Jump to content


Sprint Filly 50cc 4t


154 replies to this topic

#121 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 27 February 2017 - 19:38

Onda ce verovatno biti narucen Naraku sport Kymco. Al jos cu pregledati ponude pa da se uklopim sa finansijama za jos neke delove. Hvala na pomoci, nadam se da ce masina biti sklopljena u toku sledeceg meseca

Sent from my LG-D290 using Tapatalk



#122 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 28 February 2017 - 13:45

Menjam karike na motoru jer su ove dobile solidan zazor, a imam nove od onog 80cc kita koji sam greskom uzeo jer nisam znao da vec imam kit na skuteru. Da li je potrebno blago smirglom preci po cilindru i koliko bi trebale da se razradjuju nove karike?

Sent from my LG-D290 using Tapatalk



#123 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 28 February 2017 - 13:52

Smirglom nikako. Za honovanje se koriste specijalni alati, najbitnije je da su precizni, iz ruke samo mozes da napravis ovalnost, ocisti i ne diraj cilindar.

Postavi prvu kompresionu kariku u cilindar da uvidis koliko je cilindar pohaban u odnosu na novu kariku.

Za 4t agregate sa novim cilindrom i klipom sa 3 karike (kompresiona, srednja-mazajuca, donja-uljna trodelna) 1000km je razrada. Podrazumeva normalnu voznju do pola gasa. Ako samo menjas karike 400-500km. Obavezno je i posle tog perioda razrade da promenis ulje.

#124 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 28 February 2017 - 14:01

Vec sam postavljao karike, ne znam gde su mi slike, uglavnom stare su oko pola milimetra imale zazor a nove imaju mozda 0.010 proveravao sam mernim listicima, ali se ne secam tacno. Nigde ne mogu da nadjem koji su simptomi kvala uljne pumpe. Ne bih voleo da sklopim masinu a da posle moram da je rastavljam radi toga. Bolje sad sve zameniti ukoliko ima potrebe.

Sent from my LG-D290 using Tapatalk



#125 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 28 February 2017 - 17:55

Ok, nove i treba da budu 0.10, znaci da je cilindar jos uvek na projektovanom precniku. Nisam te razumeo oko uljne pumpe?
Uljna radi sve dok ima pogon, cista mehanika i nists ne moze da se pokvari jedino nisam siguran koji je tvoj model agragata, da li se pumpa pokrece preko zupcanika ili preko lanca. Kanal u bloku motora gde naleze cilindar moze i ne mora da ima kalibracionu diznu kroz koju ulje pod pritiskom gura u cilindar i glavu, na tom mestu mozes utvrditi intezitet mlaza kada se pumpa okrece.
Pregledaj rupice na glavi kroz koje se dovodi ulje, takodje lezajeve bregaste i bolcnu klackalice, anomalije su odmah uocljive. Radni pritisak je od 1,2bar na ler gasu do 5bar na 7000 i vise rpm.

#126 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 28 February 2017 - 18:04

Videcu kad dodjem kuci tacan model agregata da napisem. Mislim da nema kalibracione dizne, da je samo rupica u pitanju. Hvala za objasnjenje, hteo sam da proverim i tu stvar pre sklapanja da ne rasklapam masinu opet zbog nekih sitnica.

Sent from my LG-D290 using Tapatalk



#127 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 13 March 2017 - 17:59

Krenuo sam polako u sklapanje skuter, novu instalaciju sam stavio na ram i polako cu prelemiti duze zice od komandi kako bi ih sakrio u masku jer ce ici bez gornje maske gde je instrument tabla.

Attached File  20170303_1739351.jpg   1.94MB   19 downloads

Difuzor karburatora na izlaznoj strani je 19mm, a prirubnica je na nekim mestima iznosila cak 16mm, to sam nekako smirglom i sajlom na busilici prosirio na istu meru, jos samo i ulaz u glavu da prilagodim.

Attached File  20170311_164253.jpg   1010.86K   19 downloadsAttached File  20170311_164126.jpg   1.02MB   20 downloadsAttached File  20170311_164153.jpg   1.01MB   19 downloadsAttached File  20170313_174752.jpg   808.94K   19 downloads

Hteo sam da se resim suportarma i da stavim samo jedan kvalitetniji amortizer. Ne znam da li je to ok, da li osovina tocka moze da nosi pritisak sama bez da se oslanja u suportarm?

#128 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 18 March 2017 - 11:47

Stigli delovi, sad mogu poceti sa sklapanjem agregata. Prezadovoljan sam kvalitetom rucki, za samo par stotina sam zamenio stare plasticne. Posted Image

Sent from my LG-D290 using Tapatalk

Edited by Reloaded, 18 March 2017 - 11:48.


