Jump to content


Moja makina - Aprilia Rally



424 replies to this topic

#401 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 02 May 2017 - 19:17

Ja sam meni za razradu stavio 70 diznu i prvo paljenje 3x po 20min hladjenje izmedju svake ture po 1h. Prvih 400km vozio sa tom diznom posle smanjio. Posto je tebi Airsal razrada je kraca ali budi strpljiv isplati se po zdravlje termogrupe.

Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока



#402 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 02 May 2017 - 19:36

Šta kaže majstor-subitor, koliko je potrosen klip a koliko cilindar. Jesi li postavio kariku u cilindar i izmerio špijun listićem razmak?

#403 m4rko

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 219 posts
  • MestoMali Zvornik
  • VozimAprilia Rally 50

Posted 03 May 2017 - 15:38

Nisam zapamtio brojeve al rece mi da su klip i cilin u dobrom stanju,to bi najbolje bilo ja da premerim al nemam ni subitor ni spijun listice..moram kupiti to dvoje,gledam na netu nisu skupi..Subitor..mislis na šubler?

Послато са SM-J500H уз помоћ Тапатока



#404 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 03 May 2017 - 16:18

View Postm4rko, on 03 May 2017 - 15:38, said:

Nisam zapamtio brojeve al rece mi da su klip i cilin u dobrom stanju,to bi najbolje bilo ja da premerim al nemam ni subitor ni spijun listice..moram kupiti to dvoje,gledam na netu nisu skupi..Subitor..mislis na šubler?

Послато са SM-J500H уз помоћ Тапатока
Ti podaci su ti najvažniji u svemu tome što si radio. Nije baš svejedno imati neozbiljan pristup u svemu tome...

Subitor (iako ga neki znaju zvati i komparator, mikrometar ili merni sat) je vrsta alata koja služi za precizno merenje unutrašnjeg prečnika rupe. Naravno, alat kao alat ne mora biti ograničen samo na unutrašnji prečnik rupe. Rezolucija se kreće u stotim delovima milimetra.
Dakle nije šubler - ukratko da odgovorim.

Sent from my Nexus 5X

#405 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 May 2017 - 16:46

Nema nista napamet, odnesi nekom majstoru ili masinskoj radionici da ti premeri. Takodje premeri i kariku unutar stubline cilindra sa listićima pa cemo se dalje pisati za montažu.

#406 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 03 May 2017 - 18:46

Subitor ne moraš kupovati, 50e je cena na pijaci ruski, njega uglavnom strugari imaju..

Špijun listići za podeśavanje ventila nisu skupi, a ni digitalni šubler to imaš u ovim prokineskim brandovima za oko 1500 din...

Mikrometar za klip je isto oko 20-25e on ti ne treba svaki dan, imaju i to u mašinskoj radionici...

#407 m4rko

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 219 posts
  • MestoMali Zvornik
  • VozimAprilia Rally 50

Posted 04 May 2017 - 20:53

Probacu naci nekog daa mi to premeri...Danas mi stigli iglicasti jusel,semerinzi i kapa svecice silikonska koja se pribija uz svecicu..tako da nema kud da mrdne..postavio semeringe pa to iskoristio da vratim namotaje,magnet,variomat,kvacilo,alnaser... nego ,ova kapa ..eo slike kako ona izgleda tamo de svecica ulazi . Na ovakav tip kape stavlja se svecica s onim metalnim cepicem gore sto se navrce na nju ili bez njega?Posted Image

Послато са SM-J500H уз помоћ Тапатока



#408 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 04 May 2017 - 20:55

Ide kruškica na svećicu za ovaj tip.

#409 m4rko

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 219 posts
  • MestoMali Zvornik
  • VozimAprilia Rally 50

Posted 05 May 2017 - 18:01

Negde pogubih one moje 2 ngk svecice sto sam koristio za stock cilindar .. Uglavnom,danas sam malo raduckao..oprao filter vazduha i zapusio jednu rupu na kucistu diht masom,oprao karburator..trazio sam danas al u mom mestu izgleda da nema onih mernih alata :/ Posted ImagePosted ImagePosted Image

Послато са SM-J500H уз помоћ Тапатока


Posted Image

Edited by m4rko, 05 May 2017 - 18:03.


