#21
Posted 20 February 2011 - 12:42
ja sam na strani narezivanja... dovoljno je 1mm žlijebuve napraviti, i nisam na onoj slici ja narezivao, ja bi stavio max 3 kanala..
#22
Posted 03 April 2011 - 21:57
I jos jedna stvar kod plocica, gotovo sve kvalitetne kocione plocice su zapecene. Kratko su izlozene (par sekundi) visokoj temperaturi (800-1000stepeni) da bi se formirala tanka tvrda kora na kocionoj povrsini. Time se postize da bruseni diskovi i plocice se ravnomerno uglade, dobiju povrsinu za efikasno kocenje. Zato posle ugradnje novih plocica nikako ne treba probavati da li dobro koci naglim kocenjem, jer je to siguran nacin da se upropaste plocice, a setite se koliko puta ste culi "majstore" da to rade na ulici i upropaste plocice odmah u startu.
Isto nikada ne bi trebalo zaustavljati skuter nogama i dodavati gas da se vidi da li dobro vuce!
#23
Posted 04 April 2011 - 08:16
Bio sam na prezentaciji Ferodo plocica tamo cuo i video da ovi kanali na plocicama sluze za bolje "otprasivanje" kontakta sa diskom. To je jedini razlog. Plocice ne cvile, skripe na kontaktu sa diskom, izuzev ako su jako loseg kvaliteta, nego skripe na kontaktu plocice sa cilindrom, na metalnim povrsinama.
Konacno da je neko pitao strucna lica u vezi ove tematike.Treba razlikovati zasecena povrsine feroda na kocionim plocicama i na lamela kvacila na automobilima-totalno druga prica.....
Po meni zasecanje lamela na kvacilu za skutere samo skracuje vek trajanja doticnog dela i nista vise.
#24
Posted 04 April 2011 - 13:39
#25
Posted 30 June 2013 - 14:41
''Evo nisam mogo da izdrzim da ne radim nesto....pa udri po kvacilu ...
Spremne opruge i to gomilica ....
Mf kvacilo je NAJZAD posle nekoliko 000 km leglo i pocelo da HVATA sa oko 90-95% povrsine al opet ima jedan problem,doduse nije tolko veliki al je ipak tu-pakne vire van zvona tako da je i povrsina dodira manja...Gledao sam dal moze nesto da se uradi al mrka kapa..ovako ce da ostane ...smeta mi i to sto pakne stoje kao pod uglom al u voznji nemam problema-bitno da se ravnomerno trose i nema "cimanja"...
Potrosenost je ista na sve tri pakne...ovaj deo sto viri mora pod turpiju....
To be continued....""""
Sa ovako "sredjenim '' kvacilom preso sam preso preko 2000km i radi odlicno...ne kazem da je to 100 % zasluga zasecenih lamela ali sigurno ima i to nekog udela...
#26
Posted 11 March 2014 - 18:25
#27
Posted 11 March 2014 - 20:41
Послато са GT-I9105P уз помоћ Тапатока
#28
Posted 11 March 2014 - 21:20
#29
Posted 11 March 2014 - 21:42
Cveletov sklop kvacila dobro radi prvenstveno zato sto lamele hvataju velikom povrsinom po zvonu , ali mi nije jasno kako nije 100% pokriveno zvonom...? kod mene hvata sa oko 75 % , ravnomerno , ali je pokriveno 100%...
#30
Posted 11 March 2014 - 21:58
Послато са GT-I9105P уз помоћ Тапатока
#31
Posted 11 March 2014 - 23:46
#32
Posted 12 March 2014 - 01:16
#33
Posted 12 March 2014 - 01:45
DRAGANCE, on 12 March 2014 - 01:16, said:
bolje kupi auspuh,zajebi seckanje,e kakav si mi!!samo bi seckao nesto..i sta da seces kad su ti pakne na kvacilu 2-3 mm.narani svinje i ne diraj nista.Cvele je to radio jer MF kvacilo nije leglo ni posle 2000 km tako da mu je ovo bilo dobro resenje kad se pakne zagreju prionu celom duzinom zbog zasecenosti na zvono.
#34
Posted 12 March 2014 - 01:47
#35
Posted 12 March 2014 - 01:57
#36
Posted 12 March 2014 - 02:45
Послато са GT-I9105P уз помоћ Тапатока
#37
Posted 12 March 2014 - 03:04
Eto meni to radi posao na atlanticu...
#38
Posted 12 March 2014 - 12:32
weljko, on 12 March 2014 - 02:45, said:
Послато са GT-I9105P уз помоћ Тапатока
edit-po 'teoriji' umanjenih povrsina zbog zarezivanja i ove malossijeve pakne ne koce dobro ...
#39
Posted 12 March 2014 - 22:59
#40
Posted 13 March 2014 - 02:17
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users