boom trike fun 500
#1
Posted 29 June 2016 - 23:48
ukratko da opišemo o čemu se radi...
ovo nije prerada ni kemija nego gotov proizvod koi radi firma iz njemačke imenom boom trike,dakle ne radi se o kineskom poluproizvodu nego o ozbiljnoj i kvalitetnoj firmi..
ovo je najslabiji model koi imaju u ponudu,bomm trike fun 500 automatic..
kak i u nazivu piše,mašina je automatic i to dobro poznati piaggio master 500 (460cc) snage 39ks
mašina umjesto klasične skuter getribe ima dodanu getribu za rikverc napred,na koju se vežu poluosovine za pogon kotača..
pošto se radi o automatiku,upravljanje je vrlo jednostavno i lagano..od komandu na volanu imamo samo gas ručicu,dok je papučica kočnice dolje na desnoj nozi,integralna je i koči sa sva 3 kotača istovremeno..
nadohvat desne ruke smještena je ručna kočnica a ispod nje je poluga tj mjenjač rikverc/napred..
instrumenti su klasično jednostavni i pregledni..
s obzirom na dosta veliku masu,agregat radi poso sasvim pristojno,oće i zadriftat čak,a maks brzina koju sam ja ulovil bila je 140 kaj je više nego dovoljno za ovakvo vozilo..
vožnja je pravi gušt,sjedalo udobnije nego u autu,komfor veći,noge se mogu ispružit i ko u ležaljci guštat u vožnji..ali treba imat na umu širinu stražnjeg kraja pa u skladi s tim manevrirat po cesti..
#2
Posted 29 June 2016 - 23:57
vilice trokute i osovinu volana sam razmontiral,sad treba još kiler izvadit...
kiler je isti ko na nexusima tak da se to naslo polovno i relativno jeftino,ali teleskopi vilica ko i osovina trokuta su trebali novi..samo teleskopi bez trokuta i ičeg drugog koštaju 500 eura i još smo jedva našli u švabiji dućan koi prodaje dijelove za njih..
vilice radi sebac,ko i za npr gileru runner vx vxr i sp 125/180
uz to treba nova prednja guma,ležajevi volana i neke sitnice..
#3
Posted 30 June 2016 - 00:01
Jel bi mogao s polini variomatom stalno driftat
Koliko ima kila?
#4
Posted 30 June 2016 - 00:07
#5
Posted 30 June 2016 - 00:49
neznam za kilažu,prometnu mi je zaboravil ostavit..po netu piše da ima 365kg ali pišu i da je fergazer mada je ovo i.e.
tank ima 25l
#6
Posted 30 June 2016 - 07:40
Interesantno je sa su te prednje Sebac viljuške unikatne za njega, bas je jaka cena za nove...
Dobar koncept, pratim temu
#7
Posted 30 June 2016 - 08:09
sebac valjda voli radit unikatne vilice
i ove koje rade za gileru runner idu isto samo na nju,s tim da za noviji model vx/vxr vilica je drugacija neg za stari...mada dobro,skutera je napravljeno mnogo vise pa i vilica za njih nego za neku trokolicu..
#8
Posted 30 June 2016 - 10:28
#9
Posted 30 June 2016 - 10:46
oba su zanimljiva i vizualno a i za vozit i svaki mi se svidja na svoj nacin,mada ni jedno iz te dvije skupine vozila nebi uslo u moj izbor
#10
Posted 13 July 2016 - 23:26
rastavljanjem plastika oko kilera došli smo da novih saznanja,uvidjeli da su razbijene i još neke stvari osim samog kilera..
zaštitni lim ispod kilera precvikal je crijeva,al na sreću billo ih je taman da se nategnu za daljnju uporabu
nosač ventilatora smrskan,a ventilator povijan,baca se propeler tak da i on treba drugi..
kiler fasovao momački
ovaj lim ispod kilera ispresavijan,potrošil bar 2 sata dok ga nisam isprebijo čekićem da poravnam ga tolko da se more nazad zašarafit na mjesto i da nigdi ne zapinje..pa nakon toga ubačen i kiler..
