Jump to content


CFmoto e-charm 125


52 replies to this topic

#1 dmauka

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 43 posts
  • MestoБеоград
  • VozimCFmoto E-charm 125

Posted 16 August 2015 - 01:37

Да пробамо да окачимо слику ..

Posted Image

и, успех.

Дакле, мало заступљен кинез са, причају по граду, хондиним агрегатом.
Кажу још да аларм уме да заблокира и да га не треба користити, ја до сад нисам имао таквих проблема.
Скоро сам му варио ногицу од штендера, појела је рђа, шта ли. Убацио сам арматурну шипку 10, савио је на меру, заварио и онда премазао све Loctite хемијом против рђе. Сад се пресијава на плаво.
Јурим мању дизну за карбуратор, моја је К 108, али то је било са оним спортским филтером за ваздух, ја сам му вратио његов фабрички.
Ето, за почетак...

#2 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 16 August 2015 - 11:25

Dobrodosao, da te pozdravim i u tvojoj temi.

Nemamo na forumu cf-moto te ce tvoja tema biti reprezenatativna. Bilo bi lepo da napises malo vise detalja i tehnickih karakteristika oko samog modela jer ce mozda i drugi clanovi biti zainteresovani za kupovinu pa je dobro imati sve informacije na jednom mestu.

Dosta agresivno izgleda i po nekim delovima sa slike mogu da zakljucim da je kvalitet izrade dosta dobar. Sediste daje utisak sigurnosti i udobnosti a vile mi izgledaju kao dobro poznate i proverene paioli (beneli i liberty). Koje je godiste i da li je agregat vodeno hladjen ili je maska sa resetkom iz samo estetskih razloga?

Sto se tice dizni, meni nisu poznate pretpostavljam da se radi o 4t agregatu sa nekim mikuni ili keihen karburatorom. Moras biti precizniji prilikom tazenja delova.

P.s. Forum saradjuje sa inostranim siteom www.racing-planet.de pa je moguce poruciti rezervne ili tuning delove. Kako si novi clan i jos nemas sve ingerencije na forumu, ukoliko pronadjes nesto sto te zanima, kontaktiraj putem PM-a administratora Maria radi porudzbine.

#3 dmauka

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 43 posts
  • MestoБеоград
  • VozimCFmoto E-charm 125

Posted 16 August 2015 - 16:16

Баш лепо с ваше стране.
ЛМ, чуо сам да је агрегат од Хонде 125цм3, а да је сам мотор копија неког Хондиног скупљег модела.
Дакле, 4Т, 125цм3, водено хлађење, видим да се помиње 2008 година као година појављивања овог модела (или појаве код нас), мене није баш много занимало годиште.
свидело ми се што је доста једноставног изгледа, да се ја питам, и маска би му била црна, али ко зна, можда и одрадим то.
Имам за њега сервисно упутство, које је мало збркано, али има добрих података за искористити.
Иначе, овај аларм који сам поменуо му је фабрички а мајстор ми рече да не може да се скине јер преко њега иду неке електронике па неће да иде ако нема аларм(!?).
Мало је чуднији за управљање, предњи крај му је лакши па уме да се понаша као да све време возите некога на задњем седишту. Прочитао сам да се то решава додавањем утега на предњи крај, не пада ми на памет да покушавам.:)
Ето, све занимљиво што чујем, дописаћу.

#4 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 16 August 2015 - 16:25

Pozdrav!
Interesantan skuter, prvi put ga vidim. Mogao bi napraviti malo vise slika i opisati detaljnije skuter da steknemo bolji utisak?

#5 dmauka

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 43 posts
  • MestoБеоград
  • VozimCFmoto E-charm 125

Posted 16 August 2015 - 20:23

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Ево за почетак, док се не сетим да сликам свако чачкање па вам заспем форум сликама :)

Пре овога сам терао Малагутија центо 50, само са мојих 120 мали је вриштао да се уозбиљим и да га оставим на миру.
И тако, заменим га, уз доплату за овај. Свидео ми се изглед, мој кум вози sym-а, 125цм3 а овај ми је некако личио на његов.
А онда сам кренуо да полажем за А :)
Као што сам рекао, био му је монтиран онај "спортски" ауспух, па је добијао толико ваздуха да није ни хтео да иде. Мајстор ми рече да узмем оригинални филтер за ваздух и од онда се препородио.
Недавно сам скидао карбуратор да видим како то ферцера и снимио да ми је дизна 108 ознака.
Posted Image



Posted Image

Очигледно кинез и мислим да бих требао да набавим неки бољи карбуратор. Иде и са овим али ми је све на њему сумњиво.

