Hamachi Martinelli 50cc 2t
#81
Posted 30 March 2016 - 20:17
Moj trosi 5,5 litara sto smatram da je malo vise nego sto treba ali ipak je to kinez sta ocekivati .
Meni sraf za smjesu je odvrnut 2,5 kruga jer tako radi najbolje a iglica mi stoji na drugom zupcu od gornje strane igle znaci spustena je vise od pola.
Probaj staviti manju diznu kod mene je 62 dizna a sve je serijsko tako sam dobio fabricki ja msm da je to puno.
#82
Posted 30 March 2016 - 20:38
mozda stvarno ne znam kako treba da stelovam karburatora.
kod mog komsija ima baotian replika na srke i karburator mu je isti kako moj.kod njega je straf odvrnut 2 kruga.potrosnja ima 3.5 litara na 100km.
testirali smo milion puta.
#83
Posted 31 March 2016 - 17:28
#84
Posted 31 March 2016 - 20:47
nista nisam uradio,sad radi jos gore.
lepo prima,lepo pali ali nece da smiri odmah turazu.drzi je neki 3000-3500 obrtai pa posle pada.
sve sam probao sa vazduhom,reagovao je na 1.5 krug od zatvorenog.tu je pokacivao obrtaje.
ali probao sam da spustim iglu za jedan zub,da bude na 2ro od gore i nece motor da prima 1/4 gasa gusi se,posle prima.
vratio sam na sredinu iglu i opet sam stelovao i ne mogu da ga stelovam kako treba.sad i zatvoren vozduhot radi normalno???
sta se poremetilo neznam.a danas kad sam poceo da ga stelovam kad zatvorim sraf do kraja motor se ugasio odmah nakon 5 sek.
dogovorio sam se sa jedan majstor,koji ima servis za skuteri i motori,da idem sutra da go vidi,da go stelova ako znaj.
eve ja slikav iglata i klipceto na niv ima neke oznake ali nista se ne razumem.
slikao sam i debeljini na igli i klipic.pa recite mi sta znate po debeljini i duzini igla.
igla ima neku oznaku kao simbol i pise 3D0 ili 300..nemogu da vidim sta je tocno.(to je odmah ispod zareze za osiguraca)
mozda spored ovih podatoci nekoj ke znaj da mi kazi dali diznata e pregolema 67.5 ili koja dizna bi trebalo da ja vozi.
@vlatx ako mogu da nadjem probacu.
12442709_10207497091403498_1785933199_n.jpg 86.54K 12 downloads
12910106_10207497088163417_2132843588_n.jpg 86.32K 13 downloads
12910569_10207497088003413_1158261113_n.jpg 88.6K 14 downloads
12910947_10207497088323421_1382847144_n.jpg 102.48K 14 downloads 12919108_10207497090483475_1464079318_n.jpg 142.6K 15 downloads
12919211_10207497091083490_307002240_n.jpg 200.24K 15 downloads
12920973_10207497088243419_1913701938_n.jpg 85.46K 13 downloads
12920979_10207497091563502_641929731_n.jpg 74.34K 14 downloads
12921135_10207497088963437_293375316_n.jpg 185.66K 14 downloads
12935175_10207497088723431_1024158791_n.jpg 151.79K 12 downloads
Edited by ZoranPopovski, 31 March 2016 - 20:49.
#85
Posted 31 March 2016 - 23:00
#86
Posted 31 March 2016 - 23:18
eve slika,kakov e.
utre ke izmeram za sigurno.
Attached Files
#87
Posted 01 April 2016 - 00:06
#88
Posted 01 April 2016 - 19:37
mozda kaze i karburator ne valja.ja mu kazem da sam i novog kupio i sa novog trosio je vise.
ali mislim da nije nista uradio,motor gasni pod malu gas.
super prima,super radi,nema gusenja,ali videcemo.
vratio sam se kuci i izvadio filter za vozduh da vidim koje lulice je,i vidio sam da je 14ka.
sta znaci to?koju diznu treba da ima za ovakav filter i sa ovim karburatorom.
mislim vi kao iskusniji sta predlazete?
