

Hamachi Martinelli 50cc 2t
#61
Posted 17 March 2016 - 22:22
probacu sutra da zamjenim ako hoce u prodavnici.
ako nece da vozim ovi?
#63
Posted 19 March 2016 - 21:36
i izvinjavam se svima sto sam tvrdio da je svecica sa dug navoj.
ja sam bio u greski,nesto sam se pobrkao.
danas sam stavio svecicu NGK BR7HS.
na internet sam nasao podatke da za 1pe40qmb i za 1e40qmb masinu treba svecicu sa oznakom NGK BPR7HS.
trazio sam po celom gradu nemaju nigde sa takvom oznakom,pa sam uzeo ovu NGK BR7HS.
koja je razlika to sto nema (p) u oznaci?
#64
Posted 19 March 2016 - 21:47
Nego, jesi ti siguran da ide svjecica sa kratkim navojem??
#65
Posted 19 March 2016 - 22:02
pa tako sam se uverio da je 100% sa kratkom navoju.
danas sam ga provozao oko 5-6 km lepo pali,lepo mirno radi.auspluh se ne greje kao onaj iz aprilije,ali i ne ide kao sa onaj iz aprilije.ide malo manje.
max brzina danas je bila 65 po kilometrazu,sa originalnom auspluhom
siguran sam da sa taj od aprilije ide mnogo bolje i vise.
probacu da ga otvorim i da izvadim katalizator i da ga namestim,ali kad imam malo vremena.
sada cu da ga malo ovako vozim.
u planu sam da uzmem ovaj bullet.
pa videcemo sta ce da bude


#66
Posted 20 March 2016 - 08:29
tako da je bolje da voziš sa kratkim navojem
#67
Posted 20 March 2016 - 17:42
imam samo kod na motor:1PE40QMB
tako sam proverio na interneta i pise da je kratak navoj.ali kao so si rekao @mario bolje kratak nego dugacak da polomim celu klipa.
siguran sam 99% da je sa kratkim navojom.ali provericu da budem siguran ovih dana.
treba da vadim pumpa za ulje,curi mi ulje tamo dole.
mozda je od crevo sto ide do pumpa,mozda drugo sto nosi ulje do karburatora.
bolje da proverim dok je rano.
kaplje samo 4-5 kapki za 24 casa.i prlja mi masinu ispod.
dok ne stavim novo ulje bolje da proverim gde curi.
#68
Posted 29 March 2016 - 19:20
izvadio sam katalizator od njega i proverio dali je nesto zapuseno,Cist je kao suza.
zatvorio kako sto je sve bilo,ofarbao i sada ceka neki dan da ga namestim,da vidim dali ce da opet greje.
ovih dana sam ga vozio originalni auspluh,
motor je sasvim dobar,ne gubi snagu kao sa taj od srke.
ali kao sto sam vam rekao sa potrosnjom je kao bmw 850.
secate se kad sam ga napunio rezervoar tocno 7 litrara.presao sam samo 68km i rezerva je pri kraju.
kao sto kaze po cajgeru,pocela je rezerva da trepka.ali vozicu ga dok ne izgasne.
evo slike od srke da vidite sto ima unutra.
zalim sto nemam slike kad je bio ofarban.


#69
Posted 29 March 2016 - 21:38
#70
Posted 29 March 2016 - 21:41
#71
Posted 29 March 2016 - 21:52

@mario rezerva upali kad unutra ima jos 1.5 litara.
evo sutra cu da ga isputim benzin koji je preostao u rezervoara i videcu jos koliko ima.(rezerva se uklucila pre jedno 10km).
sve sam probao sto sam znao,ali motor ima uvjek veliku potrosnju.i karburator sam stavio nov i sve dzaba.
ako nije dobro stelovan karburator nece da radi mirno i lesno da ide.bar ja tako mislim.
benzin ne curi nigde!
ako ne resim potrosnju,prodacu ga ili zamjenicu ga za neki 4t.
nemam neko drugo resenje.
#72
Posted 29 March 2016 - 22:05
#73
Posted 29 March 2016 - 22:15
a druga slika je moja.(auspluh sam kupio od aprilie sr50 2015 godiste)
u principu su iste.imaju isti princim o povratnim gasovima i komorama.
ali sta je tu je.nemam bolje



