas ler i voznju na vrlo malom gasu.
Serafic smjese podesi tako da sa full zagrijanim motorom imas savrsen odziv na gas dok stojis. Dakle, na granici siromasnog. Zaserafi ga do kraja, pa odserafi za pola kruga. Nabi full gas i sve dok osjetis da se skut malo zagusi prije nego primi gas, odserafljuj serafic po 1/4 kruga. Kad skut bez zadrske odgovori na davanje full gasa, rijesio si ler gas.

Ostaje voznja na 1/4 otvora gasa koja nebi smjela biti sa trokiranjem i pri kojoj bi na naglo davanje gasa skut morao normalno ubrzati bez zadrske. Gledanje svjecice nakon voznje sa 1/4 otvora gasa bi u praksi trebalo pokazati malo tamniju svjecicu od idealne, ali nikako crnu ili mokru.
Tu je cesto problem sto je smjesa ipak prebogata, ali ako trokiranje nije strasno, ostavi tako. Tek ako se zapravo nebi moglo vozit sa konstantim otvorom gasa od 1/4, onda poduzmi nesto. Idealno bi bilo umetnut W7 iglu, ali to povlaci i vecu glavnu dizu i kompeltno novo stelanje. Druga varijanta je donekle osiromasit smjesu umetanjem klipica sa vecom vrijednosti."

Zavisno od smestaja srafica za smesu je i drugacije stelovanje smese do 1/4gasa-ako je levo prema prirubnici
odvrtanjem u levo dodaje se gorivo,ako je desno prema filteru -odvrtanje ulevo se dodaje vazduh...

Max. ugao preporucljiv za dellorto karburatore.....
Posted Image


Korisni linkovi...vec bilo po 4umu al rastrkano....
http://www.motori.hr..._269_a_135.html

Link za dell karburatore...
http://www.thisoldtr...lide_needle.htm
http://translate.goo...tml&sl=en&tl=hr

http://www.users.tsn...orto/index.html
http://www.keihin-us.com/tune.htm
http://www.factorypr...pm_engines.html
http://justkdx.dirtr...carbtuning.html
Karb koji je na dosta kineza ugradjivan-orginal ili kopija al se pokazao ok...
http://www.mikuni-to...8/VM16-438.html

....ocekujem da se po nesto doda...

El. saug i provera da li radi-korisno...

http://www.piaggio.c....html#bookmark2

Ovo je slika koliko klipic treba da izadje kod coka za mikuni 16mm karb al slicno je i kod ostalih ...

Posted Image



i NIJE LOSE proveriti dal se klipic na punom gasu podize do kraja...ako ne-nastelovati na sajli gasa...
Posted Image

#3 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 04 January 2011 - 21:41

Boja svecice i celo klipa su usko vezani za dobro nastelovan karb pa evo malo slika kako[ne] bi trebalo da izgledaju..
http://www.dansmc.co...gs_catalog.html


Slika broj 1 - slikano nakon 2 minuta rada na leru

Posted Image



Slika broj 2 - slikano nakon 700 metara konstantne vožnje na pola gasa (cca 70 km/h) gašenja motora i naglog kočenja

Posted Image



Slika broj 3 - slikano nakon 700 metara konstantne vožnje na ful gasu (cca 90 km/h) gašenja motora i naglog kočenja

Posted Image





Ovakva boja svecice=vrlo moguce zaribavanje klipa...
Posted Image

A posledice mogu da budu i ovakav klip..
Posted Image

ove pojedinacno su ok....i po celu klipa moze da se vidi dobro nastelovan karb...

Idealno-ALIEN SM ...



Posted Image





#4 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 04 January 2011 - 21:48

Preuzeto sa ''Motori" hr -2. DEO

Tekst: Tomislav Duić
Rasplinjaci koristeni na motociklima izgledaju komplicirano, no s malo poznavanja teorije rada, rasplinjaci se mogu podesiti tako da vasem motoru daju maksimalnu snagu. Svi rasplinjaci rade na temeljnom principu atmosferskog tlaka. Atmosferski tlak pritisce sva tijela na Zemlji sa jednakom silom. Atmosferski tlak podlozan je promjenama, ovisno o metereoloskim uvjetima, no uzima se da je normalna vrijednost tlaka 1 atmosfera, ili 1013 hP (hekto pascala). Promjenom atmosferskog tlaka unutar motora i rasplinjaca, postize se strujanje i zraka i goriva.
Svaki plinoviti medij krece se iz podrucja viseg tlaka prema podrucju nizeg tlaka. Tijekom podizanja klipa (prema GMT-gornjoj mrtvoj tocki) u 2T (dvotaktnom) motoru, odnosno spustanja klipa (prema DMT-donjoj mrtvoj tocki) u 4T (cetverotaktnom) motoru stvara se podtlak zbog povecanja volumena u karteru dvotaktnog, odnosno kompresijskom prostoru 4T motora. Buduci je u tom trenutku atmosferski tlak koji se nalazi izvan motora veci od tlaka unutar motora i rasplinjaca, zrak pocinje strujati kroz rasplinjac prema motoru i na ce putu "pokupiti" gorivo unutar rasplinjaca te zajedno kao goriva smjesa uci u motor. To strujanje traje dok se ne izjednace tlakovi izvan i unutar motora ili dok se mehanicki ne prekine veza s vanjskom okolinom (usisni ventil na 4T, ili sam klip na 2T motoru).
Iz uzduznog presjeka rasplinjaca (slika 1) vidi se da je strujni profil unutrasnjosti rasplinjaca venturijeva cijev. Venturijeva cijev je suzenje poprecnog presjeka na odredjenoj duzini cijevi, sto ima za posljedicu povecanje brzine strujanja medija, a time i smanjenja tlaka unutar cijevi (dobra analogija je povecanje brzine strujanja vode na naglim suzenjima rijeke ili povecanje brzine vjetra unutar tunela ili izmedju zgrada). Sto brze zrak struji kroz rasplinjac, veci se podtlak stvara (ili vise tlak pada) unutar cijevi.

Posted Image



Slika 1

Vecina rasplinjaca koji se nalaze na motociklima upravlja se pomocu rucice gasa koja je preko sajle spojena sa kliznim cilindrom koji regulira poprecni presjek otvora kroz koji ulazi zrak u rasplinjac. U rasplinjacu se nalazi pet glavnih sustava za napajanje gorivom:
* sustav za prazni hod (idling circuit)
* klizna pregrada/zasun/ventil (slide valve)
* igla gasa i mlaznica (jet needle & needle jet)
* glavna sapnica (main jet)
* cok (choke)
Svaki od ovih sistema zaduzen je da pri odredjenoj poziciji rucice gasa dozira pravilnu kolicinu smjese za optimalni rad motora. Medjutim, svi se ovi sustavii u odredjenom postotku preklapaju, ne postoji stroga granica.
Sustav za prazni hod sastoji se od dva podesiva dijela (slika 2):
* vijak za podesavanje smjese zrak/gorivo (air screw)
* sapnica za prazni hod (pilot jet)
Vijak za smjesu se moze nalaziti ili na straznjoj ili na prednjoj strani rasplinjaca (prednjom smatramo onu prema motoru). Ako se nalazi na straznjoj strani, taj vijak regulira kolicinu zraka koji ulazi u sustav.
Pritezanje tog vijka smanjuje kolicinu zraka i obogacuje smjesu.
Odvijanjem vijka povecava se otvor kroz koji ulazi zrak u sustav i time se smjesa osiromasuje.
Ako se vijak nalazi na prednjoj strani, regulira protok goriva.
Pritezanje tog vijka smanjuje kolicinu goriva i osiromasuje smjesu, a odvijanje obogacuje.

