Jump to content


SR50R Factory 2015


129 replies to this topic

#41 Nemanja91

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 73 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSr 50 r, 2015

Posted 03 July 2016 - 15:35

View Poststeeef, on 03 July 2016 - 15:11, said:

kak sam vec napisal,sjece se sljepo crijevo,ono kaj ide na SAS (to kaj zovete eko filter) ostaje
ok idem ujutru da se nabedjujem sa njima pa cemo videti sta ce ispasti

#42 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 03 July 2016 - 16:00

Nije katalizator problem vec to slepo crevo na grani..

To je rezonantni blok koji stvara vrtloženje gasova na određenoj frekvenciji i tako blokira mašinu na ciljanim obrtajima..

To slepo crevo većina brandova stavlja, a imaš pored njega i tanko crevo za SAS ventil za vazduh koji potpomaže za sagorevanje gasova za euro norme, to tanko ne diraš...

Uostalom slikaj pa ćemo ti reći koje je u pitanju...

Znači ne vadi se katalizator, to su majstorske priče za budale...

#43 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 03 July 2016 - 16:09

neznam od kud im i ideja da se vadi katalizator ili cijev od SAS ventila..
oni stvarno pojma nemaju..

#44 Nemanja91

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 73 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSr 50 r, 2015

Posted 03 July 2016 - 16:17

View PostMario, on 03 July 2016 - 16:00, said:

Nije katalizator problem vec to slepo crevo na grani..

To je rezonantni blok koji stvara vrtloženje gasova na određenoj frekvenciji i tako blokira mašinu na ciljanim obrtajima..

To slepo crevo većina brandova stavlja, a imaš pored njega i tanko crevo za SAS ventil za vazduh koji potpomaže za sagorevanje gasova za euro norme, to tanko ne diraš...

Uostalom slikaj pa ćemo ti reći koje je u pitanju...

Znači ne vadi se katalizator, to su majstorske priče za budale...
Kog majstora u NS preporucujete za ovo, ako ovi iz ovlascenog ne budu hteli da urade, do sad sam isao kod Vuleta i Andreja, obojica su super, ali Vule nece da dira nista, samo serijala i vozi, sve opravke ali ne pipa nista sto menja fabricko stanje...

Attached Files



#45 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 03 July 2016 - 16:26

Ta desno što je spljoštena

#46 Nemanja91

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 73 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSr 50 r, 2015

Posted 03 July 2016 - 16:26

View PostMario, on 03 July 2016 - 16:26, said:

Ta desno što je spljoštena
ova gore sitna ide u sas to kapiram a sta je sa ovom levom tanjom sto ide nazad

#47 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 03 July 2016 - 16:28

Znači skineš auspuh ceo, odneseš kod nekog varioca ili auspuh servis i kažeš da ti to slepo crevo... Otvore kod grane, zapuše i zavare natrag.. i posle samo pofarbaš u crnu vatrostalnu..

Jer ti jasno ?

#48 Nemanja91

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 73 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSr 50 r, 2015

Posted 03 July 2016 - 16:29

View PostMario, on 03 July 2016 - 16:28, said:

Znači skineš auspuh ceo, odneseš kod nekog varioca ili auspuh servis i kažeš da ti to slepo crevo... Otvore kod grane, zapuše i zavare natrag.. i posle samo pofarbaš u crnu vatrostalnu..

Jer ti jasno ?
jes jes hvala!

#49 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 03 July 2016 - 16:29

Tako je ta gore što ide se nastavlja u jedan lamelni ventil i tu usisava vazduh.. to je SAS.. to samo odvrneš i isto tako posle vratiš

#50 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 03 July 2016 - 16:31

Dakle cilj je da gasovi ne ulaze u to spljošteno slepo crevo, već da samo prolaze nesmetano ka loncu

Edit: bem ti državu kad svi prave biznis od ovoga, lepo kaže steeef da piaggio ne oduzima garanciju zbog toga, al mora kod nas uvek nešto naopako..

Eto ko ih jbe.. neće niko ni znati...

