Jump to content


CFmoto e-charm 125


  • This topic is locked This topic is locked
52 replies to this topic

#41 dmauka

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 43 posts
  • MestoБеоград
  • VozimCFmoto E-charm 125

Posted 29 April 2016 - 16:53

Заборавих да кажем, свећица је NGK R DR8EA

#42 dmauka

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 43 posts
  • MestoБеоград
  • VozimCFmoto E-charm 125

Posted 29 April 2016 - 16:54

View PostLauda, on 29 April 2016 - 16:37, said:

Koliko mogu da vidim sa slike vuce na sivu boju. Losa je boja, a i elektroda djeluje potroseno.
Буде замењена, али да ли може толико да утиче на потрошњу горива? 3,5 или 5,5 л није мала разлика.

#43 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 29 April 2016 - 17:50

Pa vidi, ako siromasis smjesu i narusavas stehiometrijski odnos samo zbog potrosnje, rizikujes havariju motora. Nije bas jasna boja na slici ali meni to vuce na sivu boju i to je jako lose.
Citao sam da si spustao glavnu diznu, pa moras da budes oprezan. Ukoliko je smjesa previse siromasna, odnosno bogata vazduhom vrlo vjerovatno je ribanje klipa.

E sad, ukoliko je airbox (filter, lulica) previse otvoren mozes da smanjis malo vazduh i da prestelujes karburator ali imaj na umu da ce to vrlo vjerovatno uticati i na snagu masine.
Jesi li pregledao da ne curi negdje gorivo?

#44 dmauka

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 43 posts
  • MestoБеоград
  • VozimCFmoto E-charm 125

Posted 29 April 2016 - 18:01

Нема цурења горива. Сад, после толико опомена ћу вратити дизну дефинитивно, можда уместо 108 ставим 105, али ништа више.

Енигма...:)

#45 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 29 April 2016 - 19:55

Pa nije poenta vratiti samo diznu na staro, time neces nista postići. Ulozi malo vremena, prouci teme o stelovanju karburatora i onda lagano kreni stelovati. Na kraju se mora pronaci odgovarajuća dizna, a siguran sam da ce i potrošnja ici dole.
Mi kao forum smo tu za pomoć ako zapnes negdje.

Sent from my C5503 using Tapatalk



#46 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 29 April 2016 - 20:58

Proveri i zazor ventila

#47 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 April 2016 - 22:17

Sto se tice svecice, to je 4t motor, nisu isti parametri kao za 2t, tako da boja svecice nema veze sa stelovanjem karburatora. Smesa karburatora na 4t motorima se steluje pomocu sonde u auspuhu ili na izduvnoj grani, ili oldskul metodom na osecaj... dakle, probaj slobodno manju diznu (90) ali probaj na kratko pa ces i sam ostetiti da li ima pad snage ili ima boljitka...

Sve ostalo iz teme ostelovanju karburatra vazi i na ovom 4t, dakle, tip i delovi karba, odziv, zvuk, radna temperatura motora i sve ostalo sto tamo pise a potrebno je ispostovati.

#48 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 29 April 2016 - 22:21

@AcaPostar
A jbt jesam lud, ja sve mislim 2T skuter u pitanju, jos se cudim otkud dizna preko 100...hvala na ispravci!

#49 dmauka

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 43 posts
  • MestoБеоград
  • VozimCFmoto E-charm 125

Posted 29 April 2016 - 22:25

Чини ми се да је проблем у томе што преко форума покушавам да дођем до решења (ако уопште има решења или је потребно). Тешко је пренети конкретне мере које би требало предузети само на основу штурих и делимичних обавештења које дајем. И мени је јасно да ни одговори не могу бити прецизнији јер свако даје најбоље што зна а није видео ни чуо ни провозао мотор. Тако да ћу се потрудити да се појавим на неком следећем окупљању. Да се не женимо преко интернета :)
Или добар мастор за ова сокоћала да се то претресе. А иначе сам неизмерно захвалан на свим саветима и предлозима. Дакле, точак знам да променим, кочнице да скинем, очистим и вратим, струју сам уклавирио...па не може баш све :)

#50 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 29 April 2016 - 22:32

Moja je greska sto nisam obratio paznju kod pisanja i dao pogresnu sugestiju na boju svjecice...tako je kad preko telefona odgovaras na 2-3 teme odjednom pa pobrkas. Izvinjavam se...
Ne moras cekati skup, AcaPostar ti je dao dobar savjet, mozes to i sam uraditi. Samo ovde pisi sto detaljnije i mislim da nece biti problema.
Vecini predstavlja problem da prouci teoriju o karburatoru/stelovanju, uvazi neke savjete jer ih to smara, pa odmah krenu u praksu i naprave jos gore nego sto je bilo ili odustanu...

