


Piaggio Hexagon 180 LXT
#41
Posted 06 April 2017 - 22:44

#42
Posted 06 April 2017 - 22:46

Attached Files
#43
Posted 06 April 2017 - 23:20
#44
Posted 07 April 2017 - 10:51
#45
Posted 08 April 2017 - 18:15
#46
Posted 08 April 2017 - 18:17
#47
Posted 09 April 2017 - 10:01
Attached Files
#48
Posted 09 April 2017 - 10:03
Attached Files
#49
Posted 09 April 2017 - 10:15
1. Remen ti je dobre dužine.
2. Ne može oststak neke prljavštine da toliko smeta agregatu da se ugasi na uzbrdici.
Problem je što gubitkom malog remena nije radila uljna pumpa i motor nije imao podmazivanje i hladjenje. Ako si iskusio pad snage i gasenje, znači da si uništio klip i cilindar

#50
Posted 09 April 2017 - 10:33
#51
Posted 09 April 2017 - 11:26
Sent from my Nexus 5X
#52
Posted 09 April 2017 - 12:40
ljudi baš ne obraćaju pažnju na te mikroremene i mjenjaju ih jako rijetko,a bitniji je nego pogonski,jer kad drapi onda imaš veselje..
#53
Posted 10 April 2017 - 00:00

#54
Posted 10 April 2017 - 00:13
Verovatnoća je da će upaliti posle lepljenja nakon što se ohladio ali šteta na termogrupi je već učinjena...
Ali dobro, ti vozi tako kad već ne želiš da poslušaš savet drugih.
Sent from my Nexus 5X
#55
Posted 10 April 2017 - 06:45
Pa su u pocetku eksploatacije lepili i hladili te ponovo palili i nastavljali voznju.. I tako termogrupe vozili godinama..
Fora je ta sto su seriski motori u dosta mirnoj eksploataciji snage pa oni sa tim tomosima tako ugrobarene termogrupe voze sa nesto manjom snagom nego fabricki, recimo ne sa 3KS vec samo sa 2KS jer klip i karike ne zaptivaju valjano, a kružnica vise nije idealna pa se na nekim mestima zagrevanje ponovo odvija dosta brze i time dovodi do novog lepljenja... isto tako taj alumunijum koji je zbacen sa klipa po zidovima cilindra unosi dodatno kocenje i zagrevanje, a mesta na klipu koja su ostecena vise nemaju potreban sloj termicke obrade finiša i lepljenje je ponovo moguce na istim mestima..
Hteo sam ti samo reci da je to mozda vozivo ukoliko je dobro potrosena termogrupa, ali ne u punoj snazi i verovatnoca da ce se ponovo ulepiti je velika. Najbolje bi bilo da rasklopis i pocistis te naslage, ukoliko imas novi klip da ubacis, ukoliko ne i ciscenje ce biti bolje nego samo nastaviti voziti..
#56
Posted 10 April 2017 - 20:34
inače majstore tebi MIKROREMEN tjera i VODENU i uljnu pumpu..tak da je tebi pregrijavanje,lepljenje i cvikanje zagarantirano..
neznaš ništa a nećeš ni čuti kaj ti se priča.
#57
Posted 10 April 2017 - 20:42

Razredni, on 09 April 2017 - 10:15, said:
1. Remen ti je dobre dužine.
2. Ne može oststak neke prljavštine da toliko smeta agregatu da se ugasi na uzbrdici.
Problem je što gubitkom malog remena nije radila uljna pumpa i motor nije imao podmazivanje i hladjenje. Ako si iskusio pad snage i gasenje, znači da si uništio klip i cilindar

#58
Posted 10 April 2017 - 21:06
#59
Posted 10 April 2017 - 21:07
Ovo sam ti napisao informatovno da znaš o čemu smo ti pisali a vredjanje na bilo kakvoj osnovi (pogotovo nacionalnoj) je najstrožije zabranjeno i povlači trajni ban!
Tebe niko nije uvredio, mozda ti je povredjena sujeta ali istina je takva.
Ali to ti ne daje za pravo da iznosis takve izjave i da ovaj forum obelezavaš na taj način, mi to ne podrzavamo stoga predlazem da se javno izviniš i izgladiš stvari sa kolegom. Nikakvi ispadi ni peckanje na nacionalnoj verskoj ili političkoj osnovi nisu dozvoljeni!
#60
Posted 10 April 2017 - 21:07
Uzdravlje
aca i ja u isto vreme
Edited by vlayco85, 10 April 2017 - 21:07.
7 user(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users