Posted Image



Slika 2

Sapnica za prazni hod (pilot jet) igra glavnu ulogu u snabdijevanju goriva pri malim otvorima gasa. Ima puno manji otvor od glavne mlaznice i zbog toga je protok kroz nju ogranicen na male kolicine goriva.
Vijak za smjesu i sapnica za prazni hod imaju glavnu ulogu u odredjivanju gorive smjese u rasponu od praznog hoda do otprilike 1/4 gasa.
Klizni ventil (slide valve) ima veliki utjecaj na gorivu smjesu u rasponu od 1/8 do 1/2 gasa. Posebice utjece na smjesu izmedju 1/8 i 1/4 i onda mu utjecaj polako otpada do 1/2. Ventili se izradjuju u razlicitim oblicima i velicinama (najcesce su ravni ili cilindricni), a ono sto ih karakterizira je skosenje sa straznje strane (prema ulazu zraka, slika 3). Sto je vece skosenje to ce biti siromasnija smjesa jer omogucava veci protok zraka i obratno, sto je manji, smjesa ce biti bogatija, u slucaju da sve drugo na rasplinjacu ostane nepromijenjeno.
Klizni ventili imaju na sebi utisnute brojeve koji oznacavaju koliko je visoko skosenje. Ako je utisnut broj 3, to znaci da ima skosenje od 3.0 mm.

Posted Image



Slika 3

Igla i mlaznica uticu na smjesu od 1/4 do 3/4 gasa. Igla je zapravo uski cilindar s urezima koji prelazi u konus pomocu
kojeg se regulira koliko goriva se povlaci podtlakom u venturijevu cijev rasplinjaca. Igla se obicno nalazi unutar kliznog ventila i krece se zajedno s njim. Sto je tanji konus, manje zatvara mlaznicu na koju igla nalijeze, a time i vise goriva ulazi u venturijevu cijev, dakle smjesa je bogatija. Profil konusa je vrlo precizno izradjen i konstruiran tako da daje razlicite smjese pri razlicitim pozicijama gasa. Izrezi na ravnom (cilindricnom) dijelu igle sluze tome da se u njih stavi prsten (capica) koji sprijecava iglu da padne i potpuno zatvori mlaznicu.
Pozicija prstena, tj. u kojem se izrezu nalazi, odredjuje polozaj igle u odnosu na mlaznicu pa se promjenom te pozicije moze regulirati smjesa zrak/gorivo, slika 4. Ako se prsten premjesti na gornji izrez od pocetnog, igla ce stajati nize, otvor ce biti manji pa ce i smjesa biti siromasnija. Vrijedi i obratno, premjestanjem prstena na poziciju nize postizemo bogatiju smjesu.
Mlaznica je zapravo krajnji dio glavne sapnice, tj. otvor u koji ulazi igla. O promjeru tog otvora ovisi i kolicina goriva koje se usisava u venturijevu cijev. Vecina prerada, tj. promjena na rasplinjacu radi se na igli, ne na mlaznici.

Posted Image



Slika 4
Glavna sapnica (main jet) regulira smjesu od 3/4 do potpuno otvorenog gasa, slika 5. Kada se gas dovoljno otvori, igla se digne dovoljno iznad mlaznice (otvora) tako da promjer glavne sapnice odredjuje kolicinu goriva koja se usisava u venturijevu cijev. Glavne sapnice izradjuju se sa razlicitim promjerima otvora uz isti vanjski promjer. Sto je veci promjer sapnice, veca kolicina goriva moze proci kroz nju i time ce smjesa biti bogatija. Sto je veci broj na glavnoj sapnici, to je veci njezin promjer.

Posted Image
Slika 5


Cok se upotrebljava za hladni start motora. Buduci se hladno gorivo kondenzira na hladnim stijenkama cilindra, a i zbog nize temperature teze isparava, smjesa je presiromasna da bi se upalila. Cok zatvara dotok zraka ili povecava kolicinu goriva u smjesi i na taj nacin kompenzira prije spomenute simptome. Nakon sto je motor zagrijan, vise nema kondenzacije, gorivo lakse isparava pa cok vise nije potreban.
Idealni odnos zrak/gorivo je 14.7:1, tj. 14.7g zraka na 1g goriva. Tada je osigurano potpuno sagorijevanje, maksimalno oslobadjanje toplinske energije bez ostataka izgaranja (cadje). Presiromasna smjesa se teze pali, prebogata smjesa nepotrebno rasipa gorivo i stvara cadju. Medjutim, teoretski idealni odnos smjese postize se vrlo rijetko, buduci sama konstrukcija motora zahtijeva promjene u tom omjeru. Zbog nepotpunog/nehomogenog isparavanja goriva pri malim brzinama motora (niskom broju okretaja) ili zbog potrebe za dodatnim gorivom pri visim brzinama, rasplinjac mora mijenjati taj omjer (najcesce davati bogatiju smjesu od idealne) kako bi zadovoljio pravilan rad motora. Slika 6 pokazuje stvarni omjer zrak/gorivo ovisno o poziciji gasa.

Posted Image



Slika 6
Podesavanje sapnica rasplinjaca Podesavanje rasplinjaca je puno lakse objasniti nakon sto su poznati osnovni principi. Prvi korak je odrediti u kojem rezimu rada motor radi nezadovoljavajuce, slika 7. Bitno je naglasiti da rasplinjac regulira smjesu ovisno o gasu, a ne o brzini vrtnje, tj. broju okretaja motora. Ukoliko se motor ponasa lose pri niskom broju okretaja (ler – 1/4 gasa), najvjerojatnije je problem u vijku za smjesu, sapnici praznog hoda ili lose odabranom skosenju na kliznom ventilu. Ako se motor ponasa lose izmedju 1/4 – 3/4 gasa, problem lezi u krivoj poziciji prstena na igli. Ako se motor ponasa lose u podrucju 3/4 – puni gas, problem je u losem odabiru glavne sapnice.