uzeti su novi ležajevi volana,koi su konusni i naprešavaju se na osovinu volana..tu je bilo malo gimnastike..
prvo sam stavil donji ležaj,zagrijal ga i ubacil na osovinu,pričekal da se ohladi,namazal dobro s mašću i ubacil na mjesto di ide na ramu..
sa gornjim ležajem malo više zaebancije..treba ga zagrijat i ubacit,ali centrirat u isto vrijeme osovinu da sjedne di treba..
uz to treba držat osovinu na mjestu da ne ispadne van..za to mi je poslužila gurtna da sve stoji di treba..
nakon toga ubačeni trokuti i štapovi,bojal sam se da nebude išlo glatko,tj da je možda i koi od trokuta povijan ali na sreću nije,sve je sjelo ko podmazano,stoji ravno i na mjestu...sad se lakše diše usprkos preko +35°c
nakon toga ubačen blatobran,točak,čeljust,maska volana i sat..
ubačene i nove fensi ručke,al nisam ih slikal na volanu,pala već noć
akumulator sam punil cijelo popodne,pa rešim da probam upalit mašinu..kad ono upali odma na drugi zub..s obzirom da stoji godinu dana bez paljenja i sa starim gorivom,prosto sam iznenadjen ostal..
nalijal antifriz i odzračil sistem,ali merkam svaki spoj i dio hlađenja da slučajno nebi di kaj curilo...
ventilator uredno pali na cca 105°c i spušta na 90°c di mu je i radna temp..
expanziona posuda se nalazi ispod fejk rezervara,tu je smještena i elektronika (ecu,relei,osigurači itd)
još treba sastavit plastike oko kilera i toe to..i novi akumulator
#11
Posted 13 July 2016 - 23:32
proteram ja njega kroz selo i kad sam se vraćal stanem kod susjeda niže dolje u ulici i đubre nakon minute rada na leru krepa,naravno nema više paljenja,umo aku načisto
inače gore je spakovan 16 ampera aku..
da ga psujem neću,sam sam kriva jer sam znal da nevalja aku i da jedva drži elektroniku da radi..
beži doma po kola i kablove
sutra valjda test vožnja kad stigne aku,naravno ako nebude kiše,pa možda i snimin neki vidio..
(ajd nek je i to gotovo)
#12
Posted 14 July 2016 - 18:18
#13
Posted 14 July 2016 - 19:58
Koncept je zanimljiv, rekao bih sa slika da je malo nezgrapan sa ovim bocnim naslonima za noge al verujem da je udoban!
Mene sa tehnicke strane zanima kako su ukomponovali klasican master blok sa dodatnim reduktorom za hod napred/nazad i resenje krute osovine ili poluosovina, ako ti se ukaze prilika da poslikas...
Video jeste zanimljiv. Prvo, svidja mi se predeo gde zivis, lep suncan dan, borovi, kucice ko u Alpima, milina... i odavno nisam video ringispil (3:45)
Zaista mirno i lepo ide, jasno je da master ima toliko momenta da mu ni 400kg ne predstavlja problem, i ako kamera ne snima put, dobije se vizuelni osecaj ubrzanja.
Nalovio sam da je radna 100* c (pisao si kada se aktivira ventilator), jel to normalna na svim masterima? Odusevili su me analogni cageri, jeli se sta razlikuje davac temp od piaggio grupacije ili je samo nakacen aftermerket cager temperature?
