Jump to content


Polirano ili Honovano ?


27 replies to this topic

#21 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 06 September 2013 - 11:06

Gogi, ok je, svako ima svoje mišljenje, nema potrebe za raspaljivanjem, ljudi su različiti kao i sujete, u svakom slučaju ako ti misliš da je polirano dobro ti poliraj, eto ko je to prihvatio ko nije, ja se samo ponavljam, jedno je da ti misliš da je tako dobro, a drugo je da ceo svet radi drugačije...

sad ako bi mogli da uporedimo isto takvo honovano razrađeno i polirano pa da donesemo zaključak onda bi to bilo potpuno ispravno, ovako možemo samo da nagađamo...

dakle argumenti čine jedan potez opravdanim, taman i kada je inovacija koju još niko nije dosad primenio...


eto , to nije razlog da ti misliš da te neko sad napada, ja sam izneo svoje mišljenje, neša isto svoje, alien svoje, phantom svoje... ima još dosta članova koji nisu ni hteli da iznesu svoje mišljenje povodom ovoga..

u pravu si forum je svako iznosi ono što ima... ako ima šta da se nauči na njemu dobro je, ako nema to je još bolje, nema potrebe za konfrontacijama..

živeli

#22 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 06 September 2013 - 12:45

Ok, ja poštujem što si tu u prvim postovima kad si spomenuo poliranje odmah napisao neka radi ko kako hoće, i da nećeš nikog da ubeđuješ...Ok, naravno svi su burno reagovali jer honovanje stvarno radi ceo svet, tako prosto da kažem, a poliranje malo ko...No, nije ni bitno ne treba ovo shvatati kao neku svađu nego borbu mišljenja i stavova iz čega se može izvući samo neko novo iskustvo...dal po jednu dal po drugu suočenu stranu...

Gogyso bitno je da tebi motor leti i to je najbitnije..kad se vidimo na nekom sledećem skupu onda ćemo popričati, probati makine itd itd...tako je najbolje... :)

#23 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 06 September 2013 - 12:52

Mario, sve ok, ti si korektan, fer, kad neko odvali glupost, a ima toga, nisi napisao da nema pojma i da treba još puno da uči, kao što to neki ovde rade. Ja NIKOGA nisam ubeđivao niušta, samo sam izneo svoje mišljenje i rekao da to radi, bilo logično ili ne, da ne radi posao nebi mi palo na pamet da se dvaput zaj.em, već bi napisao da imam loše iskustvo sa tim i da po meni nevalja. Nije to prvi cilindar ispoliran, pa trči još uvek bez problema, radio sam ja to davno na APN-u, mom, i isto je dalo odličan rezultat. No nema veze, samo želim da me niko ne omalovažava ako napišem nešto, svidelo se to nekom ili ne. Na takve reči jako popi.... Ubuduće takve likove i komentare ignorišem. Hvala na razumevanju.

#24 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 06 September 2013 - 12:54

View PostPita, on 06 September 2013 - 12:45, said:

Ok, ja poštujem što si tu u prvim postovima kad si spomenuo poliranje odmah napisao neka radi ko kako hoće, i da nećeš nikog da ubeđuješ...Ok, naravno svi su burno reagovali jer honovanje stvarno radi ceo svet, tako prosto da kažem, a poliranje malo ko...No, nije ni bitno ne treba ovo shvatati kao neku svađu nego borbu mišljenja i stavova iz čega se može izvući samo neko novo iskustvo...dal po jednu dal po drugu suočenu stranu...

Gogyso bitno je da tebi motor leti i to je najbitnije..kad se vidimo na nekom sledećem skupu onda ćemo popričati, probati makine itd itd...tako je najbolje... :)
Hvala i tebi na razumevanju, daće bog da se lično upoznamo i provozamo.
PS i ja sam to radio, bez poliranja, i onda jednom seo, blejao u taj sveže izbušen cilindar, naravno hrapav ko šmirgla, i pade mi na pamet, što da oderem nove karike, računajući da tako mora da se buši (honuje) i da je neminovno deranje karika, i onda mi pade na um ideja, ajd da ja to malo uglancam (APN bušen na 39), pa se bacio na krpu na bušilici i purol pasta nekadašnja, i malo sam ga oglancao, ne preterano. Kad sam ga sastavio išao je savršeno, i duugo sam vozio baš taj cilindar, naravno sa Dellortom PHB19 i auspuhom original TOMOS kros junior. Sorry za dužinu posta.

Edited by goggyso, 06 September 2013 - 13:00.


#25 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 06 September 2013 - 20:02

Nitko ne misli da ta tvoja metoda ne valja. Ali, nisu dzabe svi cilindri honovani. Ja sam nedavno uzeo italkit 70ccm sa nikasilom u cilindru. I on je honovan, i mada se takvi cilindri puno brze razrade nego gusani, ja sam svejedno 400 km vozio na vrh gasa, tu i tamo bi opalio gas do polovice. kada sam nedavno pokusao stavit TP Nardo auspuh ( i zeznuo postavku igle) pa je zalijepio radi te igle, skinuo sam cilindar dole. Na njemu je jos uvijek bilo (znaci nakon cca 600 km) tragova honovanja, mislim da se oni izgube tek nakon nekih 1000 km u slucaju nikasila. Ja sigurno necu polirati cilindar, ti ga poliraj, i nema potrebe za svađom :) .

#26 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 09 September 2013 - 18:34

goggyso, koliko sam ja shvatio, ti si uporedjivao cilindar busen na strugu i poliran, a ne honovan i poliran. Naravno da je bolje da se osmirgla/blago ispolira hrapav (ne honovan) cilindar.
Sto se tice boljeg ubrzanja NRG-a, nije ti palo na pamet da je sam cilindar od NRG-a jaci od Ditech-ovog?

#27 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 September 2013 - 00:58

View Posttuningfanatic, on 09 September 2013 - 18:34, said:

goggyso, koliko sam ja shvatio, ti si uporedjivao cilindar busen na strugu i poliran, a ne honovan i poliran. Naravno da je bolje da se osmirgla/blago ispolira hrapav (ne honovan) cilindar.
Sto se tice boljeg ubrzanja NRG-a, nije ti palo na pamet da je sam cilindar od NRG-a jaci od Ditech-ovog?
Pa ja od samog početka pričam da je cilindar bio honovan na 42 pa onda na moj zahtev i ispoliran, niko više i ne buši na strugu koliko ja znam, no nema veze. A cilindri bi trebali biti identični, mašine su iste, razlikuje se samo glava zbog ubrizgavanja. E sad dali su i tajminzi isti na oba saznaću kad skinem aprilijin i uporedim sa ovim NRG-ovim polovnjakom koji sam kupio baš zbog toga. Ako nije isto, staviću NRG-ov, naravno nakon razbušivanja, ali ovog puta na 41. Inače, nije ditech nego piadjov PUREJET.

Edited by goggyso, 10 September 2013 - 01:00.


#28 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 September 2013 - 10:07

U principu, možda treba naći zlatnu sredinu, ne ispolirati do stanja ogledalo već samo delimično da se smanji hrapavost do neke granice a da ipak ostanu tragovi honovanja i prostora da karike sebi uglancaju zid cilindra. Probaću i tu varijantu sad na ovom polovnjaku. U jednoj radionici za obradu motora sam video neke blokove motora od nekih auta koji su bili gotovi i čini mi se da su se poprilično sjajili, verovatno su polirani do neke granice.

Edited by goggyso, 10 September 2013 - 10:11.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users