#1
Posted 20 February 2016 - 19:40
#2
Posted 21 February 2016 - 15:08
Neko ce morati da bude pionir u tome, da bi preneo iskustva drugima. Tj da zrtvuje 25e
#3
Posted 21 February 2016 - 18:01
#4
Posted 21 February 2016 - 20:06
#5
Posted 21 February 2016 - 23:02
Pakundza, on 21 February 2016 - 18:01, said:
Gledao sam i ja ove LEDovke, imaju mogućnost podešavanja fokusa snopa svetlosti, oblik reflektujuće konkavne površine je na isti fazon kao u nekim kineskim baterijslim Led lampama koje sasvim dobro usmeravaju svetlost LED dioda unutar tih konkavnih ogledala, pa bi trebalo da bude ok. Jedini problem je što se NRGove sijalice napajaju AC (naizmeničnim) naponom, trebalo bi između instalacije i LEDovki ugraditi ispravljački sklop, grec od 10A i elektrolit od bar 4700uF kako bi se što bolje ispeglao napon, pa onda izmeriti vrednost na punom gasu sa opterećenjem, i ukoliko pređe 12V treba i stabilizacija da se ne spali LEDovka.
Možda izgleda komplikovano ali jedan dobar elektroničar bi to brzo i lako uradio.
#6
Posted 22 February 2016 - 05:20
#8
Posted 22 February 2016 - 08:53
U svakom slučaju za NRG Mc3 najbolje rešenje je LED MR16 (ili GU10) sa sočivom sa što manjim uglom snopa. Tako sam na kraju napravio sebi i kasnije Plamenom.
#9
Posted 22 February 2016 - 11:32
#10
Posted 22 February 2016 - 13:48
goggyso, on 21 February 2016 - 23:02, said:
Gledao sam i ja ove LEDovke, imaju mogućnost podešavanja fokusa snopa svetlosti, oblik reflektujuće konkavne površine je na isti fazon kao u nekim kineskim baterijslim Led lampama koje sasvim dobro usmeravaju svetlost LED dioda unutar tih konkavnih ogledala, pa bi trebalo da bude ok. Jedini problem je što se NRGove sijalice napajaju AC (naizmeničnim) naponom, trebalo bi između instalacije i LEDovki ugraditi ispravljački sklop, grec od 10A i elektrolit od bar 4700uF kako bi se što bolje ispeglao napon, pa onda izmeriti vrednost na punom gasu sa opterećenjem, i ukoliko pređe 12V treba i stabilizacija da se ne spali LEDovka.
Možda izgleda komplikovano ali jedan dobar elektroničar bi to brzo i lako uradio.
Tacno da nema mesta u socivu za xenone,i struja je takodje slaba.Kod mene je isti slucaj,dve sijalice od 15 W ne mogu da rade u oba fara istovremeno,slaba struja,dugo svetlo i nemam samo kratko.
Sto se tice ovog seta gore sa slike on ima svoj ventilator,i cini mi se da je ona crnu kutija tu da ispegla taj napon tj da sluzi kao ispravljacki sklop,u ovo nisam siguran ali covek koji to prodaje je rekao da je dosta toga ugradio na skutere i da nema problema sa pregrevanjem i treperenjem,sad opet dok se ne proba ne zna se
#12
Posted 22 February 2016 - 14:43
qxaxs, on 22 February 2016 - 13:48, said:
Sto se tice ovog seta gore sa slike on ima svoj ventilator,i cini mi se da je ona crnu kutija tu da ispegla taj napon tj da sluzi kao ispravljacki sklop,u ovo nisam siguran ali covek koji to prodaje je rekao da je dosta toga ugradio na skutere i da nema problema sa pregrevanjem i treperenjem,sad opet dok se ne proba ne zna se
#14
Posted 22 February 2016 - 15:13
pronasao sam samo ovo,slicno je dosta samo sto ovaj set sto ja hocu da uzmem ima svoje socivo pa verovatno bolje radi posao.
Da li ja mogu da zamenim ta stakla sa obicnim ili nekim providnim pleksiglasom?
Evo link
#15
Posted 22 February 2016 - 15:22
To što sam napisao je samo solucija ako se baš želi kratko-dugo, mada ne mora, može i varijanta da u desni ide LEDovka, ova gore pomenuta zumirana kao dugo a u levo, zbog zaslepljivanja vozila iz suprotnog smera, kratko, pa onda da obe svetle istovremeno, toliko struje ima i ne treba prekidač a bitno je da desni osvetljava dalje zbog biciklista i pešaka.
#16
Posted 22 February 2016 - 15:54
Nisam jos napomenuo da se pregrada koja pravi crtu i rez, malo upusti u obliku U tako da snop dobiva i na daljini.
#17
Posted 22 February 2016 - 20:07
dajteh, on 22 February 2016 - 15:54, said:
Nisam jos napomenuo da se pregrada koja pravi crtu i rez, malo upusti u obliku U tako da snop dobiva i na daljini.
#18
Posted 22 February 2016 - 21:16
A da sam imao LED, morao bi napipavati svaki zavoj jer ga ne bih stigao vidjeti na vrijeme posto je max. domet ogranicen (prekratak), a ovako vozim isto kao po danu.
Uostalom, ako ima neko bolje rijesenje neka slika da vidim, rado cu se predomisliti ako je bolje, jer svjetla nikad dosta
#19
Posted 22 February 2016 - 23:16
dajteh, on 22 February 2016 - 21:16, said:
A da sam imao LED, morao bi napipavati svaki zavoj jer ga ne bih stigao vidjeti na vrijeme posto je max. domet ogranicen (prekratak), a ovako vozim isto kao po danu.
Uostalom, ako ima neko bolje rijesenje neka slika da vidim, rado cu se predomisliti ako je bolje, jer svjetla nikad dosta
#20
Posted 23 February 2016 - 23:31
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users