Jump to content


boom trike fun 500


21 replies to this topic

#1 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 29 June 2016 - 23:48

pošto nema rubrike za vozila koja imaju više od 2 kotača,nisam znal di da otvori temu za ovo ne baš svakidašnje vozilo koje radim ovih dana :D

ukratko da opišemo o čemu se radi...

ovo nije prerada ni kemija nego gotov proizvod koi radi firma iz njemačke imenom boom trike,dakle ne radi se o kineskom poluproizvodu nego o ozbiljnoj i kvalitetnoj firmi..

ovo je najslabiji model koi imaju u ponudu,bomm trike fun 500 automatic..

Posted Image

kak i u nazivu piše,mašina je automatic i to dobro poznati piaggio master 500 (460cc) snage 39ks :D
mašina umjesto klasične skuter getribe ima dodanu getribu za rikverc napred,na koju se vežu poluosovine za pogon kotača..

Posted Image Posted Image Posted Image


pošto se radi o automatiku,upravljanje je vrlo jednostavno i lagano..od komandu na volanu imamo samo gas ručicu,dok je papučica kočnice dolje na desnoj nozi,integralna je i koči sa sva 3 kotača istovremeno..

nadohvat desne ruke smještena je ručna kočnica a ispod nje je poluga tj mjenjač rikverc/napred..
instrumenti su klasično jednostavni i pregledni..

Posted Image Posted Image


s obzirom na dosta veliku masu,agregat radi poso sasvim pristojno,oće i zadriftat čak,a maks brzina koju sam ja ulovil bila je 140 kaj je više nego dovoljno za ovakvo vozilo..
vožnja je pravi gušt,sjedalo udobnije nego u autu,komfor veći,noge se mogu ispružit i ko u ležaljci guštat u vožnji..ali treba imat na umu širinu stražnjeg kraja pa u skladi s tim manevrirat po cesti.. :D

#2 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 29 June 2016 - 23:57

prošlo ljeto radil sam servis na njemu,reparirana vodena pumpa i još neke sitnice,alo nakon tjedan dana vlasnikov kolega zabil se u ogradu,povijal vilice,razil kiler i plastike oko njega i eto veselja novog :D


Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image



vilice trokute i osovinu volana sam razmontiral,sad treba još kiler izvadit...
kiler je isti ko na nexusima tak da se to naslo polovno i relativno jeftino,ali teleskopi vilica ko i osovina trokuta su trebali novi..samo teleskopi bez trokuta i ičeg drugog koštaju 500 eura i još smo jedva našli u švabiji dućan koi prodaje dijelove za njih..
vilice radi sebac,ko i za npr gileru runner vx vxr i sp 125/180


Posted Image

uz to treba nova prednja guma,ležajevi volana i neke sitnice..

#3 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 30 June 2016 - 00:01

Nikad ne bi rekao da je piaggio master unutra, ovo je cudo sad zanimljivije negoli sam to mislio.

Jel bi mogao s polini variomatom stalno driftat :D

Koliko ima kila?

#4 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 30 June 2016 - 00:07

Lude li masine jbt...

#5 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 30 June 2016 - 00:49

s polini variomat ima 4 sec. do 100 :D
neznam za kilažu,prometnu mi je zaboravil ostavit..po netu piše da ima 365kg :D ali pišu i da je fergazer mada je ovo i.e.
tank ima 25l

#6 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 30 June 2016 - 07:40

Zaboravio si na 8000 rpm, mada je meni popularniji ovaj novi "ide koliko hoćeš" , ....

Interesantno je sa su te prednje Sebac viljuške unikatne za njega, bas je jaka cena za nove...

Dobar koncept, pratim temu

#7 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 30 June 2016 - 08:09

teram ga ja na 9600,zato tak brzo prebacujem 100tku..vristi masina,ali i treba da potera tu debelu krmacu..

sebac valjda voli radit unikatne vilice :D
i ove koje rade za gileru runner idu isto samo na nju,s tim da za noviji model vx/vxr vilica je drugacija neg za stari...mada dobro,skutera je napravljeno mnogo vise pa i vilica za njih nego za neku trokolicu..

#8 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 30 June 2016 - 10:28

Jel bolji ti bolji ovaj koncept sa 2 zadnja kotaca ili sa 2 predja? :D

#9 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 30 June 2016 - 10:46

ovaj sa straznja 2 je slicniji quadu,dok mp3 sa 2 prednja koi ima aktivni ovjes pa oba kotaca rade ko jedan i vozi se ko normalan skuter..tak to su 2 skroz razlicita koncepta :D

oba su zanimljiva i vizualno a i za vozit i svaki mi se svidja na svoj nacin,mada ni jedno iz te dvije skupine vozila nebi uslo u moj izbor :D