Posted Image



Slika 7

Prilikom nastimavanja rasplinjaca, treba zalijepiti komad izolirke ili slicne trake lijevo od gasa, na kuciste, a drugi komad trake
na gas. Tada treba nacrtati liniju sa flomasterom na gasu i na kucistu, tako da se linije poravnaju. Ta crta oznacava minimum.
Tada treba odvrnuti gas do kraja i produziti liniju od gasa na kuciste. Ta crta oznacava puni gas. Sada imate dvije crte na
kucistu: minimum i puni gas. Sada oznacite polovicu te udaljenosti koja ce oznacavati pola gasa, te dalje na cetvrtine, pa cete
imati tocno sve polozaje gasa pravilno oznacene za kasnije nastimavanje rasplinjaca.
Ocistiti filter zraka i svjecicu, te zagrijati motor. Ubrzavati do punog gasa (najbolje na nekoj duzoj uzbrdici). Nakon sto je motor radio par sekundi na punom gasu, brzo pritisnuti kvacilo i ugasiti motor. (Ne dopustiti da se motor zaustavi usporenjem ili u leru). Izvaditi svjecicu i pogledati njenu boju. Ako svjecica ima svjetlo-smedju boju, izgaranje i smjesa su pravilni. (za detaljniji prikaz izgleda svjecice kliknuti ovdje). Ako je bijela, smjesa je siromasna i trebalo bi staviti vecu glavnu sapnicu. Ako je crna ili tamno-smedja, smjesa je bogata pa bi trebalo staviti manju glavnu sapnicu. Prilikom mijenjanja sapnica, uputno je mijenjati sapnice za jednu velicinu, ponoviti test te kontrolirati boju svjecice nakon testa.
Nakon sto je izabrana pravilna glavna sapnica, ponoviti test sa pola gasa i kontrolirati boju svjecice. Ako je bijela, potrebno je spustiti prsten na igli sa jedan izrez kako bi se obogatila smjesa. Ako je tamno-smedja ili crna, podici prsten za jedan izrez.
Sustav za prazni hod moze se namjestiti tako sto se motor koji stoji u leru neko vrijeme testira startajuci. Ako se motor ponasa lose odmah kod kretanja, vijak smjese se moze odvrnuti/zavrnuti kako bi se promijenila smjesa. Voditi racuna o poziciji vijka (na straznjoj ili prednjoj strani rasplinjaca).
Ukoliko odvrtanje/zavrtanje vijka za 2 okretaja ne daje nikakve efekte, potrebno je zamijeniti sapnicu praznog hoda sa vecom ili manjom, ovisno o potrebi. Prilikom podesavanja vijka smjese, potrebno je raditi u koracima od 1/4 okretaja (90 stupnjeva) i nakon toga testirati ponasanje motora.
Podesavanje sustava za prazni hod izvodi se sve dok motor ne ubrzava iz minimuma bez ikakvih neodlucnosti ili trzaja.
Â

Nadmorska visina, vlaznost i temperatura zraka

Ova tri faktora dosta utjecu na rad rasplinjaca, motora i sastava gorive smjese.
Temperatura zraka
Gustoca zraka obrnuto je proporcionalna okolnoj temperaturi, sto znaci da sto je temperatura niza, zrak je gusci. To znaci da je u istoj kolicini zraka koji ulazi u rasplinjac vise molekula kisika (dusik je i tako inertan, pa je nebitan u razmatranju). Dakle, sto je vani hladnije, smjesa ce biti siromasnija, pa je potrebno dodati vise goriva kako bi se kompenzirao visak kisika. Obrnuto, sto je vani toplije, smjesa ce biti bogatija i manje goriva je potrebno nego inace za optimalnu smjesu.
Zato je bitno da se podesavanje rasplinjaca radi na onoj temperaturi pri kojoj se najcesce vozi.
Nadmorska visina
Nadmorska visina utjece na smjesu zbog toga sto je na vecoj nadmorskoj visini zrak rijedji. Motor koji pravilno radi na razini mora raditi ce nepravilno na vecoj visini zbog prebogate smjese. Dakle, ako se planira duze vrijeme voziti na vecim visinama,
potrebno je u svim parametrima smanjiti dotok goriva u rasplinjac, ovisno o visini na kojoj se vozi.
Vlaznost zraka
Vlaznost zraka oznacava postotak vlage u zraku. Sto je veca vlaznost, smjesa je bogatija.
Za ispravljanje sastava smjese zbog nadmorske visine i temperature koriste se ponekad korekcijski faktori. Dijagram na slici 8 predstavlja tipicne krivulje korekcijskih faktora. Za pravilno koristenje dijagrama, potrebno je ispravno podesiti rasplinjac prije opisanim metodama te zapisati brojeve glavne sapnice i sapnice za prazni hod.
Odrediti okolnu temperaturu i povuci vodoravnu crtu do jedne od krivulja koja predstavlja zeljenu nadmorsku visinu. Od presjecista povuci uspravnu crtu do vodoravne osi sa korekcijskim faktorima i ocitati vrijednost.
Ako je na primjer ocitan faktor 0.92, a vase vrijednosti glavne i pilot sapnice su 350 i 40, sapnice koje bi trebalo ugraditi kako bi motor radio ispravno na zeljenoj temperaturi i nadmorskoj visini su 0.92 x 350 = 322, te 0.92 x 40 = 36.8.

Posted Image



Slika 8
Korekcijski faktori se takodjer mogu iskoristiti za pravilno podesavanje igle, mlaznice i vijka za smjesu. Koristiti gornji dijagram za nalazenje korekcijskog faktora te nakon toga pomocu tablice na slici 9 odrediti sto napraviti s iglom, mlaznicom i vijkom smjese.
Tablica

Program za velicinu karba zavisno od setupa...
http://www.4shared.com/file/127136610/f01d...e_velicine.html

#5 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 04 January 2011 - 21:51

Malo o ciscenju karba-PRC mikuni16...+rasturanje za pocetnike Posted Image
http://49ccscoot.com/carbclean.html

Carburetor Cleaning
I'm no carburetor expert and this is a very basic cleaning.
Posted Image

I start by removing the 2 phillips scres that hold the auto-enrichener on.
Posted Image

Once it is off, I make sure everything can move freely and clean it off with a little carb cleaner. Carb cleaner harms some plastic so you may want to just get the metal parts with it and wipe the rest.
Posted Image

I now remove the clamp and float bowl drain hose. Clean it off and be sure it is not cracked or torn. Replace if necessary.
Posted Image

Now I spray the carb with carb cleaner to get rid of a lot of the grease and gunk.
Posted Image

Remove the carb top. There is a gasket under it, inspect that and replace if it is damaged.
Posted Image

Take out the spring and throttle valve assembly as well.
Posted Image

Now I take out the 4 screws holding the float bowl in place.
Posted Image

Posted Image
My bowl has some buildup, so I spray some carb cleaner in the bowl and let it sit.
Posted Image

Posted Image
Now I take the pin out and remove the float.
Posted Image

Be careful not to lose the little float needle.
Posted Image

Remove the float bowl gasket and spray the carb out with carb cleaner.
Posted Image

Make sure the gasket looks healthy, replace if necessary.
Posted Image

I unscrewed the main jet to make sure it isn't clogged or dirty and sprayed it out. I then reinstalled it.
Posted Image

