Jump to content


Nolan N 86 flow ( n-com)


17 replies to this topic

#1 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 January 2016 - 22:20

Kao sto znamo, Nolan je izbacio na trziste novu liniju proizvoda u 2016 godini, te prvenac integralnih kaciga sport/turing kategorije nasledjuje novi N 87. U narednim redovima pokusacu u da vom predstavim odlazeci model svetski poznatog proizvodjaca auto, moto i nauticke opreme.

N 86 com (model dizajna "flow": black-grey)

Attached Image: uploadfromtaptalk1453928008759.jpg

Osnovne karakteristike sa sajta proizvodjaca:

"Nolan N86 is the new road full-face helmet by Nolan characterised by its sporty, streamlined designed, compact volume, extensive standard equipment and close-fit comfort. The new N86 is equipped with an inner sunscreen (VPS), Pinlock® anti-fog visor with silicone-sealed profile, removable/washable inner comfort padding.

Microlock2 (patent pending) double lever retention system. This system consists of a thermoplastic ergonomic opening lever, and a second aluminium toothed and holding lever. The toothed lever releases the micrometric strip, thus the chin strap can only be open with a very broad rotation of the opening lever. This device minimizes the possibility of unintentional opening of the retention system"

Izvor: www.nolan.com

Attached Image: uploadfromtaptalk1453929368293.JPG

Attached Image: uploadfromtaptalk1453929380494.jpg


Oklop je izradjen u saradnji sa americkom firmom General Electric Company, spoljni deo je od leksan-a (polikarbonitne plastike), a unutrasnja zastitna skoljka je iz tri sloja inustrijske pene. Unutrasnjost je oblozena antibakteriskom tkaninom, koja je vadiva u potpunosti i periva je.
N 86 com je standardno opremljen microlock sigurnosnom kopcom kaisa, pinlock sistemom protiv magljenja vizira, dodatnim iskacucim suncanim vizirom, chin guard deflektorom i pripremom za n-com sistem komunikacije preko blutut-a. Takodje, odlikuje se clima comfort sistemom unutrasnje ventilacije koji cine kombinacija mehanickih ventilacionih kanala za dovod/odvod vazduha i specijalno prilagodjenom unutrasnjom tkaninom.
Masa kacige je 1450gr, a proizvodi se u velicinama: XS-53-54, S-55-56, M-57-58, L-59-60, XL-61-62, XXL-63-64.
N86, kao i svi Nolanovi priozvodi poseduju sertifikat evropske komisije za bezbednost motociklista (Ee 22-04) ali i Britanski standard SHARP (E 22-05) koji je ocenio ovaj model sa 4 zvezdice od mogucih 5.

Attached Image: uploadfromtaptalk1453928880867.png



Ja cu vam ovde docarati utiske svoje nove kacige, i ako nisam prvi koji je poseduje na forumu. Najvise zasluzan za moje zaljubljivanje u ovaj model je nas kolega Pita, koji je svoju nabavio pocetkom sezone 2105 po veoma povoljnoj ceni za tadasnje uslove trzista..

Ovih dana, resio sam sebe da castim novom kacigom a kako za ovaj model nisam odvoio dovoljno novca, gledajuci ponudu na sajtu uvoznika za Nolan, izbor je pao na N64, isto odlazeci model koji je trenutno na popustu sa cenom od oko 20k dinara. Proveo sam 2 sata i 45 minuta u prodavnici, mislim da nema dovoljno mastila na forumu da se napise taj roman. Epilog price je da sam saznao da je i N86 na popustu, i da je ovo jedini preostali model u mojoj, L velicini. Vratih se kuci presrecan ;)

#2 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 January 2016 - 22:31

Attached Image: uploadfromtaptalk1453930085717.jpg

Attached Image: uploadfromtaptalk1453930104640.jpg

Attached Image: uploadfromtaptalk1453930120521.jpg

Attached Image: uploadfromtaptalk1453930133417.jpg

Attached Image: uploadfromtaptalk1453930148320.jpg

Tvrdo originalno (ne kinesko) pakovanje stavlja osmeh na lice!
Prvi utisak je sasvim pozitivan, sve deluje kvalitetno i kulturno.

Cak me je prijatno iznenadila i dupla postava na vreci-prenosivoj zastiti kacige.