Иначе, овај скутер би требао да има оно друго убризгавање горива, али можда је то варијанта за 150цм3 или је претходни власник одлучио да му је боље да забоде ту карбуратор уместо електронике, не знам.

И од мајстора и од претходног власника сам добио препоруку да уградим прекидач који би ручно укључивао хлађење, вентилатор на хладњаку, јер кажу да им термодавач страда. Ја купио термодавач и ставио нови, а испало је и да је стари радио како треба. Добро, сад имам резерву...

#6 dmauka

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 43 posts
  • MestoБеоград
  • VozimCFmoto E-charm 125

Posted 16 August 2015 - 20:24

Да, овде је сликан док још нисам уградио оригинални филтер за ваздух, сад има и ту додатну буџу са леве стране задњег точка.

#7 dmauka

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 43 posts
  • MestoБеоград
  • VozimCFmoto E-charm 125

Posted 16 August 2015 - 20:46

Заборавих да кажем, ако неком буде затребало чишћење карбуратора или нечег сличног, на послу имам ултразвучну каду од 24л...:)

#8 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 16 August 2015 - 21:46

Aaa, pa to je kopija gy6 125ccm. Sada znam o cemu se radi. Karb treba da je kopija ovoga

Posted Image

Posted Image

Posted Image

I u njega idu m5 dizne, ima ih za dellorto karbove i na komad i ceo set, na primer od 78 do 98 ili od 100 do 120..

Posted Image

Posted Image

#9 dmauka

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 43 posts
  • MestoБеоград
  • VozimCFmoto E-charm 125

Posted 16 August 2015 - 23:00

Сличан комплет сам видео у мотобајк вебшопу.
Једино да некако утврдим који оригинал треба да иде, у сервисном не пише.
Него, где има на комад? Већ сам почео да студирам ону тему о карбураторима и затварању рупе лемљењем...:)
Иначе, мислим да сам видео овај карбуратор (GY6 125) у огласима за неке 3000 РСД.

#10 dmauka

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 43 posts
  • MestoБеоград
  • VozimCFmoto E-charm 125

Posted 16 August 2015 - 23:09

Још једно питање, можда ће да звучи чудно али...прикључак довода ваздуха из филтера је већег пречника од улаза у карбуратор.
Ја сам то решио тако што сам узео прикључак за одвод, гумени, спољни фи 50који се монтира на одводу са чесме у купатилу, тачно пасује на карбуратор.
Постоји ли нека редукција званична или је то варијанта како се ко снађе? Или ми се карбуратор и филтер ваздуха не слажу?

#11 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 16 August 2015 - 23:14

Ne znam sa sigurnoscu koja je velicina original dizne, samo znam da pase M5. Na komad ih ima (dellorto M5) i na domacim i stranim veb shopovima ali mislim da se vise isplati uzeti set, s'obzirom na cenu..

Za karb verujem da ih ima jeftino, bas ovaj sa slike nije na oglasima, dosao je bez dizni, mozda da kontaktiras nekog od prodavaca ako je voljan da ti utvrdi fabricku velicinu dizne.

#12 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 16 August 2015 - 23:16

View Postdmauka, on 16 August 2015 - 23:09, said:

Још једно питање, можда ће да звучи чудно али...прикључак довода ваздуха из филтера је већег пречника од улаза у карбуратор.
Ја сам то решио тако што сам узео прикључак за одвод, гумени, спољни фи 50који се монтира на одводу са чесме у купатилу, тачно пасује на карбуратор.
Постоји ли нека редукција званична или је то варијанта како се ко снађе? Или ми се карбуратор и филтер ваздуха не слажу?
Nisam te najbolje razumeo, lulica za dovod vazduha u airbox ili izmedju airboxa i karba?

