#121
Posted 19 July 2017 - 13:53
#122
Posted 28 August 2017 - 19:28
Sent from my MI MAX using Tapatalk
#123
Posted 03 October 2017 - 18:23
Sent from my MI MAX using Tapatalk
#124
Posted 03 October 2017 - 19:20
#125
Posted 02 November 2017 - 20:22
Sent from my MI MAX using Tapatalk
#126
Posted 02 November 2017 - 20:35
Edited by VlatX, 02 November 2017 - 20:39.
#127
Posted 03 November 2017 - 07:44
#128
Posted 03 November 2017 - 13:38
#129
Posted 03 November 2017 - 14:20
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#130
Posted 03 November 2017 - 15:59
Sent from my MI MAX using Tapatalk
Edited by Pakundza, 03 November 2017 - 15:59.
#131
Posted 03 November 2017 - 16:23
#132
Posted 18 November 2017 - 10:40
IMG_20171103_171945.jpg 4.02MB 22 downloads
IMG_20171103_171937.jpg 4.19MB 23 downloads
E sad Breg je na A14 , od osovine visi nego na fabrickoj , pa tu ima prednost .
Slika usisnog brega
IMG_20171103_172112.jpg 4.3MB 23 downloads , dok je visina kod fabrickog brega 5,92mm (ispraznila mi se baterija pa nemam slike )
Slika izduvnog brega
IMG_20171103_172901.jpg 3.03MB 23 downloads (6,42mm slabo se vidi na subleru) , dok je visina kod fabrickog 5,45mm.
Proracun liftova sa ostalim karakteristikama
IMG_20171118_100706.jpg 1.67MB 21 downloads
Napisao sam gore na papiru i dubinu zuba izmedju ove dve (gde ide lanac) .
#133
Posted 18 November 2017 - 10:52
IMG_20171117_135043.jpg 4.39MB 16 downloads
IMG_20171117_135059.jpg 4.71MB 17 downloads
A evo je glava od 200cc na kojoj se vidi da je taj breg veci
IMG_20171117_143659.jpg 3.54MB 17 downloads
Samim tim , opruga nema dovoljno mesta i prebrzo se sabije , i time ne mogu da okrenem motor .
Sto se tice rada motora , motor je dobio drugaciji zvuk , u cemu je fazon ne znam , mozda jer otvara vise izduvni venti... mirniji je dosta rad , dok u voznji start je malo tromiji , do nekih laicki receno 10 na sat , a posle toga se oseti znacajan trzaj , kao kad cvaja upadne u rezonu , i posle vuce kao blesav. Nisam jos testirao najvecu brzinu i obrtaje jer vreme trenutno ne dozvoljava .
@vlatx imao sam neku glavu sa 4v za nekih 10e ,isto od nekog kineza . Medjutim , ne pasu rupe , kako i od kog kineza je ne znam . Najverovatnije cu ici na neke oversize ventile , ali ima vremena do proleca
#134
Posted 18 November 2017 - 14:35
\
#135
Posted 18 November 2017 - 14:41
Sent from my MI MAX using Tapatalk
#136
Posted 21 January 2018 - 15:50
27046492_10214662323262383_330714014_o.jpg 510.54K 32 downloads
Kako izgleda u bloku :
27048416_10214662511267083_1099917704_o.jpg 195.78K 32 downloads
Uz to sam i uzeo vece polutke pozadi kao i osovinu , ista je velicina lamela i opruge , ali su vece polutke. Tu cu imati gimnastiku , jer je osovina tih lamela 22mm , u odsnosu na fabricku koja je 20mm . E sad glavni problem je naci lezaj koji je u kucistu prenosa , fabricki je 6204 ,sto je u dimenzijama 47x20 , u prodaji postoji 50x22 , ali toliko u kucistu nema mesta da se skine , ili cu menjati iglicasti u polutkama ako nadjem te velicine , jos cu se pozabaviti time... Razlike izmedju stare i nove :
27140335_10214662324102404_1426147190_o.jpg 456.14K 32 downloads
27048695_10214662322782371_1912222232_o.jpg 346.84K 32 downloads
Nove polutke imaju pozadi kao perajca ,vrv za hladjenje... i velicine
27046827_10214662322742370_926602708_o.jpg 405.85K 32 downloads
jasno se primeti razlika u 13mm
27141175_10214662323142380_1640067467_o.jpg 291.72K 31 downloads
Ovih dana cu rasturiti masinu , pa cu napisati i analizu o bregastoj .
#137
Posted 13 March 2021 - 21:43
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
#138
Posted 13 March 2021 - 21:46
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
#139
Posted 13 March 2021 - 21:58
Kakvi su ti to nastavci, jer to iz kompleta nekog
#140
Posted 13 March 2021 - 22:43
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
11 user(s) are reading this topic
0 members, 11 guests, 0 anonymous users