Attached Image: uploadfromtaptalk1453930259659.jpg

Attached Image: uploadfromtaptalk1453930272380.jpg

Dalje, u odnosu na slike sa neta, unutrasnje usvetljenje ne docarava pravi kolirit pa cu vam ostati duzan fotke na dnevnom svetlu.

Ovo su prvi utisci:

Attached Image: uploadfromtaptalk1453930460009.jpg

Attached Image: uploadfromtaptalk1453930472834.jpg

Attached Image: uploadfromtaptalk1453930492971.jpg

Attached Image: uploadfromtaptalk1453930510688.jpg

Attached Image: uploadfromtaptalk1453930525968.jpg

Attached Image: uploadfromtaptalk1453930540901.jpg

Attached Image: uploadfromtaptalk1453930569867.jpg

Attached Image: uploadfromtaptalk1453930590703.jpg

Attached Thumbnails

  • Attached Image: uploadfromtaptalk1453930435436.jpg
  • Attached Image: uploadfromtaptalk1453930553535.jpg


#3 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 January 2016 - 22:47

Uvodnici vazduha i deflektor su veoma kvalitetno uradjeni. Plasticne sklopke su masivne i jake, ali se veoma lako aktiviraju sistemom klik-klak, ali bez bojazni od samoaktivacije.

Attached Image: uploadfromtaptalk1453930849402.jpg

Attached Image: uploadfromtaptalk1453930867305.jpg

Attached Image: uploadfromtaptalk1453930882876.jpg

Attached Image: uploadfromtaptalk1453930923387.jpg

Attached Image: uploadfromtaptalk1453930937927.jpg

Ja ne bi bio Aca, kada ne bi rasturio novu stvar, da vidim "kako radi"...

Ovo je chin guard, ili deflektor vazduha, zastita brade. Vadiv je i periv, ovde su pametno osmislili dizajn. Nosac ispunjava rupu u oklopu ispred usta vozaca, dok je tkanina zasivena u plasticnu šinu koja prati konturu oklopa kacige, pa zapravo ide u polukrug. Skida se izvlacenjem na stranu, polukruzno, ali se pre toga mora skinuti jedan od obraza.

Attached Image: uploadfromtaptalk1453931147198.jpg

Attached Image: uploadfromtaptalk1453931395084.jpg

Attached Image: uploadfromtaptalk1453931413773.jpg

Ostatak unutrasnosti se lako skida, treba samo pratiti tragove kako je koji elemant pricvrscen. Uglavnom su se sluzili tvrdim plasticnim kopcama, sto bi u narodu rekli žabice, i svaki element je prikopcan u tri tacke.

Attached Image: uploadfromtaptalk1453931528207.jpg

Attached Image: uploadfromtaptalk1453931552854.jpg

Attached Image: uploadfromtaptalk1453931576298.jpg

#4 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 January 2016 - 23:07

Sama zastitna unutrasnjost izgleda manje vise slicno kao i na svim modernim kacigama, sem sto je kod ovog modela naznaceno da je industrijska pena izradjena u tri sloja zarad bolje absorbcije udarca i poboljasnog zaustavnog vremena mase unutar oklopa. Ovde se misli na traumu mozga unutar lobanje, posledica naglog usporenja.

Attached Image: uploadfromtaptalk1453931950320.jpg

Attached Image: uploadfromtaptalk1453931976578.jpg

Attached Image: uploadfromtaptalk1453931993134.jpg

Attached Image: uploadfromtaptalk1453932042377.jpg

Zastitni suncani vizir je integrisan sa prednje ceone strane i kao kod vecine proizvodjaca donosi zastitu od uv zracenja a aktivacija se vrsi levom rukom u visini kacenja spoljnog vizira pomeranjem polugice sistemom gore-dole.

Attached Image: uploadfromtaptalk1453932180242.jpg

Attached Image: uploadfromtaptalk1453932196311.jpg

Pinlock (anti fog) sistem zastite protiv magljenja vizira je meni nesto sasvim novo. Znali smo odavno da postoji, medjutim, prvi put zaista mogu opipljivo da vidim kako funkcionise.

Radi se zapravo o malenom dodatnom viziru od specijalnog nano materijala na bazi silikona, koji je pricvrscen sa unutrasnje strane glavnog vizira sa dva konusna ekscentricna srafcica. Materijal je takav da ne absorbuje vlagu, te nema magljejnja. Mana je sto se taj materijal u dodiru sa drugim materijalom razlicite temperature (spoljni vizir na suncu) trosi i vremenim nestaje, pa je potrebno priblizavati ga ponovo viziru kako ne bi nastala praznina izmedju njih i samim tim i mogucnost da se vlaga iz daha zavuce izmedju i napravi zamgljanje vizira. Preporuka je bar 2 puta u sezoni, ili po nastanku magljenja blago dotegnuti ta dva srafcica na viziru..

