Po citanju raznih tekstova sa neta o stelovanju karba sam dosao do informacije da 2t agregat sa pravilno ustelovanim karbom ne bih trebalo da dimi u obrtajima na punom gasu, na radnoj temperaturi naravno.To se moze zakljuciti i po raznim klipovima na yt sa raznoraznih skupova na kojima ima dyno merenje i potezanje(drag).Ni jedna senda sa ovim zajebanijim racing/hyper racing 80-90 pa i 110cc cilindrima ne dimi.Ovi sa slabijim setupovima od po 50-70cc takodje.
Prvo sto sam uradio je da sam skinuo svecicu i nema nigde bele boje, samo braon, a i majstor kaze da je to zdrava boja.
Sto se tice Airsala za sendu ide ovako: 50cc (sport i racing) 72cc (sport(moj) i racing) 78cc(sport, racing i extreme(crveni)) i na kraju ide 88cc(racing extreme creni) al uz njega mora radilica sa duzom klipnjacom 45mm
Sto se iglicastog tice, ja sam gotovo siguran da je problem taj sto on "seta" po bolcni levo desno jer ima po 5mm lufta sa obe strane + sto je podmazivanje tog lezaja verovatno i malo losije jer je dalje od kretanja smese, za razliku od donje pesnice gde mesavina direktno iz usisa prska na iglicasti.Kad je klip 39mm tog problema verovatno nema.
Tacne dimenzije iglicastog ili ono sto je od njega ostalo cu saznati sutra tokom dana
Taj nastradali iglicasti sam dobio u setu sa radilicom, i izgledao je daleko ozbiljnije od onog koji mi je prvi put pukao, evo linka gde se vidi sve:
http://www.scooter-a...0-12505-39.html
Edited by Mikica, 18 May 2017 - 22:13.