Jump to content


Piaggio Nrg 150cc

150ka

44 replies to this topic

#1 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 14 October 2015 - 12:08

Proljetos uletila masina od Skippera 150 2T pa sam je ostavio sa strane nek se nadje. Uvidom u stanje dijelova pokazalo se da je masina u izvrsnom stanju, i da je pametno odraditi redovni servis. Posto je masina iz 98, vrijeme je i da se promjene seleni na bloku i nosacu amortizera kako bi se masina utegla i sprijecilo krivljenje. Za to odradjujem selene po narudzbi, duplo tvrdje od postojecih, a u samu masinu cu staviti lezaje umjesto selena.
[attachment=5841:20150403_225703.jpg]
[attachment=5842:20150403_225718.jpg]

Zanimalo me kako ce to raditi na 50ccm skuteru, nakon razmisljanja na koji skuter okaciti, shvatio sam da mi se ne isplati to stavljati na nrg mc4 pa sam ga prosljedio dalje, a masinu sam stavio na mc3 model.
[attachment=5843:2015-10-06 23.25.23.jpg]

Mc4 su bili jako utegnuti primjerci, ali mi se nije isplatilo experimentirati sa njima
[attachment=5845:20150630_161856.jpg]
[attachment=5844:20150330_191019.jpg]


Za pocetak sam bio odusevljen, nakon uspjesne probe pocetkom ljeta, odlucio sam je prebaciti na drugi mc3 i voziti cijelo ljeto, a sada na jesen odraditi selene i dotjerati detalje. Jos u samom pocetku sam odradio ciscenje, inspekciju klipa i karika, i ugradnju novih rolica i filtera zraka te svijecice, naravno samo orginalni dijelovi.
Usput kad se vec radi, spustiti cu glavu, staviti malossi multivar i podesiti sve da ide kako je bog reko. O tome cemo u nastavku.

Od ljeta do sada sam presao 6000km bez ikakvih problema. Felga je obojana u plavo kao i opruga amortizera. Sto se tice nekih karakteristika, ide nekih 105-108kmh po gpsu, uzima od 4.5 do 5.5l, s tim da treba korigirati prve vrijednosti prema gore, a ove druge prema dole, ja se nadam da ce to biti tako kad se poslozi dodatno prijenos i malo karb.
[attachment=5846:20150613_180507.jpg]
[attachment=5847:20150613_180518.jpg]
[attachment=5848:20150610_191653.jpg]


Malo po malo pokazuje se kao visak, u gradu je OK, na otvorenom caruje pogotovo u zavojima, ali ipak je purejet drazi koliko god da je ovaj zabavniji, imam zelju odraditi ga do kraja, maksimalno optimalno naravno :)

Edited by dajteh, 14 October 2015 - 12:23.


#2 Floyd

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 230 posts
  • VozimVX200

Posted 14 October 2015 - 14:49

Svaka čast,super izgleda za sad!

#3 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 14 October 2015 - 16:40

Prednost PJeta je što je linearno raspoloživ u svim režimima, na svim obrtajima sa malom razlikom u zavisnosti od auspuha, od samog starta do krajnje brzine, karb mora u rezonanciju da bi dao performanse, a i PJ troši skoro duplo manje pa je za svakodnevo korišćenje neprikosnoven, ide odlično a troši ko upaljač. Sve zavisi za šta ko koristi skuter, za divljanje vikendom bolji je karb.

#4 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 20 October 2015 - 19:41

Ugradjen remen od SPa 180 original koji je duzi od onog originalnog za 150AC.
Stari je vec opasno izrauban tako da sam ga u zadnji cas izbacio.
Naravno, ubrzanje je dosta bolje i kasnije posustaje.

Pokusao sam i spustiti iglu do kraja sa sredine, medjutim motor tada nema par konja :/

Posto je remen duzi situacija je kao sa Malossi special beltom na 50ccm, manje vibracija, meksi start, ali je opet startan, i lijepo je to sve na kraju.

Sad okrene kazaljku na 25 minuta :D Sto znaci 112kmh po gpsu.