Holding jets up to a light will help you tell if it is clogged.
Posted Image

I then removed the idle speed screw and cleaned the screw and passage, then reinstalled. You may want to see how many turns it takes to get the idle screw all the way in, and write that down. When reinstalling, turn the screw all the way in then back it out that number of turns.
Posted Image

Posted Image
Now I do the same with the mixture screw.
Posted Image

Posted Image
Now I remove the clip that holds jet needle and it's clip in the throttle valve.
Posted Image

Posted Image
Clean all of these parts then reassemble. Be sure the M clip doesn't block the groove in the throttle valve when you put it back together.
Posted Image

Now I let all of this sit overnight so the carb cleaner can work it's magic on the bowl.
Posted Image

The carb cleaner has done it's work so I dump it out and wipe the bowl out.
Posted Image

I remove the drain screw and clean it and the opening with carb cleaner, then reinstall the screw.
Posted Image

Put the bowl gasket back in place, making sure it is properly seated.
Posted Image

Reinstall the float and float needle. Now is a good time to check float height by measuring from the bottom of the carb to the bottom of the float (which are both kinda the tops since it's held upside down). Vento wants a 12-14mm float height.
Posted Image

Reinstall the float bowl.
Posted Image

Now I put the throttle valve back in the carburetor. Notice there is a long groove and a small ramp on the throttle valve. The ramp is for your idle speed screw to contact, so aim int toward the idle speed scew when installing.
Posted Image

Posted Image
Posted Image
Put the spring back in.
Posted Image

Reinstall the carb top.
Posted Image

Put the auto-enrichener back on.
Posted Image

In my case, make sure the cap for the oil injection port is in good shape.
Posted Image

Reattach the float bowl drain hose and clamp.
Posted Image

[center]

#6 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 05 January 2011 - 17:41

prečnik difuzora se meri na strani karburatora koja ide na cilindar i ne treba posebna matematika, uzmeš šubler i premeriš prečnik

#7 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 05 January 2011 - 17:42

Rade& said:

Pa kako sad to? meni je na novom karburatoru na tom delu prema prirubnici 19mm? Difuzor je 17,5

unutrašnja mera ?

#8 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 05 January 2011 - 17:42

Rade& said:

Pa da.. I na serijskom karburatoru mi je taj deo prema prirubnici 17,5mm, a difuzor je 12mm..

Rade druže, svaki otvor koji je okrugao mora imati neki prečnik, a taj prečnik je prečnik difuzora, ako sa strane filtera ima duguljasti otvor onda je recimo taj otvor 20x12mm koji je površinom recipročan otvoru okruglog promera od 17mm, meri se okrugli otvor koji ide na cilindar... tj njegov prečnik,, nije bitno kakav ja sa strane filtera

#9 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 05 January 2011 - 17:43

Rade& said:

Dobro neka bude.. Idem bas sad dole slikati i premeriti serijski karburator pa cu okaciti slike da ne ispadne da lupetam gluposti

evo slučaj kod mene Keihin PB170, 17mm karburator sa Kymco Super 9 fabrički

17mm

Posted Image


12x20mm

Posted Image

#10 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 05 January 2011 - 17:44

cvele19 said:

Ok Mario to je slucaj na ovom sa slike al Rade je u pravu sto se tice karbova tipa Mikuni16-prema prirubnici 18mm
a kod klipica 14 puta 18...

Rade& said:

O tome ja i pricam sve vreme :) Meri se najuzi deo.. Eto samo sto je doslo do nesporazuma jer je kod Marija bio slucaj da je sve isto... :)

površina otvora je

16mm r^2x PI=201mm^2
14x18mm = 252mm^2 manje oni obli krajevi elipse biće isto 201mm^2

dakle kod malih karburatora je urađen pravougaono elipsasti promer kod klipića i njegova površina otvorenosti mora biti ista kao i površina otvora krarburatora odnosno prečnika pravilnog kruga

sad to što se širi prema prirubnici (pričam o prirubnici prema usisnoj grani cilindra) nema veze trbealo bi da je prečnik kruga na samoj prirubnici prečnik difuzora karburatora, ako to nije tako, meni uopšte nema logike da se otvor difuzora karburatora (kad kažem difuzor mislim na otvor karburatora, a ne na usisni konus pošto i njega nazivamo difuzor) širi na delu prema cilindru...

kolikog prečnika je taj gurtner ? da nije 15mm ?

#11 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 05 January 2011 - 17:45

proveri mi kolika je visina i širina otvora kod klipća, izvadi klipić napolje i premeri sa nekim predmetom poznate dimenzije, pa da preračunamo

Rade& said:

11,5 x 14,5mm je kod klipica :) A jest mali taj difuzor, ne mogu ni mali prst gurnuti kroz njega :)



Na 2004. godistu fabricki je Dellorto PHVA ID 17,5mm.
Kupi neki serijski 12mm i resen problem :) Bice manja potrosnja, ali sigurno i nesto manja snaga..


#12 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 05 January 2011 - 17:45

površina otvora kod tvog karburatora klipića je

11,5 x 14,5mm = 166.75 mm^2

a površina karburatora sa

12 difuzorom je 6^2 x PI = 113.09 mm^2

13 difuzorom je 6.5^2 x PI = 132.72 mm^2

14 difuzorom je 7^2 x PI = 153.93 mm^2

15 difuzorom je 7.5^2 x PI = 176.70 mm^2

dakle preko površine možemo zaključiti koji je difuzor, naravno moramo odbiti grešku, jer to kod klipića nije pravougaoni presek nego elipsasti, pa površine krajeva koji ne pripadaju merama takvog pravouganika treba odbiti...

opet daleko je veći od 12mm, moguće je da je na sastavu malo veći, mada ako uzmeš šubler i izmeriš unutrašnji prečnik kruga, dakle mesto gde je elpisa prešla u pravilan krug, ne bi smelo biti veće stvarnog prečnika difuzora karburatora, jer se stvara nepotrebno vrtloženje...

aj ako ti nije teško proveri još jednom prečnik untrašnje mere gde je pravilan krug...

#13 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 05 January 2011 - 17:46

zoksi said:

Potpis.Evo sad sam premerio moj stari Mikuni.

Rade& said:

Ipak je 11 x 14,5mm, sad sam isao opet meriti.
Pravilan krug je samo na izlazu prema prirubnici (17mm). Sve ostalo je pod nekim skosenjem prema klipicu.
Ma 12 - 12,5mm je sto posto :)
A i na sajtu kazu da je 12mm...http://www.scooter-prosports.com/art-36300...it=mehr+Details

Pitin karburator je sigurno veci. I nije kao moj ovaj na srafove - njegov ima drugaciji prihvat...
Posted Image


#14 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 05 January 2011 - 17:46

Posted Image

Evo primera kako može da se izračuna prečnik odnosno difuzor ako imamo otisak otvora klipića...