#74
Posted 29 March 2016 - 22:34
#75
Posted 29 March 2016 - 22:52
ovaj sto je na njega je mikuni 16-fabricki.
igla je na sredinu(tako je bila fabricki namestena)-ima 5 zareza
glavna dizna je 67.5
vozduh je otvoren 1.5+ 1/4 od skroz zatvorenog.
airbox je originalan.
evo dizna

#76
Posted 30 March 2016 - 06:24
uzmi goriva u flašicu stavi u sedište i izvozaj do kraja da bi bio siguran... kada ti nestane da mozes do pumpe...
proveri molim te jer curi negde, crevo, ventil....
#77
Posted 30 March 2016 - 18:25
ne curi nigde,sve creva sam proverio.stavio sam flashu od 1.5litara u rezervoara i jos 1.5litara u sediste i vozio sam ga ceo dan niz grad ali laganom voznjom.potrosio je 1.5litara za 25km...toje bilo merenje u jeseni.
Danas kao sto sam vam pricao izvadio crevo sto ide do vakum ventil od rezervoara i ispustio ceo benzin da vidim koliko je preostao od 7 litara,a sam presao samo 68km.
evo slike vidite sami :


sipao sam tocno 6 litara benzina(rezervoar se nije jos napunio)


vozio sam ga van gradu malo da ga provozam i da vidim dali ce pokazati isto kilometara kao i aplikacija na telefonu po gps
prvo merenje je bilo skoro identicno: 8.1km po gps 8.2km
vtoro merenje je bilo 16.7km na motoru a 17.9km po gps da sam presao.
aj da recimo na 100km da laze cajger sa 10km ali potrosnja je ipak prevelika.
snimao sam i dva video klipa,da ih prikacim na youtube i videcete kako pali hladan,kako radi,kako prima gas,kako radi pod malu turazu.mislim da nije do stelovanje karburatora problem.
odziv na turazu ima u svaku doba,i hladan i zagrean.
stvarno neznam sta vise da mu uradim

#78
Posted 30 March 2016 - 19:22
prvi video je kad je motor hladan,prvo palenje danas.lepo prima turazu,lepo radi,pali kao upaljac,a troshi kao tenk

pogledajte i recite dali treba da se stelova karburator?
kako vam se svidja zvuk iz originalniot auspluh?
drugi video je nakon 9km voznje van grada.
ostavio sam da radi motor oko 5-6 minuta i radio je jedno isto,kao svajcarski casovnik.
#79
Posted 30 March 2016 - 19:36
Prvi video je mozda jos pod sauhom i dosta je bogata smesa, trokira non stop sve do 5-6000 obrtaja. Trom je na dodavanje gasa, kasni dosta, i treba da se zavrne rucica dosta da bi odziv gasa bio korektan. Non stop dimi iz auspuha.
Drugi video je malkice bolji, medjutim i tu se vidi dim iz auspuha, i dalje se cuje blago trokiranje, jos uvek ima visak goriva u tom pocetnom stadiumu i malim otklonima rucice gasa.
Za pocetak, probaj da spustis iglu za jedan zub, i rekao bih da sraf za stelovanje smese nije dobro podesen.
#80
Posted 30 March 2016 - 19:53
a sraf za stelovanje je odvrnut skoro 2 kruga od skroz zatvorenog.
kad sam cistio karburator toliko sam ga otvorio i nisam ga stelovao opet.jer tu radi najbolje mislim.
evo da cujemo druga mislenja.
pa ako ja neznam da nastelujem karburator,odnesicu ga kod nekog majstora pa neka ga on stelova da vidimo kako ce da radi tada.
ja sam ga stelovao kao ovaj na video,jer karburator je kako njega identican,
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users