Jump to content


Peugeot Elyseo 50cc 2T - tuning


606 replies to this topic

#241 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 22 March 2019 - 08:48

Za početak će ići gurtner,najveća dizna koju sam naručio je 96 pa ću za početak uvrnuti nju pa ćemo vidjet.

#242 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 26 March 2019 - 10:55

Jucer stigli dijelovi, danas popodne slikam sve a za vikend montiranje.

#243 Pupo

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 244 posts
  • MestoZg
  • VozimArea51

Posted 27 March 2019 - 19:12

Super, samo naprijed :)

#244 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 27 March 2019 - 19:18

Sa gurtnerom ce biti problema na igli i pilotki, pa obrati pažnju koliki dotok vazduha kroz filter puštaš

#245 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 27 March 2019 - 20:06

Mario zelis reci da ce biti potrebno reducirati dotok zraka? Btw. ovaj gurtner ima iglu sa 5 zareza. Ja sam dodao jos jednu rupicu od 8 mm kraj ove defaultne za usis zraka,mozda cu je onda morat zatvarat?

#246 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 27 March 2019 - 20:33

Da ok, ja na svome nisam imao podesivu iglu. OK obrati pažnju koliko pilot dizna donese, nije toliko opasno ako imas podesivu iglu

#247 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 27 March 2019 - 20:39

Vjerujem da zrak na leru mogu podesiti saraficem smjese,tako da sam osiguran posto je igla podesiva,neka me neko ispravi ako sam u krivu.

#248 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 27 March 2019 - 21:27

Biće ok, malossi sport je miran, ako je igla podesiva onda i na početku značajno više goriva donese..

#249 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 30 March 2019 - 14:36

Danas sklopljena masina, skuter je upalio na drugu kurblu. Stavio sam diznu 96 medjutim puno je prevelika,trokiranje je toliko da nisam mogao uzbrdo dok nisam skinuo filter zraka. Vratio se kuci, stavio diznu 88. Trokiranje i dalje prisutno ali manje,karburator je poceo reagirat na sarafic smjese. Igla vracena na sredinu, sarafic smjese ima jos vise utjecaja. Stavljena dizna 84 i nastimana smjesa. Trokiranje na samom vrhu gasa, ali skuter dobro prima gas i fino ide,naravno nisam isao u okretaje. Mislim da je dizna tu negdje jedino taj vrh gasa jos malo trokira,a sarafic smjese je na cca 2.5 kruga.
Napominjem da je auspuh ostao stock.

Edited by mrgood, 30 March 2019 - 14:38.


#250 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 30 March 2019 - 16:15

Evo i nekih slika:
Nista od slika,moram ih stavit sa kompa,nece s moba.

Edited by mrgood, 30 March 2019 - 16:25.


#251 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 30 March 2019 - 17:52

Dizna koju sam zatekao unutra je bila 72.

#252 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 30 March 2019 - 19:16

Poslikaj svecicu,svakako tih 2,5 krugova je malo previse otvorenosti,probaj 2 broja skinuti diznu ili cak i 4,proveri...
Taj malossi guta i po 10dizni u plus,a da se ne zakaslje...

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk



#253 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 30 March 2019 - 19:41

Po meni bolje da trokira dok traje razrada,mada i ja mislim da ce na kraju ici 82 ili cak 80 dizna.

#254 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 31 March 2019 - 08:39

Konačno evo i slika:
Set naraku dizni za gurtner:
Posted Image

Posted Image

Pakovanje sa novim malossi cilindrom, dobije se cilindar, glava, klip, karike, bolcna, zegeri, lamelice i svi dihtunzi:
Posted Image
Stanje starog cilindra i glave:
Posted Image
Posted Image

Edited by mrgood, 31 March 2019 - 08:51.


#255 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 31 March 2019 - 15:39

Danas odvozeno oko 50 km. Dizna je ostala 84,skuter na vrhu gasa ide oko 50 kmh. I dalje trokira tu na pocetku od viska goriva,sto nam je pokazao i sarafic smjese koji je bio na skoro 3 kruga. Nakon sto sam dosao doma sa voznje izvadio sam svjecicu i vidim da je skroz crna te se odlucim staviti diznu 80. Sada je smjesa dobivena na otprilike 2.25 krugova tj dva i jednu cetvrtinu,mozda jednu trecinu. Nakon promjene dizne nisam puno vozio,napravio sam samo krug po ulici. I dalje trokiranje na vrhu gasa,medjutim bolje i lakse prima gas. Iduci tjedan mi slijedi voznja do posla, tu cu ubiti jos cca 50 km. Ali posto iduci tjedan radim do 3 a pomaknuo se sat na ljetno vrijeme,nadam se da cu koji dan poslije posla uloviti lijepo vrijeme pa da napravim bar jos 50 km pa bi to na kraju iduceg tjedna onda bilo sveukupno oko 150 km

#256 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 31 March 2019 - 17:01

To trokiranje na vrhu ostavi,zarad hladjenja cela klipa i karika posle malo duzeg punog gasa.U glavnom to se pokazalo kao pozitivno po termogrupu.
A mozes ga srediti izmenama pilot dizne.
Bolje juri sredinu gasa da vidis gde si i kakav si na tom otklonu,jer po grady se najvise vozi na vrhu i na pola gasa

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk



#257 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 31 March 2019 - 17:30

Pa ne mislim vise dirati diznu dok se ne razradi,jer i tako ne smijem u okretaje sada. Trenutno mi je za po gradu dovoljan vrh gasa posto tako ide 55 kmh.

#258 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 31 March 2019 - 18:36

Negdje sam procitao da ako se ostavlja stock auspuh a ide se na 70 ccm da se dizna povecava svega 5-10 % , sto bi onda bilo taman jer 10 % od originalne dizne bi bilo 79.2 tj. 80. Nisam mislio da ce ici samo 8 brojeva veca dizna nego na stock cilindru,ali eto, ponasanje skutera i svjecica ne lazu.

Edited by mrgood, 31 March 2019 - 18:38.


#259 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 31 March 2019 - 19:30

Toliko je i normalno za malossi sport, koncept uzduvni i prelivnih kanala nije agresivan, te u kombinaciji sa istim postavkama ne traži značajno više

#260 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 31 March 2019 - 19:34

Kod mene je takav sport radio na 78 dizni na dell 17.5 i na 82 na mikuni vm 20.
Ali to je od skutera do skutera i auspuha

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk







3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users