Jump to content


Peugeot Elyseo 50cc 2T - tuning


605 replies to this topic

#1 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,191 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 09 May 2016 - 19:43

Pošto sada imam curu, moj Liberty sa Italkitom i Tecnigas Trekom, predstavljen ovdje: http://forum.pyrothe...__fromsearch__1 sam prisiljen prodati, jer je jednostavno premali da bi vozio dvoje na malo duze relacije. Posto je takva situacija, moram sada malo dotjerati Peugeot Elyseo od cure. Motor je 2000. godiste, sve serijala, ima oko 20000 km predjenih. Sto mi vi predlazete ? Vec sam procitao neke teme ovdje na forumu sto se ticu tuninga ovog skutera, medjutim imam neke nejasnoce. Kao prvo, ovaj Arreche 17.5 karburator sto se predlaze u drugim temama kao idealan izbor za Peugeot Elyseo koliko vidim nema automatski cok prema ovoj slici nema automatski cok: Posted Image
Ili ga ince ima pa ga je potrebno kupiti posebno ? Mikuni 16 za Peugeota ne mogu kupiti nigdje u Hrvatskoj, nazalost. Dalje, od auspuha mi se nudi Tecnigas Next R i Tecnigas Q Tre, oba u chrome varijanti jer mi je dodijalo svake godine smirgalt i farbat auspuh. Drugi chrome auspusi za ovaj skuter u Hrvatskoj ne postoje.Od cilindara je u ponudi Airsal sport:
Posted Image
Naraku: Posted Image
i eventualno Airsal T6-M Racing: Posted Image (ovja posljednji ovisi o budgetu).

Konacno pitanje je, sto odabrati od gore navedenog ?
Slike cu postaviti vrlo skoro, tek toliko da vidite kako izgleda skuter. Od trenutnih modifikacija samo sam skinuo onaj tunel za topli zrak sa airboxa (potpuno nepotreban dio) i dodao jos jednu rupu od 8 mm na postojeci usis zraka na airboxu (20tak % vise od 15 mm promjera usisa na trenutnom Gurtner karburatoru).

Edited by Lauda, 09 May 2016 - 23:47.
Sredio linkove slika...


#2 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 09 May 2016 - 20:03

Heh, dobro je da se tunira makar to bio i curin skut :)

Podseti molim te koji je to agregat, vertikala?

Ne secam se da je neko kod nas na forumu hvalio arrece karb, dosta su race nastrojeni i malo su tezi po pitanju nabavke adekvatne opreme (igle dizne) pa je veca muka nastelovati... moj predlog je da se drzis onoga sto si do sad operisao, dellorto. Cak i ako je posebno kacenje karba pa te to buni, postoje aftermarket prirubnice za pezo koje imaju prikljucak za karb kao kod piaggia, potrazi ih, oko 20-30eura su i onda ti se otvara mogucnost da biras vise vrsta karburatora.

Sto se tice auspuha, q-tre je zamenski stok, malko bolji. Next-r ce pruziti mnogo vise za ulozenii novac.

Sto se tice cilindara, obzirom da ce skut biti za svaki dan a i vozicete se zajedno, ja predlazem sport pre nego neku naturpijanu varijantu (T6). Ako negde nakopas malossi, to bi bilo idealno resenje za narednih 20000km bez greske, a i airsal sport ce biti ok uz next-r.

Naraku zaobidji, pogotovu sto se prodaje bez glave a tu je malo zeznuto jejr moras ili kopati svoju glavu ili naci neku sa promerom 47-48mm i racunati ugao sqvis banda kao stepen kompresije.

Mario je skoro doktorirao jedan peugeot blok sa mhr replica cilindrom imas u temi "projekti base 70 speedfajt carbon black". Uvideces sta sve treba i koliko je zahtevno doterati pug blokove i prenos da daju rezultat sa nelinearnim i agresivnim cilindrom kakvi su mhr replica ili t6 m racing pa zato predlazem neki base-sport kit koji obiluje obrtnim momentom i ne zahteva toliko puno ulaganja i radova.

