

#21
Posted 31 January 2016 - 00:02
#22
Posted 31 January 2016 - 00:31

Ovako mi izgleda sa sadasnjim amortizerom , izvinjavam se ako sam promasio malo ugao na obe slike

Mislim da bi ovde trebalo da razbija silu i da bude kako treba, tj. da ne bude toliko kruto

@Nesa jeste u pravu si , veci tocak duze gaziste .. NIje mi to palo na pamet

#23
Posted 31 January 2016 - 00:35
#24
Posted 31 January 2016 - 00:50
#25
Posted 31 January 2016 - 08:53
#26
Posted 31 January 2016 - 18:02

A ovu racing bobinu sam dobio , drug je hteo da je baci jer nema kabl i kapicu za svecku , naravno uvek ima neki stari kabl od zastave i neka kapica od nekog skuterceta

Sad mi je malo cudno u cemu je stos jer je i fabricka opruga iste duzine kao i ova nova a po osecaju deluju mi isto i na potisak :/

Sad tek shvatam zasto nije hvatao kako treba-tj. proklizavao .. Lamelice su mi dosta i neravnomerno istrosene ... , na prvoj lamelici su na pocetnom delu 0,2 a na drugom delu 0,3 , dok je na drugoj lamelici slicna situacija , a na trecoj na pocetnom delu 0,1 a na krajnjem 0,3mm ...


Sledi im remont ili nove da se kupe ...
#27
Posted 31 January 2016 - 23:11
#29
Posted 01 February 2016 - 17:00
Nisam video da nisam ubacio sliku odozgo :/ samo je malo mutnije


Malo sam se igrao i sa deklicom


#30
Posted 07 February 2016 - 17:43


Sad me interesuje da li moguce- izvodljivo da se napravi ovakav nosac za voznju a ne za drag, kazem izvodljivo jer ne znam da li potrebno da taj nosac bude flexibilan ? u svakom slucaju ja na motoru imam silene(kao i svi ostali ) i tu bi trebalo da ima neku flexibilnost , ali da li cu imati problem ako bude ovako kruto i fiksno?
#31
Posted 07 February 2016 - 18:06

A ovako bih zeleo da mi izgleda skuter sto se tice izduzenje ... Da naglasim skuter sa slike ima spustene prednje vile -odnosno krace stapove i opruge i pozadi ima krutu vezu bez amortizera ...

#32
Posted 07 February 2016 - 18:32
Kruta veza pozadi (umesto amortizera) je samo da se pukne gas na nekoj ekstra ravnoj povrsini i to je to. Ne kazem da ne moze da se vozi, ali bukvalno osetis svaku milimetarsku neravninu, svu silu uvijanja i amortizovanja preuzimaju seleni i zadnja guma. Problem je sa kineskim aluminijumom i veoma su velike sanse da prelomis blok.
Najbolje ce biti da premeris kako ti odgovara izduzivanje, pa za koliko budes pomerao agregat u nazad, i vario nove nosace odozgo, za toliko i pomeri/napravi novi nosac zadnjeg amortizera, tako da ne menjas ugao rada celog sklopa. To ti je i najbezbednije i najudobnije resenje, a zadovoljice i estetske potrebe.
#33
Posted 07 February 2016 - 18:38

#34
Posted 07 February 2016 - 18:56
#35
Posted 07 February 2016 - 19:02

#36
Posted 09 March 2016 - 20:00
Za pocetak oprao sam agregat , koristeci k2 odmascivac - moja preporuka da ga niko ne kupuje , cisto djubre . Na kraju je zgraso za kuhinju zavrsio posao


Pa malo samponiranja


Nakon farbanja (koriscen je sprej za visoke tepmerature , i osmirglan je prvo sa vodenom smirglom 2000)


Uradjen je i auspuh , posto je vec malo uhvatio rdje , prvo je skinut aluminijumski deo sa njega (imam sliku ,ali zarobljenu trenutno ) . Pop nitnice se skinu sa secenjem dletom pa probijanjem kirnerom ili jednostavno izvusiti pop nitnu ...
Prvo sam Osmirglao sa grubom smirglom p40 top auspuha , i posle obrisao anti rostom ... Pa je isto prefarban bojom za visoke temperature . Uzete su pop nitne sa sirom glavicom i debljim stapom -jer su jace i pokrivaju veci deo aluminijumskog dela . Uzete su vece i jace jer ove male stalno bucaju usled vibracije ,a izmedju ostalog jer bivsi vlasnik izgleda nije imao manje burgije kad je busio na dodatnim mestima




Aluminijumski obmotac je isto osmirglan sa vodenom p2000 ,
I na kraju kad je ofarban

Nadam se da cu uskoro , da popravim ovo cudo od lap topa ,pa cu da postavim ostale postupke...
#37
Posted 09 March 2016 - 20:50
#38
Posted 09 March 2016 - 21:03
#39
Posted 09 March 2016 - 21:21
#40
Posted 09 March 2016 - 22:38

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users