#51 Nemanja91

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 73 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSr 50 r, 2015

Posted 03 July 2016 - 16:38

View PostMario, on 03 July 2016 - 16:31, said:

Dakle cilj je da gasovi ne ulaze u to spljošteno slepo crevo, već da samo prolaze nesmetano ka loncu

Edit: bem ti državu kad svi prave biznis od ovoga, lepo kaže steeef da piaggio ne oduzima garanciju zbog toga, al mora kod nas uvek nešto naopako..

Eto ko ih jbe.. neće niko ni znati...
Veceras skidam auspuh sutra kod ujaka idem to da isecemo zatvorimo i navarimo ponovo pa cemo lepo ofarbati, javljam rezulatate i postovacu slike, nakon toga nece trebati dirati rolnice opruge i ostalo zar ne? Pravo da ti kazem lakse mi je otici 50 km i odraditi to za sat vremena nego nositi svaki dan motor u servis, neka mi stoji garancija ne daj Boze bas nesto da rikne, a oni su stipse prave, bila je i prica kada su mi skinuli elektricne blokade i u dekli da sam izgubio garanciju onda smo morali da se prepiremo da me niko nije upozorio itd i eto prodje to tako nekako, svakako moram ici da mi nasteluju karburator posto se gasi, slab je ler valjda. A postupak je sledeci dodje se u servis posalju te u administraciju da naprave nalog za servisiranje zatim se sa tim ide kod majstora a tamo ko na pijaci nista ne slusaju posle 3 dana zovu da dodjem po motor i nista ne urade jer naravno na jedno uvo udje na drugo izadje.

#52 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 03 July 2016 - 16:43

Nema od te garancije ništa, ne daj bože da ti crkne nešto ozbiljnije.. usro bi se da isteraš svoje pravo...

al ajde kvalitetan je proizvod neće biti potrebe, uostalom videćeš i kasnije posle garancije da je to ok...

Onaj lim na ulazu u karburator koji redukuje vazduh i dizna koju ti ovi piaggio eksperti pišu će dobro doći... prenos je fabrički optimizovan za ovaj spuh, ali ni to nije špansko selo.. opušteno

#53 Nemanja91

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 73 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSr 50 r, 2015

Posted 03 July 2016 - 16:48

View PostMario, on 03 July 2016 - 16:43, said:

Nema od te garancije ništa, ne daj bože da ti crkne nešto ozbiljnije.. usro bi se da isteraš svoje pravo...

al ajde kvalitetan je proizvod neće biti potrebe, uostalom videćeš i kasnije posle garancije da je to ok...

Onaj lim na ulazu u karburator koji redukuje vazduh i dizna koju ti ovi piaggio eksperti pišu će dobro doći... prenos je fabrički optimizovan za ovaj spuh, ali ni to nije špansko selo.. opušteno
Ma ajde molim te znam ja sve to oni nisu normalni 2 nedelje sam cekao na saug, doslo mi da dam 3k dinara sam i da ga kupim ned dana cekam da dodju da oprave motor strasne stvari, znam i ja sam da je garancija macku o rep, al ajde kao mirnija mi je savest. Tebi svaka cast, ako ovo uspe moramo da se pocastimo :)

#54 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 03 July 2016 - 17:01

Steeef je zaposlen u ovlašćenom servisu Piaggio u Koprivnici u HR, Dajtech je ekspert za Piaggio PJ injektorske skutere iz okoline Zagreba, Aca Poštar je serviser iz BG-a isto mnogo radi i poznaje Piaggio..

Ovi ljudi su entuzijasti orijentisani ka Piaggio agregatima, tri puta pročitaj šta ti pišu i slobodno se uzdaj u njihove savete...

Ja radim druge agregate pa ne poznajem toliko te detalje... ajd kad bude skup u NS da doteraš i pokažeš nam mašinu....

#55 Nemanja91

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 73 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSr 50 r, 2015

Posted 03 July 2016 - 17:20

View PostMario, on 03 July 2016 - 17:01, said:

Steeef je zaposlen u ovlašćenom servisu Piaggio u Koprivnici u HR, Dajtech je ekspert za Piaggio PJ injektorske skutere iz okoline Zagreba, Aca Poštar je serviser iz BG-a isto mnogo radi i poznaje Piaggio..

