Jump to content


Sprint Exactly 70cc



482 replies to this topic

#61 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 28 September 2016 - 22:40

Dobro sam prosao, valjda je ispalo parce kroz izduv :( moglo je i gore...
Bolje da nisam ni stavljao novu svecicu....

Posted Image

Posted Image

Sent from my SM-G920F using Tapatalk



#62 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 28 September 2016 - 23:30

Koja je to tacno svecica?

#63 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 29 September 2016 - 05:54

Super bosna f65p i do sada je takva stojala, al ovoj ne znam sta se desilo

Sent from my SM-G920F using Tapatalk



#64 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 29 September 2016 - 06:04

Istopila ti se svećica druže, mala je to toplotna vrednost..

U serijalu idr NGK 7, ako si već spakovao rezonantni auspuh i opteretio motor prenosom može i NGK 8, ili Denso 24 ili Bosna F80-85

#65 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 29 September 2016 - 06:06

Uu ala je spalio...
Pretpostavio bih da je i termogrupa dobila po nosu, velike su temperature bile u pitanju.

Sent from my Xperia ZR using Tapatalk



#66 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 29 September 2016 - 06:15

Okej, kupicu neku od tih.
Ne znam da li je dobila, videcu kad otvorim, stavio sam novu, sve lepo radi, nikakve razlike nema.
Gurao sam ga sinoc 1.5 km -.- a uvek nosim sa sobom jednu rezernu i kljuc, i ne znam koji me djavo naterao da izvadim dan pre toga ...

Sent from my SM-G920F using Tapatalk



#67 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 29 September 2016 - 07:38

Siva- bela svecka asocira na smrt...ako se zavrsilo samo na svecki bices srecan , ako nije ostetilo celo klipa i progorelo ga...temperatura veca od 650 stepeni ...radni opseg svecica je ismadju 450-650 stepeni i pri tome se ona sama cisti od produkata sagorevanja ...cim si i najmanje tunirao squt , makar i samo sa rezonom , odmah za jedan broj hladniju ...od za jedan broj hladnije nista mu nece biti , a za broj toplije moze mu biti ( to sto se desilo ) posebno u kombinaciji sa mrsavo podesenim karbom ...

Hladnija svecka ima nesto duzi keramicki izolator oko centralne elektrode koji sluzi da bolje `ohladi ` istu i tu kolicinu toplote odvede na glavu preko tela i navoja i spreci pregrevanje ...ako toga nema elektrode ne uspevaju u kratkoj jedinici vremena da se ohlade i neminovno dolazi do njihovog topljenja i to predstavlja pregrejano mesto u komori za sagorevanje sa svim negativnim posledicama toga ...

Imas zadatak da se dooooobro poigras sa prenosom , ako je ovo pocetni polozaj , bas i ne stoji dobro ....

#68 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 29 September 2016 - 08:44

ne ne , hladnija svećica ima kraću elektrodu unutar tela i naravno preko keramičkog izolatora pre odvede temperaturu na glavu...

dakle toplije su sa dužim elektrodama (i izolatorima zajedno) a hladnije sa kraćim ako se zagledamo u dubinu prema telu-masi...

#69 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 29 September 2016 - 08:55

Na sta tacno mislis mrsavo podesenim karbom? Ako za mesavinu govoris, nije mrsava uopste, mislim da ulja ima i malo vise, jer je auspuh dosta isprskan, sa tom svecicom nisam vozio ni 5 min i istopio ju je, uzecu tu hladniju i to je to, a karb cu prekontrolisati za svaki slucaj i dostelovati ponovo

Sent from my SM-G920F using Tapatalk



#70 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 September 2016 - 09:01

Pod mrsavom smešom podrazumevamo posnu, u smislu odnosa vazduha i benzina, stele karba.