#10 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 13 July 2016 - 23:26

jučer i danas se radilo oko trokolice..velika većina posla je odrađena..slikal sam kolko mi se dalo (mrzi me skidat rukavice,ištekavat mob sa zvučnika pošto prek njega pušta muziku u garaži,pa okinut sliku,pa uštekat mob na zvučnike i pustit muziku pa opet navlačit rukavice - ginekološke :D )

rastavljanjem plastika oko kilera došli smo da novih saznanja,uvidjeli da su razbijene i još neke stvari osim samog kilera..
zaštitni lim ispod kilera precvikal je crijeva,al na sreću billo ih je taman da se nategnu za daljnju uporabu

Posted Image Posted Image

nosač ventilatora smrskan,a ventilator povijan,baca se propeler tak da i on treba drugi..
kiler fasovao momački


Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image

ovaj lim ispod kilera ispresavijan,potrošil bar 2 sata dok ga nisam isprebijo čekićem da poravnam ga tolko da se more nazad zašarafit na mjesto i da nigdi ne zapinje..pa nakon toga ubačen i kiler..

Posted Image Posted Image

uzeti su novi ležajevi volana,koi su konusni i naprešavaju se na osovinu volana..tu je bilo malo gimnastike..
prvo sam stavil donji ležaj,zagrijal ga i ubacil na osovinu,pričekal da se ohladi,namazal dobro s mašću i ubacil na mjesto di ide na ramu..

Posted Image Posted Image

sa gornjim ležajem malo više zaebancije..treba ga zagrijat i ubacit,ali centrirat u isto vrijeme osovinu da sjedne di treba..
uz to treba držat osovinu na mjestu da ne ispadne van..za to mi je poslužila gurtna da sve stoji di treba..

Posted Image

nakon toga ubačeni trokuti i štapovi,bojal sam se da nebude išlo glatko,tj da je možda i koi od trokuta povijan ali na sreću nije,sve je sjelo ko podmazano,stoji ravno i na mjestu...sad se lakše diše usprkos preko +35°c :D

Posted Image

nakon toga ubačen blatobran,točak,čeljust,maska volana i sat..

Posted Image Posted Image

ubačene i nove fensi ručke,al nisam ih slikal na volanu,pala već noć :P

Posted Image

akumulator sam punil cijelo popodne,pa rešim da probam upalit mašinu..kad ono upali odma na drugi zub..s obzirom da stoji godinu dana bez paljenja i sa starim gorivom,prosto sam iznenadjen ostal..
nalijal antifriz i odzračil sistem,ali merkam svaki spoj i dio hlađenja da slučajno nebi di kaj curilo...
ventilator uredno pali na cca 105°c i spušta na 90°c di mu je i radna temp..

expanziona posuda se nalazi ispod fejk rezervara,tu je smještena i elektronika (ecu,relei,osigurači itd)

Posted Image

još treba sastavit plastike oko kilera i toe to..i novi akumulator :D

#11 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 13 July 2016 - 23:32

i tak idem ja na probnu vožnju mada vidim da je akumulator slab i da jedva uspijem upalit,al novi doma nemam i vrta crve pa moram na probu..
proteram ja njega kroz selo i kad sam se vraćal stanem kod susjeda niže dolje u ulici i đubre nakon minute rada na leru krepa,naravno nema više paljenja,umo aku načisto :D
inače gore je spakovan 16 ampera aku..
da ga psujem neću,sam sam kriva jer sam znal da nevalja aku i da jedva drži elektroniku da radi..
beži doma po kola i kablove :D

sutra valjda test vožnja kad stigne aku,naravno ako nebude kiše,pa možda i snimin neki vidio..

(ajd nek je i to gotovo)

#12 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 14 July 2016 - 18:18

kao neki video




#13 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 14 July 2016 - 19:58

Svaka cast za majstora.
Koncept je zanimljiv, rekao bih sa slika da je malo nezgrapan sa ovim bocnim naslonima za noge al verujem da je udoban!

Mene sa tehnicke strane zanima kako su ukomponovali klasican master blok sa dodatnim reduktorom za hod napred/nazad i resenje krute osovine ili poluosovina, ako ti se ukaze prilika da poslikas...

Video jeste zanimljiv. Prvo, svidja mi se predeo gde zivis, lep suncan dan, borovi, kucice ko u Alpima, milina... i odavno nisam video ringispil (3:45) :)

Zaista mirno i lepo ide, jasno je da master ima toliko momenta da mu ni 400kg ne predstavlja problem, i ako kamera ne snima put, dobije se vizuelni osecaj ubrzanja.