Sljedeci korak kad se vec cacka je stavljanje multivara,a sutra bi vec trebala ici glava u minus tako da ce to biti taman.

Edited by dajteh, 20 October 2015 - 19:47.


#5 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 22 October 2015 - 23:10

Kad je vec krenulo ide se dokle se moze :)
Testna faza je prosla i odlucio sam konacno utegnuti masinu, raskopao ga opet...

[attachment=5893:20151022_195834_LLS.jpg]


U tijeku je zavrsna faza igre sa nrgom, ono sto sam ostavio od ljetos posto nisam bio siguran hoce li to fercerati onako kako sam zamislio, sada se dovodi po konac.

Podesava se trag kotaca i sam nosac motora, izmjenjuju se svi moguci seleni da bi se dobio sportski skuter :D hoce li to biti pretvrdo ili predobro, a mozda i prelose preostaje da vidim, glava je spustena, a nakon zavrsetka grubih radova valjalo bi probati i pwk 24 ili 26mm, ne mogu da se odlucim jos.


Ovi seleni su mi krivili masinu i uvodili veliku nestabilnost, moguce da su njegovi prvi iz 98 jer su vec jako izgubili svojstva.


Umjesto njih su dosli lezaji, kuglicni 10x30x14mm sa duplim kavezon, i to 2 komada u svaku stranu, znaci sveukupno 4 komada odnosno 8 kaveza. Za sada djeluje jako jako direktno :)

Seleni zvake zamjenjeni
[attachment=5894:20151022_193354eeee.jpg]

[attachment=5895:20151022_193344eee.jpg]


Taj dio je rijesen i sljedeca stvar je igra sa glavnim nosacem koji povezuje te lezaje odnosno masinu i ramu, te centriranje nosaca kako bi kotaci bili u pravcu posto sam imao razliku za 9mm.

Izvadjeni mekani seleni iz nosaca
[attachment=5896:20151022_124910dddd.jpg]

I upucani duplo tvdji koji mi se cine extra na prvo cimanje u mjestu
[attachment=5897:20151022_144554.jpg]


Kasnije cu dobiti nove selene za amortizer tako da zaokruzim kompletnu cjelinu oko plutajuceg ovjesa.



Zatim sam odlucio spustiti glavu, squish je bio 1.7mm po tinol zici, na kraju sam zavrsio na 1.1mm.

Cilindar je netaknut i voziti ce jos dugo, karike imaju 0.35 i 0.3mm zazora, ostavljam ih jer su i vise nego dobre, klip takodjer nema tragova produvavanja, kolicina depozita je malo vidljiva na ispuhu ali nista strasno, ocisceno.
[attachment=5898:IMG-20151022-WA0001okk.jpg]

Glavu sam skidao na staklu sa 240 i ide dosta sporo, kasnije sam preko 400, 600, zavrsio sa vodom 800 i 1200.
[attachment=5899:IMG-20151022-WA0002.jpg]

Napacao tanko sve sa Victor Reinz diht masom i sklopio
[attachment=5900:IMG-20151022-WA0004.jpg]



Preostaje jos dorada nosaca masine i dovodjenje u centar, ubacivanje vece dizne u karb, ubacivanje multivara, i kupovina novih zadnjih kocionih pakni, i onda ce biti kompletan, i ja se nadam, veoma upravljiv.

Edited by dajteh, 22 October 2015 - 23:18.


#6 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 23 October 2015 - 19:59

Gotovoo, masina je fiksna sa ramom, prava trkaca :D
Cak sam otisao malo u krajnost, ovo je samo za zavoje, jer ima viska vibracija.
Mislim da bi trebalo ubaciti tvrdje selene umjesto lezaja i to bi bilo sasvim pristojno.


Kad sam vec sve provjerio i rijesio na masini, sredjen je i anlaser, ciscenje, cetkice, premazan kolektor kredom, podmazano. Time je kompletna masina sredjena.

