pošto još uvijek čekam dijelove da dođu s plastificiranja,ipak sam skinul magnet i kučište jednosmjernog ležaja za paljenje pa nosil kod tokara da se olakša..
IMAG8510.jpg 2.94MB
27 downloads
IMAG8511.jpg 3.08MB
28 downloads
na kraju smo uspjeli skinut 303 gr. nije to baš ni malo na kraju
IMAG8492.jpg 2.96MB
24 downloads
IMAG8515.jpg 2.27MB
25 downloads
2
46 replies to this topic
#41
Posted 18 October 2017 - 00:52
#42
Posted 05 November 2017 - 20:11
stigli napokon dijelovi sa plastificranja..pa kroz dan - dva kreće napokon sastavljanje..
IMAG8560.jpg 2.97MB 17 downloads
IMAG8560.jpg 2.97MB 17 downloads
#43
Posted 11 December 2017 - 21:44
mašina je sastavljena još prije više mjesec dana..
IMAG8582.jpg 2.66MB 25 downloads IMAG8585.jpg 2.2MB 27 downloads
ali uploud slika preko opere sa amdroid telefona ne funkcionira pa sam popizdil
prebačena je getriba iz nexus 300 mašine u ovu karb 250,koja je 7% duža od serijske 250 karb getribe..
IMAG8637.jpg 2.75MB 25 downloads
mašina je na skuteru,još treba spuh i prijenos ubacit i toe to..onda ide et 300 na stol
IMAG8582.jpg 2.66MB 25 downloads IMAG8585.jpg 2.2MB 27 downloads
ali uploud slika preko opere sa amdroid telefona ne funkcionira pa sam popizdil
prebačena je getriba iz nexus 300 mašine u ovu karb 250,koja je 7% duža od serijske 250 karb getribe..
IMAG8637.jpg 2.75MB 25 downloads
mašina je na skuteru,još treba spuh i prijenos ubacit i toe to..onda ide et 300 na stol
#44
Posted 12 December 2017 - 15:03
#45
Posted 16 December 2017 - 14:08
ubačen prijenos...stavljene rolice 14.5 gr pošto su mi se 14gr činile malo lagane a 15gr zeru teške..
IMAG8668.jpg 2.83MB 18 downloads
sastavljeno i sve ostalo,dekl i airboks,spuh i grana
IMAG8669.jpg 2.65MB 19 downloads IMAG8671.jpg 2.61MB 18 downloads
više neznam dal sam pisal,kada ispod sica rezana je iz tehničkih razloga..
kad je ubačena 250 mašuna,crijevo koje vodi od airboksa do karba česalo je po rubu kade u vožnji kad se mašina klacka gore dolje..
a pošto frend ionak ne stavlja kacigu ispod sjedala odlučilo smo to izrezat i napravit ravno dno..
uz sve ostalo,sad ima i više mjesta za pristup mašini i karbu s te gornje strane..
od PP ploče iskrojil sam poklopac,na kadi napravil plastične nosače tak da se sve more zašarafit da bude čvrsto i na mjestu..
odma je izbušena rupa da se može složit 12v utičnica za punjač telefona il slično..
IMAG8673.jpg 2.83MB 17 downloads
kad se već slaže,onda mora to i ličit na nešt,pa je trebalo iskrojit tepih i zaljepit i zaklamat na poklopac..
IMAG8676.jpg 1.94MB 16 downloads IMAG8679.jpg 1.8MB 18 downloads
ljepljenje i krojenje je lakši dio posla,al nategnut rubove i klamat sa donje strane je malo zajebano,pogotovo na zaobljenim dijelovima..ali dal sam si truda pa je to ispalo pravo dobro na kraju..
IMAG8682.jpg 2.65MB 19 downloads IMAG8685.jpg 2.8MB 19 downloads
još moram složit svjetlo u kadu koje se gasi spuštanjem sica ko na većini maksi skutera pa smo gotovi s tim pizdarijama..barem za sada..
uzeta i nova bočna nogara..
IMAG8661.jpg 2.24MB 18 downloads
IMAG8668.jpg 2.83MB 18 downloads
sastavljeno i sve ostalo,dekl i airboks,spuh i grana
IMAG8669.jpg 2.65MB 19 downloads IMAG8671.jpg 2.61MB 18 downloads
više neznam dal sam pisal,kada ispod sica rezana je iz tehničkih razloga..
kad je ubačena 250 mašuna,crijevo koje vodi od airboksa do karba česalo je po rubu kade u vožnji kad se mašina klacka gore dolje..
a pošto frend ionak ne stavlja kacigu ispod sjedala odlučilo smo to izrezat i napravit ravno dno..
uz sve ostalo,sad ima i više mjesta za pristup mašini i karbu s te gornje strane..
od PP ploče iskrojil sam poklopac,na kadi napravil plastične nosače tak da se sve more zašarafit da bude čvrsto i na mjestu..
odma je izbušena rupa da se može složit 12v utičnica za punjač telefona il slično..
IMAG8673.jpg 2.83MB 17 downloads
kad se već slaže,onda mora to i ličit na nešt,pa je trebalo iskrojit tepih i zaljepit i zaklamat na poklopac..
IMAG8676.jpg 1.94MB 16 downloads IMAG8679.jpg 1.8MB 18 downloads
ljepljenje i krojenje je lakši dio posla,al nategnut rubove i klamat sa donje strane je malo zajebano,pogotovo na zaobljenim dijelovima..ali dal sam si truda pa je to ispalo pravo dobro na kraju..
IMAG8682.jpg 2.65MB 19 downloads IMAG8685.jpg 2.8MB 19 downloads
još moram složit svjetlo u kadu koje se gasi spuštanjem sica ko na većini maksi skutera pa smo gotovi s tim pizdarijama..barem za sada..
uzeta i nova bočna nogara..