20160401_134727.jpg 1.61MB 17 downloads
20160401_122757.jpg 1.6MB 17 downloads
20160401_122816.jpg 1.98MB 19 downloads
20160401_122827.jpg 1.99MB 14 downloads
#89
Posted 01 April 2016 - 19:51
Nema pravila za broj dizne, to se steluje za svaki skuter i setup posebno, takodje i ta tvoja dizna ne mora da znaci da je original šezdeset i nesšto, mozda je neko pre tebe razbusio, pa samo pise 67 a ona u stvari 75?
#90
Posted 01 April 2016 - 19:53
vidi na drugoj slici
#91
Posted 01 April 2016 - 19:57
i jas mislam deka 67.5 e golema za nego.
#92
Posted 01 April 2016 - 20:13
Ne moze se karburator ustelovati sa jednom diznom. Dovoljno je samo novi filter vazduha da stavis da dodje do promjene postavke. Fino pise u temi o karburatoru da se karburator steluje od glavne dizne pa spusta dole do pilotke.
Dakle, uzmes zavrnes pun gas i vozis 500-600m. Naglo kocenje, skidanje svjecice i pregled. Na osnovu boje svjecice i odziva na gas utvrdis da li je na punom gasu ok postavka. Ako je bogata uzimas prvi nizi broj iz seta dizni pa opet testiras. Ukoliko bas nalije svjecice moze i 5 brojeva manja i tako ponavljas...isti princip ako je siromasna, uzimas prvi veci broj iz seta. - BOJA SVJECICE
Pa onda zavrnes pola gasa, isto tako vozis 500-600m, naglo kocenje, itd. Ako je siromasna ili bogata smjesa (na osnovu boje svjecice) onda dizes ili spustas iglu, pa cak i mijenjas ukoliko sa tom iglom ne mozes dobiti pola gasa.
Kada sredis iglu onda ponovo prekontrolises odziv i boju na punom gasu i onda se spustas do pilotke. Tu zavrnes 1/4 gasa i isto ponovis, pregledas boju i po potrebi korigujes sarafic ili mijenjas pilotku ako ne mozes dobiti odziv.
Nakon sto sredis odziv na 1/4 gasa onda ponovo prekontrolises sve odzive gasa, boju svjecice na njima i tek onda mozes reci da si nasao korektnu postavku ukoliko na svim otklonima gasa dobijes dobre odzive, bez trzanja, gusenja. Dakle da radi kao fen.
Nije neka filozofija, samo treba biti opremljen sa diznama/iglama/pilotkama za karburator, kao i sa vremenom i strpljenjem. Zahtjeva veci broj provjera, stelovanja, ponavljanja i poprilicno vremena.
U tvom slucaju vjerovatno nece biti potrebno kupovati igle i pilotke, nego uzeti neki manji set dizni.
To sve pise ovde http://forum.pyrothe...e-o-stelovanju/
#93
Posted 01 April 2016 - 20:31
opet da naglasim da motor ima odziv u svakom momentu.nema trzanja,nema gusenja,u voznju u svakom momentu da dodam ili odzemim gasa je sve OK,-samo sto ima preveliku potrosnju
sada sam poracao 2 dizne 57.5 i 60ke pa cu da probam ako ima neki rezultat.
da pitam dali neko zna kako da prosirim ovu 47.5 diznu da bude 60?
neku ideju,mozda je neko to radio.
#94
Posted 01 April 2016 - 20:50
ZoranPopovski, on 01 April 2016 - 19:53, said:
vidi na drugoj slici
Isto tako i za diznu. Pise, ali ti premeri da budes siguran, jer puno je takvih koji nemaju dizne pa onda uzmu burgiju i probuse jer misle da ce tako da ide brze. Posle kada prodaju skuter, tebi ostaje muka...
Mikuni oznacava dizne prema protoku u centilitrima u minuti dok dellorto oznacava u milimetrima. Obe vrste dizni su M6x0.75 da ne dodje do zabune.
uploadfromtaptalk1459540252087.png 96.53K 28 downloads
Nema sta da se nagadja koju diznu mi mislimo da stavimo, ako hoces da nastelujes moras da imas set (vise komada) dizni i da se oznojis. Ako ti je to tesko, onda vozi ovako kako ide...