#7 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,752 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 23 October 2015 - 21:50

I kod mene su lezajevi umjesto selena i jest da ima malo viska vibracija. Bolje i to nego mijenjati ove kineske selene svake sezone :)

#8 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 23 October 2015 - 22:14

Da da, ali kineski seleni nemaju veze sa talijanskima ili ovima sto se naprave kvalitetno, oni se barem ne raspadaju ni trunu :)

Inace koncept tih selena kod piaggia je takav da imas dosta mekan selen u nosacu motora i selene u bloku.

A kod kineza i minarellija imas tvrde selene u nosacu i lezaje u bloku, upravo sam na to ja odigrao sada, jer taj koncept mi se pokazao na minarelliju mnoogo upravljiviji, a nije mnogo kruci.


Ali ovo sto sam ja sada odradio je bas podredjeno za stazu sto se tice veze masine i rama, moram priznati da mi to malo smeta, ali samo zbog vibracija koje stvara 150ccm masina.
Tako da cu isprobati jos tvrdje selene umjesto lezajeva.



Primjer prije i poslje:
Primis lijevu rucku dok stojis i cimas skuter lijevo desno, sa proslim stanjem je masina cimala i razilazila se.
Sada, masina direktno prati ramu.


Sutra cu okacit jos par slika, a sljedece je poboljsavanje nosaca od runnera 50, e taj se klima sa svakim od 3 nosaca koja sam mu stavio, na njemu mi je to cak i potrebnije nego na ovom nrgu :)

Edited by dajteh, 23 October 2015 - 22:18.


#9 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 24 October 2015 - 20:15

Danas ubacen multivar kao tocka na i, pa da se vidi rezultat nakon spustanja glave i podesavanja karba, usput je sve kompletirano sto se tice plastika. Sada sa multivarom je neizbjezno propinjanje na zadnji, sve u svemu dosta je zivlji od mrtve serijale i jednostavno ide bolje.
Stao sam na 2 semafora sa beverlijem 250 i.e. odvaljujem ga do 95km/h gps, ja prezadovoljan. Krajnja je nekih 115kmh po gpsu.

Edited by dajteh, 24 October 2015 - 20:18.


#10 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 24 October 2015 - 20:42

Lepo. Mogu da zamislim kako fino pegla sve redom izmedju 2 semafora :)

Ako sam dobro razumeo, postrugao si glavu za 0,6mm, jesi li racunao koliko si zapravo podigao stepen kompresije?
Kada si stelovao karb jesi li morao zbog veceg stepena ici na hladniju svecu ili moze da se steluje normalno karb, nema nenormalnih boja na svecki?

Sve me ovo raduje, al znajuci tvoj afinitet, potrosnja ce biti glavni adut da pocnes da konstruises 180cc pj :D

#11 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 24 October 2015 - 21:09

Aca da nisi ti vozio Beverlija pa znas kako pegla hehe a pogotovo izmedju auta dok stoje, ovaj sa Beverlijem mora jako jako sporo i opet ce zaglaviti. Mc3 kao jedan od najuzih skutera se zavlaci tamo gdje sam odustanes, i ne moze ga skinuti radar, bar 10 puta je bio naciljan.

Glava je postrugana za 0.6mm, nisam odradio racunicu posto nisam isao na neki maksimum niti racunam na posljedicne probleme, a bogami i bio sam u vremenskoj stisci sa ovime, (posjeti me koliki je oni minimalni squish za AC masine?), s tim cu se pozabaviti kasnije posto je provjereno na tim masinama da se ide i 0.8-1mm sa spustanjem glave. U karb sam ubacio 85 diznu umjesto 82.5, samo sto ta Mikuni dizna oznacava protok, a ne promjer, imaju tablice sa usporedbom vs dellorto dizne. Poigrao se sa iglom, rupom na airboxu i to je to. Karb radi savrseno na svim otklonima bez ikakve zadrske. Za svijecku nisam primjetio nikakvih anomalija, bila je u pocetku savrsena boja, to cu svakako provjeriti cim ga provozam malo duze.