Apsolutno primarno je da se nabaci neki variomat, mozda cak i sport kvacilo obzirom da je odradio vec 20000km.

#3 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,733 posts

Posted 09 May 2016 - 20:07

ne znam jesi li ispratio teme peugeot tuning-a, konkretno ja sada završavam sf2, pa drugačija je vertikala na dosta stvari treba obratiti pažnju...

edit: @Aca pisali smo u istom trenutku

#4 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,191 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 09 May 2016 - 20:14

To je vertikala, da. Znaci moze i obicni dellorto ? Odlicno, jer kod kuce imam jedan 17.5 ali bez klipica, igle i poklopca klipica, nabavim to i prirubnicu i miran sam. Znaci za cilindar moze ovaj airsal sport ? odlicno, jer mi je malossi sport 150 €, a airsal sport svega 105 € . Next R sam i mislio, ovaj Q Tre mi je nepoznanica totalna.

#5 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 09 May 2016 - 21:16

A sto je s radilicom, lezajima i semerinzima? Da ti nebi bilo kao meni, jos sam imao masinu sa 7000km ali iz 2003 nikad otvaranu, pa mi primarna kompresija od 70ccm pocela izbijati na semering kod variomata.

Odlican izbor za dvoje je taj skuter, lijepo si to zamislio.

Sto mislis da uzmes LC cilindar i elektricnu vodenu?


Evo danas sam bas ganjao trekkera sa 70ccm malossi sportom, 12 gurtnerom, leovince sprinterom. Ide ok posto je mali i lagan, ali slabasan je, vidi se da ima dosta potencijala, pogotovo veci karb, plus usis.

#6 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,191 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 09 May 2016 - 21:43

Ne zelim toliko kemijati jer nemam vremena, stavio bi jednostavno lagani upgrade sa 50 ccm stock na 70 ccm, malo veci karburator i neki rezo auspuh. Pa semerinzi ako izbiju, izbiju, sta sad. Kad i ako izbiju ide zamjena, naravno. Ici ce Airsal Sport 70 ccm i Tecnigas Next R, a za karburator nemam pojma, vidim imaju i neki Naraku za Elyseo, ali nemam pojma kakvi su.

#7 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 09 May 2016 - 21:47

Onda je to to, a karb gledaj da bude originalni, lakse ce ti biti.

#8 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,191 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 09 May 2016 - 21:53

Pod originalni mislis uvaj sa usima ? Pa kazem, imaju neki Naraku, a kakvi su nemam pojma.

#9 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 May 2016 - 06:15

Pardon, mislio sam na dellorta, made in Italy.

#10 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,733 posts

Posted 10 May 2016 - 06:58

sa ušicama imaš areche, dalje naraku koji je kopija dellorto-a i dellorto.. ta metalna prirubnica je 17mm.

ali imas i onaj nastavak ušice sa gumom, pa možeš bilo koji za pia da ubaciš do 23-24mm spoljne mere..

ovaj
http://www.racing-pl...cPath=706_41755


sad drugi problem je dužina, filter kutija se u nekim situacijama mora krojiti i tamo kod amortizera deformisati, te drugi nosač izraditi... ti problemi su meni nadošli kada sa spakovao top prirubnicu sa gumom 24mm, imaš sve u temi obrađeno, baci pogled... lakše je pročitati tuđe probleme i unapred analizirati...

ovde
http://forum.pyrothe...762#entry111762

#11 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,191 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 10 May 2016 - 13:08

Procitao sam kompletno tu temu, Mario, ima stvarno korisnih stvari. Krenut cu ja uskoro u tuning. Medjutim, doma imam dellorto 17.5 PHVA ali mu fali poklopac gdje ide igla, klipic, zeger, igla i ona bijela plastika sta ide na iglu. Gledajuci po stranim web shopovima za te dijelove za karburator (jer ih kod nas naravno nema) izlazi mi cifra od 30 funti, sto nema smisla jer cu za te pare kupit kompletan polovan dellorto 17.5. Vjerujem da ovaj gurtner original sa Peugeota ne bi mogao kvalitetno pogoniti ovaj Airsal Sport 70 ccm kit.