Attached Image: uploadfromtaptalk1453932724510.jpg

Attached Image: uploadfromtaptalk1453932738373.jpg

#5 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 January 2016 - 23:20

Attached Image: uploadfromtaptalk1453933187507.jpg

N-com sistem, kao sto sam i spomenuo pruza potpunu komunikaciju preko blututa sa mobilnim uredjajem ili konekciju sa nekim externim uredjajem na android ili win platformi. Takodje, postoji opcija i wi-fi, kao i komunikacije izmedju dve kacige. Mogucnosti su velike, i postveticu novo poglavlje o ovom uredjaju i dodatnoj opremi koja se moze nabaviti za Nolan N86.


Ja sam kacigu imao na glavi sve ukupno 3 sata i imam samo reci hvale. Medjutim Pita ce izneti svoje utiske, kompetetniji je i vise vremena je upotrebljava, a koristio je ovaj model i na visednevnom putovanju po extremnim vremnskim uslovima.

Tereutno je za ovaj model popust dok traju zalihe i moze se kupiti za 24k dinara (200e), sto je idelano ako znamo da je pre 2 sezone cena bila 2 puta veca!

Od mene topla preporuka :)


Attached Image: uploadfromtaptalk1453933210644.jpg

Attached Image: uploadfromtaptalk1453933150000.jpg

#6 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 27 January 2016 - 23:42

Opa macko, cestitam na prinovi. I da je nikad ne isprobas hahaha...

#7 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 January 2016 - 23:44

Baravo, prava zelja :)
Hvala bato!

#8 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 27 January 2016 - 23:45

Nista hvala, cim resim kiwija dolazim na cast haha.

#9 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 28 January 2016 - 00:25

Svaka cast Aco na predstavljanju modela! Bezbjednost na prvom mjestu! :)
Odusevila me ova kaciga, posebno te tehnicke mogucnosti koje ima "bluetooth, wifi, itd". Do sada sam se interesovao za Airoh kacige ali ova bi mogla da bude ta koja ce me sacekati. Cijena je stvarno odlicna za takav model.

Znaci ne doplacuje se posebno taj komunikacijski modul (bluetooth, wifi, itd) za tu kacigu, vec dolazi ugradjen u kacigu?

#10 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 28 January 2016 - 01:58

Cestitke Aco na izboru prave kacige i na detaljnom izvjestaju, drago mi je da si zadovoljan! A kaciga ima sve sto ti treba.


Ja sam se dugo zadrzao na Nolanu, posto sam zapoceo sa N84 serijom kad je tek izasla, to mi je bio svemir i od tada shvatis sta valja, i nema povratka na losije.

Pa je dosla N85 serija i odmah sam je isao probati, medjutim nista posebno novo, tako da sam ostao vise godina na N84 dok je nisam vec iznosao.

Dosla je i N86 serija, a meni je uletjela nova druga N84 za male pare tako da sam i dalje ostao na vec jako starom modelu, kojem jedino zamjeram sto ima pinlock koji nema silikonski rub, i jako brzo se rasklima i izgrebe vizir od vibracija, to mi se desilo na obe koliko god se ja trudio zategnuti ga.

I ove zime sam odlucio probati N86, medjutim razocarao sam se malo. Vidi se da je manje para ulozeno u tu seriju nego u N84 koja po meni ima finiju unutrasnjost, kozni puni podbradak koji ne propusta zrak po sinusima ko je osjetljiv, i ono najbitnije, kopca je bolje napravljena iako je na oko ista (zapravo vidi se da je bolja, jace klika posto mi se na N86 vec par puta odkopcala (na 2 razlicita modela) kad bi uhvatila na par zuba, osjeti se da nije precizna kao na N84.
Promjenili su kalup i N86 mi je skoro pa plitka, brada mi je poravnata u knap, a kad nabijem potkapu i viri vani. Inace je OK kaciga, ali N84 mi je meksa i finija.
Unatoc tomu, uzeo sam je za burazera posto njemu savrseno odgovara, pa sam je malo provozao da jos steknem iskustva necu li se predomisliti, i nazalost nisam, odustao sam od Nolanice i krenuo dalje. Inace da mi kalup bolje odgovara uzeo bi je posto su bile smjesne pare u igri.


