Jump to content


Keeway Focus 70ccm


162 replies to this topic

#21 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 01 May 2016 - 00:00

Pozdrav Mario, konačno. Načitao sam se tvojih postova i mogu ti reći samo jedno veliko "HVALA" za gomilu korisnih informacija :)
Da ovaj proračun sam pročitao negde i odnosi se na karburator mikuni 16 gde je airbox sa 20% većim otvorom od difuzora na samom airbox-u. Kod mene u praksi na diznu 70 najbolje se pokazao otvor usisa 19mm (špric od 20ml isečen na pola i uvučen u gumeno crevo) da ne bi povlačio falš vazduh. To na serijali radi kao sat.
Sad ovaj kit, šta znam. Prilično je agresivan. Nemam nikakve podatke o njemu ali za sada radi posao. Skidao sam ga dva puta radi pojedinih intervencija, detaljno ga prekontrolisao i nisam primetio znakove habanja, a prilično sam agresivan vozač i dnevno prelazim oko 15km 2-3 puta, znači oko 50km svakog dana evo više od godinu dana. Dobro, vozim i auto ali 4-5 dana nedeljno sqt je moj. Čim ustanem gledam kroz prozor da znam za koji ključ da se uhvatim. Sreća ovih dana pada kiša pa vozim auto jer su mi otišle pločice prednje kočnice a ne mogu ih naći nigde. Ubacili su kinezi neke ogromne pločice sto se ugrađuju i na 125ccm ali zato koči za sve pare. Ali ih je teško naći. Moraću da poručim preko interneta. Zadnja škripi jer su se upalile pakne zbog lošeg materijala, proverio sam dobre su ali kad počne ono da cvili svi se okreću da vide šta je to. Pomisliće neko da sam budala koja neće da promeni potrošene pakne pa škripi trenje metal o metal a ono mesa 3,5mm.
Bullet kao Bullet. Ništa više nisam ni očekivao od njega. Jedino me taj tihi i dubok zvuk iznenadio a i dosta je debeo lim-potrajaće. A imam jednu rezu koju sam nabavio, ručni rad (dosta grub) koja radi fenomenalno (postaviću slike) ali moram još malo da je preradim. Promenio sam izduvnu granu jer je bila preuska. Treba da se promeni top, tj napraviću deblji sa širim izduvom i da skratim izduvnu granu. Jedina mana je ta što je reza napravljena od lima 0,8 pa verujem da će brzo pregioreti, ali bar imam mere da napravim drugi sa debljim limom. Taj auspuh je neverovatan. Skuter povuče dobro i tačno na kraju kada više nema snage odjednom naglo ulazi u obrtaje i nastavlja da ubzava. Ali neverovatno je koliko naglo povuče odjednom i poprilično drži powerband. Malo je kraći od Bullet-a, ali je zato kontra konus dosta tuplji ugao. Doradiću ovo što sam planirao i izbaciti slike da ne pričam ovako na slepo. Šteta samo što je lim 0,8mm.
Još jednom Mario, hvala na informacijama i smernicama koje sam koristio isključivo iz tvojih postova, jer ja sam u priči sa motorima oko dve godine, dok ti imaš dugogodišnje iskustvo. Ranije kao mlađi više sam se bavio gliserima i pentama sa što više "hp" ali sam prešao na motore jer je praktičnije i korisnije dok nautika traži jako dubok džep, kratka sezona, novi zakoni i previše komplikovan proces za par sati uživanja.
Živ bio. Nadam se da ćemo se i lično upoznati nekom prilikom.

#22 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 01 May 2016 - 07:29

da taj auspuh će biti visoko rezonantan i u kombinaciji sa ovim cilindrom rezonira višlje..

za njegovu eksploataciju ti treba kompletno podešavanje prenosa drugačije, lakše rolnice ili tvrđa centralna, drugačije setovano kvačilo itd...

pitanje je da li je to ok deljenje za grad, treba probati...

