[attachment=5841:20150403_225703.jpg]
[attachment=5842:20150403_225718.jpg]
Zanimalo me kako ce to raditi na 50ccm skuteru, nakon razmisljanja na koji skuter okaciti, shvatio sam da mi se ne isplati to stavljati na nrg mc4 pa sam ga prosljedio dalje, a masinu sam stavio na mc3 model.
[attachment=5843:2015-10-06 23.25.23.jpg]
Mc4 su bili jako utegnuti primjerci, ali mi se nije isplatilo experimentirati sa njima
[attachment=5845:20150630_161856.jpg]
[attachment=5844:20150330_191019.jpg]
Za pocetak sam bio odusevljen, nakon uspjesne probe pocetkom ljeta, odlucio sam je prebaciti na drugi mc3 i voziti cijelo ljeto, a sada na jesen odraditi selene i dotjerati detalje. Jos u samom pocetku sam odradio ciscenje, inspekciju klipa i karika, i ugradnju novih rolica i filtera zraka te svijecice, naravno samo orginalni dijelovi.
Usput kad se vec radi, spustiti cu glavu, staviti malossi multivar i podesiti sve da ide kako je bog reko. O tome cemo u nastavku.
Od ljeta do sada sam presao 6000km bez ikakvih problema. Felga je obojana u plavo kao i opruga amortizera. Sto se tice nekih karakteristika, ide nekih 105-108kmh po gpsu, uzima od 4.5 do 5.5l, s tim da treba korigirati prve vrijednosti prema gore, a ove druge prema dole, ja se nadam da ce to biti tako kad se poslozi dodatno prijenos i malo karb.
[attachment=5846:20150613_180507.jpg]
[attachment=5847:20150613_180518.jpg]
[attachment=5848:20150610_191653.jpg]
Malo po malo pokazuje se kao visak, u gradu je OK, na otvorenom caruje pogotovo u zavojima, ali ipak je purejet drazi koliko god da je ovaj zabavniji, imam zelju odraditi ga do kraja, maksimalno optimalno naravno
Edited by dajteh, 14 October 2015 - 12:23.