Ovo je prgavi primerak iz Španske kuhinje u 50cc Alu Nikasil izvedbi, reklo bi se što je moglo da se dobije iz 50cc, dobilo se..

prepoznaćemo već poznati koncept za duplim izduvom kojeg prate ogromni trasferi postavljeni u padajućoj hijerarhiji (lepeza), primarni mudro podvučeni do samog dna izduvnog kanala i time maksimalno ubijen horizontalni ugao uprskavanja... isto tako boost je jedan veliki centriran dosta tačno na 65 stepeni po vertikali...




vidimo da se Španci odavno koriste metodama upuštene glave, koje su u S6 fabrici tek sad počeli da primenjuju, u ovom slučaju je ona upuštena za tačno 1,6mm, sve zaptivke predviđene su silikonskim O-ring gumicama.. klip na žalost nemamo


portmapa

iz koje proizilazi sledeće
Squish = 0,5mm
C= 2,1mm
Najbolje iskoristivi obrtaji = 15200 o/min
Usklađeni pritisci = 161,4 PSI
Kalkulativna snaga = 18,6 KS
Očekivana snaga na vretenu radilice = 14,9 KS
Očekivana snaga na točku = 12,4 KS

Squish = 0,7mm
C= 2,3mm
Najbolje iskoristivi obrtaji = 16000 o/min
Usklađeni pritisci = 152,2 PSI
Kalkulativna snaga = 18,5 KS
Očekivana snaga na vretenu radilice = 14,9 KS
Očekivana snaga na točku = 12,4 KS

Squish = 1mm
C= 2,6mm
Najbolje iskoristivi obrtaji = 16500 o/min
Usklađeni pritisci = 149,5 PSI
Kalkulativna snaga = 18,7 KS
Očekivana snaga na vretenu radilice = 15 KS
Očekivana snaga na točku = 12,5 KS

no comment... sličan koncept kao Tomos Senior 50, podigli su usklađenost cilindra i dobili snagu na nešto višljim obrtajima od onih na kojima će se eksploatisati... ukoliko se cilindar bude vrtio sa 0,7mm squish-em, povratni pritisak neće biti dovoljno jak na 11 ili 12k obrtaja koje će zahtevati izduv nekih 250-270 PSI-ja, ali će za uzvrat i na tim obrtajima nositi tih 18 ili 10-15% manje KS-a i biti veliki potrošač...