Prvo i osnovno je voziti pravilnu toplotnu vrednost svecice. Ako je termogrupa fabricka, koristi se fabricki propisana vrednost. Ako je neki aftermarket cilindar, proizvodjac daje u specifikacaijama koju top. vrednost svecice koristiti. Hladnije od toga, koristimo kada dodatno podizemo stepen kompresije i/ili pomeramo ugao predpaljenja.

Osnov za dobro podesen karb je pravilan izbor svecice, dakle prvo svecka pa teko onda mozes da se upustis u stelovanje smese, jer nam je svecica pokazatelj kako motor sagoreva, a sa nepravilnom toplotnom vresnosti i rezultat ce biti drugaciji pa onda rezultat (boja svecice) koju gledas te laze i vuce u pogresnom smeru prilikom stelovanja.

#71 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 29 September 2016 - 09:07

Hvala na pojasnjenju, kad dodjem kuci slikacu staru svecicu, tu sto sam skinuo sa njega i kacim da vidite kakve je boje bila, cisto da vidite kako je sada nastelovan i sta korigovati ako treba.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk



#72 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 29 September 2016 - 13:17

Evo ova je do sada bila, nije super bosna nego champion L87YC

Posted Image

Posted Image

Sent from my SM-G920F using Tapatalk



#73 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 29 September 2016 - 13:57

To je ekvivalentno NGK 6-ici koliko vidim

Sent from my Xperia ZR using Tapatalk



#74 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 29 September 2016 - 14:15

Do sada u kojoj postavci ? Pre auspuha i prenosa ?

#75 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 29 September 2016 - 14:23

Ne, posle auspuha i prenosa, ali je malo na pocetku trokirao (kad sam prenos promenio), to sam vec pricao, reko ajde kad se ugreje onda nece, medjutim i kad se ugreje, onda hoce da trokira, ali samo kad mu zavrnem gas do kraja, vuce super ide dobro, al hoce tako nekad da stucne, pa sam mislio da je svecica, ocigledno nije...

Sent from my SM-G920F using Tapatalk



#76 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 29 September 2016 - 15:57

Ta trokiranja su i od prehladne svecice a i od predebele smeše odnosno preopterecene masine u sradijumu kada nije u rezonanci, a tada joj je previse goriva.

Shvatices vec polako igranku

#77 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 07 November 2016 - 09:19

Nije me dugo bilo, imao sam posla dosta, poslenji put sam imao problema sa trokiranjem motora, ali to je reseno, stavio sam NGK 7icu, radi super, nikakvih problema nisam imao, jedino sto mi nekad spadne kapica sa svecice, al nista strasno, a kad spadne pukne auspuh kao kad velike motore gasite i palite XDDDD

E sad posto se blizi zima, slabo i skuter vozim, kontao sam da ga bacim na sto i uzem neki kit od 70cc, dugo sam gledao na RP, citao analize i mislio sam da uzmem Airsal T6 70cc, cena nije velika, jedino sto mi se ne svidja sto je Mario pisao u analizi je da oce da zalepi na stubicu izduvnog kanala. E sad post je iz 2014 i pisali ste da je to stara serija, zanima me da l je neko uzimao Airsala u skorije vreme, da li je imao problema sa lepljenjem ili nesto slicno, pise i da su posle pakovali sa drugim klipom. Pa ako neko ima Airsala, bio bio mu zavalan ako bi mogao rec dve da napise o njegovom iskustvu :)

Za cilindar sam kontao da dam do 130e ne mogu vise, jer ono, treba mi i karb drugi onda, to je jos 80e opt, i nakupilo bi se tu jos troskova koje kakvih... i to mi je vec 200e ..
Mislio sam neki kit od 10 KS, meni dosta za jurcanje po gradu. :) vise nece da skodi :D
E da samo informativno da pitam, sto se potrošnje tiče, koliko se poveca sa 70cc, znam da zavisi od koje cega, al otp :)

Edited by Miri, 07 November 2016 - 09:31.


