Jump to content


Peugeot Elyseo 50cc 2T - tuning


601 replies to this topic

#41 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 11 May 2016 - 18:43

Airsal sport je slabiji i od malossi i polini sporta a tek od "difuzione ricambi"...

Airsal sport je precnika klipa 46mm i na ustrp snge su isli malo sa podignutim izduvom... nije nesto veliki potrosac, mene je dobro sluzio ali nije to merilo za tezak skut za dvoje kao sto je elyseo.

Ti si suhy mozda mislio na airsal t6 koncept, ali to je vec cilindar sa 2 "leptir" izduva i trazi da se vrti. Tu se kvacilo podesava na 6k rpm i nije neki izbor za skut koji ce nositi dvoje svaki dan...

#42 Suhy

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 194 posts

Posted 11 May 2016 - 19:04

Da da tako mislio sam na T6 Airsal ... imao sam ga prilike voziti. Istina je da je leptir ispuh ali tajminzi su stvarno prihvatljivi i ako još uzmemo u obzir da je pežo vertikala sa dugom ispusnom granom taj kit se ne vrti preko 10000 a na nekih 9000 je najjači. Analizirajuci dr.evo za pežu, dr.evo najjaci je na nekih 7500-8000 sto i nisu neki okretaji.

#43 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,189 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 11 May 2016 - 19:13

Suhy da je skuter za mene iskljucivo, onda bih isao na to. Ovako posto ce vecinom voziti dvoje, a i sam po sebi je taj skuter tezak, prvenstveno me zanima dugotrajnost i pouzdanost, prije nego to "da se vrti".

#44 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 11 May 2016 - 19:14

Pa daa suhy, al ti cilindri nemaju snage na 5000, znaci uz kit mora da kupi i dobro stelujuce kvacilo, ozbiljan karburator i svu propretnu opremu, i konacno da us*re od stele otklona rucice gasa...

Ti cilindri nisu kultivisani za voznju po gradu, svako malo kreni-stani je na 6k rpm, mora se imati posebna kutura voznje, drndanje rucice na igli non stop...

Polini i mallosi su mnogo upotrebljiviji i voziviji, kao da vozis elektricni, od milimetar gasa sa 4k rpm pa dokle izvuce.. a sa next-r i dobrim variom imace i zavidnu krajnju, snage nece faliti cak ni sa stok karbom. E takvi cilindri su u startu skuplji, al se isplate jer ne treba da se bacaju pare na karb, kvaclo i ostalo.. plug&play uz minimalnu stelu karba. Idelano za voznju u dvoje, mala potrosnja, bez muke. Ja sam to tako doziveo, verujem da mu to treba za skut koji je dosta veci od ovih nasih zujalica i na kome ce se voziti sa curom...

Sto se tice 12mm gurtnera, imate temu u base 50, yamaha aerox od clana Zilke17 koju je Mario osvezio novim klipom i postelovao karb. Auspuh je tecnigas trek, sve ostalo je stok minareli, ima video u temi od 0 do 82 gps. Potrosnja smesna :)

Edit: mislim da je video premesten, naci cu pa cu postavti da cujem komentare

#45 Suhy

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 194 posts

Posted 11 May 2016 - 19:28

Ako je taj skuter za da vozi dvoje. NE želis da se vrti ,a zelis da ima snage iz poda... Cemu stavljanje rezanantnog auspuha ? Serijski auspuh (izvaden katalizator) , 70cc base kit su kao prst i nokat. Pridodaj variomat jos tome. Znaci skuter ce se vrtiti nekih 7000 , imat ce jako jako puno momenta , bit ce necujan. Jedini minus obicne bacvice od auspuha je nesto manja krajnja sto za grad nije tolko ni bitno.

Aca -> kako god okrenes pežu u startu moras zavrtiti kao i minareli jer zbog malog prijenosa (Male polutke naspram pigga) nema toliki šus iz niskih okretaja. Jer peži remen stoji nekih 1cm nize nego sto to stoji na piaggu nadam se da kužiš što hocu reci... remen peže je 760 piggov je 810 + duga grana auspuha i opet gubi na momentu.