#410 m4rko

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 219 posts
  • MestoMali Zvornik
  • VozimAprilia Rally 50

Posted 17 May 2017 - 22:01

Ovako stoje stvari..nisam nazalost nasao nikoga da mi premeri ono.Juce mi je stiglo preko Marija sto sam narucio i oko 10 sinoc sam poceo sklapati sve..dakle tanak sloj diht mase na donji dihtung ,sve po osecaju matice glave zategao,vratio plastike,namontirao na ram ,napravio 3-3,5% mesavinu,dizna je u karbu 70-ka i da montiram spuh i skontam da nema brezona na cilindru ..i nista ,morao sam prekinuti posao.Danas uzeo u gvoznjaci nekoliko safova istih dimenzira i brusilicom isekao brezon koliki mi treba,montirao spuh i posle nekoliko kurblanja upali.Radio je na leru oko pola h ,pa sam bacio krug jedan (6km)..proverio sam pre voznje,na leru ima puno goriva(saraf smese mi je na 1 ipo)..vozio sam ga svo vreme na oko trecine gasa..nekad me prevari pa odvrnem gas i reakcija je zaista dobra,mnogo je jak i ovako nenastelovan .Kad sam bio blizu kuce odvrnem pun gas cisto da vidim na cemu sam i sa ovom smesom goriva (ubrzanje vrhunsko),ugasim pod punim gasom i zakocim naglo,odvrnem svecicu i ona je ove bojeAttached File  18518815_415295302159433_638456279_n.jpg   36.4K   24 downloadsAttached File  18578738_415295322159431_1890255816_n.jpg   36.15K   28 downloadsAttached File  18600717_415295332159430_401721670_n.jpg   37.41K   26 downloads
Dakle mala mu 70ka oca joj **** ,a ja imam set dizni do 72 broja..nadam se da ce mu 72 biti taman,inace se moram snalaziti za vecu diznu..
Kompresija je jaka,oseti se pod nogom,zdravo radi,mnogo sam bio u zurbi,zauzet sam i drugim projektima,uskoro slike i snimci
Da..msm da tema sr1 komarac gde je ugradjivan isti cilindar kao moj ,gde bi mogao stosta nauciti izbrisan..msm ,nmg da udjem u projekat..tu sam video nesto 3% mesavina goriva..ja sam mislio 2 % da pravim ,dakle normala,na 5l - 100 ml ulja da teram airsala?
ps. na zadnjoj slici se vidi najbolje boja svecice kako je i uzivo vidim,mada mi uzivo se cini za nijansu beljom...svecica je DENSO w22fsr

Edited by m4rko, 17 May 2017 - 22:06.


#411 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 18 May 2017 - 05:58

https://svet-skutera...a-SR1---Komarac

#412 m4rko

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 219 posts
  • MestoMali Zvornik
  • VozimAprilia Rally 50

Posted 18 May 2017 - 07:18

Hvala,moze sada,zbam i da na kompu i na mobu nisam mogao uci na temu

Послато са SM-J500H уз помоћ Тапатока



#413 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 May 2017 - 10:29

Dobro da ga nisi zalepio..m Proveri molim te u temi "cilindri" predstavljanje i analizu ovog cilindra, ima fabričko uputstvo u kome piše preporučena toplotna vrednost svećice, ti vozis 22ku odnsno 7icu po ngk, nesto mi je to mnogo pretoplo!

#414 m4rko

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 219 posts
  • MestoMali Zvornik
  • VozimAprilia Rally 50

Posted 18 May 2017 - 18:28

nasao sam neki post gde je Mario rekao da u letnjem periodu moze ngk 9ka a u hladnijem 8ica za ovaj cilindar..moj spuh ne vrti u neke prevelike obrtaje sad,niti cu siliti motor da ga sad pregrrevam ili nesto..kapiram uzeti ngk 8icu ili ekvivalent..denso 24ku da sutra nadjem gde da kupim i 2 % mesavinu da napravim i da podesim karb i da se to tera,nemam para i prenos da radim,to na zimu,valja se vozati.Jel velika razlika izmedju te 7 ngk i 8 ..?

#415 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 18 May 2017 - 20:13

Velika, isto kao i između 8 i 9... ti bi morao da voziš toplotnu vrednost svećice koju preporučuje proizvođač. Ako sam se ja osvrnuo na to 8 zimi 9 leti, to sam vrv mislio na taj tip cilindra i stepen kompresije gde je aplicirano...

