
Peugeot Elyseo 50cc 2T - tuning
#61
Posted 12 May 2016 - 18:22
#62
Posted 12 May 2016 - 22:21

#63
Posted 30 May 2016 - 16:06

#64
Posted 30 May 2016 - 16:52
#65
Posted 30 May 2016 - 17:24
Mario je u pravu, stari tip (kiselinski) ima samopraznjenje, 2-3godine max i posle nema ni 1 volt. Treba preci na gel tehnologiju, razlika je par eura.
#66
Posted 30 May 2016 - 20:53
#67
Posted 30 May 2016 - 21:06
#68
Posted 30 May 2016 - 21:10
#69
Posted 30 May 2016 - 21:13
#70
Posted 30 May 2016 - 22:11
#71
Posted 30 May 2016 - 22:12
#72
Posted 30 May 2016 - 22:16
Ja sam tako na Focusu eliminisao alarm i otkrio da on vuce previse struje, pa ubije akumulator nakon 7 dana.
Kod tebe moze biti sat (iako nije realno) ili nesto trece...
Kod mene je konkretno digitalni sat trosio svega 0.2mA, dok je alarm vukao oko 2.8mA.
http://forum.pyrothe...dpost__p__54142
#73
Posted 30 May 2016 - 22:24
#74
Posted 31 May 2016 - 06:11
#75
Posted 31 May 2016 - 20:53
#76
Posted 31 May 2016 - 21:15
Uostalom, i kad ugasis svjetla, ta struja se preusmjerava na jedan keramicki otpornik koji sprijecava pregrijavanje namotaja.
S trece strane, skuteri se ionako slabo uocavaju, a bez svjetala bi statistika bila mnogo gora.
Danas su akumulator uglavnom losiji nego ikada, pogotovo ovi kineski s kiselinom i oduskom.
#77
Posted 31 May 2016 - 22:41
#78
Posted 01 June 2016 - 04:07
#79
Posted 01 June 2016 - 07:19
Jel ima led diodu na tabli za immo?
Jel ima na kljucu onu malu kockicu gdje je smjesten kod?
I na CDIu bi trebale sve zice biti crnih boja ako je DC.
Ako to nema onda je paljenje klasicno kao na SFu.
#80
Posted 01 June 2016 - 11:54
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users