
Da ovaj proračun sam pročitao negde i odnosi se na karburator mikuni 16 gde je airbox sa 20% većim otvorom od difuzora na samom airbox-u. Kod mene u praksi na diznu 70 najbolje se pokazao otvor usisa 19mm (špric od 20ml isečen na pola i uvučen u gumeno crevo) da ne bi povlačio falš vazduh. To na serijali radi kao sat.
Sad ovaj kit, šta znam. Prilično je agresivan. Nemam nikakve podatke o njemu ali za sada radi posao. Skidao sam ga dva puta radi pojedinih intervencija, detaljno ga prekontrolisao i nisam primetio znakove habanja, a prilično sam agresivan vozač i dnevno prelazim oko 15km 2-3 puta, znači oko 50km svakog dana evo više od godinu dana. Dobro, vozim i auto ali 4-5 dana nedeljno sqt je moj. Čim ustanem gledam kroz prozor da znam za koji ključ da se uhvatim. Sreća ovih dana pada kiša pa vozim auto jer su mi otišle pločice prednje kočnice a ne mogu ih naći nigde. Ubacili su kinezi neke ogromne pločice sto se ugrađuju i na 125ccm ali zato koči za sve pare. Ali ih je teško naći. Moraću da poručim preko interneta. Zadnja škripi jer su se upalile pakne zbog lošeg materijala, proverio sam dobre su ali kad počne ono da cvili svi se okreću da vide šta je to. Pomisliće neko da sam budala koja neće da promeni potrošene pakne pa škripi trenje metal o metal a ono mesa 3,5mm.
Bullet kao Bullet. Ništa više nisam ni očekivao od njega. Jedino me taj tihi i dubok zvuk iznenadio a i dosta je debeo lim-potrajaće. A imam jednu rezu koju sam nabavio, ručni rad (dosta grub) koja radi fenomenalno (postaviću slike) ali moram još malo da je preradim. Promenio sam izduvnu granu jer je bila preuska. Treba da se promeni top, tj napraviću deblji sa širim izduvom i da skratim izduvnu granu. Jedina mana je ta što je reza napravljena od lima 0,8 pa verujem da će brzo pregioreti, ali bar imam mere da napravim drugi sa debljim limom. Taj auspuh je neverovatan. Skuter povuče dobro i tačno na kraju kada više nema snage odjednom naglo ulazi u obrtaje i nastavlja da ubzava. Ali neverovatno je koliko naglo povuče odjednom i poprilično drži powerband. Malo je kraći od Bullet-a, ali je zato kontra konus dosta tuplji ugao. Doradiću ovo što sam planirao i izbaciti slike da ne pričam ovako na slepo. Šteta samo što je lim 0,8mm.
Još jednom Mario, hvala na informacijama i smernicama koje sam koristio isključivo iz tvojih postova, jer ja sam u priči sa motorima oko dve godine, dok ti imaš dugogodišnje iskustvo. Ranije kao mlađi više sam se bavio gliserima i pentama sa što više "hp" ali sam prešao na motore jer je praktičnije i korisnije dok nautika traži jako dubok džep, kratka sezona, novi zakoni i previše komplikovan proces za par sati uživanja.
Živ bio. Nadam se da ćemo se i lično upoznati nekom prilikom.