#21
Posted 26 May 2016 - 12:49
neznam zakaj nebi bilo kruha na runneru od 250 masine,najisplativije kaj se more slozit na runner je ta 250 karb masina..bolje nego bilo kakvi kitevi za 125-200 blok..jeftinije,pouzdanije i bezbrizno.
#22
Posted 26 May 2016 - 15:15
#23
Posted 26 May 2016 - 17:16
razlika u cijeni karb masine i i.e. sa instalacijom,plus kolko vise posla ima,debeloj vecini ljudi je neisplativo..performanse skoro identicne,razlika u potrosnji.
a vrh je kad nas limit na parama pa slozis masinu,nebitno 250 il 300..
npr svaba koi vozi trke sa vxrom,vozi 125 blok sa 209,sa kublerom 300 nije bil zadovoljan.
#25
Posted 27 May 2016 - 12:34
#26
Posted 27 May 2016 - 14:02
#27
Posted 27 May 2016 - 15:52
kad stignu amortizeru onda budem i prednju vilicu repariral i još kaj treba..
#28
Posted 28 September 2017 - 15:34
ubacena je 250 masina,pa sam danas na nju montiral jednu od 360° grana koje smo dali radit...
Attached Files
#29
Posted 28 September 2017 - 19:59
Eto napisah iskreno....bitno da je vlasnik zadovoljan
#30
Posted 28 September 2017 - 20:23
nemre se sve svakom svidjat,meni je ok takav mad max stajl,haha
bitno da bude funkcionalno..
kaj se naljepnice tice,treba ju maknut..s ovom granom auspuh je nekih 2-3 cm vise povucen prem napred nego sa orginal granom,manje strsi prema iza pa sad selna prelazi preko naljepnice,nabaceno je gore samo za probu
#31
Posted 28 September 2017 - 20:37
#32
Posted 28 September 2017 - 20:48
probal sam samo po ulici gore dolje,osjetil sam da nije nist izgubil na ubrzanju i medjuubrzanju naspram serijskog spuha,kak to obicno bude..
sutra se budem provozal pa budem znal nest vise rec
#33
Posted 29 September 2017 - 11:56
#34
Posted 29 September 2017 - 13:29
#36
Posted 30 September 2017 - 12:07
reparirali smo vilice,ubačeni stražnji yss amortizeri..plastificirane felge i support arm,sređen prostor ispod sjedala..
IMAG7978.jpg 3.21MB 19 downloads
kaj se mašine tiče,mučila nas je krajnja brzina koja je bila 120 po satu..i do te brzine skuter dođe dosta brzo alo preko bez saginjanja neide..mada tu brzinu postiže bilo da se sam voziš ili sa nekim još iza..
pri ruci smo imali getribu koja je bila namjenjena za trkaču vespu 300 malossi sekundar 22/45,tak da smo to ubacili za probu
IMAG8284.jpg 2.69MB 19 downloads IMAG8290.jpg 2.27MB 17 downloads
pa evo nekih omjera getriba s koima raspolažemo trenutno..
x9 250 karb, 14 cola kotač 14/50 : 20/47
nexus 300ie, 14 cola kotač 14/50 : 21/46
malossi sekundar 22/45
x9 250 vs. nexus 300
IMAG8380.jpg 4.8MB 15 downloads
nexus 300 vs. malossi
IMAG8379.jpg 4.97MB 17 downloads
x9 250 vs. malossi
IMAG8378.jpg 4.85MB 21 downloads
na probi sam ostal iznenađen pošto skuter sa tih 13% produljenja nije bil ništa tromiji nego sa stock getribom,ni na kretanju ni na medjuubrzanju,okretaji ostali isti s tim da rolice nisam uopće diral nakon zamjene getriba..krajnja je porasla nešt (125 kmh) ali očekival sam više..
po osjećaju rekel bi da je ipak preduga ta malossi getriba s obzirom da je mašina stock,osim polini variomata...sljedeće je na redu isprobat ovu od nexusa 300 ( 7% dužu)..
da,nisam napisal da smo krenuli i igranje s getribama zbog razlike i stražnjim kotačima, x9 14cola a runner 12cola..
ubačen je spuh,leovince sbk sa custom granom..za to sam se sjetil da imam neku digitalnu kinesku obrtaljku pa da vidim čisto razlike u okretajima kolko sa koim setapom vrti..znam da je točna i pouzdana ko vrijeme i vremenska prognoza
pravo fušerski montirana,ali barem nije otpala,za sad haha
IMAG8377.jpg 2.38MB 20 downloads
konj sam jer nisam stavil obrtaljku prije i probal sa serijskim spuhom..
po ovoj kina obrtaljci okretaji kroz ubrzanje su 7900 kaj se meni čini malo (rekel bi da vrti više),ali isti okretaji su i na krajnjoj brzini,nema prevrtavanja..
ali zato krajnja brzina je porasla na 135 kmh (također bez zalijeganja pod volan)..
najbitnije je da je skuter i dalje elastičan i momentan ko i sa serijskim spuhom,dakle ovaj puta nije ništ izgubil sa otvorenim spuhom,tak da po prvim utiscima izgleda da se grana opravdala
nedavno prilikom skidanja dekla primjetil sam da remen češe po donjoj strani bloka ispod variomata,taman po spoju sa malim karterom i naravno poderal je dihtung..
quasar mašine tvornički imaju poglodano na bloku da remen ne struže ali očito ne dovoljno,bar kad se stavi aftermarket variomat..
sljedeći tjedan ide mašina na stol da se malo osvježi..treba reparirat vodenu pumpu,pofrezat blok i karterić da remen ne struže,zamjenit dihtung glave pa onda kad je glava na stolu malo i kanale posložit i optimizirat..i izračunat kompresiju pa vidit di i kolko imamo prostora za eventulano podić ju još malo..
