Jump to content


2004 Derbi Senda X-Treme SM50


129 replies to this topic

#81 Mikica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • MestoBeograd
  • Vozim'04 Derbi Senda SM

Posted 17 March 2017 - 19:03

Ociscen filter vazduha i nauljen motulovim sredstvom.

Nisam mogao da verujem kakve sve sitne gluposti su se nahvatale na filter posle samo jedne sezone.

Elem, usrafljena glavna 105.Ustisci su da masina nijansu bolje vuce na srednjim a fino bolje na visim obrtajima.

Moracu manju pilotku da mu nadjem, trenutno je 45, srafic odsrafljen jedva cetvrtinu kruga, kad ga osrafim za jos pola, motor pocne da se gusi na leru.Mislim da ce sa 40 da bude kako treba.

Evo i svecice:

Attached File  20170315_164451.jpg   1.8MB   23 downloads
Attached File  20170315_164501.jpg   1.62MB   25 downloads
Attached File  20170315_164510.jpg   1.8MB   24 downloads
Attached File  20170315_164459.jpg   1.62MB   23 downloads

Boja kakaa :)

Opet naglasavam da je svecica uzivo nijansu tamnija, telefon iz nekog razloga nekako prosvetljuje slike.

Edited by Mikica, 17 March 2017 - 19:04.


#82 Mikica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • MestoBeograd
  • Vozim'04 Derbi Senda SM

Posted 19 March 2017 - 19:08

Razredni misljenje? :)

#83 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 19 March 2017 - 20:48

Meni deluje mnogo bledo svecica u odnosu na boju kože tvojih prstiju.
Koji je karb tačno u pitanju?

Ja ne bih smanjivao pilotku ali bih svakako povećao gorivo ili na srafu ili probom većih glavnih dizni. Moras probati i 110 i 108 i 103 da bi doneo zakljucak da je bas 105 dobra.

#84 Mikica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • MestoBeograd
  • Vozim'04 Derbi Senda SM

Posted 19 March 2017 - 21:17

U pitanju je Dellorto PHBG 19(original).

Trenutni setup je:

- glavna 105
- igla prikacena na drugi zub odozdo
- pilotka 45
- sraf za smesu otvoren samo 1/4 kruga

Probao do sada dizne 112, 110, 108.Kako sam smanjivao tako motor bolje ide a i manje dimi i pljucka na izduv.

Smesa gorivo/ulje je uvek nesto izmedju 2.5 - 3% i sipam iskljucivo full sintetiku.

Gorivo uvek 98 oktana na Nisu.

Trenutno mi se jako svidja kako ide sa ovom diznom, definitivno ima vise snage a i manje dimi na punom gasu.

Sa recimo 112 diznom je dimio katastrofa, to je bio horor, stanem naglo na semafor i posle 3 sekunde me sustize plavi dim :mmhappy3:

103 je sledeca u setu i videcemo sta ce biti kad je usrafim.

U medjuvremenu bih trebao da nabavim i pilotku 40 za koju mislim da ce mu biti prava mera.

#85 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 19 March 2017 - 21:26

Da da, ja sam se prebacio... ok, dakle pilotku 40 i sraf dosta otvoreniji, kada usinhronujes ler sa pilotkom i šrafom smeše ideš sa nepromenjenom postavkom karba (105) u prvi kratki test, ako ima boljitka i na punom gasu onda možes da probaš i manju diznu (pošto smo dodali goriva šrafom). Medjutim, ako ide lošije onda, prema uporedbi boje svećice moraš da se vratiš na neku veću diznu pa da otpočetka kreneš sa smanjivanjem glavne...

#86 Mikica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • MestoBeograd
  • Vozim'04 Derbi Senda SM

Posted 23 March 2017 - 22:42

Koliko je komplikovano povezati 2 halogene sijalice od po 20(ili 15w) da svetle u isto vreme?

Mislim na ovo:

Attached File  dsc02101_desc.jpg   221.09K   19 downloads

Znam da obe svetle samo oboreno, nema dugog.