Ovi ljudi su entuzijasti orijentisani ka Piaggio agregatima, tri puta pročitaj šta ti pišu i slobodno se uzdaj u njihove savete...

Ja radim druge agregate pa ne poznajem toliko te detalje... ajd kad bude skup u NS da doteraš i pokažeš nam mašinu....
Hocu naravno, hvala na svemu, javljam se sutra sa rezultatima!

#56 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 03 July 2016 - 17:35

Javljaj se sa rezultatima Nemanja i siguran sam da ćeš biti fino zadovoljan posle skidanja te blokade s auspuha...ne očekuj čudo ali biće lepe razlike..

#57 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 03 July 2016 - 18:02

Vidit ces kad skines auspuh da imas 2 slijepe cijevi, znaci obje sjeces i krpas. A ovo sto ide u SAS naravno ostavljas.
Start ce biti jaci, imati ce fin sus, a i veselo ce se vrtiti. Bas sam nedavno imao jednu na popravki kmh sata, i iznenadio sam se. A prije nje sa giannelli go auspuhom, bas fino ide kao sa sc08. I prije 2 dana sa ZXom, ide jos bolje ali dreci, jbg rezonka.


Uf sto volim ovaj zuti marker, sad cu si isarati cijeli skuter :D

#58 Nemanja91

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 73 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSr 50 r, 2015

Posted 03 July 2016 - 18:19

View Postdajteh, on 03 July 2016 - 18:02, said:

Vidit ces kad skines auspuh da imas 2 slijepe cijevi, znaci obje sjeces i krpas. A ovo sto ide u SAS naravno ostavljas.
Start ce biti jaci, imati ce fin sus, a i veselo ce se vrtiti. Bas sam nedavno imao jednu na popravki kmh sata, i iznenadio sam se. A prije nje sa giannelli go auspuhom, bas fino ide kao sa sc08. I prije 2 dana sa ZXom, ide jos bolje ali dreci, jbg rezonka.


Uf sto volim ovaj zuti marker, sad cu si isarati cijeli skuter :D
Mali problem na koji sam naisao su markeri na srafovima koji imaju pravu zutu crtu sto znaci kad se sraf zavrne crta mora biti ravna sa onom na delu motora koji se ne zavrce. Drugo kada sam odvrtao auspuh sa motora direkt gore ona dva srafa jedan je bio na pola odvrnut skoro pa visio!!! A sad mi je problem da skinem ovo crevo sa SAS-A pricvrsceno je zabicama. I trece treba da zapusim 2 cevi znaci?

#59 Nemanja91

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 73 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSr 50 r, 2015

Posted 03 July 2016 - 18:43

Rekao bih 30% posla odradjeno :) Dakle pojasnicu svaku sliku ponaosob pa da mi date vase dragocene savete.

Na prvoj se ovaj marker slabo i vidi, na drugoj slici je jasniji, i marker sa srafa kada se zavrne mora da se potrefi sa ovim na blatobranu.
Na trecoj slici nisam mogao da skinem zabice pa sam komplet odsrafio i kapicu sa tog SAS-A gore, tako da cu poneti i deo toga sa sa sobom :D Iz tog dela ispao je ovaj mali delic na 7. slici to cu se malo namuciti da vratim. I na kraju ove dve matice sa pete slike bile su na luli auspuha gore, i one su maltene pa skroz sagorele, ne znam da li da ih vracam ili da nabavim nove.

Attached Files



#60 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 03 July 2016 - 19:01

Nemoj samo da odes kod nekog varioca prevaranta da kazes da odsece, ispod zavari i onda vrati slepa creva a da zapravo nista ne uradi.. :)

I ne znam gde naci sprej otporan na visoke temperature a da bude kvalitetan kao fabricki, vodi racuna da ne uzmes neki kineski pa da se oljusti.

Sent from my iPhone using Tapatalk





8 user(s) are reading this topic

0 members, 8 guests, 0 anonymous users