Jump to content


Peugeot Elyseo 50cc 2T - tuning


606 replies to this topic

#61 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 12 May 2016 - 18:22

Ako se ikako da, primakni kofer prema sjedalu, sto je dalje to jace destabilizira skuter.

#62 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 12 May 2016 - 22:21

Svakako cu to probati, hvala na savjetu :)

#63 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 30 May 2016 - 16:06

Cura je privremeno preuzela skuter kod sebe da se ima s cim vozit. Medjutim, skuter opet nema struje. Sada nisam mjerio akumulator (nisam imao instrument) ali kad je skuter bio kod mene na popravku akumulator je bio totalno isisan znaci pokazivao je nula volti, kao da sam instrument na ciglu spojio. Ocito je opet ista situacija, a elyseo je takav da bez akumulatora nece upalit nikako, nije to piaggio kojem akumulator mozes izvadit, bacit u grmlje i normalno se vozit. Sta jede struju ? Elyseo ima sat na tabli koji uvijek radi, ali ne vjerujem da je on jer mislim da takvi mali digitalni satovi imaju svoju malu baterijicu, ili mozda ne ? Netko sa vise iskustva neka mi pomogne :) . Sta prvo da gledam tj. sta je pojelo cijeli akumulator ? AKo je sat u pitanju jednostavno cu ga otpojit, j...s sat.

#64 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 30 May 2016 - 16:52

Ako je stari akumulator onda ima samopraznjenje

#65 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 30 May 2016 - 17:24

Sar bi trbalo za da radi na bateriju.. ako skut ima alarm, onda tu lezi problem.

Mario je u pravu, stari tip (kiselinski) ima samopraznjenje, 2-3godine max i posle nema ni 1 volt. Treba preci na gel tehnologiju, razlika je par eura.

#66 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 30 May 2016 - 20:53

Nema akumulator samopraznjenje posto je stavljen nov novcat tek prije 15-20 dana. Skuter jednostavno nije paljen cca desetak dana i akumulator je umro.

#67 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 30 May 2016 - 21:06

Alarm postoji?

#68 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 30 May 2016 - 21:10

Kaze cura da nema alarma.

#69 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 30 May 2016 - 21:13

Izmjeri jel vuce struju dok je kljuc izvan brave, mora nesto vuc, nek trosi ko ledica isprazniti ce ga

#70 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 30 May 2016 - 22:11

Pa znam, kako i ne bi ispraznilo 4 Ah ? Medjutim pitam se da li je taj sat sa table koji vjecno radi spojen na akumulator ? Jer danas kad smo dosli do skutera taj digitalni sat na tabli nije radio, pa je prema logici onda on spojen na akumulator i nema svoju posebnu bateriju. Vjerojatno je on posisao akumulator. Jao kako cu ga s gustom odspojit ! Kome to uopce treba ?

#71 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 30 May 2016 - 22:12

Izmeri koja tu struja protice, jedan lcd sat ne sme trositi nista posebno

#72 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 30 May 2016 - 22:16

Ako imas ampermetar (unimer), izmjeri potrosnju struje kad je ugasen skuter. Pa onda otpoji sat i provjeri opet.
Ja sam tako na Focusu eliminisao alarm i otkrio da on vuce previse struje, pa ubije akumulator nakon 7 dana.
Kod tebe moze biti sat (iako nije realno) ili nesto trece...

Kod mene je konkretno digitalni sat trosio svega 0.2mA, dok je alarm vukao oko 2.8mA.
http://forum.pyrothe...dpost__p__54142

#73 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 30 May 2016 - 22:24

Ovo nema alarm sigurno. Doduse ni meni nema logike da jedan lcd sat pojede toliko struje, jer je sad na njemu oduvijek a prije nije bilo nikakvih problema. Citam sad na jednom stranom forumu slucaj da se na ellyseu praznila baterija zbog immobilisera, samo ne znam koji je to vrag ? Imam ampermetar pa cu bas izmjerit sta se desava.

#74 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 31 May 2016 - 06:11

Imobiliser, uredjaj koji onemogucuje startovanje masine, najcesce kod novih pug-ov je kodni kljuc sa onim magnetims ugradjenim... pa tako postoji prijemnik koji ceka da se kljuc ubaci u bravu i prima taj kod

#75 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 31 May 2016 - 20:53

Hvala Mario na info, mislim da ovaj Elyseo nema to uopce. Nije mi palo na pamet kad je skuter bio kod mene da testiram punjenje. Jer ne mora biti da nesto vuce struju, dovoljno je da ne puni a vozi se sa upaljenim svjetlima uvijek (jer je tako po zakonu u HR) i tako 5-6 puta i ode akumulator k vragu.

#76 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 31 May 2016 - 21:15

Svjetla nemaju veze s punjenjem akumulatora, jer su zavojnice odvojene, odnosno ti strujni krugovi.

Uostalom, i kad ugasis svjetla, ta struja se preusmjerava na jedan keramicki otpornik koji sprijecava pregrijavanje namotaja.

S trece strane, skuteri se ionako slabo uocavaju, a bez svjetala bi statistika bila mnogo gora.


Danas su akumulator uglavnom losiji nego ikada, pogotovo ovi kineski s kiselinom i oduskom.

#77 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 31 May 2016 - 22:41

Otom potom da li su odvojene, ovaj elyseo je sav cudan. Odmah mi je bilo cudno i to sto ga je bez akumulatora nemoguce upalit, tako da je to sasvim druga stvar od recimo piaggio skutera.

#78 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 01 June 2016 - 04:07

On ima dc tip cdi-ja i varnica je uslovljena stanjem akumulatora.. dakle radi na +12v , a ne sa namotaja kao većina

#79 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 01 June 2016 - 07:19

Koliko ja znam elyseo nema kod kljuc, tek elystar. Jos je ovaj iz 2000 cisto sumnjam. Ali utvrditi cemo na jednostavan nacin.

Jel ima led diodu na tabli za immo?
Jel ima na kljucu onu malu kockicu gdje je smjesten kod?
I na CDIu bi trebale sve zice biti crnih boja ako je DC.


Ako to nema onda je paljenje klasicno kao na SFu.

#80 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 01 June 2016 - 11:54

Nema le diodu niti kockicu na kljucu, a nemam pojma kakve su zice na CDI-u jer skuter trenutno nije kod mene. Jer kad je prosli put riknuo cura je rekla da je crko kad je upalila svjetla, prema tome ocito je to povezano sa stanjem akumulatora, znaci da je odgovor da ga ne puni, ili ga ne puni dovoljno, prema tome trebat ce novi regler. Ima jos jedna cudna stvar na tom skuteru, naime kada se da kontakt ne zasvijetli lampica od ulja kao sto je to obicaj na svim skuterima, samo kazaljka od goriva krene od nule prema gore. A kada se proba paliti na anlaser (inace paljenje na anlaser ne radi) tada zasvijetli lampica od ulja. Sve mi se cini da je tu netko od bivsih majstora kod kojih je skuter bio nesto gadno kemijao po struji, pa je mozda i tu uzrok problema.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users