IMAG8661.jpg 2.24MB 18 downloads
#46
Posted 16 December 2017 - 15:00
Sve ovo picikato izgleda, kako se i ocekuje iz tvoje garaze, obraca se paznja na svaji detalj!
Slabo ko baca komentare pa ajd da se osvrenemo na par postova unazad.
reduktor si sklopio, nemam zamerke cekam samo da ubodes rolnice pa da das sud o produzenju, zivo me interesuje kako se ponasa.
delovi sa plastifikacije su ispali extra u ovoj kombinaciji, tacno daju kontrast crvenim delovima skutera.
moram i da pohvalim tepih u kadici bas je prava stvar, sitnica ali puno znaci na oko.
Glavu si uradio standardno, medjutim interesuje me sta si kako radio po pitanju rupice za eko normu u izduvnom kanalu?
na kraju kada si merio zapremine glave i solje u celu klipa sa kojim si stepenom kompresije izasao i za koji si se dihtung na kraju odlucio? ili si tanjio cilindar?
sta si radio sa karbom, jel bilo potrebe za nekim minimalnim podesavanjima posle izmene na glavi i auspuhu?
Slabo ko baca komentare pa ajd da se osvrenemo na par postova unazad.
reduktor si sklopio, nemam zamerke cekam samo da ubodes rolnice pa da das sud o produzenju, zivo me interesuje kako se ponasa.
delovi sa plastifikacije su ispali extra u ovoj kombinaciji, tacno daju kontrast crvenim delovima skutera.
moram i da pohvalim tepih u kadici bas je prava stvar, sitnica ali puno znaci na oko.
Glavu si uradio standardno, medjutim interesuje me sta si kako radio po pitanju rupice za eko normu u izduvnom kanalu?
na kraju kada si merio zapremine glave i solje u celu klipa sa kojim si stepenom kompresije izasao i za koji si se dihtung na kraju odlucio? ili si tanjio cilindar?
sta si radio sa karbom, jel bilo potrebe za nekim minimalnim podesavanjima posle izmene na glavi i auspuhu?
#47
Posted 17 December 2017 - 18:40
e sad se već i ja moram podsjetit svega hahaha
kaj se tiče glave,zaboravil sam već kad sam ju radil i za tu rupu u ispušnom kanalu za SAS ventil
uglavnom začil sam ju sa tekućim metalom,sa vanjske strane sam još dodal bakrenu pločicu i željeznu pločicu prek nje za svaki slučaj (na mjesto di se šarafila cijev koja ide do SAS ventila
IMAG8520.jpg 2.66MB 22 downloads IMAG8521.jpg 2.95MB 22 downloads
IMAG8523.jpg 2.81MB 20 downloads IMAG8525.jpg 1.95MB 19 downloads
kaj se tiče kompresije,mjeril sam sve,zapreminu glave,šalicu na celu klipa i C...
samo je zaebano kaj usisni ventili vire van glave pa nemrem ko na cvaji skemijat poklopac neki da ju zatvorim i izmjerim precizno tak da imam neka odstupanja u mjerenju..
dihtung ispod cilindra i serijski je već bil napakiran 0.4mm a tanje od toga nema pa sam odlučil skinuti vrh cilindra za 0.25mm
tvornički je 11.5:1 a ja sam u računanju sa svojim mjerenjima dobil 12.5:1..
pa sam onda korigiral mjerenja zapremina glave i cela klipa tak da sam dobil tih tvorničkih 11.5:1 e onda sam opet računal ali sa ovim spuštanjem cilindra za 0.25 i dobil 12.1:1
znači povećanje u odnosu na tvorničku kompresiju je za 0.6:1
cilj mi je bil malo to podič,ne lovit krajnost nego optimizirat malo mašinu..
skuter još nisam probal tak da karb za sada nisam diral..
zaboravil sam reć da sam i na pužnicu vodene ubacil nove oem šarafe
IMAG8625.jpg 2.4MB 20 downloads
kaj se tiče glave,zaboravil sam već kad sam ju radil i za tu rupu u ispušnom kanalu za SAS ventil
uglavnom začil sam ju sa tekućim metalom,sa vanjske strane sam još dodal bakrenu pločicu i željeznu pločicu prek nje za svaki slučaj (na mjesto di se šarafila cijev koja ide do SAS ventila
IMAG8520.jpg 2.66MB 22 downloads IMAG8521.jpg 2.95MB 22 downloads
IMAG8523.jpg 2.81MB 20 downloads IMAG8525.jpg 1.95MB 19 downloads
kaj se tiče kompresije,mjeril sam sve,zapreminu glave,šalicu na celu klipa i C...
samo je zaebano kaj usisni ventili vire van glave pa nemrem ko na cvaji skemijat poklopac neki da ju zatvorim i izmjerim precizno tak da imam neka odstupanja u mjerenju..
dihtung ispod cilindra i serijski je već bil napakiran 0.4mm a tanje od toga nema pa sam odlučil skinuti vrh cilindra za 0.25mm
tvornički je 11.5:1 a ja sam u računanju sa svojim mjerenjima dobil 12.5:1..
pa sam onda korigiral mjerenja zapremina glave i cela klipa tak da sam dobil tih tvorničkih 11.5:1 e onda sam opet računal ali sa ovim spuštanjem cilindra za 0.25 i dobil 12.1:1
znači povećanje u odnosu na tvorničku kompresiju je za 0.6:1
cilj mi je bil malo to podič,ne lovit krajnost nego optimizirat malo mašinu..
skuter još nisam probal tak da karb za sada nisam diral..
zaboravil sam reć da sam i na pužnicu vodene ubacil nove oem šarafe
IMAG8625.jpg 2.4MB 20 downloads
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users