1. Prvo na neki papir koji je primernih dimenzija da uđe u rupu otvora klipića, postavimo papir sa unutrašnje strane otvora gde inače klipić klizi i nekim flomasterom ili hemijskom ocrtamo ivice po papiru. Mora se paziti da papir ne klizi, a otisak može da se uradi jednostavno samo pritiskom tela hemijske olovke ne crtanjem..

2. kada papir izvadite uočićete otisak, koji je u Mikuni 16 slučaju dimenzija 17,5mm visine i 14mm širine..

3. Da ne bi pogrešili otisak širine je pod uglom klipića i može se premeriti jedino ako je papir ponovo savijen oko tela nekog flomastera koji je iste širine.. Ovako izlazi širina otvora 12,5mm

4. Sada na papiru treba ucrtati pravougaonik ali te mere koja je stvarne širine pod uglom klipića a ne otiska, prva slika..

5. Kasnije treba dodati jednakokrake pravougle trouglove koji svojom dimenzijom zauzimaju naveći deo prostora u koji ne pokriva stvarni otvor u odnosu na mere pravougaonika tih dimenzija

Ostaje da izračunamo površine...
- površina pravougaonika je P=axb dakle 12,5x17mm = 218.75mm^2
- uctani pravougli trouglovi umaju katete dužie 2,5mm, pa je njihova površina P= a^2/2 dakle (2,5^2)/2= 3,125 mm^2
- imamo 4 površine takvih trouglova to je 4x3,125mm^2 = 12,5mm^2
- površina elipse biće površina pravouganogo otvora manje 4 površine trouglova dakle P= 218,75-12,5 = 206.25mm^2

- znamo da je površina difuzora odnosno kruga P=r^2 x PI gde je r poluprečnik difuzora na kvadrat puta Pitagorin broj 3,1415

ako ovu formulu preinačimo u proračun nepoznate gde imamo P izgledaće ovako
..............P
r^2 = -------- odnosno
.............PI

..................P
r= SQR ---------- gde je SQR kvadratni koren
.................PI

.................206,25
r= SQR -------------
.................3,1415

r= SQR 65,6533 = 8,10mm gde je prečnik dva puta poluprečnik

R=2xr = 2x8,10

R=16,2mm

Dakle pogrešili smo u računu 0,2mm, greške se javljaju kod oduzimanja površina jednakokrakim trouglovima, jer ostaje prostor koji oni ne pokrivaju i prostor gde prelaze u ivice elpise..Možda je moglo da se radi sa pravouglim trouglovima različitih dužina kateta.... Svakako je tačnije nego da radimo samo sa površinom pravouganog otvora, a postoji i preciznija postavka ove površine, meni je palo na pamet da ovo uradim ovako...

U pravu ste Mikuni 16 izlazi na priključku sa prirubnicom na 18,5mm dakle širi se pa u ovom slučaju to nije pravilo za određivanje prečnika odnosno difuzora karburatora...

#15 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 05 January 2011 - 17:47

moram da dodam da je ovo za računanje glavne dizne baš ugrubo kako je autor i rekao, 4x mera difuzora plus broj 10 svakako ne daju isti proporcionalni odnos za 16mm difuzor karburatora i za 30mm jer onaj broj 10 mnogo manje menja matematičku zavisnost kod većih difuzora...

inače smatra se da je odgovarajuća dizna po ovima računima za 16mm karburator 4x16=64+10=74.. to naravno važi samo za airbox sa 20% većim otvorom od difuzora na samom airbox-u. a da ne govorimo koliko utiče da li je motor od 50cc-a ili od 70cc-a i koji auspuh je na njemu, otvoreniji rezonantni auspusi će tražiti veću glavnu diznu a serisjki spuh sa svim pregradama i ravnom pločom za podsticanje podpritiska manju.. i tako dolazimo i do ugla izduvnog i prelivnih kanala, što je veći ugao izduvnog kanala, motor će tražiti veću glavnu diznu, opet u sprezi sa otvorenosti filtera i zatvorenosti auspuha itd...

par primera sa mojih štelovanja...

evo koliko ume da varira glavna dizna za isti karburator mikuni 16mm

Keeway 50cc fabrički izduv 160 deg, fabrički spuh kopija rezonantnog, airbox lulica 12mm, mikuni 16 dizna 57
Cheesee 50cc naturpijan izduv 179 deg, Tecnigas trek, Airbox sa orig lulicom 14mm malossi red sponge sunđerom, mikuni16 dizna 69
Andrej 50cc naturpijan izduv 180 deg, Tecnigas trek, Koso gljiva ili motoforce sunđer, mikuni 16 dizna 88-90
Danee 50cc naturpijan izduv 184 deg, Stage6 Pro replica, Airbox bez lulice, abrički sunđer, mikuni 16 dizna 80
Daniel 70cc motoforce racing 179 deg, tecnigas Reverse DUO, gljiva stage6, mikuni 16 dizna 82-85
Daniel 70cc motoforce racing 179 deg, Tecnigas Next R, STR8 žičana gljiva, mikuni 16 dizna 80

i koliko ume da varira opet za isti karburator Stage6 TM24

Mario 70cc Malossi turpijan 188 deg, Tecnigas RS2, Stage6 Drag filter, Stage6 TM24, dizna 125 otvoren 128
Mario 70cc Malossi turpijan 200 deg, Tecnigas RS2, Stage6 Drag filter, Stage6 TM24, dizna 128-130 otvoren 132
Mario 74cc Airsal T6 194 deg, Tecnigas RS2, Stage6 Drag filter, Stage6 TM24, dizna 130
Mario 77cc MHR Team2, 197,5 deg, Roost HR, TM24, Stage 6 Drag filter dizna 135 bez filtera otvoren 138
Daniel 70cc Motoforce racing 179 deg, Reverse DUO, Stage6 Drag filter, TM24 dizna 128-130

#16 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 24 March 2012 - 15:43

http://translate.goo...AcG3JoAjXIyIjRA

ili ovako da se ne pogubi...

"Ovdje su neka uputstva za one nove u svijetu PHBG karburatora...
Prvo, trebate instalirati čist filter zraka. Drugo, morate plovku osigurati pravilno postavljanje. Ako je nivo benzin postavljen previsoko ili prenisko, pravilno jetting karba će biti nemoguće. Visok nivo goriva će uzrokovati bogatu smesu a nizak mršavu. Pravilno postaviti plovak da bude paralelno bazi tijela karburatora.
Posted Image
Posted Image
PHBG je uvijek činiti se da je ok nivo, ali je dobro provjeriti. Na kraju, pobrinite se da upotrebite dobru polovnu svecicu odgovarajuce toplotne vrednosti.