Probao sam vise marki i modela pa sam shvatio da ne mogu uzeti bas onu kacigu koju zelim jer mi kalup ne odgovara, tako da sam se usmjerio na HJC, i to model IS-17 ili FG-17. Konkurenti Nolanu, s tim da mi djeluju malo ozbiljnije odradjene od modela N86, a i ono najbitnije kalup mi savrseno odgovara.


Komunikacijski modul mozes sam odraditi ako raskopas handsfree :)





#11 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 28 January 2016 - 09:34

čestitke i od mene, vrlo finu kacigu si kupio i sad ste počeli da mi pravite zazubice...

pazi kad sam ti video u licu ovde u Senti da si se hipnotisao gledajući Pitinu Nolan-ku, još je on čuva i pazi i nosi sa sobom kao kućnog ljubimca... praktično samo doliva ulje na vatru :)

#12 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 28 January 2016 - 18:39

Hvala momci :)

Neso, samo treba da dodjes, sto se tice "cascenja", taman ima da se zavari trek :D

Lauda, sada sam shvatio da u opisu nisam bio bas precizan. N 86 dolazi kao "n-com ready" odnosno, ima pripremu da se dokupi i ugradi kom-modul sa slusalicama i mikrofonom.

Imaju vise paketa opreme, pa osnovni n-com se kupuje za nekih 3500din, dok onaj pervertido komplet ( kuva kafu i sam steluje karb ) kosta 16000din.. pisacu jos o tome.

Dajteh, potpuno si u pravu sto se tice tvog izbora. Nisam imao prilike da probam 84, ali vecina koji su je imali pa presli na novije modele su pricali identicnu pricu.

Ja sam za svoju prvu kacigu ranih 90ih godina kao klinac u kartingu imao staru ocevu "premier vintage" iz ranih 80ih, koja i nije bila bezbedna a i nije bila moje velicine. Ubrzo sam dobio nolanku, ne pamtim model, niti sam je ponovo negde video, secam se samo da je bila metalik bordo-crvena, obicna kaciga bez neke posebne opreme.. od tada sam nosio samo nolan.. imao sam ih vise, i na auto takmicenjima, i civilno za motor. Poslednja koju sam nosio otisla je zajdno sa cbr-kom, pre skoro 15godina, N60, koja je za mene bila dosta udobna, ali nista spektakularna.


Attached Image: uploadfromtaptalk1454002220476.jpg

Attached Image: uploadfromtaptalk1454002232871.JPG

Od tada nastala je velika vremenska pauza i dok pretprosle godine nisam krenuo da se zabavljam sa skuterima, jedina kaciga u kuci je bila oceva trofejna sa rally-a. Ovde moj bata objasnjava kako se vozi za astalom :)

Attached Image: uploadfromtaptalk1454003047517.jpeg

Sebi sam uzeo najjeftiniju kinesku jet sa E normom, za nosenje poste, medjutim, treba razmisljati o bezbednosti!

Iskren da budem, nostalgija je proradila pa sam gledao Nolanke, kazem, otisao sam po N64 gemini replicu, a dosao kuci sa N86.

Sto se tice kalupa,koliko sam razumeo, ranije (za proverene starije modele) su se skoljke pravile u 3 velicine, recimo 1 za xs i s, druga za m i l i treca velicina za xl i xxl. Ove danasnje se prave u jednoj velicini skoljke a razlika je samo u unutarnjoj postavi, pa je sasvim logicno da ne moze savkoj glavi da odgovara isti kalup. To sam i utvrdio kada je moj brat probao kacigu i totalno se razocarao. Ja nosim L (59-60), obim mi je 59, dok bata ima drugaciji oblik i njegov obim je 60,5 sto bi trebalo da odgovara velicini kacige xl (61-62), medjutim on uspesno bradom dodiruje prednju zastitu sa unutrasnje strane! Cak se i zali da mu je nelagodna u predelu potiljka.

