#1
Posted 17 July 2016 - 20:35
naš forum organizuje amatersko merenje vremena ubrzanja skutera u 4. kategorije.
- - - - - - 50cc base - - - - - -
- Limiti modifikacija na motoru
1. originalni cilindar, moguća ručna dorada portova
2. originalni karburator 12-17,5mm koji je fabrika u stock-u postavila, moguće voziti otvoren filter
3. Rezonantni auspuh bilo koje marke i vrste
4. Aftermarket variomat, kvačilo, zvono i opruge
5. Fabričko paljenje, magnet-namotaji nije dozvoljeno menjanje ugla
- - - - - - 70cc base - - - - - -
- Limiti modifikacija na motoru
1. aftermarket cilindri gusani, klip sa dva prstena, radne zapremine 68-72ccm, moguća ručna dorada portova
2. aftermarket karburator ili TPS do 19mm prečnika, moguće voziti otvoren filter
3. Rezonantni auspuh bilo koje marke i vrste
4. Aftermarket variomat, kvačilo, zvono i opruge
5. Fabričko paljenje, magnet-namotaji, moguće je fiksno pomeriti ugao, ili varijabilno ako je u stock izvedbi
- - - - - - 70cc midrace - - - - - -
- Limiti modifikacija na motoru
1. aftermarket cilindri aluminijumski, klip sa jednim prstenom. radne zapremine 68-72ccm, moguća ručna dorada portova
2. aftermarket karburator do 24mm prečnika, moguće voziti otvoren filter
3. Rezonantni auspuh bilo koje marke i vrste
4. Aftermarket variomat, kvačilo, zvono i opruge
5. Fabričko paljenje, magnet-namotaji, moguće je varijabilno menjanje ugla
- - - - - - 70+cc high end - - - - - -
- Limiti modifikacija na motoru
1. aftermarket cilindri aluminijumski, klip sa jednim prstenom. radne zapremine 68-80ccm, moguća ručna dorada portova
2. aftermarket karburator do 32mm prečnika, moguće voziti otvoren filter
3. Rezonantni auspuh bilo koje marke i vrste
4. Aftermarket variomat, kvačilo, zvono i opruge
5. Moguća je aplikacija Inerrotor paljenja sa varijabilnim menjanjem ugla
6. Moguće je izmeniti nosač motora prema potrebi karburatora, obavezna rešetkasta konstrukcija
za sve kategorije obavezna je ispravnost obe kočnice, koja će biti prekontrolisana pre startovanja
- pravo na učešće imaju članovi foruma sa prezentovanim projektom skutera
- minimalan broj učesnika na startu po kategoriji je 3 uključujući i pobednika iz prethodne kategorije
- merenje vremena se odvija po sistemu eliminacije startuju po dva skutera, pobednik se kvalifikuje za plasman prema finalu
- pobednik sa najboljim vremenom u kategoriji ima pravo na učešće u kvalifikacijama za višu kategoriju
- vozač može učestvovati samo sa jednim skuterom u odgovarajućoj kategoriji
- obavezna je zaštitna kaciga full face ili integralna sa kopčom za pričvršćenje, jakna i pantalone kao i patike ili cipele uz puno poštovanje saobraćajne etike
- članovi voze isključivo na svoju odgovornost i njihovo učešće na merenju vremena se overava potpisom pre početka
- dužina pravca je 201m
- svaki učesnik dobija majicu, kačket dok smo za pobednike svake kategorije obezbedili skromne nagrade
Naši sponzori su Motobike i Ipone kao i prošle godine, prijave možete slati i na pm, sa podatcima o vozaču i skuteru za određenu kategoriju.
#2
Posted 17 July 2016 - 21:28
#4
Posted 17 July 2016 - 22:47
#5
Posted 18 July 2016 - 01:20
#6
Posted 18 July 2016 - 06:24
#7
Posted 18 July 2016 - 08:23
Sto se tice klasa, vidim svog plavog nrga 50 purejet kao kandidata u klasi 50, posto mu nema ravnog odvalio je sve sta je mogao, cak i lakse sveukupne mase.
Jedino ako dodje neko sa zipom i oko 50kg, tu nema niko sanse.
#8
Posted 18 July 2016 - 08:51
Synn, on 18 July 2016 - 01:20, said:
#9
Posted 18 July 2016 - 13:08
Sent from my HUAWEI MT7-L09 using Tapatalk
#10
Posted 18 July 2016 - 18:15
Najverovatnije dolazim,iako nisam u Bgu
#11
Posted 18 July 2016 - 21:40
#13
Posted 19 July 2016 - 07:20
#14
Posted 19 July 2016 - 21:28
#15
Posted 23 July 2016 - 18:01
#16
Posted 24 July 2016 - 16:44
#17
Posted 26 July 2016 - 19:21
#18
Posted 27 July 2016 - 10:24
'ajmo, ko se jos predomislja nek se dopise u prijave. Nije obavezno pristupiti merenju vremena a nije ni ispod casti provozati se.
Druzenje prvenstveno!
Sent from my GT-I9192
#19
Posted 27 July 2016 - 16:25
#20
Posted 27 July 2016 - 16:42
Treba misliti i na omladinski pogon, recimo Neca qaxqas se odusevio prvi put kada je dosao na druzenje.
Verujem da ce se i noviji clanovi provozati na upoznavanje, punjenje nozdrva mirisom dvotaktola i neozaobilazno uzivanje u gastronomskim poslasticama Novog Sada...
Sent from my GT-I9192
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users