

Aerox rossi replica
#41
Posted 15 September 2015 - 00:35
#42
Posted 15 September 2015 - 00:47
#43
Posted 15 September 2015 - 00:49
#44
Posted 15 September 2015 - 00:59
Od prilike znam da ne mozes da nagadjas ali koje da uzmem da ne kupujem set ceo sad
#45
Posted 15 September 2015 - 01:03
#46
Posted 17 September 2015 - 18:04
Sad osetim da mi kvacilo proklizava (trese) na ovom imam crvene malossi oprugice, koje kvacilo se dobro pokazalo (nije mi bitno ime) samo da dobro hvata i da moze da se steluje posto mi sad krece sa 5500 meni treba 7500-8000, i jos jedno jel moze da stane 112 kvaiclo sad je 107.
#47
Posted 17 September 2015 - 21:06
112 kvacilo (sa 112 zvonom) moze da stane na minareli blok, odnosno pod deklu. Kod tununga ti je sve po sistemu koliko para toliko muzike. Stelujuca kvacila se krecu u rasponu od 40e do 100e. Ova od 40e (motoforce, vicma, hebo, naraku, 101octane) su dosta nežna i ne mogu da pruze dostojne rezultate na jakim setupima ali su ok za svaki dan i za agregat oko 10-12ks..
Oko 60-70e su polini 3g i artek, to su vec ozbiljna kvacila koje mozes da vozis i na serijskom skutu svaki dan a i na motorima od 15ks pa navise..
Posto nisu jeftina, pisem sve ovo jer mozda uskoro podizes snagu skuteru pa bi mozda bilo pametnije odmah uloziti u kvalitetnije i dugovecnije kvacilo.
#48
Posted 18 September 2015 - 00:10
A za ovo drugo si upravu bolje da uzmem neki bolji odma nego da pravim dupli trosak
#49
Posted 18 September 2015 - 16:11
hvala svima na pomoci
#50
Posted 18 September 2015 - 17:44
#51
Posted 18 September 2015 - 19:36
Samo jos kvacilo da promenim
Jel mogu ona stelujuca kvacila da se nasteluju sa najtvrdjim oprugicama da hvata na 7500
#52
Posted 18 September 2015 - 20:34
#53
Posted 18 September 2015 - 20:41
#54
Posted 18 September 2015 - 21:25
#55
Posted 18 September 2015 - 21:28
#56
Posted 18 September 2015 - 21:44
#57
Posted 18 September 2015 - 21:48
#58
Posted 18 September 2015 - 22:05
Jel znate nekog da prodaje polovan neki 19mm bas ne mogu nigde naci polovan a nov mi je skup
#59
Posted 18 September 2015 - 22:38
Moj savet je da kupis nov ili ako bas naletis na polovan ali ocuvan i kompletan. Uz karb racunaj jos 10ak eura za set igli, jos toliko za set dizni i naravno bar 3-4 pilot dizne, znaci preko cene karba jos 30ak eura, pre ili kasnije..
#60
Posted 18 September 2015 - 22:39
pa onda ako je već tako, da bi ti "trke drke" lakše polazilo od ruke, kupuješ dellorto 19mm, recimo phbg i za njega svu potrebnu opremu,
dakle pakovanje glavnih dizni, pakovanje igli, nekoliko pilot dizni par brojeva manjih ili većih od one koju dobiješ...
sad žalosno je što su dell-i na paprenim cenama, takoreći nema ih ispod 70e, a kad kupuješ polovan onda treba dobro da se nagledaš kakav si kupio jer može da bude neko đubre zapušeno, i onda ćeš juriti ultrazvučne kade po komšiluku...
druga solucija ti je da kupiš neku kopiju, dosta članova vozi kopije i tu isto imaš bolje i lošije, pa shodno tome i cena varira te njih imaš bukvalno od 30 do 70e...
dalje treba da znaš da u to grlo od rox-a ulazi i 21mm karburator, identično izgleda kao 19, pa ako si ikada mislio da kreneš nekim mid-race putevima (vidim da si spomenuo s6 sport pro mk2), onda napajanje biva ključno...
i treće, imaš nekoliko verzija, agresivnijih i mirnijih, po elementima sa kojima je spakovan se to i prepoznaje (npr koja je igla, koja je pilotka, kosina klipića.. itd..)
naravno da postoje i drugi dobri karburatori, recimo keihim ili mikuni, samo uvek moraš obratiti pažnju koji je priključak, konkretno u tvom slučaju je to cs=24mm, jer ako je veći onda moraš praviti ili kupovati neku drugu aftermarket prirubnicu, pa recimo ja na Mikuni-ju koji je cs=35mm imam da kupim samo jedan model prirubnice kojeg proizvode od vitona i cene ga 40-50e... ispadne skuplja prirubnica nego kineski karburator, al jbg... svi mi znamo šta kupujemo i za koju svrhu...
pa eto... nema žurbe, polako
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users