Sachs 503
#21
Posted 20 March 2016 - 06:30
#22
Posted 20 March 2016 - 08:20
Ja sipam uvijek tu jednu bocicu na 5 litara, odnosno 2% i nisam imao problema do sad... Ti slobodno pravi jacu mjesavinu u toku razrade...
#23
Posted 20 March 2016 - 18:52
#24
Posted 21 March 2016 - 15:18
IMG_20160321_133238.jpg 1.01MB 9 downloads
IMG_20160321_133254.jpg 917.32K 13 downloads
IMG_20160321_133224.jpg 660.94K 12 downloads
IMG_20160321_133151.jpg 967.97K 13 downloads
E sad, sinoc sam nesto cackao oko lanca i skinuo filter vazduha, upalio motor i tek posle par minuta primetim da radi isto kao sa filterom?? Koliko znam trebao bi da se ugasi...Kod majstora jutros svracah ali sam u zurbi zaboravio to da mu kazem, za stelovanje karba rekao mi je da provozam 100/200km dok nalegne motor pa da dodjem, mada on kaze da moj karb (Bing 112337) nema sraf za stelovanje smese vazduha i benzina vec samo ler sraf, sto i jeste tacno...Evo slike karba, vidi se i mala naprslina kod srafa za stezanje karba za lulu pade mi na pamet da li tu ne uvlaci vazduh? IMG_20160321_133336.jpg 769.45K 15 downloads Jutros posle nekih 5 km voznje svecica crna i masna, zaboravio sam da slikam, i gasio se par puta po gradu kad je vruc i kad radi na leru...Ja kapiram da kad je hladan on lepo radi ali kada se zagreje ugasi ga sta: previse vazduha ili premalo vazduha? Ako radi isto sa i bez filtera onda znaci da negde vuce fals vazduh, ali mokra svecica mi sugerise da je prebogata smesa..Ajde dajte neki savet od cega i u kom pravcu da krenem jer nemam zivce da moljakam majstora i da mi servira neke price jer vidim da samo hoce da me otkaci, hteo bih sam da to odradim ...Evo slike filtera za vazduh, znam da je los...
IMG_20160321_145924.jpg 781.2K 10 downloads i
plovak okrenut naopacke, mislim da je lepo u ravni mada mi balavi na spoju one donje solje, pravio mu neki dihtung od klangerita ali ne drzi, moze li od gume? IMG_20160321_145714.jpg 611.25K 12 downloads
#25
Posted 21 March 2016 - 15:28
#26
Posted 21 March 2016 - 15:43
#27
Posted 21 March 2016 - 15:45
ok je to razrađuj, šta paničiš
#28
Posted 21 March 2016 - 17:52
#29
Posted 21 March 2016 - 20:32
#30
Posted 22 March 2016 - 07:08
IMG_20160322_065427.jpg 283.72K 7 downloads
Razlika u visini klipa od max odvijeno do max zavijeno je 2,15mm, dakle sraf samo podize klipce, a ja sve ove godine mislio da tu stelujem smesu ccc...Iglica mi je bila na drugom polozaju odozgo, ima ukupno 4, da li da menjam na 1. polozaj da osiromasim smesu jer , ponavljam svecica je bila crna i masna? I kako se uopste na ovom karbu steluje smesa da ne bude prebogata ili siromasna?
#31
Posted 22 March 2016 - 07:16
to ti je majstor uvrnuo veću dok si u razradi.. pređi tih 150km pa posle šteluj na siromašnije
#32
Posted 22 March 2016 - 07:36
#33
Posted 22 March 2016 - 07:39
logično je da treba karburator ponovo setovati.. kod tebe se kao i kod APN -a prvo šteluje pun gas sa glavnom diznom i posle otklon srednjeg gasa sa iglicom
#34
Posted 22 March 2016 - 08:11
#35
Posted 22 March 2016 - 08:48
stepen kompresije nije stanje klipa i karika, već odnos zapremine motora prema zapremini kompresionog prostora, a njega definišu C parametar tj. visina ivice klipa od gornjeg ruba cilindar kada je on u GMT, i on se podešava visinom postavljanja cilindra, i naravno tu igra ulogu i klip, koliko mu je visoka ivica i koje zakrivljenje čela klipa... 1,8mm ili 2,2mm ili 3mm itd... dalje zapremina glave , prečnik i debljina zaptivača....
ono što ti misliš , i što majstori mere je atmosferska kompresija i provera stanja motora, i to se uglavnom primenjuje kod 4T motora, kojima nije otvoren izduvni kanal kod sabijanja, meri se u Bar jedinicama ili PSI Paskalima... dakle to nema veze sa stepenom kompresije
to što je izduvna grana veća, rezultuje kao manji podpritisak i menja parametre agregata... isto tako rastojanje pregrade, otvori na njoj, tip i vrsta prigušivača, da ne ulazimo u to... matematika je malo ozbiljnija..
bitno je da shvatiš da se karburator podešava prema postavci agregata i vrsti periferija... filter-auspuh..
ako ti nije sve originalno 100%, onda karburator može da ne radi kako ga je fabrika projektovala
dakle nabavi neke manje glavne dizne i prouči ovu temu... mada tebe u principu podešavanje pilot dizne ne interesuje jer je nemaš... ali sve ostalo je isto...
http://forum.pyrothe...e-o-stelovanju/
#36
Posted 22 March 2016 - 09:01
#37
Posted 22 March 2016 - 09:14
#38
Posted 22 March 2016 - 09:19
#39
Posted 22 March 2016 - 09:49
#40
Posted 28 March 2016 - 13:54
IMG_20160328_134843.jpg 78.27K 5 downloads ka izlazu. Da vratim auspuh ne mogu jer sam ga vec sekao i vario mu flansu, tako da mi ostaje da ga nekako preradim, jedino mi pada na pamet da nadjem neku cev precnika oko 50mm, da skinem postojeci prigusivac i tu cev zajedno sa originalnim prigusivacem ubacim i zavarim nekako, s tim sto bih morao napraviti i neku vrstu cepa koji ce sa 70 sputiti na 55mm...Da zakljucim, sustina je da je presirok auspuh za ovaj motor i to remeti rad i snagu istog, sta bih mogao tu da uradim?
8 user(s) are reading this topic
0 members, 8 guests, 0 anonymous users