

Sprint Filly 50cc 4t
#121
Posted 27 February 2017 - 19:38
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
#122
Posted 28 February 2017 - 13:45
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
#123
Posted 28 February 2017 - 13:52
Postavi prvu kompresionu kariku u cilindar da uvidis koliko je cilindar pohaban u odnosu na novu kariku.
Za 4t agregate sa novim cilindrom i klipom sa 3 karike (kompresiona, srednja-mazajuca, donja-uljna trodelna) 1000km je razrada. Podrazumeva normalnu voznju do pola gasa. Ako samo menjas karike 400-500km. Obavezno je i posle tog perioda razrade da promenis ulje.
#124
Posted 28 February 2017 - 14:01
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
#125
Posted 28 February 2017 - 17:55
Uljna radi sve dok ima pogon, cista mehanika i nists ne moze da se pokvari jedino nisam siguran koji je tvoj model agragata, da li se pumpa pokrece preko zupcanika ili preko lanca. Kanal u bloku motora gde naleze cilindar moze i ne mora da ima kalibracionu diznu kroz koju ulje pod pritiskom gura u cilindar i glavu, na tom mestu mozes utvrditi intezitet mlaza kada se pumpa okrece.
Pregledaj rupice na glavi kroz koje se dovodi ulje, takodje lezajeve bregaste i bolcnu klackalice, anomalije su odmah uocljive. Radni pritisak je od 1,2bar na ler gasu do 5bar na 7000 i vise rpm.
#126
Posted 28 February 2017 - 18:04
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
#127
Posted 13 March 2017 - 17:59

Difuzor karburatora na izlaznoj strani je 19mm, a prirubnica je na nekim mestima iznosila cak 16mm, to sam nekako smirglom i sajlom na busilici prosirio na istu meru, jos samo i ulaz u glavu da prilagodim.




Hteo sam da se resim suportarma i da stavim samo jedan kvalitetniji amortizer. Ne znam da li je to ok, da li osovina tocka moze da nosi pritisak sama bez da se oslanja u suportarm?
#128
Posted 18 March 2017 - 11:47

Sent from my LG-D290 using Tapatalk
Edited by Reloaded, 18 March 2017 - 11:48.
#129
Posted 18 March 2017 - 11:55
Sent from my LG-D290 using Tapatalk

Edited by Reloaded, 18 March 2017 - 11:55.
#131
Posted 18 March 2017 - 13:11
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
#132
Posted 18 March 2017 - 13:29
#133
Posted 18 March 2017 - 13:32
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
#134
Posted 18 March 2017 - 14:28
#135
Posted 18 March 2017 - 16:47
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
#136
Posted 18 March 2017 - 19:34
#137
Posted 22 March 2017 - 20:58


Za test sam ofarbao nosac disk kocnice i kuciste anlasera, jer zelim korman da ofarbam pa da vidim jel farba postojana. Farbano sprej crvenom u dva sloja pa isto u dva sloja bezbojnim sprejom.

Usput anlaser ociscen, presmirglan rotor i malo podmazana osovinica.

Polako sam kvacilo rastavio, pregledao, podmazao i vratio na masinu, jos ostaje da prosirim usis na glavi pa sklapam masinu i stavljam na ram.

#138
Posted 22 March 2017 - 21:46
Reloaded, on 18 March 2017 - 11:55, said:
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
Ako nije tajna mozes mi reci cime si uspeo da izvadis klipice, kod mene su skroz zapekli. Pre neko vece sam probao da izvadim al nema sanse.

#139
Posted 23 March 2017 - 09:31
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
#140
Posted 23 March 2017 - 16:15

Sent from my LG-D290 using Tapatalk
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users