Mora se probati vise modela, i vise razlicitih proizvodjaca, ocigledno je da ime vise ne igra toliko veliku ulogu u samoj zastiti, ali sto se nostalgicnosti, i same udobnosti u mom slucaju tice, Nolan 86 je meni favorit :)

Mario, odlicno me poznajes, secas se da sam ja cuvao kacigu dok je Pita isao po pasulj.. Pita je stvarno pedantan, sto se moze videti i po opremi i po odrzavanju svojih motora, ali u tom trnenutku me je stvarno odusevio dizjan i grafika te 86-ice.. nisam imao srca da ga pitam da probam, video si kako je drzao kacigu kao bebu u naruciju :)

#13 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 28 January 2016 - 20:39

Bit ce to super, sad ce ti voznja siguran sam biti ugodnija.

Prokopaj po netu, imas primjera kada se razvali klasicni bluetooth handsfree i slozis samo jedno dugme ako te to zanima.

#14 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 28 January 2016 - 23:04

Čestitam Aco, kupio si odličnu kacigu... :0takoje: :0takoje:

Ja sam pre ove Nolan imao nekih 6 godina HJC Samurai...U odnosu na HJC primeti se razlika za klasu više!!!

Kaciga je lagana i dobro sedi na glavi...ne umara čak ni posle duge vožnje...Ja sam je najduže u cugu nosio nekih 650 km-a i nisam osetio ni najmanji problem.... :ninjar:

Nigde ne duva, ne zviždi, vizir se lepo zatvori i dihtuje....Vizir naravno ne magli, provereno čak i kad kondenzujem...
Sačuvala me je uredno i od najgore kiše koja je lila kao iz kabla i to pri 100kmh, glava mi je bila uredno suva!! :moody:

Dodatne naočare za sunce meni znače više od svega na svetu jer nema ništa gore kada ti sunce udari u oči a ti onda čkilji i pronađi put...Ovako 'pap' jednim potezom cvikere dole i teraj...

Ja sam svoju postavu već jednom prao, i to običnim sapunom....Tu treba biti oprezan i ne koristiti neke šampone ili deterdžente za pranje veša jer posle smeta i iritira kožu trljanjem...

A za čuvanje hvala momci, vidim da ste sve snimili i sad me malo bockate...neka neka...Jednostavno volim da mi je oprema i motor u tip top stanju...Ceo doživljaj vožnje mi je lepši i uglađeniji.... :biker_scooter:

Slike moje kolorit varijante N86 ću postaviti čim fotkam!!

#15 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 January 2016 - 15:41

Bravo Aco, svaka čast. Tako se pametno ulažu pare, bezbednost na prvom mestu. Moram da se pohvalim da je moja prva kaciga bila upravo NOLANka, tamo još krajem 80tih kad sam okačio devu na APNca, pa kad me sašio bumbar u čelo na stotki jedva da sam ostao pri svesti, i odlučio kupiti pravu kacigu bez obzira što tada nije bila obavezna po zakonu. Ja sam bio prezadovoljan s njom, bila je baš udobna i markantna za ono vreme, ferari crvena.
Samo da spomenem, radi poređenja, ova moja sadašnja, već matora UVEX ima vizir iz dva sloja tankog plexija između kojih je neka izo folija i nikad se ne magli, a pri tome vizir ima svoj okvir koji ne dozvoljava prodor vlage. Čudi me da ta tehnologija nije i dalje u primeni a besprekorno radi posao bez ikakve brige i održavanja.

#16 Sikii

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 536 posts
  • MestoBeograd,Vozdovac
  • VozimGilera Nexus 500

Posted 29 January 2016 - 21:47

Aco,svaka cast na kupovini,odlicna je! :0takoje:

#17 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 04 February 2016 - 22:11

Ostao sam dužan slike svoje N86

Attached Image: 20160131_154832.jpg Attached Image: 20160131_154841.jpg

Attached Image: 20160131_154854.jpg Attached Image: 20160131_154905.jpg

Attached Image: 20160131_154949.jpg Attached Image: 20160131_154920.jpg

#18 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 05 February 2016 - 00:48

Gledao sam ja tu kacigu.
Bila je opcija n86 ili hjc fg17.
Presudio je ipak hjc.
Makar obe su dobre kacige i imaju pinlock koji je spas po zimi, nećeš morat pazit kako dišeš ;D
Kod nas bas gledam N86 n-com classic crna na akciji je 150€
Hjc sam narucio za 150€ dok je u ducanu bila 250€.
Svakako se isplati investirat, preporod za sinuse

Pokoja slika
Posted ImagePosted ImagePosted Image
Posted Image

Edited by Anabellas, 05 February 2016 - 00:54.






2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users