#78 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 07 November 2016 - 12:24

Potrosnja uz pravilno podesen karb treba bit manja na 70cc naspram 50cc i ovog setupa koji imas trenutno na motoru.
Btw, odma kupi broj ili dva hladniju svjecicu :D

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk



#79 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 07 November 2016 - 19:48

View PostMiri, on 07 November 2016 - 09:19, said:

Nije me dugo bilo, imao sam posla dosta, poslenji put sam imao problema sa trokiranjem motora, ali to je reseno, stavio sam NGK 7icu, radi super, nikakvih problema nisam imao, jedino sto mi nekad spadne kapica sa svecice, al nista strasno, a kad spadne pukne auspuh kao kad velike motore gasite i palite XDDDD

E sad posto se blizi zima, slabo i skuter vozim, kontao sam da ga bacim na sto i uzem neki kit od 70cc, dugo sam gledao na RP, citao analize i mislio sam da uzmem Airsal T6 70cc, cena nije velika, jedino sto mi se ne svidja sto je Mario pisao u analizi je da oce da zalepi na stubicu izduvnog kanala. E sad post je iz 2014 i pisali ste da je to stara serija, zanima me da l je neko uzimao Airsala u skorije vreme, da li je imao problema sa lepljenjem ili nesto slicno, pise i da su posle pakovali sa drugim klipom. Pa ako neko ima Airsala, bio bio mu zavalan ako bi mogao rec dve da napise o njegovom iskustvu :)

Za cilindar sam kontao da dam do 130e ne mogu vise, jer ono, treba mi i karb drugi onda, to je jos 80e opt, i nakupilo bi se tu jos troskova koje kakvih... i to mi je vec 200e ..
Mislio sam neki kit od 10 KS, meni dosta za jurcanje po gradu. :) vise nece da skodi :D
E da samo informativno da pitam, sto se potrošnje tiče, koliko se poveca sa 70cc, znam da zavisi od koje cega, al otp :)
Ti prvi modeli vodeno hladjeni su pravili problem, to je odavno ispravljeno.... odlican izbor za gradsku trkalicu. Evo jedne teme koju mozes listas u zimskim danima i da se informises, mada, ja taj projekat jos uvek nisam zavrsio http://forum.pyrothe...ia-sr1-komarac/

Potrosnja je mac sa 2 ostrice. Taj t6 je kit koji ima "leptir" izduvne kanale koji donose vece povrsine a i sam cilindar voli da se vrti visoko, pa u odnosu na ono sto si navikao, bice potrosac...

Prica o kitevima od 70ccm koji trose manje od serijale ide na ruku samo u kombinaciji kada se u napred mudro odaberu sve komponente. Ne moze se traziti trkac ili krajnja brzina a da trosi malo. Dakle cilindri od 70ccm koji su mali potrsaci su bazirani na polini i malossi konceptu "sport" serije, gde je izduvni kanal primereno odradjen povrsinom a sam ugao ili visina izduvnog kanala dosta nizak. Takvi cilindri obiluju obrtnim momentom, ono sto se kaze cupaju iz podruma i lako se uklapaju uz stok ili niskorezonantne auspuhe pa su im i obrtaji primereni i samim tim su mali potrosaci. Dakle govorimo o Malossi sport, polini sport, dr evo u kombinaciji sa nekim base auspuhom (tecnigas next r, trek, leo vince tt, zx) miltivarom i eventualnim sitnim produzenjem prenosa. Sve ostalo su trkaci...

Ako je potrosnja primarna stvar, onda savetujem da se zadrzis na stok cilindru i 12mm karburatoru.

#80 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 08 November 2016 - 00:45

Ma jok niste me razumeli, za potrosnju me bas briga.. nek trosi i 15l na 100 km, ne zanima me, bitno da ide :D samo sam hteo da znam koliko ce potrosnja skociti, a znam da hoce, jer ako vec uzmem 70cc ne su ga sigurno stedeti, ne stedim ni ovog trenutno sto imam :D mene samo interesuje kakav je airsal, sad cu da izcitam ovu temu :)

Sent from my SM-G920F using Tapatalk







1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users