Štrumf -> kolko vidim ti bi nesto a nezz ni sam kaj. Znaci ovako bi ti ja predlozio 2 solucije.

1. Base kit + serijski spuh +variomat
2. Airsal T6 + rezonatni spuh + variomat

Na kraju krajeva lako kupiš rezu ako ti se nece svidjeti ali vjerujem da hoce ;)

#46 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 11 May 2016 - 19:44

Evo mali off, vezno isklucivo za gurtner.



Negde na 2:05 je ubrzanje.

#47 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,189 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 11 May 2016 - 20:19

Suhy, svaka tebi cast, procitao sam tvoju temu i definitivno imas neko znanje, ali Malossi Sport, kao sto je vec prije negdje spomenuo Mario, ima snage u svakom momentu. I definitivno nema sanse da ce motor dobro ici sa stock Elyseo auspuhom koji je, oprostite na izrazu, golo govno, sve da i izvadim katalizator. Evo to je to sranje:
Posted Image

Doduse priznajem da ja NE ZNAM kako je na Peugeotu, ali moj Tecnigas na Piaggio cupa "iz podruma", i na Libertyu sa 70 ccm Italkitom i Tecnigasom mogu se voziti po ravnom sa cetvdtinom gasa 80 kmh. Vjerujem da je tako i ovdje i da nema sanse da ce ovo smece od stock auspuha raditi isto kao i Tecnigas Next R.

Edited by mrgood, 11 May 2016 - 20:19.


#48 Suhy

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 194 posts

Posted 11 May 2016 - 20:52

Aca ovo je fino , ubrzanje je nadprosjecno dobro.

Štrumf nista te ne kosta da probas , i ne mjesaj piaggo i pežo jer to su skroz dva razlicita skutera. Razlike u usisu , položaju cilindra fegazeru ,prijenosu , duljini ispusne grane. Pežo u svemu tome kaska za piaggom :/ . Kažem ti nista te ne kosta.
Znaci na ovaj tvoj setup samo stavi kit 70cc i gram lakse rolice. Prava picona ce biti. I samo da znas katalizator ako se raspadne nisi ni svjetan kolko gusi skuter. Pogotovo na peži jer on ti padne prakticki (gledajuci s lijeva na desno) na ovu bananu iza rosfraja i tako gusi skuter. a najvece sranje nastane kada se smrvi katalizator i onda pocinje stopati i pregrade unutra.
Probaj samo sa Dr.evom za pocetak , usis nabavi od sf100 a dapace i karb od sf100 bi sjeo ko meni 100E u džep ;)

Da sa rezonatnim ce ici bolje ali vjeruj mi ne tolko bolje da se isplati dati 1200kn za auspuh. Ako vec hoces rezu uzmi ona Ginaelli extra i leovince TT koji su naj naj jeftiniji a jako dobro igraju na 70cc

Edited by Suhy, 11 May 2016 - 20:57.


#49 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,750 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 11 May 2016 - 21:00

Kako je krenulo jos ce se zavrsiti na serijskom cilindru...heh

Malossi Sport je odlican cilindar. Dobrog je kvaliteta, vrlo lako se steluje, daje odlicne performanse i sto je najbitnije pouzdan.. Po meni nema nikakve logike drzati bojler na takvim cilindrima. Cist primjer je Tecnigas Trek (i njemu slicni - NextR, ZX/TT, itd) koji cupaju iz podruma, a vrlo rado se znaju izvrtiti i do 10k obrtaja.
Treba pustiti cilindar da dise i izvuci potencijal iz njega, to bojler sigurno ne moze. Za opustenu voznjicu kroz grad Sport + Trek/NextR/ZX je odlicna kombinacija.
Naravno, da ne bude sve tako lako za to su se pobrinule sitnice koje je potrebno dovesti u red. Npr. dobro provjeriti lezajeve, semeringe, usis srediti, itd. Bice tu finog posla ali ce i rezultat biti fin.