#129 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 18 March 2017 - 11:55

Kocnica je rasklopljena, posto je jedan klip skroz blokirao. Nakon rastavljanja i malo pranja, mislim da su klipovi dobri, samo je zapeklo zbog stajanja i nagomilane prljavstine. Ulje je bukvalno bilo kao blato. E sad brzinsko pitanje, da li bi mogao da sipam umesto dot ulja, mineralno? Imam Citroenovo lhm koje koristim za shimano disk kocnice na mtb, i ono je mineralno, znaci ne steti gumicama. Posto imam celu litru, da ne kupujem dot ako bi i ovo moglo da prodje, jer mislim da nece stetiti gumicama, ili gresim?

Sent from my LG-D290 using Tapatalk


Posted Image

Edited by Reloaded, 18 March 2017 - 11:55.


#130 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 March 2017 - 12:38

http://www.nisotec.e...ocione-tecnosti

#131 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 18 March 2017 - 13:11

Znaci ne, kupuje. se odgovarajuce Dot 4 ulje. Pokusacu da matiram i ofarbam celjost u crveno. uzeo sam sprej. Ne znam da li ce se sprej uhvatiti na ovaj tio odlivka, ali probacu za svaki slucaj. Uzeo sam i bezbojni lak u sprej da zastitim od ogrebotina. Nadam se da ce ispasti pristojno.

Sent from my LG-D290 using Tapatalk



#132 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 18 March 2017 - 13:29

Uhvatice, ali ce brzo da se ljusti boja, pogotovu ako ti kapne dot 4. Jedino resenje da vredi je da se ispeskari pa da se plastificira..

#133 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 18 March 2017 - 13:32

Onda cu ostaviti tako kako jeste. Ne vredi mi da se zamaram toliko ako ce posle biti jos gore. Mozda jedino uzmem stapove od vila da probam da ofarbam.

Sent from my LG-D290 using Tapatalk



#134 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 18 March 2017 - 14:28

Prvo nanesi epoksidni prajmer posle mozes da farbas sa sta hoces,epoksidni prajmer se vrlo dobro veze sa aluminium i slicne metale i je odlicna podloga za dalje farbanje.

#135 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 18 March 2017 - 16:47

Jel to savetujes i u slucaju stapova na vilama?

Sent from my LG-D290 using Tapatalk



#136 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 18 March 2017 - 19:34

Stapove mozes bez problema, a za celjust to kazem slucajno ce da ti kane kap od dota i nista nisi uradio ako budes farbao..

#137 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 22 March 2017 - 20:58

Konacno masina na stolu i ceka sklapanje :D

Attached File  20170322_154832.jpg   1.28MB   19 downloads

Za test sam ofarbao nosac disk kocnice i kuciste anlasera, jer zelim korman da ofarbam pa da vidim jel farba postojana. Farbano sprej crvenom u dva sloja pa isto u dva sloja bezbojnim sprejom.

Attached File  20170322_154904.jpg   1.3MB   20 downloads

Usput anlaser ociscen, presmirglan rotor i malo podmazana osovinica.

Attached File  20170322_161439.jpg   1.27MB   19 downloads

Polako sam kvacilo rastavio, pregledao, podmazao i vratio na masinu, jos ostaje da prosirim usis na glavi pa sklapam masinu i stavljam na ram.

Attached File  20170322_164721.jpg   1.3MB   18 downloads

#138 Radicbb

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 152 posts
  • MestoBajina Basta
  • VozimBenelli 491gt

Posted 22 March 2017 - 21:46

View PostReloaded, on 18 March 2017 - 11:55, said:

Kocnica je rasklopljena, posto je jedan klip skroz blokirao. Nakon rastavljanja i malo pranja, mislim da su klipovi dobri, samo je zapeklo zbog stajanja i nagomilane prljavstine. Ulje je bukvalno bilo kao blato. E sad brzinsko pitanje, da li bi mogao da sipam umesto dot ulja, mineralno? Imam Citroenovo lhm koje koristim za shimano disk kocnice na mtb, i ono je mineralno, znaci ne steti gumicama. Posto imam celu litru, da ne kupujem dot ako bi i ovo moglo da prodje, jer mislim da nece stetiti gumicama, ili gresim?

Sent from my LG-D290 using Tapatalk

Ako nije tajna mozes mi reci cime si uspeo da izvadis klipice, kod mene su skroz zapekli. Pre neko vece sam probao da izvadim al nema sanse.


Posted Image


#139 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 23 March 2017 - 09:31

Prvo sam oba stisnuo i vratio do kraja u leziste drvenom drskom cekica, potom drukanjem i zaustavljanjem onog sto je vise izlazio sam ih polako razradjivao dok oba nisu krenula

Sent from my LG-D290 using Tapatalk



#140 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 23 March 2017 - 16:15

Pitam se da li bih mogao da izbacim dihtung karburatora i umesto njega direktno prirubnicu sa gumicom i dihtung od klingerita napraviti. Da izbegnem nepravilnosti u putanji smese i da skratim put od karburatora do cilindra. Ne znam da li gumica moze izdrzati tu temperaturu na glavi? Mislim na ovaj deo da izbacim Posted Image

Sent from my LG-D290 using Tapatalk







5 user(s) are reading this topic

0 members, 5 guests, 0 anonymous users