što se foruma tiče, mi smo ovde svi orijentisani ka uzajamnoj pomoći i razmeni informacija u cilju poboljšanja mašine, isto tako veoma nam je važno da forum bude mesto gde će ta relacija uvek funkcionisati, teme biti sređene i poučne..

svi smo kao i ti, pročitali, naučili, uspeli, u svojim nekim potezima zahvaljujući upravo ovom mestu i tako se ophodimo prema ostalima..

međutim mala je tolerancija ka netačnim i pogrešnim informacijama od većine članova i to mora biti tako ako imamo veličinu i kvalitet... sa druge strane ne očekujemo ni da svako bude profesionalac odmah u startu pa je u tvojoj temi brdo ispravki usledilo od nekolicine članova.. tako da ne shvatiš to lično, informacijw koje većina plasira a koje su kontradikrorne tvojima su ispravne, a tvoje na žalost ne tačne ili ne precizne, tako da to nije ništa lično, i nema razloga da se ljutiš...

recimo da je taj Lauda napisao nešto pogrešno, Aca poštar bi ga ispravio ili ja, sve jedno i to je sasvim normalno jer je cilj da isteramo tačnu informaciju....

#23 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 03 May 2016 - 01:27

Ma sve je ok. Stao sam malo zbog napada teorija, teorema, formula itd, utišao u garažu i radio malo. Cenim ja svačije mišljenje. Zadržavam pravo čije ću da usvojim.
Evo zanimao se danas malo oko prenosa. Čini mi se da je tanka šajbnica do bendiksa 1mm pa sam stavio jednu od 2mm. Evo i snimka probne vožnje, samo imao sam probleme sa vetrom koji je duvao pravo prema meni a ja jednom rukom vozim a telefon u drugoj ruci. Čini mi se da mi trebaju teže rolnice ali nemam volje da se zezam sa njima dok mi ne stigne nov varijator. Trenutno je stock.


#24 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 03 May 2016 - 08:02

sa snimka se da videti da ti je karburator u punom gasu dobro podešen... imaš tu eksplozivnost i dobru snagu za akceleraciju
težina rolnica je ok, inače ne bi tako dobro ubrzavao... to je znak da je mašina u centru ili oko centra powerbanda

maksimalna brzina ti je uslovljena prenosom, kada se izvrti do kraja, ostaje još ono koliko obrtajima može da donese i kada prevrti rezonancu auspuha tu se priča i završi...

po mojoj proceni imaš snage i za nešto duži prenos... viećeš kako će biti sa novim variomatom kada bude izlaznost remena nešto veća

start je truba, oseti se da udari tuč teško serijsko kvačilo, vidi se i čuje da ti je remen u prvoj brzini, i da posle hvata kvačila brzo krene u dobru akceleraciju ali kvačilo u prve dve skunde svakako uhvati motor u delu gde nema snage tj. rezonance...

što se pilotke i igle tiče imam blagi osećaj da ti je smeša promašena u početku, motor nema nešto posebno prgav odziv na gas, tu je sad mnogo faktora uticajno, zamajac, konpet kanala, vrsta auspuha. itd... ali bi ti svakako treba da vidiš sa šrafom za ekstra vazduh gde se mašina javlja najbolje... i isto tako da probaš poziciju igle višlje ili niže... odnosno ne bi bilo loše da šraf podesiš na školskim osnovama za početak, tj na mestu gde počinje da obara obrtaje ili nešto pre toga pa da vidiš kako se mašina javlja na tim početnim otklonima ručice od 0-1/4 i tu oko 1/4-2/4 gasa...