P.S @mrgood zamolio bih te da postavis slike skutera u naredna 2-3 dana da tema ne bude obrisana.

#50 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,189 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 11 May 2016 - 21:22

Tako je Lauda, to i ja mislim, sta ce mi ovo sranje od auspuha, pa ovo je zivi ocaj. A Tecnigas Next R nije 1200 kuna, nego dodje tocno 91 euro (683 kune), i to chrome verzija.
Slike cu staviti sutra jer je skuter kod cure trenutno, ona ce poslikat pa ce mi poslat.

#51 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,750 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 11 May 2016 - 21:33

Ne znam kakvo je stanje u HR ali po stranim online shopovima vidjam da je cijena Treka i NextR-a razlike par eura.
Za takvu razliku se definitivno isplati kupiti Treka kao "best buy".

Sent from my C5503 using Tapatalk



#52 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,189 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 11 May 2016 - 21:40

Postoji Tecnigas Trek na scooterattacku, ali nije chrome. Poucen iskustvom sa Trekom na svom Libertyu koji je zahrdjao nakon 3 dana jer ih farbaju sa 2 mikrona nekakvog prozirnog laka, ovaj put bi htio chrome auspuh. Jer ne zelim jednom godisnje to slajfati i farbati, zamoran i prljav posao. Od chrome verzija auspuha postoji jedino Next- R i Stage 6 Pro Replica. O Tecnigasu nesto znam, ali o Pro Replica nemam pojma.

#53 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,750 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 11 May 2016 - 21:53

Heh, to jeste mana lakiranih ali opet kada pogledas koliko dobijes na performansama vrijedi svaku paru. Moze se uvijek prefarbati u crnu boju ili neku drugu.
Sad ako ti je bitan bas hromirani auspuh to je druga stvar...

#54 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,189 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 11 May 2016 - 21:56

Ne znam da li se mozda treba kada se auspuh prvi put stavlja malo ga zagrijati da taj lak zapece ili sta vec, cca 10tak min, pa ugasit motor ? Mozda bi to pomoglo. Meni je na Libertyu prvo zahrdjao oko varova, a kada je zahrdjao jos, isao sam ga smirglati i prilikom smirglanja sam vidio koliko je to tanak sloj, uzas, stvarno je rijec o mikronima.

#55 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,750 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 11 May 2016 - 22:17

Lak, kao i farbu je potrebno (zapeci) lak. Recimo nekih 20-40 minuta na 150C u nekoj rerni/industrijski fen ili radom u leru 2x20 min sa hladjenjem. Takodje paziti da se prvih 30ak minuta voznje ne przi pun gas. Na taj nacin lak bi trebao trajati dosta duze.

Ja sam napravio gresku kod sebe na novom Treku, pa sam nakon rada u leru odmah odvalio pun gas (krenuo u stelovanje) i na pocetku grane mi odmah stradao lak, jbg...

#56 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,189 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 11 May 2016 - 22:32

Mozda onda ipak uzmem Treka, svega 86 eura, a znam da je bolji od Next R auspuha sigurno.

#57 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,750 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 11 May 2016 - 22:34

To je bas odlicna cijena za Trek.

#58 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 12 May 2016 - 07:21

Pečenje laka je presudno za njegov opstanak, jednostavno bolje prođeš ako razrađuješ cilindar jer temp u punom gasu bukvalno izgore celu granu i početak difuzora...

Evo sad sam zapekao RS2 i ako se ispoštuje vreme nema greške, jedino što se boja karamelizira i potamni

#59 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,189 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 12 May 2016 - 08:49

Onda cu to tako odraditi kad sve namontiram,nadam se da nece otpast.

#60 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,189 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 12 May 2016 - 11:30

Evo i nekih slika:

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users