#51 dmauka

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 43 posts
  • MestoБеоград
  • VozimCFmoto E-charm 125

Posted 29 April 2016 - 22:40

Искрено, читао сам више пута. Карбуратор је скинут, очишћен у уз кади, враћено све. Провери ниво пуњења по сликама из теме о карбуратору. На карбуратору је само једнан шраф за штеловање, кад је био на 2 круга (2 пута 360) мотор се гасио после вожње кад закочим. Одврнуо сам још мало и сад се не гаси. Ја у принципу немам проблем са снагом, вуче мојих 120 кила узбрдо 60-70 без проблема. Филтер за ваздух је нов. Вакуми раде, гориво иде и кад благо повучем ваздух за вакуум устима.
Једино ме сад збуњује потрошња.
Препорука за мајстора?

#52 Pakundza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 289 posts
  • MestoBorca
  • VozimBaotian Hero 125

Posted 01 May 2016 - 10:05

Pazi i svecica na 4t motoru mora da bude normalne boje kao i kod kola , tj. ne sme da bude garavo crna i vlazna ... sto se tice te ultrazvucne kadice to ne moze da ti bude merodavno , meni se mnogo puta desavalo da ne otpusi , tipa dizne na karburatoru od keca , juga gde su dizne jos veceg precnika ... Moj savet ti je lepo sa tankom zicicom(bakarnom- ) da otpusis sve , jer moguce da ti je i zapusen kanalic koji koji se jedva vidi
Attached File  paja.jpg   130.11K   9 downloads

Skines ovu diznicu sto sam ti obelezio , i imas kanalic koji ide ka levo ... zaboravio sam da napisem u proslom postu pogledaj da li ti plovak zatvara kako treba . Fabricka svecica je toplotne moci 7 , ne 8 . Mislim da ti nista nece faliti , ali ovo ti je fabricka postavka . Malo prelistaj forum neko je u nekoj temi postavio tacno koja svecica ide za koji motor . Mislio sam da imas na satu obrtometar pa vidis na kolikom broju radi , koja je boja dima koja izlazi iz auspuha? Lepo ti je Lauda napisao , nema potrebe da trazis bilo kog majstora , samo lepo i detaljno pisi pa cemo svi pomoci koliko mozemo

#53 dmauka

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 43 posts
  • MestoБеоград
  • VozimCFmoto E-charm 125

Posted 02 May 2016 - 07:54

Што се карбуратора тиче, кад сам рекао да је чишћен у УЗ кади, мислио сам да је пре тога комплетно расклопљен, потопљен, Локтајт средство за чишћење и одмашћивање унутра и лепо два пута по пола сата на 50 степени ултразвук. Тешко да је ишта остало запушено јер ми на послу на овај начин чистимо микронске отворе.
На ауспуху нема никаквог дима. Једино кад ставим бели папир и добро истурирам, појаве се црне тачкице у малом броју.
Свећицу сам видео да није баш та која треба, то ћу мењати.
Електронски гас сам пробао на акумулатор, кад се укључи, избаци иглицу око 5-6мм. За то му треба свега петнаестак секунди.
Пловак је хоризонталан са ивицом карбуратора кад се скине шоља и преврне наопако (као на твојој слици). Загледао сам и дизну, поучен оним сликама које су на форуму а показују како може да се запрља па и кородира тај део. Чисто као сунце, врх иглице, конус гума је без деформација.

Attached File  DSC_0296.jpg   1.38MB   10 downloads

Attached File  DSC_0297.jpg   1.47MB   10 downloads

Растурио сам и саставио и ел. сауг, чисто реда ради :) Подмазао га силиконским уљем да буде заштићен од корозије унутра.

Attached File  DSC_0289.jpg   1.28MB   10 downloads

Attached File  DSC_0291.jpg   1.6MB   9 downloads

Attached File  DSC_0294.jpg   1.58MB   11 downloads

Кер је све време био близу и спреман да хвата гремлине који се појаве. :)

Attached File  DSC_0208.jpg   493.35K   10 downloads


П.С. Сад сам тек схватио да све време пишемо у теми која је за представљање скутера, ако треба да се пребаци негде у неке мајсторије или проблеме са карбуратором или проблеме са потрошњом, молим вас да пребаците. Можда још некоме помогне.





3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users