Jel imao/video neko uzivo kako osvetljavaju takve sijalice?

Edited by Mikica, 23 March 2017 - 22:43.


#87 Mikica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • MestoBeograd
  • Vozim'04 Derbi Senda SM

Posted 14 May 2017 - 18:18

Uhvatih konacno slobodan dan, pa reko da odradim par stvari.

- usrafljena pilotka 40 (bila 45)
- usrafljena glavna 102 (bila 105)
- ociscen i podmazan lanac (Motul off road)
- zategnut lanac
- predihtovao lonac i ubacio improvizovani gumeni silen blok

U planu:

- zamena sva 4 lezaja tockova
- zamena zadnje gume (nabavio Sava MC25 Bogart)
- balansiranje zadnjeg tocka

Attached File  20170514_143215.jpg   2.61MB   20 downloads
Attached File  20170514_150230.jpg   1.74MB   20 downloads

Naletih na problem...Jel zna neko zasto se plastika oko osiguraca topi?

Attached File  20170514_143153.jpg   1.77MB   17 downloads

Odmah sam otkacio + zicu dok ne saznam u cemu je problem.
Cim se topi znaci da se greje, e sad zasto se greje?

#88 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 14 May 2017 - 18:40

Slab kontakt gde se stavlja osigurac ima prelazni otpor i greje se

Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока



#89 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 14 May 2017 - 18:40

Prvo, konačno da vidimo neku sliku lepotice posle dužeg vremena :)

Što se tiče osigurača uglavnom grejanje nastaje od lošeg-nedovoljno čvrstog kontakta. Druga stavka je jačina osigurača, proveri u manualu koliki treba da bude, pa uporedi sa tim koji je kod tebe, nešto mi govori da je prevelika amperaža, trebalo bi da on pregori a ne da topi plastiku i žice oko sebe...

#90 Mikica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • MestoBeograd
  • Vozim'04 Derbi Senda SM

Posted 14 May 2017 - 18:47

Manual kaze 5A i taj sam stavio.

Promenicu celo kuciste tog osiguraca, od pocetka mi se nije svidelo kako je prikaceno.

#91 Mikica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • MestoBeograd
  • Vozim'04 Derbi Senda SM

Posted 14 May 2017 - 18:50

Zaboravi da napisem i da sam zamenio semeringe prednjeg amortizera, ulio Ipone fork 10W i resio luft u kormanu :)

Edited by Mikica, 14 May 2017 - 18:52.


#92 Mikica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • MestoBeograd
  • Vozim'04 Derbi Senda SM

Posted 14 May 2017 - 20:57



#93 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 14 May 2017 - 21:37

Zivopisno :)
Ima snage definitivno, no nama je ovo prvo upoznavanje. Kako se tebi čini? Šta si primetio posle zamene dizni?

#94 Mikica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • MestoBeograd
  • Vozim'04 Derbi Senda SM

Posted 14 May 2017 - 21:51

Prvo sto sam primetio je da i dalje dimucka na punom gasu u visokim obrtajima.Naravno podrazumevam da je motor lepo zagrejan.Cak i posle nekoliko uzastopnih odvijanja punog gasa.

Sta znam, opet mi se cini da bolje povlaci, ovog puta u celom opsegu.Mada utisak mi jos nije kompletan jer sam ga provozao nesto malo tu po kraju.

Videcu ovih dana kad budem nastavio da ga vozim svakodnevnom rutom(kuca-poso-kuca) :)

Provericu svecicu ali mislim da ce glavna jos ici na nizi broj, sledeca u setu je 100ka i to je najmanja.

Ovako generalno mi se jako svidja kako ide i kako se ponasa i stvarno ne osecam potrebu da mi treba nesto jace za po gradu :biker_scooter:

#95 Mikica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • MestoBeograd
  • Vozim'04 Derbi Senda SM

Posted 14 May 2017 - 21:59

I da, nekako imam utisak da ovaj kit place za nekom kvalitetnom rezonom kao sto je recimo SCR Corse HM:



Jurim ga trenutno na marktplaats.nl kao polovnog naravno jer mi se ne daje 200e + ko zna koja carina za nov :D

#96 Mikica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • MestoBeograd
  • Vozim'04 Derbi Senda SM

Posted 18 May 2017 - 11:09

Drugi put me izdaje iglicasti lezaj u gornjoj pesnici.