#25 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 03 May 2016 - 13:26

Razmišljao sam o promeni prenosa ali se bojim da ću izgubiti eksplozivnost na startu koja mi je jako važna po gradu. Šteta što ne može i jare i pare :)
U pravu si za lošiji gas, ali nije bio problem pilotka nego je šraf za ekstra vazduh bio odvijen za pola kruga više nego što bi trebalo. Sređeno sinoć dok supruga nije ušla u garažu i rekla da se smirim ukoliko mislim da neko ne pozove policiju zbog buke u kasnim večernjim satima (moj omiljeni termin za rad). Sada prima gas agresivno bez zadrške. Postaviću snimak. Ujedno sam i ofarbao prednji blatobran jer je bila polomljena plastika na jednom mestu pa je bilo malo varenja, šmirglanja itd. Ofarban je u mat crno jer će uskoro ceo motor biti ofarban u belo sa mat crnim detaljima. Jedino to i mogu jer od vožnje nema ništa zbog ove kiše koja mi ide na živce već nedeljama. Iskoristiću ove kišne dane bar da napravim distancer amortizera koji već odavno planiram da napravim ali nikako da nađem vremena.
Nego, razmišljao sam o zameni točkova sa 12-ice sadašnje na 13 ili 14, ima mesta provereno, ali uzimam u obzir da imam samo jedan amortizer, bojim se da ga ne preopteretim.
Attached File  CAM01266.jpg   1.9MB   20 downloads

#26 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 03 May 2016 - 14:05

blatobran je ispao odlično, točkove baš nije tako jednostavno promeniti jer moraš imati nazubljenu rupu za osovinu i otvor doboša za pakne..

amort većina ima samo jedan u to ne menja svar, kod podizanja obrtari pažnju na promenu položaja vozača i konfora u vožnji kao i da se ciklistika ne poremeti u krivom smeru zbog malo estetike

#27 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 03 May 2016 - 23:09

Po snimku i ja bih rekao da je dobro pogodjen...bas lepo puni cager do kraja, bez nekih zadrski...

Start je jedino los..

#28 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 04 May 2016 - 20:13

View PostPita, on 03 May 2016 - 23:09, said:

Po snimku i ja bih rekao da je dobro pogodjen...bas lepo puni cager do kraja, bez nekih zadrski...

Start je jedino los..
Da, da. Bio je previse odvijen sraf za extra vazduh. Sanirano istog dana. A i mucim muku sa remenom jer fabricki je BANDO 782 x 16,6 x 28 Probao sam 788 x 16,6 x 28 ali je predugacak. Izlazi izvan zadnjih remenica. Malo mi prave zez. Ne zna im se poreklo ali Mario pretpostavlja da su sa Morini agregata. Mislim da ce mi DAYCO 785 x 16,6 x 28 leci kao budali samar, samo jos kada bih uspeo da ga pronadjem. Video sam ga negde pre oko mesec dana bas taj, ali ne mogu da se setim gde.

#29 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 04 May 2016 - 20:28

pa premeri precnik remenica, ako su morini 123 onda je slabo verovatno da ti 788 izlazi iz remenice

#30 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 04 May 2016 - 20:40

View PostMario, on 03 May 2016 - 14:05, said:

blatobran je ispao odlično, točkove baš nije tako jednostavno promeniti jer moraš imati nazubljenu rupu za osovinu i otvor doboša za pakne..

amort većina ima samo jedan u to ne menja svar, kod podizanja obrtari pažnju na promenu položaja vozača i konfora u vožnji kao i da se ciklistika ne poremeti u krivom smeru zbog malo estetike
Pa sta znam druze. Probacu da pronadjem neke sa istim nutovima, ali vidis o kocnici nisam razmisljao.U pravu si, Imalo bi dosta posla da se vece pakne pokrenu preko fabricke poluge. Mozda naletim na neki sa diskom pozadi, tu bi se manje zezao oko kocnica a i mnooooogo su bolje od dobosa. Ovo skripanje pakni me izludjuje.
Uskoro zavrsavam distancer ali nemam vise ni volje za rad po ovakvom vremenu.
Juce sam se dogovorio sa jednim majstorom koji ima dobar Co2 aparat da zasecemo 2/3 centralne sipke kormana sa prednje strane i povucemo ga unapred 2-3cm, koliko dozvoljavaju plastike maske da ne kaci nigde i da lepo ojacamo i zavarimo (ne znam da li je to neko probao) jer Keeway ima dosta visoke pragove i korman je previse blizu nogu. U vecini slucajeva kada vozim pravac full gas sedim na zadnjem delu sedista zbog toga. Mislim da ce ovaj zahvat resiti taj problem. Ne znam, ima li jos ko problem sa blizinom kormana i je l postoji jos neko resenje?