Bacio sam i usporedbu sa runnerom 50 purejet, razlika je jednostavno brutalno prevelika, zatim sa gilerom stalker dr evo70, yasuni Z, e tu je vec velika razlika, ali dzaba odlazi nrg ko lud. Sa purejetom 70 nisam uspio jednostavno je danas imao slobodan dan.

E sad jedino sto je to postalo ipak malo prejako za svaki dan i normalnu upotrebu i realno cemu sluzi, samo za istresanje stresa, skace, baca, tockara, slajda, kratko ubrzava, mnogo koci. Ide kao dobar midrace. Naje^^ sam mu se keve danas.
Zato necu slagati nista vise na 70ccm karb i toga se odricem, a i danas je definitivno pala odluka da iz top 5 skutera prvi odlazi novi runner sp 50 karb, jbg ja sam zadovoljan i sa ovim starim modelima, a ko voli da se sminka morati ce to i da plati :D

Jedino sta priznajem je purejet za normalnu uporabu i Big Bore za zlouporabu, ostalo mi se ne uklapa posto je kompromis, ovo su ipak neke krajnosti (mnogo traju, mnogo su pouzdani, mnogo kilometara uz malo para za PJ, ili da mnogo trosi BB - 5.5l) :D

Tako da ce ostati 3 purejeta i jedan posten karb koji ce imati snage pogurati purejeta kad crkne na putu :D S tim da cu se morati odreci i jednog purejeta, a to ce biti jedan mc3, jer jednostavno ne mogu voziti toliko skutera, dva sasvim zadovoljavaju potrebe, i ajde jedan za rezervu.

Edited by dajteh, 24 October 2015 - 21:23.


#12 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 24 October 2015 - 21:57

Ovo je maksimum po satu
[attachment=5911:Screenshot_2015-10-24-21-01-38.jpg]

A da mogu naci kmh sat od karb modela, onda bi mu spojio i okretaje i temperaturu :)


Snimka


#13 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 26 October 2015 - 01:35

a sunce ti kako ovo brzo napuni sat, gotovo nerealno...

#14 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 26 October 2015 - 12:44

Ček sad, nemogu više pohvatati.. ovaj zadnji snimak je sa onom mašinom 150ccm na NRG PJ ili na NRG karb?

#15 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 28 October 2015 - 10:20

Ovo je tema za ovaj skuter, ovdje nema mjesanja :)

#16 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 28 October 2015 - 11:32

Ma ok, al na koji si nabacio tu 150ku? Na NRG PJ? Mislim ako je tabla od PJ onda je verovatno ceo skuter bio PJ. Daj koji detalj, ostalo je klasično paljenje sa CDI a sve od PJ je isključeno?

#17 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 28 October 2015 - 13:06

To je treci nrg njega nisam spominjao, imaju slike gdje se vidi. On je bio purejet, medjutim nije vozio zbog kvara na injection sistemu. I kako sam u medju remenu dobio BB masinu odlucio sam je nakaciti na taj skuter, na nacin da nisam pipnuo njegovu instalaciju, samo sam napravio utikace da se nakacim na tvornicku instalaciju tako da mogu lako vratiti 50ccm masinu.
Ali BB masina ima svoju bobinu, cdi, regler.
Jedino je nosac posebno prilagodjen jer orginal trazi dosta robusniju verziju.

Edited by dajteh, 28 October 2015 - 13:07.


#18 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 01 November 2015 - 12:58

Pokusavamo po 3. put da zatvorimo sezonu :D

Ovaj put smo imali Drona pa se očekuje neka montaža.
Posted Image
Iznenadio me Nrg, u prvih 30m se pokazao bržim od SR172

Posted Image

Posted Image

Edited by dajteh, 01 November 2015 - 13:06.


#19 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 01 November 2015 - 15:37

Ooo, lep skup! Video sam jednog narda :)
Daj link sa drona..

#20 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 01 November 2015 - 18:03

Moj bivsi nardo je uparen sa S6 sport pro cilindrom, ima mnogo potencijala i odskace od base klase :)

Okacit cu video kad bude gotov.





6 user(s) are reading this topic

0 members, 6 guests, 0 anonymous users