Pa kod mene je bila dizna 70, lulica 14mm i fabricki double layer filter, tako ga fabrika upakovala. To su te kineske dizne, mjera ofrlje...
Ne moze se karburator ustelovati sa jednom diznom. Dovoljno je samo novi filter vazduha da stavis da dodje do promjene postavke. Fino pise u temi o karburatoru da se karburator steluje od glavne dizne pa spusta dole do pilotke.
Dakle, uzmes zavrnes pun gas i vozis 500-600m. Naglo kocenje, skidanje svjecice i pregled. Na osnovu boje svjecice i odziva na gas utvrdis da li je na punom gasu ok postavka. Ako je bogata uzimas prvi nizi broj iz seta dizni pa opet testiras. Ukoliko bas nalije svjecice moze i 5 brojeva manja i tako ponavljas...isti princip ako je siromasna, uzimas prvi veci broj iz seta. -
BOJA SVJECICE
Pa onda zavrnes pola gasa, isto tako vozis 500-600m, naglo kocenje, itd. Ako je siromasna ili bogata smjesa (na osnovu boje svjecice) onda dizes ili spustas iglu, pa cak i mijenjas ukoliko sa tom iglom ne mozes dobiti pola gasa.
Kada sredis iglu onda ponovo prekontrolises odziv i boju na punom gasu i onda se spustas do pilotke. Tu zavrnes 1/4 gasa i isto ponovis, pregledas boju i po potrebi korigujes sarafic ili mijenjas pilotku ako ne mozes dobiti odziv.
Nakon sto sredis odziv na 1/4 gasa onda ponovo prekontrolises sve odzive gasa, boju svjecice na njima i tek onda mozes reci da si nasao korektnu postavku ukoliko na svim otklonima gasa dobijes dobre odzive, bez trzanja, gusenja. Dakle da radi kao fen.
Nije neka filozofija, samo treba biti opremljen sa diznama/iglama/pilotkama za karburator, kao i sa vremenom i strpljenjem. Zahtjeva veci broj provjera, stelovanja, ponavljanja i poprilicno vremena.
U tvom slucaju vjerovatno nece biti potrebno kupovati igle i pilotke, nego uzeti neki manji set dizni.
To sve pise ovde
http://forum.pyrothe...e-o-stelovanju/