#1
Posted 29 November 2015 - 19:12
#2
Posted 29 November 2015 - 19:33
Jel namjeravas raditi nesto na agregatu ili ga sredjujes da bude u serijskoj postavci? Na slikama se nazire neki rezonantni auspuh? Sta ima sve od dijelova ili je sve serijala?
#3
Posted 29 November 2015 - 19:53
#4
Posted 29 November 2015 - 19:57
Samo napred u svojoj zamisli, ako imas gde da radis na toplom onda ce do proleca biti gotov!
Nas ovde na forumu kao prvo interesuje masina i tuning kao sto vidis...Ja se eto nadam da ces ga malo i tunirati jer za malo ulozenih novaca ovaj piaggio moze jako lepo da ide!
#5
Posted 29 November 2015 - 20:05
#6
Posted 29 November 2015 - 20:07
#7
Posted 29 November 2015 - 20:09
#8
Posted 29 November 2015 - 22:28
Pogledaj na KupujemProdajem, ima tamo dosta njih koji prodaju odlične polovne delove i plastike za SRku.
#9
Posted 30 November 2015 - 00:10
Sto se tice same teme, drago mi je da se jedan stariji kolega prihvatio sredjivanja malog dvotockasa. To je garant da ce tema biti i edukativna i ozbiljna. I ako nam ime foruma ne odaje takav utisak, prevashodno smo tehnicki orjentisani i tu smo da razmenimo znanja i resimo probleme. Molim te da, koliko budes u mogucnosti, dokumentujes tok radova ( plastike, farbanje, mehaniku, elektriku ) i podelis kasnije sa nama utiske iz exploatacije kako bi imali uvid u desavanja i resene probleme.
Svi prolazimo (ili smo prosli) kroz period kada pozelimo nesto jaci motor, pa se iskreno nadam da cemo za neku sezonu i ovaj projekat videti kako prelazi bar u lagani tuning
Ima dosta nelogicnosti koje se mogu videti u fabrickoj postavci el instalacije ali je u odnosu na neke druge marke milina za raditi. Dosta slicnih modela je izaslo iz iste kuhinje pa otud i razne varijacije i puno kompatibilnih delova.
Sto se tice plastika i oklopa, najjeftinija solucuja je svakako predlog kolege GoggySo.
#10
Posted 30 November 2015 - 00:33
#11
Posted 30 November 2015 - 00:48
#12
Posted 30 November 2015 - 00:54
Rolnice definitivno treba birati po gramazi prema setupu, odnosno ciljanim obrtajima na kojima variomatski prenos treba da vrsi razmenu stepena prenosa. Teze rolnice nizi obrtaji, lakse rolnice visi obrtaji. Sto se tice sadasnje postavke (ako je sve standardno, serijsko) nema potrebe preterivati sa odstupanjima u gramazi. Najveci problem predstavljaju blokade na variomatu, izduvnoj grani auspuha, auspuh i limic na karburatoru. Serijski dolaze 6,5gr rolnice, a bez nekih prepravki, sa skinutim blokadama bilo bi ok da se ugrade 6gr rolnice. Kao sto sam napomenuo, auspuh je taj koji diktira raspolozivost cilindra i broj obrtaja, a seriiski je predvidjen za malu potrosnju i limit do 50kmh, samim tim daje malu snagu i radi u dosta niskom rezimu, od 3000 do 8000, maximalno 9000 obrtaja uz veliko mucenje. Sa niskom gramazom premasices radni rezim i motor ce se zavrteti vislje od 8000 a nece imati ubrzanja jer ce variomat duze ostati u nizem stepenu prenosa.
Dakle, za seriski setup ok je da se rade odstupanja od 0,5grama napamet, za sve drugo je najbitniji osecaj u voznji i probanje vise razlicitih setova uz pracenje preko obrtomera.
Dodao bih jos, da bez obzira da li su poklon, svi delovi treba da budu kvalitetni, evropski, najbolje italijanskih proizvodjaca. Jednostavo, jeftini delovi (istocnjacki) ne traju dugo i vise stete naprave..
#13
Posted 30 November 2015 - 01:12
#14
Posted 30 November 2015 - 01:34
#15
Posted 30 November 2015 - 02:11
#16
Posted 30 November 2015 - 04:26
Mislim da je na njemu Malossi varijator i kvacilo koliko se secam . Iz tog auspuha je samo katalizator izvadjen .
#17
Posted 30 November 2015 - 15:17
#18
Posted 30 November 2015 - 17:12
Attached Files
#19
Posted 30 November 2015 - 17:49
Zvono je malo poplavelo, sto je normalna posledica grejanja usled koriscenja tvrdjih oprugica kvacila na standardnom setupu.
Poslednja slika je ventilvar, vidi se da remen nije koristio povrsinu blize srcu, odnosno nije sedeo na bolcni sto u praksi daje los start i kretanje iz "druge-trece brzine".. treba pribaviti set sajbnica za stelovanje polozaja remena.
Treba premeeriti precnik kvacila, na oko se ne vidi. Novo je 105 (+- 0,5)mm, dozvoljena tolerancija je do 103,5mm..
#20
Posted 30 November 2015 - 18:04
Ja bih promjenio zvono, sa onim koje nema ovako sirok spektar boja. Biti ce bolji start.
Federi na kvacilu su crveni leovince, oni dolaze uz auspuh i jako su tvrdi. Obavezno ih skinuti dole i staviti originalne. Start ce biti jaci, ljepse ce kretati sa manje vibracija i na niskim okretajima gdje serijski auspuh ima momenta.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users