#12 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,733 posts

Posted 10 May 2016 - 13:28

kod gurtner-a je jedino pitanje te iglice, da li se dobija podesiva ili fiksna, proveri...

u načelu može i on raditi za prvo deljenje

#13 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 10 May 2016 - 13:34

Tako je, bas sam hteo da kazem za gurtner :)

Sa druge strane, za tih 30 funti, bolje je naci uz prirubnicu i neki minareli polovan dobar karb, kod piagga su srafovi za stel sa kontra strane sto moze da predstavlja mali problem zbog pristupa. Znaci, mikuni 16 ili dell phva/phbn ali sa krajnjom oznakom S (sinistra-levo su srafovi).

#14 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,191 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 10 May 2016 - 17:26

Je, totalno sam zaboravio da je dellorto za piaggio kontra okrenut, znaci od ovog sta imam doma nista, jer je to nemoguce postelati ako stoji naopako. Ja sam taj Gurtner vec bio skidao, jer sam, posto sam dodao 8 mm rupu na airbox da povecam usis zraka rastavio iglu da vidim na kojem je zarezu. Igla je bila na najsiromasnije tj. skroz potopljena. Ja sam ju stavio na sredinu. Ima 5 zareza kao i Dellorto. Tako da cu se za pocetak snaci sa njim, a kasnije lako promjenim karburator ili ako se ovaj pokaze dobar ostavim njega. Misljenja sam da ovaj Airsal Sport 70 ccm i nije nesto pretjerano jak, mozda mu ovaj Gurtner bude i dovoljan.,

Edited by mrgood, 10 May 2016 - 17:27.


#15 Suhy

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 194 posts

Posted 10 May 2016 - 17:45

Nabavi si prirubnicu sa SF 100cc , ona ima prihvat za normalan karb. Ubaci Dellorto 19 jer gotovo ide na seraf na serijski airbox. Rezo spuh nije ti potreban za obican base cilindar. Dapace bacva ce davati puno vise momenta.

#16 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,191 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 10 May 2016 - 17:51

Kao prvo, ne moze normalan karb jer su sarafi za stelanje onda s kontra strane tako da je svako podesavanje karba (a bit ce ga na novom cilindru, mozda cu ga morat skidat 20 puta, tko zna) skoro pa nemoguce. Nadalje, otkada je Airsal sport 70 cc base cilindar i odakle ti ideja da ce sa serijskim auspuhom bolje ici nego sa Tecnigas Next R ? Pa sve da i ostane serijski cilindar koji je sada na skuteru, sigurno da ce ici bolje sa Tecnigasom nego sa serijala auspuhom. Cini mi se da moras jos puuuuuno citati po ovom forumu, jer pises nebuloze.

#17 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,191 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 10 May 2016 - 17:54

Da, htio sam jos dodati da imam mogucnost naruciti i Malossi Sport, jest da je 150 €, ali sta je tu je, ocu da skuter ide a ne da se teglim po cesti. Vjerujem da je on bolji izbor nego Airsal Sport.

Posted Image

#18 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,733 posts

Posted 10 May 2016 - 18:05

ja odgovorno tvrdim da su malossi i pollini sport najvoziviji cilindri u base 70 klasi

#19 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,191 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 10 May 2016 - 18:14

Odlicno, onda je rijeseno. Znaci Malossi Sport i Tecnigas Next R, plus nekoliko dizni za Gurtnera. Sve u svemu, cca 300 € . Ali s obzirom da cu za Liberty dobiti neki novac (racunam barem 500 €) jos ce mi i ostati i za veci izlet, hehehe.

#20 Suhy

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 194 posts

Posted 10 May 2016 - 18:17

Kako nemože normalan karb ? Kako onda ja imam ? Hoces reci da je moj karb nenormalan?





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users