Jump to content


Sprint Exactly 70cc



482 replies to this topic

#461 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 28 August 2020 - 11:57

nisi me razumeo, klesta su jednoklipna, pa se samo klizaju po nekim srafovima kada taj jedan klip gura, onda se namestaju po sredini od sile i koce sa obe plocice...

e taj klizni deo na tim osovinama je ili zardjao ili stoji ukrivo ili je lose nesto namesteno....

sva jednoklipna klesta na taj patent rade

#462 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 28 August 2020 - 20:19

Da da kontam sada. Danas sam rasklopio čeljusti, očistio klipove, povadio gumice, jedan klip je bio dosta prljav i slabo je izlazio, dok je drugi curio na gumici, sve očistio i spakovao nazad, crevo sam izduvao kompresorom, sipao novo ulje i proluftirao sistem, koči lepo, ne mogu glavcinu da okrenem, nisam jos nista na motor montirao. Poluga kočnice tj ceo taj gornji deo je dosta odrpan, prozorcic za proveravanje nivoa ulja je razbijen i na njegovo mesto nabijen dinar o.O svaka im čast kako su to uspeli ali ne curi na njemu.
Posted Image
Ja sam mislio da prepakujem moju gumu na ovu felnu što sam sada uzeo, ali to neće da moze, nisam znao da je ovo 13 inča a moja 12 -.- moja bi izgurala jos sezonu dve...
Ova guma što sam dobio uz felnu je dosta matora koliko vidim, ima ripnu ali dosla slabu, i ima puno sitnih pukotina, vrv ima 10 godina.... Kad namontiramo videcu kako se ponaša po putu pa bar ovu sezonu da izgura, a za sledeću cu kupiti novu.
Nove pločice cu kupiti i probacu da nadjem nove gumice koje idu u čeljusti, moj prednji disk je 3mm debeo, a ovaj 4mm, ima još da ide.

Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk



#463 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 28 August 2020 - 20:46

Aha da dvoklipna ali sa jedne strane

#464 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 11 September 2020 - 07:08

kako me zajebava pa to je strasno, ako moze da se obrise post 464 jer slike nemaju smisla bez teksta,....
a slike nmg da postavim dok ne editujem post....

Edited by Miri, 11 September 2020 - 07:09.


#465 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 11 September 2020 - 07:12

Mozes i tekst da editujes, a mozes i da postavljaš slike i pises sa opcijom reply to topic, gore desno

#466 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 11 September 2020 - 07:20

Zamena dobosa za disk se malo oduzila, imao sam par problema sa zupcanicima prenosa, tj kao i sinisa93 kada je radio isto, sam poklopac prenosa odgovara, odgovara sraf na sraf i to nije problem, ali unutrasnji deo ima malo razlike
Attached File  IMG_20200908_192654.jpg   2.8MB   11 downloads
Attached File  IMG_20200908_192705.jpg   3.21MB   13 downloads
poklopac sto ima semering i lezaj je stari tj donos, ovaj drugi bez semeringa je novi, na oko dosta slicni ali ima razlika, merio sam dubinu rupa u kojima se nalaze lezajevi i razlikuju se od 0,5mm do 1mm, da ne duzim pricu za nijansu se razlikuju, ali nista bitno, pozicije su iste tako da sve odgovara.
Sto se sekundara tice, duzuna je ista, broj zuba sto nose točak/glavcinu je isti, jedina razlika je u velikom zupčaniku koji se nalazi na sekundaru. Deblji je 2mm.
E sad, Sinisa je pricao da se njegov točak dosta tesko okretao jer je veliki zupčanik sekundara od Eagle deblji, i ja sam imao taj problem ali samo onda kada zupcanik okrenem kontra.
Attached File  IMG_20200908_193315.jpg   2.36MB   14 downloadsAttached File  IMG_20200908_193308.jpg   2.4MB   15 downloads
Veliki zupcanik nije isti sa obe strane, na prvoj slici sredina je ravna a na drugoj ima malo ispupčenje od 1mm, kada je to ispupcenje okrenuto prema sekundaru, veliki zupcanik je blize bloku motora, nadam se da me razumeta sta hocu da kazem, i onda nalegne celom povrsinom zupcanika na blok i na lezaj koji se nalazi u bloku.
Attached File  IMG_20200908_194825.jpg   3.47MB   17 downloads lezaj u bloku u koji ulazi sekundar i na koji se nasloni veliki zupcanik sekundara i tada se tocak tesko okrece.
Attached File  IMG_20200908_194814.jpg   2.95MB   16 downloads na ovoj slici se vide tragovi od ulja na velikom zupcaniku, tačno se ocrtava lezaj na koji je bio naslonjen.
Kada se zupcanik okrene i kada je to malo ispupcenje od 1mm okrenuto ka lezaju u bloku, ono dodje kao odstojnik i zupčanik se vise ne naslanja na lezaj i točak se lepo okrece, čak mogu i da ga zavrtim i on se polako sam zaustavi, nema otpora.
Na slikam od sinisa93 izgleda da je on dobro stavio taj zupcanik ali ne znam zasto mu se tesko okretao tocak. Ja sam sve od eagle stavio, znaci sekundar i onaj srednji zupcanik i sve se dobro okrece, kada sam bio stavio moj sekundar sve se lepo sklopilo ali glavcinu nisam mogao da zategnem do kraja i tocak mi se mrdao, to nisam skontao zasto ali mislim da se platna od glavcine naslonila na zube sekundara i da zbog nje nisam mogao da stegnem tocak do kraja. vide se tragovi zuba sa sekundara na njoj, tako da pretpostavljam da je to bio razlog.
Attached File  IMG_20200910_173233.jpg   2.52MB   14 downloads