#95
Posted 01 April 2016 - 21:01
motor mi je zaista legao u voznji.
sutra cu da premerim filter.
#96
Posted 01 April 2016 - 21:13
gde god da trazim po internetu dizne za mikuni,pise da standard dizna je #75 sa standard air box.sta vi mislite?
evo slika gde to pise.
i preko kina da narucim set 5 ili 10 dizni najmanja dizna je #75
Capture.JPG 147.25K 18 downloads
a kod motojove u makedoniji su ove dizne.
http://motojove.com....way-p-4075.html
i ja sam narucio ove zadnje 57,5 i 60 jer 47,5 imam.
a tu nema vece brojke.
sad sam zbunjen..motojove kaze da ove dizne su za kineske skuter sa originalnom karburatoru.a na ostale kineske stranice kao aliexpres dizne pocinju nakon #75
#97
Posted 02 April 2016 - 08:47
http://forum.pyrothe...6051#entry86051
inače ti gumeni periskopi umeju da budu i 12mm unutra... otvori kutiju , izvadi periskop pa premeri....
kod minareli mašina,, Aerox, Aprilia, Malaguti su uglavnom 17mm... i to pasuje kod tebe
#98
Posted 02 April 2016 - 21:18
sutra nadam se da cu imat vremena da izvadim filtera i da premerim.
ali danas sam ga vozio po gradom skuter srednom voznjom(negde laganom,negde puna.)presao sam tocno 20.4km i otisao sam na benziske da go napolnam.
tocno 2.07 litara.
tocno 10/100km je potrosnja.
kao sto mi je stelovao "majstor" sto sam bio juce.(nije imao 1/4 gasa gusio se od benzina,zato sto mu je majstor otvorio samo pola krug vozduha)
narucio sam 2 dizne 57.5 i 60 nove..stizu utorkom.
nije me trajalo mesto da ne radim na motora i uzeo sam jednu novu diznu koju sam kupio pre neki mjesec.velicinu 47.5 i mislio sam kako da je razbusim da dobijem neke priblizno 57-60 velicine.
i uzeo sam karfica(neznam kako se zove na srpskom) to je igla sa topce na jednom kraju.i malo obrabotio na brusni kamen i poceo racno da vrtim i da busim diznu.
karfica sam merio je bila 0.58 sa sublerom.
probusio dizna,rasklopio karburator,napravio neke slike.slikao sam ona difuzora dizna i na njoj ima oznaku 17.5
sklopio karburator,otvorio vozduh 1,3 kruga od skroz zatvorenog,namjestio i zapalio motor.
Motor kao da se prerodio,radi pod malu kao sat,dodajem gas i uzima je kao motornu pilu,provozao sam ga par kilometara sa osmehom na lica.
odziv gasa ima u svakom momentu.
sada nadam se da ce da bude manja potrosnja.
probacu sutra da ga izmerim.
sporedio sam otvore od ona koju sam izvadio 67.5 i ova sto sam razbusio sa karficom i razlika je bila vrlo ocigledna.
da prefrlim slike od telefona i prikacicu ih.
#99
Posted 02 April 2016 - 21:56
igla ima oznaku 01 i je na trecem zarezu
20160402_164806.jpg 1.42MB 14 downloads
boja svecica pre popravku karburatora.(svecica je vozena na pun gas) vidi se da je crna i mrsna..
20160402_142154.jpg 1.45MB 15 downloads
20160402_142202.jpg 1.37MB 15 downloads
karburator sa 67.5 diznu
20160402_170345.jpg 1.68MB 15 downloads
20160402_171005.jpg 1.78MB 16 downloads
slike od atomizera ili difuzora,neznam kako se zove. oznaka na njega je 17.5
20160402_170928.jpg 2.27MB 20 downloads
20160402_170941.jpg 2.32MB 16 downloads
gore saraf za vozduh,dolu saraf za klipic pod malu gas
20160402_171849.jpg 2.38MB 17 downloads
i levo dizna 67.5 i desno dizna karfica
20160402_171429.jpg 1.21MB 16 downloads
#100
Posted 02 April 2016 - 22:07
I koliko je to 0,58mm po onoj tabeli?
Kako sada izgleda svecica, i koja je to tacno oznaka?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users