Polirano ili Honovano ?
#21
Posted 06 September 2013 - 11:06
sad ako bi mogli da uporedimo isto takvo honovano razrađeno i polirano pa da donesemo zaključak onda bi to bilo potpuno ispravno, ovako možemo samo da nagađamo...
dakle argumenti čine jedan potez opravdanim, taman i kada je inovacija koju još niko nije dosad primenio...
eto , to nije razlog da ti misliš da te neko sad napada, ja sam izneo svoje mišljenje, neša isto svoje, alien svoje, phantom svoje... ima još dosta članova koji nisu ni hteli da iznesu svoje mišljenje povodom ovoga..
u pravu si forum je svako iznosi ono što ima... ako ima šta da se nauči na njemu dobro je, ako nema to je još bolje, nema potrebe za konfrontacijama..
živeli
#22
Posted 06 September 2013 - 12:45
Gogyso bitno je da tebi motor leti i to je najbitnije..kad se vidimo na nekom sledećem skupu onda ćemo popričati, probati makine itd itd...tako je najbolje...
#23
Posted 06 September 2013 - 12:52
#24
Posted 06 September 2013 - 12:54
Pita, on 06 September 2013 - 12:45, said:
Gogyso bitno je da tebi motor leti i to je najbitnije..kad se vidimo na nekom sledećem skupu onda ćemo popričati, probati makine itd itd...tako je najbolje...
PS i ja sam to radio, bez poliranja, i onda jednom seo, blejao u taj sveže izbušen cilindar, naravno hrapav ko šmirgla, i pade mi na pamet, što da oderem nove karike, računajući da tako mora da se buši (honuje) i da je neminovno deranje karika, i onda mi pade na um ideja, ajd da ja to malo uglancam (APN bušen na 39), pa se bacio na krpu na bušilici i purol pasta nekadašnja, i malo sam ga oglancao, ne preterano. Kad sam ga sastavio išao je savršeno, i duugo sam vozio baš taj cilindar, naravno sa Dellortom PHB19 i auspuhom original TOMOS kros junior. Sorry za dužinu posta.
Edited by goggyso, 06 September 2013 - 13:00.
#25
Posted 06 September 2013 - 20:02
#26
Posted 09 September 2013 - 18:34
Sto se tice boljeg ubrzanja NRG-a, nije ti palo na pamet da je sam cilindar od NRG-a jaci od Ditech-ovog?
#27
Posted 10 September 2013 - 00:58
tuningfanatic, on 09 September 2013 - 18:34, said:
Sto se tice boljeg ubrzanja NRG-a, nije ti palo na pamet da je sam cilindar od NRG-a jaci od Ditech-ovog?
Edited by goggyso, 10 September 2013 - 01:00.
#28
Posted 10 September 2013 - 10:07
Edited by goggyso, 10 September 2013 - 10:11.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users