#467 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 11 September 2020 - 07:21

View PostMario, on 11 September 2020 - 07:12, said:

Mozes i tekst da editujes, a mozes i da postavljaš slike i pises sa opcijom reply to topic, gore desno

hvala, ja sam retos pa nzm post da objavim a vec duze vreme sam na forumu -.-

#468 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 11 September 2020 - 07:41

Uglavnom prenos jos nisam sastavio cekam semering da mi stigne, lezaj sam stavio novi, kad je vec rasklopljeno sve i njega sam zamenio.
Sto se tice ručice kocnice i tu imam problema. Ovo je moj poklopac prekidaca koji nosi i polugu kocnice na sajlu.Attached File  IMG_20200910_193831.jpg   2.53MB   15 downloads
To ispupcenje smeta novoj kočnici, trebalo bi da se odsece, ali nisam hteo da kasapim moj original, jer ne znam da li ce me zajebavati ovi na tehnickom sledece godine ako skontaju da imam disk a ne dobos.... tako da sam odlucio da kupim novi poklopac prekidaca i da pobrusim visak, jedva nadjem kod nekog lika rasparen taj prekidac na oko isti jel xD odma odsecem visak.
Attached File  IMG_20200910_181743.jpg   2.06MB   18 downloads krenem da montiram, ono ne odgovara, ne uklapa se jedan u drugi.... je**m mater tim kinezima vise....
Attached File  IMG_20200910_200036.jpg   3.09MB   18 downloads valjda su za svaki model skutera drugacije pravili.....

#469 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 04 June 2021 - 16:40

Da li neko zna kako da resim curenje goriva iz karba, centralne nogare nemam(na malom bloku sam slomio kukicu za koju je zakacen feder velikih nogara pa vise stalno) tako da mi je skuter stalno na bocnoj nogari nagnut, svaki dan ga vozim ali ujutru kad treba da ga upalim nece, svako jutro treba spricem direktno da ubrizgam gorivo u karb i onda upali na zub, znaci problem je gorivo u loncetu koje iscuri preko noci, ili kad duze stoji, vakum pumpa dobro radi, nije u njoj problem, proverio sam je, dihtung na loncetu je nov, na snimku se vidi da curi na usis, tj u airbox....

https://youtube.com/...k?feature=share

Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk



#470 sstorm

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 293 posts
  • MestoN. Sad
  • VozimSenda X-treme

Posted 04 June 2021 - 17:30

Ja sam imao sličan problem na skuteru; presisao bi preko noći, ne uvek ali se dešavalo kad duže stoji, a filter vazduha bi bio od benzina. Uspeo sam to rešiti tako što sam dodao slavinu za gorivo, odmah posle filtera goriva i zatvorio bi je kad ne vozim. Centralne nogare kao i kod tebe nema jer sam ih skinuo pošto je skut nizak i kačile bi u krivini na levo za asfalt kad se malo jače nalegne.

#471 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 04 June 2021 - 17:41

Zeza iglica plovka na karbu. Ili nova krstena iglica ili kao sto kolega dade pametan predlog, slavinica na dovodnom crevu goriva

#472 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 04 June 2021 - 19:10

Klasican problem kod vise kineza je ovo, iglica na plovku je , ja bih rekao drugi karb direkt ..... ja uvek tako uradim jer nema gde da se nadje iglica kod nas.

Edited by Damjan66, 04 June 2021 - 19:10.