Zaista deluje dobro za mocno uzivanje. Da ga imas duze i da ti je saobracajna tu, ne bi ti bio problem duza tura do nas na skup
Sent from my GT-I9192
#14
Posted 14 July 2016 - 21:14
udobnost je ko da si uzel fotelju iz dnevnog boravka i stavil na motor,ali fotelju sa onim naslonom za noge,a ako nema to onda ko kad privučeš tabure i baciš noge gore,opuštene i ispružene
ovi bočni oslonci za noge su osim komfora korisna stvar i za to da znaš kolko i i straga širok,kaj se inače lako zaboravi pošto napred imaš jedan točak..tak da po meni vrlo dobro odrađeno..
sad tek vidim da nema ni jedne slike straga,tak da to budem još sutra poslikal ko i tu getribu sa poluosovinama..
getriba je stavljena di inače dolazi klasična getriba na masterima,ali umjesto klasičnog dekla i klasične skuter getribe tu je sao osovina primara koja dalje ide na ovu getribu sa rikverc napred funkcijom..poslikam pa bude jasnije..
živim na selu pa ima dosta drveća i zelenila,nije sterilni beton tip haha..
a ringišpil su danas postavili,sljedeća 3 dana su dani općnine,u prevodu selska fešta pod šatorima (jedva čekam sutra gverc maznut )
kaj se tiče čuke temperature,na videu se ne vidi jasno baš,ali kad se bolje pogleda,motor još nije bil ni na radnoj temp. ne na koi stupanj niže od 80°c
sakala je podeljena po 10° za svaku crticu,brojčano napisane vrijednosti su označene debljom crticom nego ove za koje ne pišu brojke..pa kad od 50° brojiš crtice vidiš da je ovo na videu nešt ispod 80°..
evo i slika
radna im je 90°,po diagnostici sam videl da na 105° pali ventilator,kad sam spajal i testiral greške (tak i ostale lc mašine manje kubikaže funkcioniraju)..
sve komponente i elektronika su ko na ostalim master mašinama,tak i indikator temp. koi je upasiran sa ovom analognom čukom..
budem i to poslikal malo,ispod haube haha
#16
Posted 17 July 2016 - 10:05
Nije lose osmisljeno, sta vise bas su se potrudili da kvalitetno odrade zadnje viljuske!
Menjac su verovatno pravili jedinstven ali dobar je i prost koncept na sajlu. Vidim i da je rucna na komandu sajle na klesta. Poluosovine cibi mi se da su WV sa po 2 zgloba, odlican koncept koji ce da vozi dugooo.
Jedino da su jos malo posvetili estetsku paznju za sitnice, ti izvodi iz rezervoara i kacenje reglera i bobine, uopste mi ne deluju zasticeno.
Probaj vezati sajle rucne na neke nosace da dobijes na visini, da se ne vuku po putu, lako se zakace na neki predmet...
Odlican koncept koji se moze ostvariti u garazi sa dobrim aparatom za varanje, za ne mnogo novca a verujem da pruza mnogo uzivanja!
Sent from my GT-I9192
#17
Posted 17 July 2016 - 10:06
Sent from my GT-I9192
#18
Posted 17 July 2016 - 11:34
ja bi se ipak vise pobrinul za vanjsku estetiku..npr umjesto maske na vilica stavil bi samo 2 okrugla krom svjetla i pofarbal ga cijelog ponovno ali u drugu boju..
sajle rucne su zasarafljene s nosacem na kuciste getribe,gledal sam vec to al mi se nije dalo kemijat,nisam imal vremena..vlasnik je na godisnjem i taman sam stigel zavrsit ga na vrijeme da gusta sad kad je na godisnjem..
ali popravak je izasel cca 800-900 eura tak da za sad to je to..sljedece godine mjenjaju se straznji amortizeri i ostalo po potrebi..
btw getriba je nova gore stavljena,vlasnik je posudil trokolicu sabanima koi su uspjeli podrobit getribu..cijena nove sa ugradnjom 2000 eura..
#19
Posted 17 July 2016 - 12:05
#20
Posted 17 July 2016 - 13:21
nazalost vlasnik je dobricina i kad ga zicaju uvijek da da se voze i uvijek nest sjebu pa ina placa popravje..
pametan more imat svakaj bez da razbije nest,a budala bi i zvakacu gumu uspjela potrgat
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users