Dugi i kratki auspusi od Leo Vincea
#1
Posted 06 May 2016 - 18:22
Auspusi koji postoje u 2 varijante od proizvodjaca Leovince su sljedeci modeli:
- ZX
- TT
- GP
To su oni koje sam ja zapazio i sa kojima sam imao posla. Sve je slikano na istim agregatima tako da se jasno uocava razlika koja nije bas mala.
Generalno za 50ccm piaggio, kratki auspusi traze najtvrdje oprugice na kvacilu, nemaju sta traziti ispod 7000rpm, imaju uzak powerband, ali zato daju nesto malo vise snage, koja je za nekih 500-1000rpm vise smjestena u odnosu na duze modele koji imaju duzu granu.
Kod dugih auspuha je izrazeniji moment na niskim okretajima i krecu sa meksim oprugicama bez problema, lineranije razvijaju snagu i nesto manje zavrte motor.
Kod specifikacija obicno se kratka verzija veze za prve modelw piaggio agregata, do 2001 godine, i za zipa, a dugi modeli za purejeta.
Kratki ZX
Dugi ZX (zolju zanemarite)
Kratki GP
Dugi GP
Kratki TT
Dugi TT
I sad mi je jasno zasto mi nije bilo jasno kada ti kazu stavi najtvrdje oprugice za leovince auspuh, oni su mislili na kratku verziju, a ja na dugu koja ne trazi tvrde oprugice.
#2
Posted 07 May 2016 - 09:12
Sad trenutno Yooaca na svom huricanu cepa leo tt, i stvarno se zavrti 11k sa sport pro cilindrom. Bas cu da premerim da li i kod minarelija ima razlicitih duzina.
#3
Posted 07 May 2016 - 19:02
#4
Posted 08 May 2016 - 12:31
#5
Posted 08 May 2016 - 12:46
#6
Posted 09 May 2016 - 14:59
#7
Posted 09 May 2016 - 21:24
Naravno, postoje i specijalni namjenski modeli auspuha, koji su zbog specificnosti nosaca motora posebno napravljeni za neke skutere, npr. minarelli auspuh mora biti poseban za Apriliu Area51...
#8
Posted 14 June 2016 - 12:47
Interesantno je da ZXR serija izgleda nema varijantu sa kratkom granom sto uvelike olaksava podesavanja prijenosa prosjecnom korisniku.
#9
Posted 23 June 2016 - 13:14
Sumnjam da ovakvi slucajevi postoje i za minarelli, jer se sjecam jednog aeroxa kojeg je bila muka ustelati, sve nesto najtvrdje sa jako uskim powerbandim, a u konacnici je radio kao prekidac ON/OFF
#10
Posted 15 July 2016 - 12:28
Momci su radili uporedni test i dosli do zakljucka da je sve isto samo duzina grane nije. Postoji mogucnost da nasi dobavljaci ne razlikuju ta dva auspuha i prodaju i jednu i drugu verziju kao auspuh za 50cc (70cc).
#11
Posted 15 July 2016 - 13:07
Kod piaggio slucaja je grana jos duplo duza nego na ovim primjercima.
#12
Posted 12 October 2016 - 19:46
#13
Posted 14 October 2016 - 12:28
Premerio sam ih od pocetka do kraja i 100% su isti.
#14
Posted 14 October 2016 - 19:15
#15
Posted 14 October 2016 - 20:14
#16
Posted 18 October 2016 - 11:31
Ima u prilogu PDF, ima i ZX.
#17
Posted 18 October 2016 - 19:42
Siguran sam da ce vlasnicima LV auspuha biti od koristi kod mjerenja, a i onih koji se odluce na rucni rad.
#18
Posted 21 October 2016 - 16:19
Zamolio bi nekoga da ga provuce kroz analizer da se vidi gdje je najjaci,ja sam pokusavao ali bezuspjesno.
Nisam zapisao na skici opseg srednjeg dijela,nisam promjer uspio izracunati,opseg je 320mm,za leovince tt se navodi fi 101mm,pa se mozemo ravnati po toj mjeri.
Attached Files
Edited by rade007, 21 October 2016 - 16:32.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users