Funkcije mlaznice i igle
Na PHBG , glavna dizna počinje funkcionalnost oko 1/3 puta kroz, ali ne postaje uistinu učinkovit do 1/2 gasa. Ako imate pitanja na 1/3 gasa, najbolja stvar koju možete učiniti je da podesite postavke igle. "Spuštanje iglu" od strane "podizanje" nosač za jedno mjesto čini protok benzina manjim do sredine raspona gasa. Igla se sužava pa kad je na 1/4 -3/4 od izlazu, kut konus je ono što određuje koliko benzina može proci kroz glavnu diznu. Kada dođete do punog gasa, količina goriva u potpunosti je kontroliran od strane glavne dizne. Zapravo, postoji jedan drugi element u jednadžbu: zrak / smjesu vijak. Pogledajte shemu .. Posted Image

sraf smese je podesivi vijak koji je u ravnini s carbom . Okretanjem ulijevo povecava se protok goriva na , a udesno se smanjuje. Tako možete napraviti fina podesavanja pomoću vijka
Ovdje je slika svih dizni .
stiPosted Image



[ uredi ]


Tuning PHBG Igle

Posted Image

Posted Image

.


Posted Image









[ uredi ]


Od paketa

U PHBG se pakuju razlicite igle ali su najcesce w7 i w9 , važno je provjerili svoje iglu # prije instalacije karba. # Igla je obilježen odmah ispod clip ureza.
Posted Image


PHBG iglice dolaze u rasponu od W1-W25, ti brojevi nisu poredjani po mernim parametrima.










[ uredi ]


Needle Karakteristike
  • Slike

    slide igla">Posted ImageTanje iglice - -B-mera - rade sveukupno bogatiju smesu , a deblje igle mršaviju.
  • Igle s duljim- C-mera- konusom su "ranije", jer oni počinju mesati smjesu zraka i goriva na nižem gasu, i oni imaju tendenciju da budu bogatiji u ukupnom poretku.
  • Igle s kraćim konus-C- su "kasnije", jer oni počinju mesati smjesu zraka i goriva na vecem gasu, i oni imaju tendenciju da se vratio u ukupnom poretku
  • --
Kao što je navedeno ranije, dobro mjesto za početak stelovanja je srednji zarez na igli. Podizanje igle se vrsi stavljanjem zeger osiguraca u nizi zarez na njoj i tako se dobija bogatija smesa,a stavljanjem osiguraca na visi zarez se igla spusta i tako osiromasuje smesa.
Igla izbor je nešto od umjetnosti. Treba odabrati iglu koji pruža optimalnu kombinaciju u svim svojim učinkovitim regulatora pozicije. Nažalost, ta umjetnost nije jednostavan kao ide gore ili dolje niz kao da je u mlazovima. Kad tuning iglama, biti vrlo oprezn, jer nepravilno podešen igla je jednako opasna kao i mala glavna dizna.
Idaealna [ skoro] i 100x dokazana postavka u PHBG uz base ili slabiji midrace kit i na preradjenom airboxu je-
-igla w7 ili w9,uz pecurku [gljivu] w16
-klipic 40-
-atomizer AU262
-glavna dizna izmedju 75 i 85



[ uredi ]


Podešavanje načinu Jet

Tuning PHGB miruje jet i smjesu vijak za podešavanje:
Započnite okretanjem vijka u praznom hodu brzine tako da se motor iznad praznog hoda brzine. Zatim okrenite vijak za smjesu i izlazi kako bi se utvrdilo mjesto koje rezultata u najglađu operacije. Zatim postupno izaći vijak za smanjenje brzine okretajima motora, u isto vrijeme svira s vijkom smjese. Podešavanjem dva naprijed i natrag te bi trebao biti u mogućnosti doći na postavkama koje pružaju nisko, stabilan u stanju mirovanja brzinu (otprilike 1.200 RPM). Ako ste se na brzinu vijak motor neće sići do brzine praznog hoda bez obzira da li je položaj smjesu vijak vaš idle jet je vjerojatno značajno prevelika ili mala.
Za testiranje napredovanje spoj, flip gas iz zatvorenih do 1/8 gasom nekoliko puta. To bi trebao biti glatko i brzo, ako ispravno podešen, i treba brzo vratiti u stanje mirovanja.
  • Ako postoji sputtery oklijevanje i sporost, okrenite vijak rezervirati
  • Ako postoji bog ili hvata zraka i osjećaj gubitka snage, okrenite vijak van.
  • Ako vijak dobiva jedan ili pak bliže cijelosti, lean mlaz van.
  • Ako je jedan vijak ili bliže ispadanja, richen jet gore.
Većina (kitted) bicikle kao u idle jet negdje između 45 i 55 godina. Također imajte na umu da je u stanju mirovanja jet služi u dvije svrhe: za opskrbu minimalnu količinu goriva da bi bicikl radi u praznom hodu, a za opskrbu goriva za prijelaz iz mirovanja jet za igle JET (la progresija). U praznom hodu i strujanja zraka u progresiji rupu, pokupi gorivo iz mirovanja zrakoplova, a dolazi iz miruje prolaz. Ono što izlazi iz mirovanja prolaz je mjereno po vijak za podešavanje smjese osim u stanju mirovanja mlaza. Tijekom napredovanja, protoka kroz rupu mijenja smjer napredovanja, umjesto zraka ide u, gorivo izlazi. To ne utječe vijka za podešavanje, a to je isključivo mjereno po stanju mlaz. Zbog toga, to je moguće postići pristojan miruje da loše rezultate u progresiji. Na primjer, ako imate kako biste smjesu vijak sve u da ostvari svoj pristojan miruje miruje jet je prevelika koja vjerojatno će rezultirati u močvarnim progresijom. No, konus igle, igle isječak položaj, i gasa slide frak svi će imati učinak na progresiju kao dobro.

[ uredi ]


uredi ]


Choke kruga

PHBG ugljikohidrati dolaze s jednom od dvije vrste zatisnuti mehanizama koji se može specificirati kada je kupio: kabelsku ili klik. Kabelska prigušnice rade na sličan način na gasa kabela i zahtijevaju drugi kabel biti instaliran i ubacuje u polugom. Kliknite gušiti djela povlačenjem i uvijanje na gumb ugljikohidrata. MOST bicikle s PHBG Carbs kada se pravilno Tuned neće započeti LAKO W / O zadaviti! Ako vam se pedaliranje dugo vremena prije nego što vaš bicikl preko slatkiš iz hladnog početka, to je zato što ne koristite čok. Prigušnica jet je uvijek na 60 godina, i nikad se nisam potreban da bi se to promijeniti. Ako ste novi tuning PHBG ugljikohidrate i ne znam što osjećam za jedan trik je da koristite prigušivač zraka kako bi se ocijenilo da li su previše bogati ili previše mršav. Ako niste sigurni da je sporost lean izdisaj bog ili bogati grgotati opterećenje (jer je to zapravo i nije jasno je li to samo isključiti malo) samo flip zadaviti. Ako bicikl dobiva bolje u tom gasu svoj tuning previše mršav za svoje i vise versa.