Najbolje bi bilo da imaš i 8 i 9 pa da proveriš sa kojom imaš bolje sagorevanje, bolju isporuku snage..

Kod prehladne-prevelike svećive imaš trokiranje i nepravilne taktove, dok sa pretoplom-premalom možeš da istopiš elektrodu svećice, a možeš i čelo klipa jer će previše usijana elektroda ranije da pali smešu i time dovede preveliko predpaljenje..

Dakle daj pažnju i na ovaj detalj

#416 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 May 2017 - 20:13

Nece biti nikakvih problema ni zimi ni leti ako ispostuješ sve sto je fabrika preporučila. Taj Mariov post se odnosio na Malossi cilindre i setovanje malo ostrijeg karba...

Jel te žuljaju patike 43 a 44 su komotne?

Razlika je naravno velika utoliko što je manji broj toplija svecica i usijava se, pregreva... kada je pogledas izgleda bledo, treba joj više goriva, na dužem punon gasu mnogo više, da si vozio duže usijala bi se, topila čelo klipa ili zalepio klip. Koliko više goriva, to ne znamo napamet, dakle nema setovanja karba dok ne pribaviš odgovarajuću svećicu.

Za početak mešaj 3,5-4% ulja u benzin, nekog visokokvalitetnog od pune sintetike, dok ne završiš sa štelovanjem karburatora i prenosa.

Zašto, ako je razradjen kit? Zato što po definiciji ne možeš da ušrafiš sve i voziš, moraš da se ozbiljnije posvetiš stlovanju karbu i gramaži rolnica. Ovo je ozbiljan cilindar, a nemaš prethodnih iskustava da možeš po ponašanju motora u radu ili zvuku da uvidiš šta se dešava, tu će najveći spas od lepljenja biti upravo sintetika u dovoljnom procentu. Ako omaneš par brojeva diznu na kraćem punom gasu recimo 300m taj dovoljni procenat sintetike ce sacuvati klip a imaces uvid svecicom da nije dizna odgovarajuca, takodje i ako postavis prelagane rolnice pa obrtaji odu previsoko a karb je na siromasnoj strani, kao sto je sada slučaj. Znači zamešaj 105 do 120ml na 3L goriva ili 175 do 200ml na 5l goriva, to je 3,5 do 4% dok ne zavris stelovanje, posle toga praviš 3%.

Najzad, fabrika je propisala 3% mesavine ulja pune sintetike u minimum 95oktanskom gorivu i ngk 8 ili denso 24, piše na onom naranžastom papiru koji dolazi uz cilindar a koji je uslikan i postovan u tema o tom cilindru, molim te budi ozbiljan i pridržavaj se zadatih normi i neće biti havarija.

Edit: evo Mario je bio brži, u isto vreme pisano a razmisljanja identična...

#417 m4rko

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 219 posts
  • MestoMali Zvornik
  • VozimAprilia Rally 50

Posted 28 May 2017 - 16:20

Hvala puno oboici na odg,veoma koristan sadrzaj. Stavio sam 24ku denso..napravio smesu kako mi Postar objasnio i posle 70tak km pocela je svecica da daje neku boju tako da mpgu oko stelanja da se bavim..napravio sam danas krug 15ak km i odvrnuo svecicu..evo kako izgleda ..Po meni dobro,mada uglavnom sam vozio na sredini gasa ..dakle igla deluje da je na dobrom polozaju ,sutra cu da stelujem lepo od glavne dizne pa na dole.Nego,motor ide kao lud,na uzbrdicama uopste ne gubi snagu,i sredina gasa mi je prebrzo,na punom vec reže..dobra stvar :)Posted ImagePosted Image

Послато са SM-J500H уз помоћ Тапатока



#418 m4rko

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 219 posts
  • MestoMali Zvornik
  • VozimAprilia Rally 50

Posted 28 May 2017 - 16:46

Da..sa 2 l benz sam presao 50 km ..kilometar gore dole..i rolnice koje imam trenutno mu odgovaraju..motor ne vrti u prazno niti se muci u ubrzanju

Послато са SM-J500H уз помоћ Тапатока



#419 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 28 May 2017 - 21:40

Po boji ove svećice rekao bih da može malo bogatija smeša da bude...


Sent from my iPhone using Tapatalk

#420 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 28 May 2017 - 21:53

Kakv karb vozis sa ovim setupom?





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users