Sto se tice Bate , covek mnogo dobro radi , i stvarno je neverovatno kako idu cilindri koje je on radio (oni koje je hteo da uradi kako treba) . Urosu je 3 puta doradjivao cilindar po malo jer je ocigledno hteo da vidi kako ce da se pokaze Uros .
Portmape imam , znam dosta stvari koje pre nisam znao . Uros Ima najbrzi motor u sampionatu , otkada mu je Bata zadnji put uradio cilindar .
Izduvni kanal ne sme pre 195 stepeni , primarni prelivni na 130 stepeni , sekundarni na 129 i boost isto . Kompresija 12.5 :1 , i glava se navaruje zbog samog oblika komore , squish 0.8-1mm , postovacu slike kad uhvatim vremena . Paljenje se pomera u advance . Batini cilindri su mnogo elasticni , rade najbolje u rasponu od 8.000 do 12.500 rpm , sad zavisi i od auspuha , za nase staze je najbolji Arrow jer je najjaci na 11.000-12.000 i svaki njegov cilindar bolje vrti u sestoj brzini nego u prvoj , jednostavno puca od snage, moze se voziti i bez izduvnog ventila . Jednostavno covek ima dosta iskustva , a to kakav je covek ne bih da komentarisem jer mi je dosta pomogao, ali nisam trenutno u dobrim odnosima sa njim iz samo njemu poznatih razloga .
Evo jednog kratkog snimka cisto da vidite kako je Urosev motor isao u odnosu na Gajicev koji je sampionski
Edited by .::SALLE::., 01 December 2015 - 23:58.