[ uredi ]


Little Mlaznice i Crna Gumeni kape

Ne uklanjajte crne gumene kape će uzrokovati istjecanje zraka. Ove su mlaznice za vakuumske linije i uglavnom se koristi na četverotaktnih motora. Ako je Vaš carb nije došao s tim kape, trake ih se na limene mlaznica. (Ja ne mislim na preljevne mjesta koja se suočavaju dolje i "L" oblika, a na obje strane gornjeg carb tijela. Ostavite one otvorene).










[ uredi ]


Metal Disk

UKLONITI disk METAL! Ona sjedi između glavnog mlaza i difuzor cijevi. Uklonite jer je često blokira goriva na glavnu jet i izaziva ekstremne uvjete mršav.


Posted Image







[ uredi ]


Ručni leptira

Stock mopeda Prigušivač za najveći dio ne može u potpunosti otvoriti PHBG slajd carb. Za pravilno podešavanje, on je savjetovao da se instalirati aftermarket gasa sklop koji u potpunosti mogu otvoriti svoj novi PHBG ugljikohidrata.










[ uredi ]


Atomizers i slajdove

Napomena: raspršivač & Slide će diktirati / kontrolirati / promijeniti niz bogatih i mršav parcele / idle jet. Ako pokrenete PHBG, preporuča se da provjerite atomizers prije nego instalirate ugljikohidrata, jer Dellorto opskrbljene trgovine sa nekim PHBGs s četverotaktnih AN atomizers, a 9562 AN čahura tipa raspršivač. Ako je broj raspršivač dio počinje, to je četverotaktni raspršivač, a to može biti teže podesiti i pokrenuti vrlo bogata u praznom hodu i u 3/16 do 5/16 gasu na klipnim lučkih motora, više nego postaviti up prozore s trstike. Svi dvotaktnog raspršivač brojevi dio početi sa AU i koristiti 9655 AU raspršivač čahure.

Posted Image
Posted Image

#17 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 24 March 2012 - 15:48

Simptomi su bogati / manje defusing slajd ili na velikim / bogate raspršivač s trstike i ili raspršivač i četverotaktni raspršivač čahure na motoru klipa luke
  • To će biti vrlo teško, ako ne i nemoguće podešavanje i močvarnim na niskim RPM-a.
  • To će se izvoditi vrlo bogata u praznom hodu do 1/8 gasu čak i sa malom 35 idle jet.
  • To će biti suh u 3/16 do 5/16 gasu.
  • WOT gasa položaj glavne sapnice mogao biti bogatiji ili mršaviji i vas da se gore ili dolje jet glavni je 4 ili 8 veličina veća ili manja nakon promjene i raspršivač ili slajd, pa plug nasjeckajte glavni jet u posljednja zadržati bogat do ga podesiti u.
  • CK vaš PHBG float 4-taktni float je poluga za 1gram P / N 9450,2 do 5 grama, a jedan ne nalazi na popisu Delldrto u Velikoj Britaniji stranice je p / n 9450,3 - 4,5 grama.? 2 moždani udar je jedan lakši jednom p / n 9450,1 - 4 grama. P / n broj godina ili na plovaka.
  • UPOZORENJE: upjet vaš glavni mlaz od 4 ili 8 biti siguran kada promijeniti na leaner atomiser ili vaš prelazak na ili iz 4 moždani udar ili moždani udar 2 atomiser dijelova.
  • Do jet i bogata iglu kada promijeniti na leaner atomiser donji dio broja. Tuning chart [ [3] ]
NAPOMENA: Ako imate trske ventile
  • Ako koristite guste krut trska što će biti u redu s prikazivanjem u četverotaktni AN čahure samo trčanje bogatiji ili mršaviji AN raspršivač, jer trska ventila smanjiti unos natrag protok / naplatiti iz ugljikohidrata i natrag u. mekih trstike će smanjiti manje od ulaza leđa protok / punjenje. To je klipni luka set up koji će imati najviše koristi pokretanjem dva udara AU raspršivač i čahura, jer je C oblika AU raspršivač majka pomaže spriječiti klipa luka usisni sustavi, leđa protok / naplatiti iz ugljikohidrata rodila na niskim RPM-a od sisa više plin iz raspršivač prilikom izlaska van i natrag u ugljikohidrata. Dakle, dvije čahure i moždani udar AU raspršivač će pokupiti manje plina iz sustava AU raspršivač na niskim RPM-a, na klipovima luka motora. Ali ne provjerite plutaju PHBG 4-taktni float je poluga za 1gram p / n 9450,2 - 5 grama, a jedan ne nalazi na popisu Delldrto u Velikoj Britaniji vid je p / n 9450,3 - 4,5 grama.? 2 moždani udar je jedan lakši jednom p / n 9450,1 - 4 grama. P / n broj godina ili na plovaka. Ali svaki postavljanje i kombinacija će biti popustljiv za podešavanje u.
Kako vaš ID i raspršivač raspršivač čahura
Izvadite filter zraka i dovesti do slajd WOT. Pogledajte u niz carb bušotine. Dvije moždani udar AU atomiser čahura će se držati do 2 ili 3 mm od dna carb svinje i da će imati C oblik. Četverotaktni čahura raspršivač će biti ravna. Umjesto toga, morate ukloniti glavnu jet i raspršivač.
Žigosanje na dva moždanog udara raspršivač će biti:
  • AU 258 Atomiser PN # 9.654,258
  • AU 260 Atomiser PN # 9.654,260
  • AU 262 Atomiser PN # 9.654,262
  • AU 264 Atomiser PN # 9.654,264
  • AU 266 Atomiser PN # 9.654,266
  • AU 270 Atomiser PN # 9.654,270
Žigosanje na četverotaktni raspršivač će biti (NAPOMENA četverotaktni će imati pin rupe trčanje gore i dolje strane):
  • 258 Atomiser PN # 9.511,258
  • 260 Atomiser PN # 9.511,260
  • 262 Atomiser PN # 9.511,262
  • 264 Atomiser PN # 9.511,264
  • 266 Atomiser PN # 9.511,266
Morate zamijeniti raspršivač i raspršivač čahura zajedno promijeniti PHBG iz četverotaktni ugljikohidrata na dva moždanog udara PHBG ugljikohidrata.
Kako ukloniti raspršivač čahure.
  • ukloniti carb pomaknite dno ugljikohidrata i atomiser.
  • Uzmite staru raspršivač i samljeti / ga podnijeti dolje na kraju hex.
  • Pogledajte gdje je obilježen dio #, i cut / datoteke / grind taj dio prema dolje dok će stati / klizanje kroz carb kućište naopako.
  • Sada instalirati stari pravu stranu raspršivač gore u raspršivač čahure 6 ili 7 pretvara i dodirnite ga stari raspršivač vožnje i gdje slajd sjedi za uklanjanje raspršivač čahure.
Da biste instalirali raspršivač čahure.
  • Gledajući dolje od vrha, gdje slide došao iz PHBG, vidjet ćete rupu gdje je novi udarac 2 raspršivač ide u.
  • 4-taktni raspršivač ima stan mjesto / usjek na strani na vrhu, koji treba biti instaliran s ravnim mjesto / usjek s pogledom na zaljev mesing goriva tako da je rupa u utičnicu na bočnim linijama s rupu u carb kućišta.
  • 2 moždani udar raspršivač ima oblik C u tome da treba biti instaliran s vrha, gdje sjedi sa slide C otvor okrenut motora strani ugljikohidrata rodila, a ne filter zraka STRANI.
  • Taknite u novom raspršivač s malim cijevi ili utičnica s vrha, ali nemojte pogoditi C u obliku brane na 2 moždanog udara čahure.
Kako prilagoditi i odaberite miruje jet i raspršivač.
  • Uklonite karburator iz kutije ili bicikl i napiši sve mlaz, igla i raspršivač postavke i dio brojeva.
  • Da biste postavili miruje brzine vijak, pogledajte u dijelu motora od karburatora u bušotine. Okrenite vijak miruje brojač smjeru kazaljke na satu dok se ne samo slide zatvoren. Sada okrenite vijak u praznom 1 1/2 zavoja.
  • Da biste postavili limena nezaposlen smjesu vijak, uključite ga u svoj način polako, ali ne čvrsto, samo dok se ne dotakne dno, onda izadju 2 1/2 okreta. Ovo je samo osnovni postavka i trebat će vam za fino podešavanje kasnije.
  • Instalacija ugljikohidrata: povući čok i pokrenuti. Točka na sedam i isključite čok. Neka se zagrije.
  • Sada mu dati 3/4 od gas otpusti.
  • Što vam je motor za podmirenje desno dolje glatko, bez da visi na rev-a ili učitava.
  • Sada okrenite vijak za smjesu dok ne dobijete lijepu ugriz i postaviti brzinu praznog hoda
  • Ako je niska brzina u stanju mirovanja / jet smjesu vijak dobiva manje od 1 ispasti trebate manji mlaz miruje i ako se dobiva veći od 3 ispada trebate veći mlaz miruje.
  • Sada to pun gas kotleta plug raspon za postavljanje odaberite slajd iglu i glavni jet.
  • Ponovite korake 5 6 7 8 9.
NAPOMENA: ako je idle jet dobiva manji od # 38 možda ćete trebati leaner raspršivač ili strmijim slajd s većim ventilacijskim otvorima. Ako miruje jet dobiva veći od # 52 možda ćete morati bogatiji raspršivač. A ako je vaš miruje brzina vijak je više od 3 1/2 okretaja u možda ćete trebati veći broj slajda, poput # 40: s to je strmija anđeo i ventilacijskih otvora veća rupa. Igle s duljim Redukcioni su ranije, jer oni počinju metar smjesu zraka goriva na nižem gasu, a igle s kraćim konus su kasnije, jer su počeli da se metar smjesu zraka goriva na višoj gasu, AU 260 - 262 ili AU AU 264 atomizers i AU čahure popraviti najviše PHBG. Većina 19mm do 21mm ugljikohidrata ćete trebati # 40 slajd, W9 - W3 - W7 ili? neki carb instrumenta ako koristite W7 može biti nagnuti s isječak u gornjem / leanest bod. # 30 17mm slide 18mm carbs će koristiti # 30 ili # 40 slajd i koristiti W7 - W4 ili? na manje ugljikohidrata, 30 ili 20 slajda ili? I provjerite plutaju 2 moždani udar je jedan lakši jednom p / n 9450,1 - 4 grama. P / n broj godina ili na plovaka. Svaki set up i kombinacija će biti popustljiv za podešavanje u.
Nadam se da ovo pomaže, Crazy Wayne van.