#31 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 04 May 2016 - 20:46

Ta blizina kormana tj visoke patosnice su meni baš veliki minus kod Keewaaya...Uvek kad god sednem na Kivejca imam taj loš osećaj kako su mi noge suviše podignute..
Nisam siguran da ćeš podizanjem volana puno toga uraditi ali vredi pokušati....kad bi se patosnice mogle spustiti to bi bio pos'o!

#32 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 04 May 2016 - 20:48

View PostMario, on 04 May 2016 - 20:28, said:

pa premeri precnik remenica, ako su morini 123 onda je slabo verovatno da ti 788 izlazi iz remenice
Ne znam, nekako su mi 123 mnogo velike. Mislim da su ove 118 ili 120 ali da ne lupam napamet bas cu sutra da ih premerim.
Znam samo da remen izlazi izvan ohoho 3-4mm.

#33 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 04 May 2016 - 20:52

možeš te pakne da zasečeš sa bonsekom u kosim linijama i škripanje će nestati...

imamo to u nekoj temi, ako nije kid Cvele-ta u midrace projektu

#34 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 04 May 2016 - 20:54

View PostPita, on 04 May 2016 - 20:46, said:

Ta blizina kormana tj visoke patosnice su meni baš veliki minus kod Keewaaya...Uvek kad god sednem na Kivejca imam taj loš osećaj kako su mi noge suviše podignute..
Nisam siguran da ćeš podizanjem volana puno toga uraditi ali vredi pokušati....kad bi se patosnice mogle spustiti to bi bio pos'o!
Necu podizati korman. Poguracu ga unapred koliko moze da ne kaci plastiku maske. Onako na prvi pogled ima dosta mesta za pomeranje. Da, Keeway taj problem nije resio na vecini skutera.

#35 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 04 May 2016 - 20:56

View PostMario, on 04 May 2016 - 20:52, said:

možeš te pakne da zasečeš sa bonsekom u kosim linijama i škripanje će nestati...

imamo to u nekoj temi, ako nije kid Cvele-ta u midrace projektu
Danas sam o tome razmisljao. HOME MADE ventilirajuce pakne :)
Verujem da bih resio delimicno problem na taj nacin. Probacu. Bonsek ili brusilica nesto ce da radi :)

#36 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 05 May 2016 - 11:12

http://www.pyrotherm...142_aprilia.jpg

http://forum.pyrothe...2156#entry62156

#37 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 05 May 2016 - 12:20

View PostMario, on 05 May 2016 - 11:12, said:

Da Mario, shvatio sam na šta misliš. Probaću da improvizujem ovako nešto, ako ne uspe ne preostaje mi ništa drugo nego kupovina nekih kvalitetnijih pakni. Ipak su kočnice najvažniji deo da motoru iako mnogi više pažnje posvećuju drugim delovima. Kinezi su ih mnogo loše odradili, odnosno od lošeg materijala.

#38 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 05 May 2016 - 12:37

Konačno sunce na vidiku. Odmah sam zgrabio ključeve i obišao nekih 15-ak km. Ako bude ovakvo vreme biće još koje vožnje do kraja dana.
Evo jednog snimka da otklonimo sumnje na loše podešen karb. Dobar je ovaj Mikuni16, za sada radi posao. Doduše merkam neki Dellorto19, ali se zentam povećane potrošnje.


#39 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 05 May 2016 - 18:32

Štelovao malo prenos danas (dok se ovi iz kurirske službe smiluju da mi donesu varijator) da kreće iz druge i šajbna iza varijatora 2mm. Utisak-katastrofa. Start jedva krene ali kad se zaleti na nekih 50ak metra povuče kao lud i krajnja se znatno povećala ali nije to to. Ipak je kvalitetan varijator neophodan.
Ujedno sam premerio zadnju remenicu i ipak je 118mm i koristi centralnu oprugu fi 50mm. Pojma nemam od čega je.

#40 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 05 May 2016 - 21:12

a kanali na poluremenici su linearni ?





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users