#13 dmauka

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 43 posts
  • MestoБеоград
  • VozimCFmoto E-charm 125

Posted 16 August 2015 - 23:17

Одлична идеја, колико сутра крећем да мољакам.
Ако узмем сет и искористим једну меру, шта са осталима? Продам на комад? :)
Уопште, колико се троше дизне? Можда да пређем на тему о карбураторима?

#14 dmauka

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 43 posts
  • MestoБеоград
  • VozimCFmoto E-charm 125

Posted 16 August 2015 - 23:19

View PostAcaPostar, on 16 August 2015 - 23:16, said:

Nisam te najbolje razumeo, lulica za dovod vazduha u airbox ili izmedju airboxa i karba?
Аха, између филтера (мислим на цео филтер са кућиштем) и карбуратора. Улаз ваздуха у карбуратор, баш тај детаљ, онај већи пречник кад причамо о карбураторима.

#15 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 16 August 2015 - 23:26

Pa recimo da ce ti trebati set najvise dok ne ubode pravu koja ti treba, kod 4t masina se mozes posluziti sa sondom (o2) za dobijanje idealne smese ili po sluhu i boji svecice (malo teze). Problem je sto ni jedan setup nije identican i svako malo pomeranje (upgrejd ili random kvar) necega (airbox, filter, svecica, auspuh) ili potrosenosti masine trazi drugacije setovanje karba.. dizni nikad dosta!
Dizne se ne trose, ali recimo da ces koristiti jednu leti za + 30 a 2 ili 3 broja vecu diznu zimi kada je 10 stepeni napolju, pogotovu ako zahtevas uvek dobre performase i idelnu potrosnju.
Naravno, uvek se mozes dogovoriti sa nekim kome trebaju, kada pronadjes sebi idealne..

#16 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 16 August 2015 - 23:30

View Postdmauka, on 16 August 2015 - 23:19, said:

Аха, између филтера (мислим на цео филтер са кућиштем) и карбуратора. Улаз ваздуха у карбуратор, баш тај детаљ, онај већи пречник кад причамо о карбураторима.
Jedina stvar koja je bitna je da precnik cevi, lule, gume nema neko suzenje, odnosno da ne bude manjeg precnika od difozora karba. Sve ostalo je parola snadji se, uz naravno sto kvalitetnije resenje. Bilo bi dobro da sve sto radis slikas, tako ces pomoci jos nekome, ko ce, imati slican problem :)

#17 dmauka

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 43 posts
  • MestoБеоград
  • VozimCFmoto E-charm 125

Posted 16 August 2015 - 23:34

Хајде да те давим кад си већ вољан...
КОд мене је та 108 али моја је претпоставка да је стављена већа због скидања филтера.
Е, сад, филтер је замењен али је потрошња још велика па сам претпоставио да треба мања дизна.
У понуди је сет 100-122 и сет 75-98. Колико бих могао да идем надоле, обзиром да је скинут тај спортски филтер, она метална мрежица која се потапа у уље?
А за слике не брини, чим га будем следећи пут скидао (ускоро) представићу водоводно решење :)

#18 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 16 August 2015 - 23:40

Ah, to je veoma skakljiva tema. Moze da bude 5 amoze da bude i 10 brojeva, to ne moze niko napamet da zna, zato se i uzimaju dizne na set pa se proba od najvece ka manjoj dok se ne dobije rezultat (snaga a mala potrosnja).
Razumem tvoj problem, jer suludo je kupovati 2 seta dizni ali jedino resenje je nakopati koja velicina dizne tacno dolazi serijski uz tvoj skuter pa se naruciti 5 brojeva gore-dole oko te..

#19 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 20 August 2015 - 22:25

A kolika je uopšte potrošnja?

#20 dmauka

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 43 posts
  • MestoБеоград
  • VozimCFmoto E-charm 125

Posted 21 August 2015 - 01:25

По последњем мерењу, 85 км 4,7л. Дође око 5,5 л на 100. Али, носи два и по џака цемента :)





5 user(s) are reading this topic

0 members, 5 guests, 0 anonymous users