[ uredi ]


Final Note


Važno je napomenuti da PHBG carb ili bilo koji više jet / spoj ugljikohidrata može imati više drugačije podešeni gasa pozicije. Na primjer, moglo bi imati bogat zrakoplov, pilot ispravan igle postavku, a lean glavni jet. Netko bi mogao pomisliti njihova bicikla je podešen ispravno da nikada dati pun gas za više od nekoliko sekundi i učinkovitije su uvijek na 3/4 gasa ili "jahanje u iglu", dok je tuning. Dok stavljajući oko njega 4. svibnja moždani udar zbog bogate pilot jet okruženju, i moglo bi se misliti bicikl je također bogat. Nakon par sto milja post-kit break-u, može se dobiti neke povjerenje i otići na duže staze WOT i iskoristiti s obzirom na glavnom mlazu previše mršav.
Kao takav, važno je razmišljati natrag na grafikonu iznad, kada tuning svoj PHBG ugljikohidrata. Svaki element mjerenje goriva dolazi u igru na različitim pozicijama regulatora, a ne samo različitim okretajima motora, ili brzina. Ne zaboravite da se osjećaju sve pozicije gasa točno procijeniti što područja trebaju pažnju.
Dakle, kada tuning glavni mlaz bi bili sigurni da se na WOT, ili niste dobivanje točne glavni jet čitanje. Početak velike i raditi svoj put prema dolje. Ako bicikl je sporije nego na WOT 3/4 gasa, glavni je još uvijek prevelika. Kada su stvarno blizu savršen #, bicikl će biti ista brzina ili samo malo brže na 7/8 gasa nego na WOT. Ovo je vaš sigurnu zonu, biti vrlo oprezni kada se razbije jetting prošlosti ovom trenutku.

Slike

slide igla">Posted Image
Posted Image
Posted Image

#18 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 26 March 2012 - 00:30

Brate Cvele, posle ovih postova još jedino da odeš i nekom našteluješ karb ako ovo ne razume ... :) a mislim da će cena biti cisterna Rogonje :)
Sve je razjašnjeno, nacrtano, potkrepljeno video snimcima. Odlični tutorijali! Respect za trud!

#19 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 26 March 2012 - 10:24

Ma j*bo sam mu prevod ...kad imam malo vise vremena preradicu tekst jer je stvano detaljan i dobro uradjen...do tad...

#20 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 26 March 2012 - 12:12

Bata Cvele odličan je tuturial... Evo da doprinesem i ja sa jednim potencijalnim problemom na koji malo ljudi obraća pažnju...

Reč je o 4T karburatoru Keihin 18 sa membranom za GY6 motore, ali isto može da se desi i na drugim karburatorima... Zadnjih par godina uglavnom proveravamo nivo goriva koje plovak pušta u lonče i metodom duvanja vazduha preko malenog creva i manuelno pomeranjem plovka gledamo gde je nivo i koliko otvara i zatvara plovak dovod goriva... U ovom slučaju gorivo nije proticalo, jer je ventil bio zapečen u kućištu, u razgovoru sa vlasnikom imam informaciju da je motor nekada išao nekada nije, nekada nije mogao da upali itd... rezultat je bio i mrtav akumulator i slomljeno kućište zupčanika kurble...

evo kako izgleda skrama koja se uhvatila , i jednostavno 600 šmirglom može da se počisti... ovaj detalj mislim da svima može biti bitan, obzirom kakvo gorivo u zadnje vreme kupujemo...



Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image





3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users