#473 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 07 June 2021 - 06:49

Proveravao sam iglicu i dobro zaprtiva, prosle godine sam kupio set za reparaciju karba, i od svega sto sam dobio iskoristio sam samo dihtung lonceta, reko sada cu iglicu da zamenem a ono nebo i zemlja 😀 (moja je ova veca iglica)
Probacu sa slavinicom kao sto sstorm kaze, karb novi da kupujem bas i ne bih, a ako i resim da kupim, pre bih uzeo dell 17.5
Hvala na pomoci. Posted Image

Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk



#474 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 10 March 2023 - 08:28

Stavio sam malosi primar na skuter, lagano se sve okrece ali nzm da li je ovo normalno da ima ovoliko lufta izmedju zubaca primara i srednjeg zupcanika?
Da li je neko imao slican problem?

https://youtube.com/...4?feature=share

#475 Milan985

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts

Posted 11 March 2023 - 21:11

Ne bi trebalo da ima lufta nista


Chulle

#476 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 12 March 2023 - 08:47

Ima toliko jer su zubci radijalni, a to je zbog umanjenja gubitaka na hiperboličnom uzubljenju rađeno.. svaki prenos sa ravnim -radijalnim zubcima ima praznog hoda..

Kao nuspojava imaćrš zviždanje na nekoj brzini, dok se ne utroše reperi na vrhu zubaca.. tipa prvih 500km

#477 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 12 March 2023 - 17:39

Dobro je onda, sa malossi primarom sam izvukao 87km/h po gps, a po satu na skuteru ide 100... trenutno je na skutu airsal 70cc ac, stage 6 replika, i 19mm dell, lulicu na airboksu sam razbusio na 18mm, a bila je 14mm, red sponge filter, 75 je dizna, da li da razbusujem jos lulicu, koliko bi trebalo da bude rupa za 19mm karb?

#478 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 13 March 2023 - 00:49

Ok je primar. I na Focusu kod mene slicno i uzrok je bas kao sto je Mario napisao.

Sto se tice otvora na airboxu, mozemo to iskalkulisati pa diskutovati

Airbox lulica:
2r = 18mm
r = 9
P = 9² * Pi = 254.34mm²

Karburator:
2r = 19mm
r = 9.5
P = 9.5² * Pi = 283,385mm²

Neki teoretski optimum je 10% veca povrsina otvora airboxa u odnosu na karburator. Dakle nekih 20mm otvor bi bio ok sa strane neke ekonomicne potrosnje.
Neki od faktora koji uticu na protok vazduha su svakako izbor filtera vazduha, konstrukcija airboxa, itd. Na primer malossi red sponge u odnosu na neki double-layer filter ima daleko vecu propusnost vazduha (ali i manju filtraciju).

Imaj na umu da ce ti prosirenje otvora biti sustinski reset za konfiguraciju karburatora pa ces morati i njega da prekontrolises i prestelujes po potrebi.

Diskutovalo se o tome nesto i kod mene u temi:
https://svet-skutera...124#entry120124

#479 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 31 March 2023 - 12:03

Hvala Lauda, rupa na airbox-u je sada 20mm, filter malossi red sponge, karb je Dell 19mm phbg, glavna dizna je 78, igla w7 skroz spustena, pilotka 40, klip/šiber 40, sraf smese skroz zavrnut. Sraf smese je do prirubnice znaci kad ga zavrcem smanjujem gorivo, kad ga odvrcem dodajem gorivo, jel tako?
Imam sada problem sa stelovanjem do 1/4 gasa, ne znam vise kako da mu smanjim gorivo, do 40km/h je dosta mrtav na odvrtanje gasa i onda krene da vuče kao lud..., vozim ga na 1/4 gasa dosta tesko ide, svecica tamno braon, dosta tamnija od one na punom gasu ali nije crna, igle sam sve izmenjao i najbolje mu lezi w7, pilotku nemam manju, u 40 pilotku sam gurnuo bakarnu licnu cisto da je smanjim da vidim kako ce se ponasati sa "manjom" pilotkom, nema neke razlike, treba da mi stignu pilotke ali tek za 2 nedelje, da li cu dobiti nesto sa vecim uglom na klipicu? nasao sam klipic 40 pa da ga preradim na 50 ili vise. Rolnice su 4,8g

#480 sstorm

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 293 posts
  • MestoN. Sad
  • VozimSenda X-treme

Posted 31 March 2023 - 15:31

Probaj smanjiti pilotku. Ne bi trebalo da je skroz zavrnut taj šraf.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users