Da li on u kombinaciji sa vecim klipom(fi48mm) treba da bude siri?Fabricki klip na sendi je fi39mm.

Ne znam jos mere trenutnog koji je pukao ali znam da kad se sklopi klip sa radilicom, iglicasti seta levo desno po od prilike 5mm.

#97 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 18 May 2017 - 11:15

pa ide širi za duži dosed na bolcni naravno, šetanje ne sve biti veće od 1-2mm, jer su tada naprezanja mnogo veća i torzije po kavezu...

moraš kupiti kvalitetan igličasti, odgovarajuće dimenzije... juri prox, mhr, ina proizvođače

#98 Mikica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • MestoBeograd
  • Vozim'04 Derbi Senda SM

Posted 18 May 2017 - 11:18

To je jedina stvar koja mi je upala u oci kad mi je majstor sklapao kit...

Zbog tog silnog lufta je i pukao.

Hvala Mario, jurim siri iglicasti :)

#99 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 May 2017 - 16:34

Dimuckanje nije merilo viska goriva mada moze da bude, ali je prvenstveno odraz % ulja u mešavini kao i njegovog kvaliteta.

Biopsija svećice će dati pravu sliku o svemu.

Ja iskreno nisam mnogo u svetu šaltalica i nemam predstavu šta se sve nudi, vidim da ima ozbiljnih rezo spuhova za poprilične novce, a vidim i da ima mnogo različitih klasa cilindara od istog proizvodjača, konkretno sam video 5-6 Airsala, dakle dosta je veliko tržište tuning delova..

Koja je tačna dimenzija igličastog? Mislim da DRD i D050B nose slične male pesnice kao i piaggio skuter 50ccm pa ce onda biti lakse da se pronadje širi igličasti...

#100 Mikica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • MestoBeograd
  • Vozim'04 Derbi Senda SM

Posted 18 May 2017 - 22:10

Po citanju raznih tekstova sa neta o stelovanju karba sam dosao do informacije da 2t agregat sa pravilno ustelovanim karbom ne bih trebalo da dimi u obrtajima na punom gasu, na radnoj temperaturi naravno.To se moze zakljuciti i po raznim klipovima na yt sa raznoraznih skupova na kojima ima dyno merenje i potezanje(drag).Ni jedna senda sa ovim zajebanijim racing/hyper racing 80-90 pa i 110cc cilindrima ne dimi.Ovi sa slabijim setupovima od po 50-70cc takodje.

Prvo sto sam uradio je da sam skinuo svecicu i nema nigde bele boje, samo braon, a i majstor kaze da je to zdrava boja.

Sto se tice Airsala za sendu ide ovako: 50cc (sport i racing) 72cc (sport(moj) i racing) 78cc(sport, racing i extreme(crveni)) i na kraju ide 88cc(racing extreme creni) al uz njega mora radilica sa duzom klipnjacom 45mm :)

Sto se iglicastog tice, ja sam gotovo siguran da je problem taj sto on "seta" po bolcni levo desno jer ima po 5mm lufta sa obe strane + sto je podmazivanje tog lezaja verovatno i malo losije jer je dalje od kretanja smese, za razliku od donje pesnice gde mesavina direktno iz usisa prska na iglicasti.Kad je klip 39mm tog problema verovatno nema.

Tacne dimenzije iglicastog ili ono sto je od njega ostalo cu saznati sutra tokom dana :)

Taj nastradali iglicasti sam dobio u setu sa radilicom, i izgledao je daleko ozbiljnije od onog koji mi je prvi put pukao, evo linka gde se vidi sve:

http://www.scooter-a...0-12505-39.html

Edited by Mikica, 18 May 2017 - 22:13.






3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users