Nalovio sam da je radna 100* c (pisao si kada se aktivira ventilator), jel to normalna na svim masterima? Odusevili su me analogni cageri, jeli se sta razlikuje davac temp od piaggio grupacije ili je samo nakacen aftermerket cager temperature?
Zaista deluje dobro za mocno uzivanje. Da ga imas duze i da ti je saobracajna tu, ne bi ti bio problem duza tura do nas na skup :D

Sent from my GT-I9192



#14 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 14 July 2016 - 21:14

fala druže aca

udobnost je ko da si uzel fotelju iz dnevnog boravka i stavil na motor,ali fotelju sa onim naslonom za noge,a ako nema to onda ko kad privučeš tabure i baciš noge gore,opuštene i ispružene :D
ovi bočni oslonci za noge su osim komfora korisna stvar i za to da znaš kolko i i straga širok,kaj se inače lako zaboravi pošto napred imaš jedan točak..tak da po meni vrlo dobro odrađeno..

sad tek vidim da nema ni jedne slike straga,tak da to budem još sutra poslikal ko i tu getribu sa poluosovinama..
getriba je stavljena di inače dolazi klasična getriba na masterima,ali umjesto klasičnog dekla i klasične skuter getribe tu je sao osovina primara koja dalje ide na ovu getribu sa rikverc napred funkcijom..poslikam pa bude jasnije..

živim na selu pa ima dosta drveća i zelenila,nije sterilni beton tip haha..
a ringišpil su danas postavili,sljedeća 3 dana su dani općnine,u prevodu selska fešta pod šatorima (jedva čekam sutra gverc maznut :D)

kaj se tiče čuke temperature,na videu se ne vidi jasno baš,ali kad se bolje pogleda,motor još nije bil ni na radnoj temp. ne na koi stupanj niže od 80°c :)
sakala je podeljena po 10° za svaku crticu,brojčano napisane vrijednosti su označene debljom crticom nego ove za koje ne pišu brojke..pa kad od 50° brojiš crtice vidiš da je ovo na videu nešt ispod 80°..
evo i slika

Posted Image

radna im je 90°,po diagnostici sam videl da na 105° pali ventilator,kad sam spajal i testiral greške (tak i ostale lc mašine manje kubikaže funkcioniraju)..
sve komponente i elektronika su ko na ostalim master mašinama,tak i indikator temp. koi je upasiran sa ovom analognom čukom..
budem i to poslikal malo,ispod haube haha

#15 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 16 July 2016 - 14:53

eto još slika


Posted Image

bobina i regler

Posted Image

rezervar sa pumpom

Posted Image

klapna gasa,injektor,indikator temp. itd

Posted Image

getriba

Posted Image

vilica stražnja desna

Posted Image

i evo ga kompletan

Posted Image


gverc,živeli :D (mora ker pošnjofat kae to)


Posted Image

#16 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 17 July 2016 - 10:05

E sad vec imam kompletan uvid :)
Nije lose osmisljeno, sta vise bas su se potrudili da kvalitetno odrade zadnje viljuske!
Menjac su verovatno pravili jedinstven ali dobar je i prost koncept na sajlu. Vidim i da je rucna na komandu sajle na klesta. Poluosovine cibi mi se da su WV sa po 2 zgloba, odlican koncept koji ce da vozi dugooo.

Jedino da su jos malo posvetili estetsku paznju za sitnice, ti izvodi iz rezervoara i kacenje reglera i bobine, uopste mi ne deluju zasticeno.

Probaj vezati sajle rucne na neke nosace da dobijes na visini, da se ne vuku po putu, lako se zakace na neki predmet...

Odlican koncept koji se moze ostvariti u garazi sa dobrim aparatom za varanje, za ne mnogo novca a verujem da pruza mnogo uzivanja!

Sent from my GT-I9192



#17 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 17 July 2016 - 10:06

A da, pas voli med :)

Sent from my GT-I9192



#18 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 17 July 2016 - 11:34

pa u principu regler i bobina ni na skuterima nisu nis bolje zasticeni..s tim da su tu cak bolje odradjeni posto u odmaknuti od masine pa na njih ne prelazi toplina sa masine..
ja bi se ipak vise pobrinul za vanjsku estetiku..npr umjesto maske na vilica stavil bi samo 2 okrugla krom svjetla i pofarbal ga cijelog ponovno ali u drugu boju..
sajle rucne su zasarafljene s nosacem na kuciste getribe,gledal sam vec to al mi se nije dalo kemijat,nisam imal vremena..vlasnik je na godisnjem i taman sam stigel zavrsit ga na vrijeme da gusta sad kad je na godisnjem..

ali popravak je izasel cca 800-900 eura tak da za sad to je to..sljedece godine mjenjaju se straznji amortizeri i ostalo po potrebi..

btw getriba je nova gore stavljena,vlasnik je posudil trokolicu sabanima koi su uspjeli podrobit getribu..cijena nove sa ugradnjom 2000 eura..

#19 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 17 July 2016 - 12:05

skupo je održavanje ovako unikatne mašine... uglavnom je tako, al onda kažu motor, ženu i pušku nikom nemoj posuditi :)

#20 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 17 July 2016 - 13:21

istina,u biti skupi su popravci kad se nest razbije..
nazalost vlasnik je dobricina i kad ga zicaju uvijek da da se voze i uvijek nest sjebu pa ina placa popravje..
pametan more imat svakaj bez da razbije nest,a budala bi i zvakacu gumu uspjela potrgat :D





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users