Jump to content


Airsal T6 50 Minareli LC



  • This topic is locked This topic is locked
14 replies to this topic

#1 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 25 June 2015 - 11:47

Zahvaljujući Patku kod nas je pristigao i Arisal T6 50cc cilindar..

Ovo je prgavi primerak iz Španske kuhinje u 50cc Alu Nikasil izvedbi, reklo bi se što je moglo da se dobije iz 50cc, dobilo se..

Posted Image


prepoznaćemo već poznati koncept za duplim izduvom kojeg prate ogromni trasferi postavljeni u padajućoj hijerarhiji (lepeza), primarni mudro podvučeni do samog dna izduvnog kanala i time maksimalno ubijen horizontalni ugao uprskavanja... isto tako boost je jedan veliki centriran dosta tačno na 65 stepeni po vertikali...

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image


vidimo da se Španci odavno koriste metodama upuštene glave, koje su u S6 fabrici tek sad počeli da primenjuju, u ovom slučaju je ona upuštena za tačno 1,6mm, sve zaptivke predviđene su silikonskim O-ring gumicama.. klip na žalost nemamo


Posted Image Posted Image


portmapa

Posted Image


iz koje proizilazi sledeće

Squish = 0,5mm
C= 2,1mm
Najbolje iskoristivi obrtaji = 15200 o/min
Usklađeni pritisci = 161,4 PSI
Kalkulativna snaga = 18,6 KS
Očekivana snaga na vretenu radilice = 14,9 KS
Očekivana snaga na točku = 12,4 KS

Posted Image



Squish = 0,7mm
C= 2,3mm
Najbolje iskoristivi obrtaji = 16000 o/min
Usklađeni pritisci = 152,2 PSI
Kalkulativna snaga = 18,5 KS
Očekivana snaga na vretenu radilice = 14,9 KS
Očekivana snaga na točku = 12,4 KS

Posted Image



Squish = 1mm
C= 2,6mm
Najbolje iskoristivi obrtaji = 16500 o/min
Usklađeni pritisci = 149,5 PSI
Kalkulativna snaga = 18,7 KS
Očekivana snaga na vretenu radilice = 15 KS
Očekivana snaga na točku = 12,5 KS

Posted Image



no comment... sličan koncept kao Tomos Senior 50, podigli su usklađenost cilindra i dobili snagu na nešto višljim obrtajima od onih na kojima će se eksploatisati... ukoliko se cilindar bude vrtio sa 0,7mm squish-em, povratni pritisak neće biti dovoljno jak na 11 ili 12k obrtaja koje će zahtevati izduv nekih 250-270 PSI-ja, ali će za uzvrat i na tim obrtajima nositi tih 18 ili 10-15% manje KS-a i biti veliki potrošač...

#2 Patak

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 412 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimYamaha Aerox

Posted 25 June 2015 - 21:32

Majko sveta, ovaj se vrti ko formula :D

#3 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 25 June 2015 - 21:41

Ni formula se više ne vrti toliko visoko, hehe

#4 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 25 June 2015 - 21:57

ovaj bio bio taman za Zilke-ta i sledeći drag, pokidao bi i 70-ke :)

#5 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 25 June 2015 - 22:39

S kojim auspuhom ovo upariti da ga iscedi do kraja?

#6 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 25 June 2015 - 22:41

bullet, najbolji auspuh... sećaš se da sa njim ide 120 :)

#7 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 25 June 2015 - 22:56

Haha da, da...

#8 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 25 June 2015 - 22:59

SC08 :29dz8zk: :D

#9 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 25 June 2015 - 23:03

C = 2.6mm => 16500 rpm sunce ti... :blink:
Zar ima neka radilica da moze ovo izdrzati?? Stvarno je "ljut" cilindar i zvizdi visoko, nisam ocekivao ovo od fabricki nabrijane 50-ke.
Pa za ovo treba i inner-rotor

#10 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 25 June 2015 - 23:09

16000... Pa nije mnogo, moze da se uhvati 150km/h po GPS-u :D

#11 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 25 June 2015 - 23:18

to pišem, uradili su maksimalu koja bi recimo za pravi race pila vodu, pa sad ko misli da se vozi niže , ok nije problem ali je to malo slabije i veliki je potrošač

eno Marko je pisao da S6 rac MK2 ide sa trek-om dosta dobro.. ok možda to nije maksimalni potencijal , možda tu nedostaje 15-20% snage, ali definitivno cilindar ne radi u ciljanoj sprezi, i pritisci nisu usklađeni, te gorivo propada u spuh...

sa druge strane da bi ispratili pritisak od 250 PSI-ja potrebna je visoka primarna kompresija, jer je pitanje da li transferi mogu to da isprate, pa ako nemamo ni to,.. onda je baš mrtav koncept dole..

sve u svemu... nije za ulicu, mislim da je slično ludilo i sa T6 70cc LC-om, imam i njega u računaru pa ću uraditi za koji dan

#12 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 26 June 2015 - 00:12

Ogromne su povrsine kako izduva tako i prelivnih...
Neverovatno da je toliko visoko gadjan...ne sumnjam u analizu ali nije mi skroz jasno sta su hteli s ovim konceptom

#13 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 26 June 2015 - 00:14

Pravi trkacki koncept. Ovo je ona varijanta ili pun gas ili nista..
Razumljivo je da sve vrti 16000, jer iz 50ccm i ne moze drugacije da izvuce tih toerijskih 18ks. Mali obrtni momenat koji 50ccm moze da isporuci dovodi do jedine solucije za postizanje snage, visoki obrtaji. Relna strana je da je ovo vrhunski produkt koji je extremno tesko ustelovati da pokaze svoji pun potencijal na stazi, treba uzeti u obzir da se i prenos i kvacilo a i paljenje podredjuju radu na visokim obrtajima. Sa druge strane, kao sto je Mario rekao, bloudaun je toliko mali i cilindar ako se upari sa nekim normalnim spuhom za svaki dan, i umiri da se vrti 9-10000 postaje razrok i neupotrebljiv, veliki potrosac.. moja pretpostavka je da je ovo jos jedna u nizu kopija Malossi-Polini racing 50ccm koncepta. Ili pun gas ili nista :)

#14 Patak

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 412 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimYamaha Aerox

Posted 26 June 2015 - 00:31

@Pita hteli su da postignu da omoguce jednom Patku da vozi pun gas kroz tunel celu noc, na 16000 rpm i da ne dozvoljava Kamenici da spava :D

#15 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 26 June 2015 - 00:33

Hehe ocigledno...samo ako ga zavrtis na 16000 sa 0.5g rolnicama ima da te nema :-)





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users