IMAG8319.jpg 3.42MB 20 downloads IMAG8321.jpg 3.14MB 19 downloads
ovo je kolekcija variomata s kojom se trenuto raspolaže u garaži
lijevo 2 j.coste evo3, a desno 2x polini,speedcontrol i hi - speed
IMAG8322.jpg 2.52MB 20 downloads
#37
Posted 30 September 2017 - 12:55
Posto runner nosi 12cola kao i vespa gts, najoptimalnije bi bilo uzeti seknudar (posto su primari svuda isti jel), od vespe bilo od 250 ili od 300ke koji je jos i duzi za 1 zub kako smo već pričali.
uploadfromtaptalk1506772283417.png 116.08K 17 downloads
Čudno se strašno ponašaju ti veliki 4t agragti, kod Acike na vespi kada smo stavili produženje bukvalno se nije osetio gubitak na ubrzanju, toliko raspolozivog momenta imaju.
I kod nas je ta kina čuka, nekad pobrljavi pa je Acika jednom prilikom imao 13soma na krajnjoj brzini
Raduje me da je projekat sa granom uspeo, sada kada znamo da fercera, to je musthave za bilo koji tuning na leaderu ili quasaru.
#38
Posted 30 September 2017 - 13:42
od nexusa 300 imamo masinu u garazi,koja ceka ugradnju na vx u temi malo nize (oba skutera su od istog frenda)..
vidicemo kad se masina slozi pa proba..
#39
Posted 06 October 2017 - 00:18
work in progress....
IMAG8403.jpg 2.37MB 22 downloads
nabralo se sitnica kak sam već pisal (vodenja pumpa,dihtung kartera,dihtung glave)
prvo sam se bacil na frezanje bloka,potrošil vremena ali zadovoljan sam sa krajnjim rezultatom
ovak je bilo prije tretmana
IMAG8406.jpg 2.13MB 27 downloads IMAG8407.jpg 2.82MB 25 downloads
pa tokom posla..
IMAG8410.jpg 3.95MB 25 downloads
i na kraju
IMAG8411.jpg 2.71MB 24 downloads IMAG8413.jpg 3.49MB 25 downloads
kad sam to sve dobro opral i ispuhal,mašina je završila u kadu da ispustim ulje i krenem u seciranje..
IMAG8423.jpg 2.51MB 24 downloads IMAG8424.jpg 3.2MB 23 downloads
mašina u tip top stanju,to se tek razradilo kak treba
na cilindru se još uvijek vidi tvornicko honanje,a na karikama oznake E top..
IMAG8432.jpg 2.22MB 23 downloads IMAG8433.jpg 2.67MB 24 downloads
IMAG8430.jpg 2.35MB 23 downloads
deklo vodene pumpe i mali karter idu na pjeskarenje pa na plastificiranje ko i još neki dijelovi sa skutera..
IMAG8426.jpg 2.43MB 24 downloads
SAS ventil trajno odstranjen,samo smeta na motoru a koristi nikakve
IMAG8434.jpg 3.01MB 24 downloads
sljedeće na rasporedu je sredit glavu pa dalje redom
#40
Posted 13 October 2017 - 22:11
dal sam si malo više truda i vremena (2 dana sam brusil po glavi) da ju portiram kak se spada..
najbitnije je da sam uspel sredit i poravnat grbe koje dolaze kod vodilica ventila,malo sam i vodilice potegnul tek tolko..
poravnal sam sve neravnine i proširil kanale..sredil sam i prelaze sa siceva u kanal da budu poravnati skroz..
jedino kaj nisam poliral,nemam to s čim a ručno mi se bome neda
usis
IMAG8481.jpg 2.35MB 21 downloads
ispuh
IMAG8484.jpg 2.91MB 19 downloads
ventile i siceve sam ušlajfal da to dihta kak se spada..
IMAG8485.jpg 2.71MB 19 downloads
još jednom moram pohvaliti ovaj jeftilen alat za stiskanje opruga ventila
za cca 13eura kolko sam ga platilstvarno je jebena stvar
IMAG8488.jpg 3.06MB 23 downloads IMAG8486.jpg 2.03MB 20 downloads
klip cilindar i glava su oprani i spremni za ugradnju...
IMAG8491.jpg 2.61MB 19 downloads
izmjeril sam zazor na karikama,čitavih 0.25,baš je ko novo još sve
ovo je neki špeceraj kaj smo nosili pjeskarit a trenutno je na plastificiranju..
IMAG8454.jpg 2.57MB 19 downloads
nešt sam razmišljal nosit magnet malo olakšat sad kad je već sve rastavljeno..videćemo sutra kad se probudim kakve budem volje
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users